Invata bine

Afla care sunt carierele potrivite pentru tine, citeste informatii despre ele, fa cursuri certificate pentru a putea avea un castig.

Select Your Favourite
Category And Start Learning.

Redactor de conținut

Content Writing is a form of marketing (often digital) where a prospect becomes a more informed buyer because of simple words used impressively. Content Writers write social media posts, blogs, website copy, and white papers, creating content to attract audiences and motivate them to buy a product, build loyalty, or share the content with their friends.

Citeste mai mult
Denumiri alternative
  • Copywriter
  • Content Manager
  • SEO Writer
Vrei sa stii ce aptitudini ai? Te invitam sa faci un test gratuit, in urma caruia poti afla care sunt punctele tale forte si ce meserii ti se potrivesc
Incepe testul de aptitudini
Salariile pentru Redactor de conținut in afara Romaniei
USA
$63.200 An ~ $5.267 luna
UK
£24.901 An ~ £2.075 luna

Esti interesat de o cariera ca Redactor de conținut?
Inregistreaza la urmatoarele cursuri recomandate pentru aceasta meserie. Primesti certificari!

Cariera de Redactor de conținut este potrivita pentru persoanele ce au trasaturile de personalitate:

Vrei sa stii care este profilul tau? Foloseste platforma xxx pentru a afla care sunt carierele potrivite pentru tine. Parcurge testul de profilare si iti dam rezultatul pe loc. Gratuit.

Contenutul de înaltă calitate și construirea de link-uri sunt cele mai importante două semnale folosite de Google pentru a clasifica un site web pentru căutare, indicând importanța calității și onestității față de cantitate.

Exploreaza cariera de Redactor de conținut

Content Writing este o formă de marketing (adesea digital) în care un prospect devine un cumpărător mai informat datorită unor cuvinte simple folosite în mod impresionant. Redactorii de conținut scriu postări în social media, bloguri, texte pentru site-uri web și cărți albe, creând conținut pentru a atrage publicul și a-l motiva să cumpere un produs, să-l fidelizeze sau să împărtășească conținutul cu prietenii lor.

Responsabilitati

Ce fac scriitorii de conținut?

Un redactor de conținut ar trebui, de obicei, să:

  • Să dezvolte și să creeze conținut pentru presa scrisă, media digitală sau descrieri de produse prin utilizarea unor titluri concise, atrăgătoare și inovatoare, precum și a unor texte în corpul textului
  • Să aleagă subiecte care îi interesează pe cititori; cercetează pentru a obține informații factuale și detalii autentice despre subiect, public și stil
  • Comunică cu sursele și le intervievează; organizează faptele și potențialele surse de interviu
  • Prezintă redactorilor și clienților proiecte pentru feedback; colaborează cu aceștia pentru a revizui și rescrie secțiunile într-un stil elocvent și adecvat./strong>
  • Stabiliți credibilitatea în fața editorilor și a cititorilor prin proză curată, cercetare influentă și surse și citate relevante
  • Constituiți un număr de urmăritori pentru branduri pe rețelele de socializare cu ajutorul muncii creative
  • Asistați la întâlnirile echipei de proiect a clienților pentru a prezenta idei și a planifica conținutul viitor; să facă brainstorming și să colaboreze cu echipa lor pentru idei și strategii noi
  • Cercetări pe piețe și în industrii pentru a crea conținut inovator și original
  • Cunoaște tactici de marketing digital, inclusiv SEO (optimizarea motoarelor de căutare), marketing prin e-mail și analiză web

Mediu de lucru standard

Scriitorii de conținut lucrează la birou, acasă sau oriunde au acces la un computer. Unii preferă să lucreze în afara orașelor. Ei călătoresc pentru a se întâlni cu editorii și clienții, pentru a efectua cercetări sau pentru a realiza interviuri în persoană. Codul vestimentar ar include o ținută adecvată pentru misiunea respectivă, o ținută care arată bine, este confortabilă și te face să arăți ca un profesionist.


Program de lucru

Câțiva scriitori de conținut păstrează ore de birou regulate, fie pentru a rămâne în contact cu sursele și editorii, fie pentru a stabili o rutină de scriere, dar mulți își stabilesc orele. Alții pot fi nevoiți să lucreze seara și în weekenduri pentru a produce ceva acceptabil pentru un editor sau un client.


Despre angajatori

Câțiva scriitori de conținut sunt independenți sau freelanceri, angajați pentru a finaliza sarcini specifice pe termen scurt sau recurente. Aplicațiile speculative către potențialii angajatori vor fi utile.

