În mod normal, proprietarii de studiouri muzicale preferă să înființeze o afacere în care echipamentele de înregistrare și spațiul de studio sunt disponibile la un cost rezonabil. Ați putea alege să deschideți un studio mare, mediu sau mic, în funcție de rezultatele studiului de piață pe care l-ați realizat și de investiția dumneavoastră. Studioul de muzică este mediul de lucru tipic al unui proprietar de studio de muzică, care va avea probabil un spațiu de lucru independent pentru munca administrativă, separat de încăperile destinate diferitelor aspecte ale procesului de înregistrare. Este posibil să fie necesare deplasări locale sau călătorii în alte zone pentru a se întâlni cu proiectanți, constructori, clienți și potențialul personal al studioului, pentru a vizita posibile locații pentru evenimente live sau pentru a procura și cumpăra echipamente și alte cerințe ale studioului. Dacă aveți mai multe studiouri în întreaga țară, probabil că va trebui să călătoriți destul de mult pentru a le gestiona.
Program de lucru
În calitate de antreprenor și proprietar de afacere, vă stabiliți propriile ore de lucru, care pot tinde să fie lungi și să includă lucrul în serile, weekend-urile și sărbătorile. Ar trebui să vă ocupați de sarcini tehnice și administrative și să vă sprijiniți personalul de inginerie în timpul proiectelor unor artiști cunoscuți sau în curs de apariție. Cu toate acestea, natura industriei muzicale este de așa natură încât ați avea perioade intens active, în funcție de proiecte, intercalate cu perioade de inactivitate. Este posibil chiar să rămâneți de gardă 24 de ore din 24, 7 zile din 7, pentru a răspunde la solicitări de urgență.
Despre angajatori
Căutarea unui nou loc de muncă poate părea o provocare. Aspiranții proprietari de studiouri de muzică își pot stimula căutarea unui loc de muncă pentru a dobândi experiență cerând recomandări de la rețeaua lor, contactând direct companiile, folosind platforme de căutare a locurilor de muncă, mergând la târguri de locuri de muncă, valorificând social media și întrebând la agențiile de recrutare a personalului.
Proprietarii de studiouri muzicale sunt în general angajați de:
- Proiecte de film sau video comunitare
- Companii de teatru
- Artiști și trupe
- Canale digitale sau de internet
.
Sindicalizare
Asociațiile și organizațiile profesionale, cum ar fi Federația Internațională a Industriei Fonografice (IFPI), sunt esențiale pentru proprietarii de studiouri de muzică interesați să se dezvolte profesional sau să se conecteze cu profesioniști cu păreri similare din industria sau ocupația lor. Apartenența la una sau mai multe adaugă valoare CV-ului dumneavoastră, consolidându-vă în același timp acreditările și calificările.
Provocari intalnite
Asociațiile și organizațiile profesionale, cum ar fi Federația Internațională a Industriei Fonografice (IFPI), sunt esențiale pentru proprietarii de studiouri de muzică interesați să se dezvolte profesional sau să se conecteze cu profesioniști cu păreri similare din industria sau ocupația lor. Apartenența la una sau mai multe adaugă valoare CV-ului dumneavoastră, consolidându-vă în același timp acreditările și calificările.