Abilități critice
Majoritatea ofițerilor Serviciului de Externe prezintă anumite trăsături comune care îi califică pentru succes, cum ar fi răbdarea, patriotismul, dragostea pentru călătorii (chiar și în regiuni mai puțin dezvoltate și cu facilități reduse), curiozitatea intelectuală ridicată, entuziasmul pentru diversitatea multiculturală și, cel mai important, o pasiune intensă pentru afacerile internaționale. Oricât de provocatoare ar fi munca, satisfacția pe care o veți primi din impactul pe care îl veți avea asupra relațiilor internaționale vă va face probabil să continuați.
Cunoștințe de limbi străine
Un domeniu care necesită deplasări frecvente în afara țării de origine este mai bine abordat cu vorbirea, citirea și chiar scrierea într-una sau mai multe limbi străine. Pe lângă faptul că vă prezintă capacitatea de a învăța, competențele lingvistice demonstrează interesul și dedicarea dumneavoastră față de alte culturi.
Flexibilitate
Schimbarea plasamentelor necesită adaptarea la medii fizice și structuri de echipă diverse. Abordarea muncii și a oamenilor trebuie să se sincronizeze cu situația și cultura. În calitate de lideri influenți, FSO trebuie, de asemenea, să știe când să facă un pas înapoi și să le permită altora să conducă.
Comunicare
Oriunde sunt repartizați și în toate sarcinile lor, FSO trebuie să comunice eficient cu guvernul lor și cu liderii politici din țara gazdă. Întâlnirea cu oamenii și faptul de a-i face să se simtă în largul lor sunt abilități vitale, mai ales la începutul carierei lor. Aspiranții ASF ar trebui să își perfecționeze capacitatea de a asculta, de a vorbi și de a scrie în mod concis și atractiv. Analiștii FSO trebuie adesea să analizeze situații și să redacteze rapoarte, ceea ce le cere să descompună informațiile și să le prezinte la un nivel înalt, adesea unui grup fără prea mult context prealabil cu privire la subiectul în cauză.
Soluționarea problemelor
Când se confruntă cu ambiguitate și disonanță, ofițerii Serviciului Extern trebuie să se angajeze în rezolvarea independentă a problemelor prin observarea circumstanțelor în care se află și prin luarea de decizii pe baza informațiilor deduse, mai degrabă decât a instrucțiunilor directive.
Domenii-cheie de operații
În funcție de protocolul țării de origine, FSO se pot concentra sau se pot roti între domeniile critice de operații, inclusiv afaceri consulare, gestionarea resurselor umane, afaceri economice, achiziții publice, dezvoltarea facilităților, afaceri politice, diplomație publică și administrare de birou.
Ofițeri în rezervă și membri ai personalului
Ofițerii în rezervă din serviciile străine îndeplinesc sarcini similare cu cele ale omologilor lor mai permanenți, dar temporar. Aceștia sunt detașați în locuri de maximă necesitate. Ofițerii în rezervă au, de obicei, competențe specializate de care departamentul are nevoie, cum ar fi agricultura, munca, economia și finanțele.
Sfat?
Pentru a discuta cu succes cu străinii, este esențial să le cunoaștem modul de gândire și să ne punem în locul lor.