Scriitorii de conținut sunt în general angajați de:

  • Agențiile profesionale
  • Organizațiile de știri digitale
  • Bloggii

.


Sindicalizare

Asociațiile și organizațiile profesionale sunt o resursă crucială pentru redactorii de conținut interesați să se dezvolte profesional sau să se conecteze cu profesioniști asemănători din industria sau ocupația lor. Apartenența la una sau mai multe arată excelent în CV-ul dumneavoastră pentru a vă consolida acreditările și calificările.


Provocari intalnite

Asociațiile și organizațiile profesionale sunt o resursă crucială pentru redactorii de conținut interesați să se dezvolte profesional sau să se conecteze cu profesioniști asemănători din industria sau ocupația lor. Apartenența la una sau mai multe arată excelent în CV-ul dumneavoastră pentru a vă consolida acreditările și calificările.


Tipul de experienta necesara

Experiența poate fi dobândită prin stagii și prin scrierea pentru un public B2B (Business to Business) la o agenție sau o corporație mare timp de cel puțin trei-patru ani. Multe reviste și ziare au, de asemenea, stagii de practică pentru studenții care aspiră să devină Content Writers. Stagiarii pot scrie povești, pot efectua cercetări și interviuri și pot dobândi o vastă experiență în domeniul publicării.

Calificari si certificari recomandate

O diplomă de licență în limba engleză, jurnalism, lingvistică, comunicare sau scriere creativă este cerința generală pentru o poziție salariată de Content Writer.


Certificari & Diplome

Certificarea voluntară este adesea văzută ca o dovadă a impulsului și motivației unui individ, oferindu-i un avantaj pentru creșteri și promovări ca redactor de conținut. Certificarea demonstrează, de asemenea, competența în ceea ce privește abilitățile sau aptitudinile, de obicei prin experiență de muncă, formare, promovarea unui examen sau o combinație a celor trei.

Certificarea de la o organizație obiectivă și reputată vă poate ajuta, ca Content Writer, să câștigați credibilitate profesională, să vă creșteți încrederea la locul de muncă și să deveniți un consultant independent.

Traseul acestei cariere

Mulți scriitori de conținut vor ajunge să devină copywriteri, manageri de marketing și strategi de conținut. Pe măsură ce profilul tău se extinde, poate exista un potențial mai mare de a obține venituri din predare, conferințe și apariții.

Cum cariera de Content Writer poate fi imprevizibilă, trebuie să fii rezistent, producând o producție constantă de muncă. De asemenea, este important să urmărești îndeaproape piața, să rămâi la curent cu ce fel de scrieri se vând și să te gândești cum să răspunzi cererii de pe piață. Pe lângă producerea de lucrări, este esențial să lucrezi și la marketingul tău și al lucrărilor tale.


Perspective de viitor

Scriitorii de conținut care s-au adaptat la mediile online și sociale și care se simt confortabil scriind pentru și lucrând cu o varietate de instrumente electronice și digitale, ar trebui să aibă un avantaj în găsirea unui loc de muncă.

Dezvoltare profesionala

Scriitorii de conținut care s-au adaptat la mediile online și sociale și care se simt confortabil scriind pentru și lucrând cu o varietate de instrumente electronice și digitale, ar trebui să aibă un avantaj în găsirea unui loc de muncă.

Extra informatii

Content Writers scriu cu elocvență despre orice subiect de interes. Ei scriu pentru mai multe platforme, inclusiv site-uri web, bloguri, articole, actualizări sociale, bannere, studii de caz, ghiduri și white papers. Vă veți bucura de oportunitatea de a fi creativ în fiecare zi.

In concluzie

Content Writers scriu cu elocvență despre orice subiect de interes. Ei scriu pentru mai multe platforme, inclusiv site-uri web, bloguri, articole, actualizări sociale, bannere, studii de caz, ghiduri și white papers. Vă veți bucura de oportunitatea de a fi creativ în fiecare zi.

Sfat?

Scrieți în fiecare zi și citiți intensiv. Explorați-vă gândurile cele mai intime. Scrieți conținut astfel încât să alunece prin creier și să ajungă direct la inimă, evocând emoții profund relatabile și pasiune. Primele impresii bune….sunt bune pentru afaceri.

Cursuri gratuite bazate pe aptitudinile necesare pentru aceasta cariera

Vrei sa afli cum interactionezi cu cei din jur?

Dureaza 2 minute. Complet gratuit.