Economia creatorilor
Afaceri construite de peste 50 de milioane de creatori independenți de conținut, curatori și creatori de comunități conectați la publicul și afacerile lor prin intermediul internetului sunt clasificate ca fiind economia creatorilor. Acest sistem economic, care a luat naștere în urmă cu aproximativ un deceniu, include oameni, și anume, influenceri din social media, bloggeri și videografi, precum și instrumentele financiare și software-ul conceput și utilizat pentru a ajuta economia creatorilor să crească și să își monetizeze impactul.
Clasificarea pe bază de conținut
Tipul de conținut pe care îl dezvoltă și îl difuzează este o modalitate de clasificare a influencerilor.
Bloggerii își desfășoară de obicei activitatea într-o nișă sau într-un domeniu de expertiză, utilizând site-uri web pentru a-și împărtăși experiențele personale, opiniile, perspectivele sau sfaturile profesionale cu publicul țintă.
Vloggerii utilizează mediul video pentru a ajunge la publicul țintă pe platformele adecvate, cum ar fi YouTube și Instagram.
Podcasterii oferă, de obicei, sfaturi sau divertisment folosind streaming audio și video.
Postorii din social media sunt activi pe platforme precum Facebook, Twitter și Instagram, iar postările lor oferă recenzii, opinii, perspective, informații și sfaturi.
Categorizare bazată pe numărul de urmăritori
În timp ce un influencer în domeniul călătoriilor are un impact asupra emoțiilor, gândurilor și comportamentului oamenilor în domeniul călătoriilor și turismului, un influencer în marketing poate fi angajat de o agenție de marketing pe bază de contract pentru promovarea mărcii în social media. Un influencer în afaceri își obține singurul și regulat venit lunar din munca contractuală cu mai multe mărci. Numărul de urmăritori pe care îl au influencerii în domeniul călătoriilor determină, de obicei, categoria în care se încadrează.
Mega-influencerii au peste un milion de urmăritori. Aceștia sunt, de obicei, mega-stele offline și includ vedete de film și televiziune, cântăreți, muzicieni și sportivi profesioniști. Deoarece influențează deciziile, piețele și tendințele consumatorilor, marile branduri îi pot plăti cu un milion de dolari pe post. De obicei, aceștia au agenți care negociază contracte de marketing în numele lor.
Macro-influencerii, cu o audiență estimată între 500.000 și un milion, sunt considerați mai influenți decât categoria mega și ajută firmele cu marketingul de influență. Aceștia pot fi celebrități cu o oarecare notorietate sau experți în industria online, consilieri și lideri de opinie care sunt mai populari decât micro-influencerii.
Influencerii de nivel mediu răspândesc notorietatea mărcii sau a produsului în rândul celor care îi urmăresc în nișa lor, între 50.000 și 500.000.
Micro-influencerii, responsabili în principal de marketingul de influență, au o bază de urmăritori care numără între 10.000 și 50.000 de persoane.
Nano-Influencerii au cea mai mică bază de urmăritori, între 1.000 și 10.000, dar rata de implicare în nișa lor este ridicată.
Media Kit pentru influencerii de turism
Unul dintre cei mai buni pași pe care îi pot face influencerii de turism din categoria micro-influencerilor este să își facă un media kit, mai ales dacă doresc să lucreze ca profesioniști plătiți. Un media kit este un document în care sunt menționate toate realizările semnificative ale influencerului, pe lângă statisticile și informațiile cheie despre blogul și platforma ta, fie că este vorba de YouTube, Instagram, Pinterest, TikTok sau Facebook. Este un CV pe care îl puteți prezenta potențialilor angajatori.
Kit-ul media are ca scop să le arate brandurilor sau sponsorilor cât de bun sunteți în ceea ce faceți, unde se află abilitățile și interesele dumneavoastră și cum puteți fi de ajutor angajatorilor dacă vă angajează sau colaborează cu dumneavoastră.
Cuprindeți un pumn cu fiecare imagine și cuvânt și lăsați-le să vă spună povestea. Poți folosi abilitățile unui designer grafic sau, dacă vrei să o faci singur, poți folosi Photoshop sau alte platforme de design, cum ar fi Canva, Fotor și DesignBold.
Câțiva pași utili în călătoria de influencer pe Instagram
-
Identificați-vă nișa, fie că este vorba de călătorii de buget sau de lux, distracție în familie, aventură, mâncare sau altele. Cu cât este mai unic, cu atât mai mari sunt șansele de a vă construi o audiență de nișă, cu condiția ca aceasta să fie rezonabil de atins.
-
-
Puneți-vă în mișcare cât mai devreme pe contul dvs. de Instagram pentru călătorii pentru a începe să vă construiți numărul de urmăritori și pentru a atinge sau a depăși acel obiectiv de un milion.
-
-
Încercați nume de utilizator pe Instagram înainte de a vă înregistra numele de domeniu. Scopul dvs. este să vă duceți brandul dincolo de Instagram.
-
-
Publicați cel puțin de două ori pe zi – atât consecvența, cât și volumul contează. Puteți folosi un serviciu pentru a programa postările în avans. Arhivați postările vechi și postați-le din nou ca fiind noi.
-
-
În timp ce progresați, identificați-vă și comunicați-vă misiunea pentru a vă face munca mai eficientă și ajutați-i pe alții să se conecteze cu ea, transformând simpli adepți în susținători înfocați. De exemplu, misiunea dvs. ar putea fi să călătoriți cu zero deșeuri, să sensibilizați publicul cu privire la o problemă sau să încurajați dezvoltarea personală.
Exercitarea prudenței
În 2010, Organizația Mondială a Călătoriilor a prezis că numărul tot mai mare de sosiri internaționale în 2020 va ajunge la 1,4 miliarde până în 2020. Cu toate acestea, predicția s-a adeverit cu doi ani mai devreme. Cu toate acestea, dorința turiștilor și a călătorilor noi sau experimentați de a imita imaginile și experiențele pe care Travel Influencers le postează pe rețelele de socializare poate afecta siturile, monumentele și ecosistemele. În cazuri extreme, încercările de a recrea experiențele altcuiva pot duce, din păcate, chiar la vătămări corporale, prin cascadorii nechibzuite sau selfie-uri în poziții sau locuri periculoase.
Sfat?
Fii tu însuți, nu încerca să-i copiezi pe ceilalți și nu te epuiza făcând ceea ce este dincolo de capacitățile tale. Lăsați ca personalitatea și creativitatea înnăscută cu resursele dvs. să se reflecte în fotografiile și cuvintele dvs. către public. Mergeți mai departe și povestiți oamenilor despre poveștile voastre de succes. Și, dacă este necesar, modificați-vă planul de afaceri și experimentați modalități inovatoare de a vă conecta cu publicul dumneavoastră.