Invata bine

Afla care sunt carierele potrivite pentru tine, citeste informatii despre ele, fa cursuri certificate pentru a putea avea un castig.

Select Your Favourite
Category And Start Learning.

Influencer turism

Visiting the Eiffel Tower or eating dinner in a romantic restaurant in Italy – such destinations and activities can refresh your energies and kindle your spirit of adventure. Travel Influencers are travel enthusiasts or “infopreneurs” who share their experiences through quality content on diverse social media to inspire others to undertake a unique journey or follow an itinerary. From photographs to advice, they are a valuable resource for newcomers to the world of travel and tourism or veteran travellers.

Citeste mai mult
Denumiri alternative
  • Travel Blogger
  • Travel Vloggers
  • Social Media Influencer
  • Content Creator
Vrei sa stii ce aptitudini ai? Te invitam sa faci un test gratuit, in urma caruia poti afla care sunt punctele tale forte si ce meserii ti se potrivesc
Incepe testul de aptitudini
Salariile pentru Influencer turism in afara Romaniei
USA
$51.816 An ~ $4.318 luna
UK
£32.635 An ~ £2.720 luna

Esti interesat de o cariera ca Influencer turism?
Inregistreaza la urmatoarele cursuri recomandate pentru aceasta meserie. Primesti certificari!

Cariera de Influencer turism este potrivita pentru persoanele ce au trasaturile de personalitate:

Vrei sa stii care este profilul tau? Foloseste platforma xxx pentru a afla care sunt carierele potrivite pentru tine. Parcurge testul de profilare si iti dam rezultatul pe loc. Gratuit.

Cei care călătoresc pot experimenta mai puțin decalaj orar călătorind de la est la vest, deoarece, în general, organismului îi este mai ușor să întârzie ceasul intern decât să îl devanseze.

Exploreaza cariera de Influencer turism

Vizitând Turnul Eiffel sau luând cina într-un restaurant romantic din Italia – astfel de destinații și activități vă pot reîmprospăta energiile și vă pot aprinde spiritul de aventură. Influencerii de călătorie sunt entuziaști de călătorie sau „infoprenori” care își împărtășesc experiențele prin conținut de calitate pe diverse medii sociale pentru a-i inspira pe alții să întreprindă o călătorie unică sau să urmeze un itinerar. De la fotografii la sfaturi, aceștia reprezintă o resursă valoroasă pentru nou-veniții în lumea călătoriilor și a turismului sau pentru călătorii veterani.

Responsabilitati

Ce fac influencerii de călătorie?

Un Travel Influencer ar trebui de obicei să:

  • Crea, deține și distribuie conținut influent relevant pentru călătorii și turism, sub formă de postări cu text și imagini, articole, podcast-uri, muzică, videoclipuri, cărți digitale, jocuri și multe altele<
  • Identificați o nișă, cum ar fi mâncarea, călătoriile de buget sau de lux și călătoriile de aventură sau de familie, pentru a influența comportamentul sau opiniile legate de călătorii și turism ale urmăritorilor
  • Conectați companiile cu publicul-țintă, de obicei în schimbul unor călătorii gratuite

  • Monetizați activitatea prin parteneriate cu companii aeriene, agenții de turism, companii de turism și întreprinderi locale
  • Promovați destinațiile și serviciile sau produsele legate de călătorii prin valorificarea rețelelor sociale, prin postarea de link-uri afiliate sau prin partajarea pe platforme sponsorizate de publicitate; câștigați taxe de abonament sau de plasare a produselor

  • Distribuiți eWOM (electronic word of mouth) prin intermediul canalelor și prezenței lor digitale online
  • Lansează propriile mărci sau servicii
  • Stabilește-ți blogul folosind o platformă gratuită sau autohtonă, una populară fiind WordPress; construiește elementele vizuale ale interfeței; alege un nume de domeniu; stabilește o imagine de profil clară și profesională și optimizează detaliile profilului tău<>./p>

