Aspiranții la funcția de legislator trebuie să aibă o diplomă de licență în drept, administrație publică, științe politice sau afaceri. O diplomă în științe politice v-ar dota cu abilități și cunoștințe legate de instituțiile guvernamentale, campanii electorale, studii internaționale, drept și politici publice.
Majoritatea candidaților se orientează, de asemenea, către un masterat în administrație publică, care cuprinde, de obicei, cursuri legate de managementul financiar general și aspecte juridice în administrația publică. Mulți aleg să absolve o facultate de drept înainte de a se angaja pe această cale de carieră.
Pentru liceeni poate fi util să învețe istorie, studii sociale și engleză. Consolidarea abilităților de vorbire și de scriere se va dovedi neprețuită.
Certificari & Diplome
Certificarea profesională în procesele legislative demonstrează competența unui legislator într-un set de aptitudini, de obicei prin experiență profesională, formare și promovarea unui examen. Astfel de cursuri îi pot ajuta pe potențialii legiuitori să înțeleagă modul în care politica devine legislație, cum se redactează legile, cum se elaborează legile folosind un limbaj clar și direct, cum se revizuiesc legile învechite și cum se recunosc/evită erorile de redactare.
Certificarea de la o organizație obiectivă și reputată vă poate ajuta să vă evidențiați pe o piață a muncii competitivă și să vă măriți șansele de avansare, precum și să vă permiteți să deveniți consultant independent.
Programele de certificare de succes protejează bunăstarea publică prin încorporarea unui Cod de etică.