Invata bine

Afla care sunt carierele potrivite pentru tine, citeste informatii despre ele, fa cursuri certificate pentru a putea avea un castig.

Select Your Favourite
Category And Start Learning.

Inspector maritim

Marine Surveyors are a bit like doctors. While they do not treat the problems they find, their inspection yields critical diagnoses about the condition of the structure and the value of diverse vessels, from small crafts to megayachts, and the cargo they carry. Their job is significant because they either confirm that a vessel is in a sea or river-worthy condition and suitable to sail and fulfil its purpose or give a red flag if unfit. Their survey findings contribute to purchase decisions, insurance and legal compliance.

Citeste mai mult
Denumiri alternative
  • Supraveghetori de ambarcațiuni
  • Supraveghetori de nave
  • Supraveghetori de nave
  • Supraveghetori de nave
Vrei sa stii ce aptitudini ai? Te invitam sa faci un test gratuit, in urma caruia poti afla care sunt punctele tale forte si ce meserii ti se potrivesc
Incepe testul de aptitudini
Salariile pentru Inspector maritim in afara Romaniei
USA
$64.169 An ~ $5.347 luna
UK
£38.496 An ~ £3.208 luna

Esti interesat de o cariera ca Inspector maritim?
Inregistreaza la urmatoarele cursuri recomandate pentru aceasta meserie. Primesti certificari!

Cariera de Inspector maritim este potrivita pentru persoanele ce au trasaturile de personalitate:

Vrei sa stii care este profilul tau? Foloseste platforma xxx pentru a afla care sunt carierele potrivite pentru tine. Parcurge testul de profilare si iti dam rezultatul pe loc. Gratuit.

Un studiu de inspecție a unei ambarcațiuni ar trebui privit ca un instantaneu în timp, valabil doar pentru ziua în care este finalizat. Starea unei ambarcațiuni poate fi afectată de vreme, de excursiile pe apă și chiar de avariile din docurile uscate.

.

Exploreaza cariera de Inspector maritim

Supraveghetorii marini sunt un pic ca medicii. Deși nu tratează problemele pe care le găsesc, inspecția lor produce diagnostice critice cu privire la starea structurii și la valoarea diverselor nave, de la ambarcațiuni mici la megayacte, precum și la încărcătura pe care o transportă. Munca lor este importantă, deoarece fie confirmă că o navă este în stare să navigheze pe mare sau pe râu și că este adecvată pentru a naviga și a-și îndeplini scopul, fie dau un semnal de alarmă dacă nu este adecvată. Rezultatele sondajelor lor contribuie la deciziile de cumpărare, la asigurări și la respectarea legislației.

Responsabilitati

Ce fac inspectorii marini?

Un inspector maritim ar trebui în mod obișnuit să:

  • Să lucreze în industria navală pentru a inspecta construcția și starea navelor și a constata orice avarie; să evalueze încărcătura în ceea ce privește stivuirea și transportul acesteia

    .

  • Să evalueze valoarea navei în scopuri de asigurare și de vânzare-cumpărare; să consilieze cumpărătorii, asigurătorii și instituțiile de creditare cu privire la starea navelor
  • Evaluați și aprobați proiectarea și construcția corpului navei și a echipamentelor, inclusiv a motoarelor de propulsie, a cazanelor și turbinelor, a instalațiilor de generare a energiei electrice, a sistemelor de pompare și a instalațiilor de refrigerare și de aer condiționat
  • Examinează standardele de construcție și se asigură că acestea îndeplinesc cerințele legale; asistă la procedurile de testare a materialelor
  • Să fie prezent la testarea și executarea echipamentelor de siguranță și de urgență
  • Furnizați servicii de inspecție pe toată durata de viață a unei nave, respectând cerințele naționale și internaționale
  • Recomandați proprietarilor de nave modalități de recuperare sau salvare a navelor aflate în pericol
  • .

  • Supraveghează procesul de salvare pentru a consilia asigurătorii cu privire la amploarea, natura, cauza și efectul estimat al oricărei pierderi
  • Supraveghează repararea navelor avariate
  • .