  • Share stories and tips with targeted audiences on social media platforms and other high authority or high traffic websites as related to travel experiences, ținând cont de schimbările frecvente de pe aceste platforme
  • Publicați în mod constant pe platformă, o dată pe zi sau la două zile sau urmând orice alt model regulat pentru a vă crește audiența
  • Aflați despre istoria, prețurile, atracțiile și alte detalii despre locurile pe care le vizitați și despre cum să ajungeți acolo, astfel încât să puteți dezvolta și împărtăși conținut fiabil și util
  • Fotografiați sau filmați destinațiile de călătorie, obiectivele naturale și istorice, mâncarea, precum și locuitorii și tradițiile locale
  • Trimiteți imaginile; editați videoclipurile și organizați și etichetați fotografiile pentru a le posta
  • Compilați notițele de călătorie și redactați, editați și corectați textul pe care doriți să îl postați, asigurându-vă că este atrăgător și demn de încredere
  • Realizați un vlog despre unul dintre locurile vizitate sau despre întreaga călătorie
  • .li>

    Faceți-vă un conținut unic, atractiv, demn de a fi împărtășit și capabil să genereze emoții și să satisfacă nevoile publicului

  • Constituiți un grup de urmăritori loiali prin consolidarea încrederii; îmbunătățiți relațiile cu clienții; creșteți notorietatea, imaginea și credibilitatea brandului
  • îmbunătățiți SEO (optimizarea pentru motoarele de căutare)
  • Răspundeți la comentariile publicului, răspundeți la e-mailuri și întrebări și asigurați legătura cu sponsorii și agenții de publicitate
  • /p>
  • Stimulați repostarea și partajarea celui mai apreciat și vizualizat conținut
  • Programați conținutul pentru a ajunge la publicul vizat în timpul vizat
  • Utilizați analiza datelor pentru a analiza cum să îmbunătățiți calendarul de postare și calitatea conținutului
  • Ajungeți și conectați-vă cu conturile de influenceri de călătorie consacrați pentru a vă da seama
  • Planificați să vizitați mai multe destinații pe care să le adăugați la repertoriul dumneavoastră
  • Să fiți la curent cu noile tendințe din industria de turism în general și din nișă în special

Mediu de lucru standard

Din moment ce munca ta se concentrează în jurul călătoriilor, vei petrece mult timp în aer liber, vizitând destinații și transportând cu tine, oriunde te-ai duce, toate echipamentele necesare, cum ar fi camere de luat vederi, suporturi pentru camere, echipamente de iluminat și microfoane, pe lângă lucrurile personale.

De asemenea, vei lucra în interior pentru a pregăti materiale vizuale și scrise, pentru a le edita și a le posta pe platformele de socializare. În timp ce influencerul de călătorie îți oferă o flexibilitate de neegalat, necesită energie și timp pentru a menține conținutul inovator, informativ și captivant.

.


Program de lucru

La fel ca mulți din industria social media, influencerii din domeniul călătoriilor își petrec cea mai mare parte a timpului dezvoltându-și platformele și creând, conservând și comercializându-și conținutul. Aceștia pot lucra aproximativ 50 până la 60 de ore pe săptămână. Aproximativ unul din cinci influenceri profesioniști alocă opt ore pe zi pentru a lucra în social media.

.


Despre angajatori

Căutarea unui nou loc de muncă poate părea o provocare. Influencerii din turism își pot stimula căutarea unui loc de muncă cerând recomandări din partea rețelei lor, contactând direct companiile, folosind platforme de căutare a locurilor de muncă, mergând la târguri de locuri de muncă, valorificând social media și interesându-se la agențiile de recrutare de personal.

Influențatorii de călătorie sunt în general angajați de:

  • Hoteluri
  • Companii de carduri de credit
  • Postale turistice

    • Consiliile de turism
    • ./p>
    • Fabricanți de produse de marcă
    • Furnizori de servicii de marcă

    .


