În mod normal, Brand Storytellers lucrează independent și nu sunt legați de o cabină sau de un birou, ci sunt liberi să își aleagă sau să își schimbe spațiul de lucru. Ceea ce este esențial este să aibă o locație liniștită care să faciliteze concentrarea pentru a scrie odată ce perioada de cercetare și brainstorming s-a încheiat. Brand Storytellers pot prefera să lucreze în birouri private sau în orice alt loc lipsit de distrageri. Brand Storytellers care lucrează pentru corporații, edituri și agenții de știri pot fi nevoiți să călătorească la nivel local sau în alte orașe pentru interviuri.
Locurile de muncă în persoană tind să se grupeze în zone cu o concentrare de piețe media și de divertisment semnificative sau în centre de afaceri. Cu toate acestea, cu îmbunătățirea comunicării și conectivității online, Brand Storytellers își pot stabili biroul de lucru aproape oriunde. Mulți aleg să locuiască și să lucreze departe de orașe și să călătorească după cum este necesar pentru a se întâlni cu clienții și editorii sau pentru a efectua cercetări și interviuri în persoană.
Program de lucru
Din moment ce scriitorii independenți sunt plătiți pentru fiecare lucrare, ei lucrează atâtea ore câte sunt necesare pentru a respecta un termen limită, ceea ce înseamnă că lucrează seara și în weekenduri pentru a crea o lucrare potrivită pentru aprobarea clientului. Mulți scriitori independenți își conduc propria afacere, lucrând cu un program flexibil, iar majoritatea se confruntă în mod obișnuit cu presiunile de a jongla cu mai multe proiecte sau de a căuta în mod continuu o nouă lucrare.
Brand storytellers începători pot scrie pentru întreprinderi mai mici, ziare locale, agenții de publicitate și organizații non-profit și chiar își pot lua creditul pentru munca lor.
Dacă lucrați cu o publicație online sau cu scenaristică, termenele limită sunt mai scurte și trebuie să colaborați cu alți profesioniști, cum ar fi producătorii și editorii video.
Despre angajatori
Mulți povestitori lucrează pe cont propriu. Aceștia își vând conținutul scris original editorilor de cărți și reviste, organizațiilor de știri, agențiilor de publicitate, producătorilor de film, teatru și televiziune. Povestitorii de marcă pot fi angajați pe bază de proiect și plătiți în mod regulat pe parcursul acestui termen.
Brand Storytellers sunt în general folosiți de:
- Agenții de publicitate
- Case de producție de film, teatru și televiziune
- Companii private și publice
- Companii de turism și călătorii
- Instituții de sănătate
- Instituții de învățământ
Sindicalizare
Asociațiile și organizațiile profesionale sunt esențiale pentru cei interesați să se dezvolte profesional sau să se conecteze cu profesioniști cu păreri similare din industria sau ocupația lor. Apartenența la una sau mai multe adaugă valoare CV-ului dvs. în timp ce vă consolidează acreditările și calificările ca Brand Storyteller.
Provocari intalnite
Asociațiile și organizațiile profesionale sunt esențiale pentru cei interesați să se dezvolte profesional sau să se conecteze cu profesioniști cu păreri similare din industria sau ocupația lor. Apartenența la una sau mai multe adaugă valoare CV-ului dvs. în timp ce vă consolidează acreditările și calificările ca Brand Storyteller.