  • Măsurați tonajul navelor și asigurați respectarea atribuirii liniei de încărcare, adică încărcarea încărcăturii în limitele specificate de lege ale greutății admise
  • Investighează accidentele maritime și acționează ca martor expert și imparțial în timpul procedurilor judiciare
  • Să vă țineți la curent cu cea mai recentă legislație și cu cele mai recente tehnici relevante pentru inspecția maritimă

Mediu de lucru standard

Supraveghetorii marini petrec mult timp în aer liber, uneori chiar și în condiții meteorologice nefavorabile, lucrând la bordul navelor de supraveghere pentru a le supraveghea exteriorul sau pe platformele de foraj. Slujba dvs. vă poate solicita să transportați obiecte grele, cum ar fi instrumentele de topografie, și să stați în picioare pentru perioade lungi de timp în timp ce efectuați măsurători de topografie și respectați termenele limită. De asemenea, veți petrece timp în interior, efectuând măsurători în interiorul navelor, sau în birou, întocmind hărți și elaborând sau scriind rapoarte.

Proiectele de topografie vă pot solicita să călătoriți pe distanțe lungi și să stați departe de casă pentru perioade lungi.


Program de lucru

Supraveghetorii marini lucrează de obicei cu normă întreagă și urmează sistemul de ture, ceea ce înseamnă că pot lucra până târziu. Deși lucrează de obicei 40 de ore pe săptămână, programul lor poate depinde de vreme, de maree și de lumina zilei, având în vedere natura activității lor. În timp ce activitatea offshore se desfășoară continuu din aprilie până în octombrie, aceasta poate încetini în timpul iernii. Deoarece vremea rea poate duce la pierderi de timp, inspectorii marini încearcă să lucreze ore suplimentare în timpul vremii favorabile. Munca la țărm urmează un orar normal, de la 9.00 la 17.00, prelungindu-se după cum este necesar pentru a rezolva problemele. Membrii personalului superior pot fi ocazional chemați să lucreze în weekend pentru a gestiona problemele offshore.


Despre angajatori

Căutarea unui nou loc de muncă poate părea o provocare. Inspectorii navali își pot stimula căutarea unui loc de muncă cerând recomandări rețelei lor, contactând direct companiile, utilizând platforme de căutare a locurilor de muncă, mergând la târguri de locuri de muncă, valorificând social media și interesându-se la agențiile de recrutare a personalului.

Supraveghetorii marini sunt, în general, angajați de:

  • Societăți de clasificare
  • Cantiere navale și porturi
  • .Companii de asigurări
  • Agenții guvernamentale
  • Agenții naționale de cartografiere
  • Agenții naționale de cartografierep>Autorități portuare și de port
  • Companii de topografie contractuale
  • Companii de topografie ale clienților
  • Companii de echipamente și software
  • Consultanți și topografi independenți

.


Sindicalizare

Asociațiile și organizațiile profesionale, cum ar fi Institutul Internațional de Inspecție Maritimă (IIMS), sunt esențiale pentru inspectorii marini interesați să se dezvolte profesional sau să se conecteze cu profesioniști care împărtășesc aceleași idei în industria sau ocupația lor. Calitatea de membru al uneia sau mai multor organizații adaugă valoare CV-ului dumneavoastră, consolidându-vă în același timp acreditările și calificările.


Provocari intalnite

Asociațiile și organizațiile profesionale, cum ar fi Institutul Internațional de Inspecție Maritimă (IIMS), sunt esențiale pentru inspectorii marini interesați să se dezvolte profesional sau să se conecteze cu profesioniști care împărtășesc aceleași idei în industria sau ocupația lor. Calitatea de membru al uneia sau mai multor organizații adaugă valoare CV-ului dumneavoastră, consolidându-vă în același timp acreditările și calificările.


Tipul de experienta necesara

Orice program academic pe care îl urmează un potențial inspector maritim necesită, de obicei, o perioadă de experiență supravegheată, cum ar fi un stagiu. Un stagiu sau un plasament de vară v-ar ajuta să vă dezvoltați abilități esențiale, să vă construiți CV-ul și ar putea să vă conducă la un loc de muncă cu normă întreagă. Departamentul dvs. academic și prezentările angajatorilor de la universitate sunt resurse utile pentru a găsi un loc de muncă. De asemenea, puteți contacta agențiile de recrutare pentru informații.

Vă veți beneficia în mod optim de sarcinile dumneavoastră din afara sălii de clasă atunci când acestea se aliniază perfect cu lecțiile din interiorul acesteia. Este posibil să auziți nenumărate povești de la profesioniști mai experimentați și să obțineți o experiență practică valoroasă atunci când aceștia reușesc să transforme incidente aparent de rutină în momente unice de învățare.