    Sindicalizare

    Asociațiile și organizațiile profesionale, cum ar fi Association of Influencers & Thought Leaders (AIT), sunt esențiale pentru influencerii din turism interesați să se dezvolte profesional sau să se conecteze cu profesioniști cu păreri similare din industria sau ocupația lor. Apartenența la una sau mai multe adaugă valoare CV-ului dvs. în timp ce vă consolidează acreditările și calificările.


    Provocari intalnite

    Asociațiile și organizațiile profesionale, cum ar fi Association of Influencers & Thought Leaders (AIT), sunt esențiale pentru influencerii din turism interesați să se dezvolte profesional sau să se conecteze cu profesioniști cu păreri similare din industria sau ocupația lor. Apartenența la una sau mai multe adaugă valoare CV-ului dvs. în timp ce vă consolidează acreditările și calificările.


Tipul de experienta necesara

Cel mai bun mod de a câștiga experiență în industria turismului și a călătoriilor este să începi să călătorești și să îți împărtășești experiențele pe platformele de socializare. A începe să construiești o rețea cât mai devreme este crucial pentru succesul tău.

Stagiile în industria turismului îi pot învăța, de asemenea, pe viitorii influenceri de turism cum să se descurce cu industria internațională de turism și călătorii. Veți beneficia în mod optim de sarcinile din afara sălii de clasă atunci când acestea se aliniază perfect cu lecțiile din interiorul acesteia. Este posibil să auziți nenumărate povești de la profesioniști mai experimentați și să obțineți o experiență practică valoroasă atunci când aceștia reușesc să transforme incidente aparent de rutină în momente unice de învățare.

Resursele online vă pot pune pe drumul cel bun pentru a învăța cum să influențați oamenii în ceea ce privește călătoriile. Puteți începe cu un curs de turism și vă puteți găsi un loc de muncă într-o agenție de turism sau într-un hotel. Aceste oportunități v-ar îmbogăți cunoștințele despre ospitalitate, turism și management.

Este recomandabil să vă familiarizați cu istoria, tradițiile și limba destinațiilor pe care doriți să le vizitați, mai ales dacă cultura este diferită de a dumneavoastră. Atunci când călătoriți, asigurați-vă că observați și puneți întrebări.

Citiți despre profesie și luați interviuri sau urmăriți la locul de muncă experți care lucrează ca Travel Influencers pentru a vă dovedi angajamentul față de furnizorii de cursuri și potențialii angajatori

.

Calificari si certificari recomandate

Nu există cerințe educaționale specifice pentru a deveni un Travel Influencer. Universitățile și colegiile nu oferă, de obicei, diplome în domeniul influencerii.

Cu toate acestea, o diplomă de licență în domeniul ospitalității și turismului la nivel mondial vă poate îmbogăți cunoștințele și vă poate oferi competențele culturale și tehnice necesare pentru a avansa profesional, ținând în același timp pasul cu noile tendințe din această industrie. Relațiile publice, comunicațiile și afacerile sunt, de asemenea, materii utile de studiat pentru diploma de licență sau de asociat.

Să urmați cursuri pregătitoare pentru facultate în liceu, cum ar fi orele de engleză și de vorbire, vă vor ajuta să vă dezvoltați abilitățile de cercetare, scriere și comunicare orală și vă vor învăța modalități de prezentare a conținutului de călătorie.


Certificari & Diplome

Certificarea demonstrează competența unui Travel Influencer într-un set de abilități, de obicei prin experiență de lucru, formare și promovarea unui examen.

Câștigarea unor certificări profesionale importante, cum ar fi Travel and Tourism Professional (TTP), Certified Travel Associate (CTA) sau International Accredited Business Accountant (IABA), vă va ajuta să prosperați în cariera dumneavoastră.

Traseul acestei cariere

Performanța, experiența și dobândirea de calificări profesionale determină evoluția în carieră. Angajații cu un nivel de performanță constant ridicat pot fi eligibili pentru o promovare la fiecare doi-trei ani.

