CPD până la capăt
Desemnările de funcționar municipal înregistrat trebuie reînnoite periodic prin formare continuă. Profesioniștii trebuie să dovedească faptul că au făcut activități de perfecționare, cum ar fi seminarii, cursuri sau studiu individual, la fiecare doi sau trei ani, pentru a obține recertificarea ca Master Municipal Clerk sau Certified Municipal Clerk.
Clujari municipali de-a lungul anilor
Termenul „Clerk” provine din cuvântul latin „clericus” și, în Evul Mediu, a ajuns să se refere la un „cărturar” sau la cineva care știa să citească și să scrie și, prin urmare, să lucreze ca notar, secretar, contabil și registrator.
Ocupația de funcționar municipal a apărut pentru prima dată în 1272 d.Hr. în vechea Londră. Grefierii municipali sau „Remembrancers” trebuiau să țină evidența evenimentelor din cadrul ședințelor consiliului și să le reamintească membrilor.
Titlul de „Town Clerk” a fost folosit pentru a se referi la grefierii municipali încă de la mijlocul secolului al XVII-lea.
.
Sfat?
În calitate de persoană de legătură între Consiliul Local și public, ar fi vital să aveți o relație profesională pozitivă și excelentă cu managerul pentru a oferi servicii rezidenților în mod eficient.