Câțiva angajatori preferă candidații cu o diplomă acreditată de asociat sau de licență în managementul afacerilor, imobiliare, finanțe sau contabilitate. Cursurile opționale, cum ar fi tehnologia informației, etica afacerilor, contabilitate și managementul afacerilor vă vor ajuta să reușiți ca ofițer Escrow.
Cu toate acestea, majoritatea candidaților pot obține o poziție de nivel de intrare cu o diplomă de liceu sau GED (General Education Development) de la un colegiu comunitar sau o instituție de învățământ pentru adulți. Asigurați-vă că vă concentrați asupra matematicii, limbii engleze, comunicării, psihologiei și cunoștințelor de calculator.
.
Certificari & Diplome
Certificarea voluntară din partea unor organizații profesionale obiective și reputate, asociații guvernamentale Escrow și corporații de titluri de proprietate vă poate ajuta să vă evidențiați pe o piață a muncii competitivă, să vă creșteți șansele de avansare și să deveniți consultant independent.
O combinație de educație, experiență recentă în escrow și testare este în general necesară pentru a obține certificarea, deși cerințele diferă de la o regiune la alta. Programele de certificare de succes protejează bunăstarea publică prin încorporarea unui cod de etică.
Prin urmare, înainte de a se ocupa de o închidere, un escrow officer poate avea nevoie să obțină o licență emisă de stat. În mod obișnuit, obținerea licenței necesită o cerere, taxe de procesare, un examen, precum și educație și experiență relevante. Verificați la organizațiile locale sau naționale de escrow dacă veți avea nevoie de licență.
Angajatorii preferă ca candidații să dobândească o garanție care acționează ca o asigurare și asigură clienții că fondurile lor de escrow vor fi returnate în cazul în care un contract nu este respectat sau dacă cineva nu își îndeplinește obligațiile prescrise.
De asemenea, vi se poate cere să vă supuneți unei verificări a antecedentelor de angajare, care include istoricul de muncă al unei persoane, educația, istoricul de credit, rapoartele privind autovehiculele (MVR), cazierul judiciar, istoricul medical, utilizarea rețelelor sociale și depistarea drogurilor.