Platforme precum Twitter și LinkedIn ajută la construirea prezenței dumneavoastră în mass-media. Lansarea propriei platforme de influențare a călătoriilor și construirea unei bune reputații și a unei rețele bune vă poate aduce sponsori și fonduri pentru a vă publica reportajele de călătorie. Alți sponsori ar putea chiar să vă finanțeze explorarea de noi destinații, făcându-vă să vizitați locuri care nu sunt la îndemâna celorlalți influenceri aspiranți cu resurse inadecvate.

O alternativă sau o completare evidentă la activitatea dumneavoastră este să deveniți ghid de călătorie și să fiți plătit pentru a duce persoane și grupuri de turiști în diferite destinații și a le arăta împrejurimile. Dacă aveți cunoștințe excepționale despre o anumită locație, mai mult decât localnicii, ați putea percepe un onorariu ridicat pentru specializarea dumneavoastră.

Ați putea să vă extindeți aria de acoperire a cunoștințelor și experienței dumneavoastră scriind ghiduri de călătorie, sfaturi și articole pentru edituri, reviste și site-uri web și să obțineți venituri suplimentare. Un pas mai departe v-ar putea duce să adunați descrierile și fotografiile tuturor experiențelor dvs. într-o carte sau două, ajungând astfel la un public mai larg și câștigând drepturi de autor și o reputație mai mare.

Ați putea primi recunoaștere profesională asociată cu beneficii corporative lucrând ca influencer de călătorie plătit pentru o agenție de turism, un lanț de hoteluri sau alte stațiuni turistice.

Un mod neobișnuit, dar nobil de a vă folosi experiența este să vă alăturați unei organizații precum International Aid Workers. Puteți face o diferență pozitivă acolo unde lumea are nevoie, de exemplu, ajutând în zonele afectate de calamități naturale și de altă natură, cum ar fi inundații, cutremure, cicloane, epidemii și războaie.


Perspective de viitor

Candidații cu o experiență de călătorie abundentă, cu abilitățile necesare pentru a crea și împărtăși conținut textual și vizual pe rețelele sociale, cu un număr tot mai mare de urmăritori și cu un kit media impresionant au cele mai bune perspective de angajare.

Dezvoltare profesionala

Candidații cu o experiență de călătorie abundentă, cu abilitățile necesare pentru a crea și împărtăși conținut textual și vizual pe rețelele sociale, cu un număr tot mai mare de urmăritori și cu un kit media impresionant au cele mai bune perspective de angajare.

Extra informatii

Economia creatorilor

Afaceri construite de peste 50 de milioane de creatori independenți de conținut, curatori și creatori de comunități conectați la publicul și afacerile lor prin intermediul internetului sunt clasificate ca fiind economia creatorilor. Acest sistem economic, care a luat naștere în urmă cu aproximativ un deceniu, include oameni, și anume, influenceri din social media, bloggeri și videografi, precum și instrumentele financiare și software-ul conceput și utilizat pentru a ajuta economia creatorilor să crească și să își monetizeze impactul.

Clasificarea pe bază de conținut

Tipul de conținut pe care îl dezvoltă și îl difuzează este o modalitate de clasificare a influencerilor.

Bloggerii își desfășoară de obicei activitatea într-o nișă sau într-un domeniu de expertiză, utilizând site-uri web pentru a-și împărtăși experiențele personale, opiniile, perspectivele sau sfaturile profesionale cu publicul țintă.

Vloggerii utilizează mediul video pentru a ajunge la publicul țintă pe platformele adecvate, cum ar fi YouTube și Instagram.

Podcasterii oferă, de obicei, sfaturi sau divertisment folosind streaming audio și video.

Postorii din social media sunt activi pe platforme precum Facebook, Twitter și Instagram, iar postările lor oferă recenzii, opinii, perspective, informații și sfaturi.

Categorizare bazată pe numărul de urmăritori

În timp ce un influencer în domeniul călătoriilor are un impact asupra emoțiilor, gândurilor și comportamentului oamenilor în domeniul călătoriilor și turismului, un influencer în marketing poate fi angajat de o agenție de marketing pe bază de contract pentru promovarea mărcii în social media. Un influencer în afaceri își obține singurul și regulat venit lunar din munca contractuală cu mai multe mărci. Numărul de urmăritori pe care îl au influencerii în domeniul călătoriilor determină, de obicei, categoria în care se încadrează.

Mega-influencerii au peste un milion de urmăritori. Aceștia sunt, de obicei, mega-stele offline și includ vedete de film și televiziune, cântăreți, muzicieni și sportivi profesioniști. Deoarece influențează deciziile, piețele și tendințele consumatorilor, marile branduri îi pot plăti cu un milion de dolari pe post. De obicei, aceștia au agenți care negociază contracte de marketing în numele lor.

Macro-influencerii, cu o audiență estimată între 500.000 și un milion, sunt considerați mai influenți decât categoria mega și ajută firmele cu marketingul de influență. Aceștia pot fi celebrități cu o oarecare notorietate sau experți în industria online, consilieri și lideri de opinie care sunt mai populari decât micro-influencerii.

Influencerii de nivel mediu răspândesc notorietatea mărcii sau a produsului în rândul celor care îi urmăresc în nișa lor, între 50.000 și 500.000.

Micro-influencerii, responsabili în principal de marketingul de influență, au o bază de urmăritori care numără între 10.000 și 50.000 de persoane.

Nano-Influencerii au cea mai mică bază de urmăritori, între 1.000 și 10.000, dar rata de implicare în nișa lor este ridicată.

Media Kit pentru influencerii de turism

Unul dintre cei mai buni pași pe care îi pot face influencerii de turism din categoria micro-influencerilor este să își facă un media kit, mai ales dacă doresc să lucreze ca profesioniști plătiți. Un media kit este un document în care sunt menționate toate realizările semnificative ale influencerului, pe lângă statisticile și informațiile cheie despre blogul și platforma ta, fie că este vorba de YouTube, Instagram, Pinterest, TikTok sau Facebook. Este un CV pe care îl puteți prezenta potențialilor angajatori.

Kit-ul media are ca scop să le arate brandurilor sau sponsorilor cât de bun sunteți în ceea ce faceți, unde se află abilitățile și interesele dumneavoastră și cum puteți fi de ajutor angajatorilor dacă vă angajează sau colaborează cu dumneavoastră.

Cuprindeți un pumn cu fiecare imagine și cuvânt și lăsați-le să vă spună povestea. Poți folosi abilitățile unui designer grafic sau, dacă vrei să o faci singur, poți folosi Photoshop sau alte platforme de design, cum ar fi Canva, Fotor și DesignBold.

Câțiva pași utili în călătoria de influencer pe Instagram

  • Identificați-vă nișa, fie că este vorba de călătorii de buget sau de lux, distracție în familie, aventură, mâncare sau altele. Cu cât este mai unic, cu atât mai mari sunt șansele de a vă construi o audiență de nișă, cu condiția ca aceasta să fie rezonabil de atins.

  • Puneți-vă în mișcare cât mai devreme pe contul dvs. de Instagram pentru călătorii pentru a începe să vă construiți numărul de urmăritori și pentru a atinge sau a depăși acel obiectiv de un milion.

  • Încercați nume de utilizator pe Instagram înainte de a vă înregistra numele de domeniu. Scopul dvs. este să vă duceți brandul dincolo de Instagram.

  • Publicați cel puțin de două ori pe zi – atât consecvența, cât și volumul contează. Puteți folosi un serviciu pentru a programa postările în avans. Arhivați postările vechi și postați-le din nou ca fiind noi.

  • În timp ce progresați, identificați-vă și comunicați-vă misiunea pentru a vă face munca mai eficientă și ajutați-i pe alții să se conecteze cu ea, transformând simpli adepți în susținători înfocați. De exemplu, misiunea dvs. ar putea fi să călătoriți cu zero deșeuri, să sensibilizați publicul cu privire la o problemă sau să încurajați dezvoltarea personală.

Exercitarea prudenței

În 2010, Organizația Mondială a Călătoriilor a prezis că numărul tot mai mare de sosiri internaționale în 2020 va ajunge la 1,4 miliarde până în 2020. Cu toate acestea, predicția s-a adeverit cu doi ani mai devreme. Cu toate acestea, dorința turiștilor și a călătorilor noi sau experimentați de a imita imaginile și experiențele pe care Travel Influencers le postează pe rețelele de socializare poate afecta siturile, monumentele și ecosistemele. În cazuri extreme, încercările de a recrea experiențele altcuiva pot duce, din păcate, chiar la vătămări corporale, prin cascadorii nechibzuite sau selfie-uri în poziții sau locuri periculoase.

In concluzie

Economia creatorilor

Afaceri construite de peste 50 de milioane de creatori independenți de conținut, curatori și creatori de comunități conectați la publicul și afacerile lor prin intermediul internetului sunt clasificate ca fiind economia creatorilor. Acest sistem economic, care a luat naștere în urmă cu aproximativ un deceniu, include oameni, și anume, influenceri din social media, bloggeri și videografi, precum și instrumentele financiare și software-ul conceput și utilizat pentru a ajuta economia creatorilor să crească și să își monetizeze impactul.

Clasificarea pe bază de conținut

Tipul de conținut pe care îl dezvoltă și îl difuzează este o modalitate de clasificare a influencerilor.

Bloggerii își desfășoară de obicei activitatea într-o nișă sau într-un domeniu de expertiză, utilizând site-uri web pentru a-și împărtăși experiențele personale, opiniile, perspectivele sau sfaturile profesionale cu publicul țintă.

Vloggerii utilizează mediul video pentru a ajunge la publicul țintă pe platformele adecvate, cum ar fi YouTube și Instagram.

Podcasterii oferă, de obicei, sfaturi sau divertisment folosind streaming audio și video.

Postorii din social media sunt activi pe platforme precum Facebook, Twitter și Instagram, iar postările lor oferă recenzii, opinii, perspective, informații și sfaturi.

Categorizare bazată pe numărul de urmăritori

În timp ce un influencer în domeniul călătoriilor are un impact asupra emoțiilor, gândurilor și comportamentului oamenilor în domeniul călătoriilor și turismului, un influencer în marketing poate fi angajat de o agenție de marketing pe bază de contract pentru promovarea mărcii în social media. Un influencer în afaceri își obține singurul și regulat venit lunar din munca contractuală cu mai multe mărci. Numărul de urmăritori pe care îl au influencerii în domeniul călătoriilor determină, de obicei, categoria în care se încadrează.

Mega-influencerii au peste un milion de urmăritori. Aceștia sunt, de obicei, mega-stele offline și includ vedete de film și televiziune, cântăreți, muzicieni și sportivi profesioniști. Deoarece influențează deciziile, piețele și tendințele consumatorilor, marile branduri îi pot plăti cu un milion de dolari pe post. De obicei, aceștia au agenți care negociază contracte de marketing în numele lor.

Macro-influencerii, cu o audiență estimată între 500.000 și un milion, sunt considerați mai influenți decât categoria mega și ajută firmele cu marketingul de influență. Aceștia pot fi celebrități cu o oarecare notorietate sau experți în industria online, consilieri și lideri de opinie care sunt mai populari decât micro-influencerii.

Influencerii de nivel mediu răspândesc notorietatea mărcii sau a produsului în rândul celor care îi urmăresc în nișa lor, între 50.000 și 500.000.

Micro-influencerii, responsabili în principal de marketingul de influență, au o bază de urmăritori care numără între 10.000 și 50.000 de persoane.

Nano-Influencerii au cea mai mică bază de urmăritori, între 1.000 și 10.000, dar rata de implicare în nișa lor este ridicată.

Media Kit pentru influencerii de turism

Unul dintre cei mai buni pași pe care îi pot face influencerii de turism din categoria micro-influencerilor este să își facă un media kit, mai ales dacă doresc să lucreze ca profesioniști plătiți. Un media kit este un document în care sunt menționate toate realizările semnificative ale influencerului, pe lângă statisticile și informațiile cheie despre blogul și platforma ta, fie că este vorba de YouTube, Instagram, Pinterest, TikTok sau Facebook. Este un CV pe care îl puteți prezenta potențialilor angajatori.

Kit-ul media are ca scop să le arate brandurilor sau sponsorilor cât de bun sunteți în ceea ce faceți, unde se află abilitățile și interesele dumneavoastră și cum puteți fi de ajutor angajatorilor dacă vă angajează sau colaborează cu dumneavoastră.

Cuprindeți un pumn cu fiecare imagine și cuvânt și lăsați-le să vă spună povestea. Poți folosi abilitățile unui designer grafic sau, dacă vrei să o faci singur, poți folosi Photoshop sau alte platforme de design, cum ar fi Canva, Fotor și DesignBold.

Câțiva pași utili în călătoria de influencer pe Instagram

  • Identificați-vă nișa, fie că este vorba de călătorii de buget sau de lux, distracție în familie, aventură, mâncare sau altele. Cu cât este mai unic, cu atât mai mari sunt șansele de a vă construi o audiență de nișă, cu condiția ca aceasta să fie rezonabil de atins.

  • Puneți-vă în mișcare cât mai devreme pe contul dvs. de Instagram pentru călătorii pentru a începe să vă construiți numărul de urmăritori și pentru a atinge sau a depăși acel obiectiv de un milion.

  • Încercați nume de utilizator pe Instagram înainte de a vă înregistra numele de domeniu. Scopul dvs. este să vă duceți brandul dincolo de Instagram.

  • Publicați cel puțin de două ori pe zi – atât consecvența, cât și volumul contează. Puteți folosi un serviciu pentru a programa postările în avans. Arhivați postările vechi și postați-le din nou ca fiind noi.

  • În timp ce progresați, identificați-vă și comunicați-vă misiunea pentru a vă face munca mai eficientă și ajutați-i pe alții să se conecteze cu ea, transformând simpli adepți în susținători înfocați. De exemplu, misiunea dvs. ar putea fi să călătoriți cu zero deșeuri, să sensibilizați publicul cu privire la o problemă sau să încurajați dezvoltarea personală.

Exercitarea prudenței

În 2010, Organizația Mondială a Călătoriilor a prezis că numărul tot mai mare de sosiri internaționale în 2020 va ajunge la 1,4 miliarde până în 2020. Cu toate acestea, predicția s-a adeverit cu doi ani mai devreme. Cu toate acestea, dorința turiștilor și a călătorilor noi sau experimentați de a imita imaginile și experiențele pe care Travel Influencers le postează pe rețelele de socializare poate afecta siturile, monumentele și ecosistemele. În cazuri extreme, încercările de a recrea experiențele altcuiva pot duce, din păcate, chiar la vătămări corporale, prin cascadorii nechibzuite sau selfie-uri în poziții sau locuri periculoase.

Sfat?

Fii tu însuți, nu încerca să-i copiezi pe ceilalți și nu te epuiza făcând ceea ce este dincolo de capacitățile tale. Lăsați ca personalitatea și creativitatea înnăscută cu resursele dvs. să se reflecte în fotografiile și cuvintele dvs. către public. Mergeți mai departe și povestiți oamenilor despre poveștile voastre de succes. Și, dacă este necesar, modificați-vă planul de afaceri și experimentați modalități inovatoare de a vă conecta cu publicul dumneavoastră.

Cursuri gratuite bazate pe aptitudinile necesare pentru aceasta cariera

Vrei sa afli cum interactionezi cu cei din jur?

Dureaza 2 minute. Complet gratuit.