În mod obișnuit, aspiranții la funcția de inspector maritim pot acumula experiență de lucru pe mare sau de supraveghere a lucrărilor din șantierele navale. Lucrul în instalații portuare sau pe nave containerizate vă poate ajuta să dobândiți experiență pentru a deveni inspectori pentru astfel de nave. Experiența de lucru timp de câțiva ani ca tehnician de topografie sub supravegherea unui inspector autorizat vă poate ajuta să vă obțineți licența.

Puteți citi despre profesie și puteți intervieva sau supraveghea la locul de muncă experți care lucrează în domeniul inspecției marine pentru a vă dovedi angajamentul față de furnizorii de cursuri și potențialii angajatori. Experiența navală vă poate conduce, de asemenea, să deveniți un inspector maritim.

.

Calificari si certificari recomandate

Un inspector maritim are nevoie, de obicei, de o diplomă sau de o diplomă de licență în inspecții maritime sau într-un domeniu conex, cum ar fi ingineria, resursele naturale sau o știință aplicată specializată în inspecții maritime. Verificați dacă colegiul sau universitatea dvs. oferă cursuri care vă vor pregăti pentru a obține o licență de inspector.

Un inspector maritim poate avea nevoie, de asemenea, să dobândească o calificare VET (educație și formare profesională) în unele locații.

Faceți cursuri de liceu în matematică, chimie, fizică și informatică.


Certificari & Diplome

Certificarea demonstrează competența unui inspector maritim într-un set de aptitudini, de obicei prin experiență profesională, formare și promovarea unui examen. Atunci când este obținută de la o organizație obiectivă și de renume, cum ar fi Institutul Internațional de Inspecții Marine (IIMS), aceasta vă poate ajuta să vă evidențiați pe o piață a muncii competitivă, poate aduce un spor salarial semnificativ de până la 18 %, vă poate crește șansele de avansare și vă poate permite să deveniți consultant independent. Programele de certificare de succes protejează bunăstarea publică prin încorporarea unui cod de etică.

Specialiștii în topografie marină trebuie să fie licențiați înainte de a furniza servicii de topografie publicului și de a certifica documente legale. Entitățile guvernamentale individuale conduc procesul de acordare a licențelor. Pe lângă o diplomă de licență, pentru a obține licența, este nevoie de o formare supravegheată sub îndrumarea unui inspector autorizat și de experiență profesională. Cantitatea de experiență de lucru necesară depinde de calificările academice și variază în unele locații, cum ar fi SUA.

Traseul acestei cariere

Performanța, experiența și dobândirea de calificări profesionale determină evoluția în carieră. Angajații cu un nivel de performanță constant ridicat pot fi eligibili pentru promovare la fiecare doi-trei ani.

Piața de carieră a unui inspector maritim începe, de obicei, cu rolurile de nivel de intrare de inspector stagiar, inginer sau geofizician, în funcție de domeniul de specializare. La finalul formării, puteți începe să lucrați ca inspector maritim. Dacă vă dezvoltați abilitățile de management, puteți deveni inspector principal, urmat de inspector principal. De asemenea, puteți deveni șef al echipei de topografie sau manager de proiect.

Combinarea educației cu formarea la locul de muncă vă poate avansa la rolul de tehnician topograf principal sau, în unele locații, topograf licențiat, la dobândirea licenței relevante.

Vă puteți îndrepta către domeniul de asistență tehnică specializată și dezvoltare sau vă puteți diversifica în roluri care se ocupă de legătura cu clienții, măsuri de sănătate și siguranță, aspecte procedurale, supravegherea personalului, gestionarea timpului sau munca în largul mării.

După ce ați acumulat suficientă experiență și v-ați construit o rețea de contacte, vă puteți lansa propria afacere de topografie.


Perspective de viitor

Candidații cu abilitățile, experiența și educația necesare au cele mai bune perspective de angajare. Angajatorii preferă să îi angajeze pe cei care au o diplomă de asociat și o pregătire profesională în domeniul topografiei marine.

Dezvoltare profesionala

Candidații cu abilitățile, experiența și educația necesare au cele mai bune perspective de angajare. Angajatorii preferă să îi angajeze pe cei care au o diplomă de asociat și o pregătire profesională în domeniul topografiei marine.

Extra informatii

O privire în istorie

Un căpitan de vas pe nume James Hook a fost primul topograf care a navigat în fiecare ocean și a cercetat toate zonele pe care le-a descoperit. De asemenea, a fost unul dintre primii din Anglia care a vizitat fiecare continent și a traversat atât Cercul Antarctic, cât și Cercul Arctic. Era renumit pentru faptul că își purta setul de topografie în fiecare misiune. Setul includea un telescop de alamă, un teodolit și mici steaguri de stație.

Tipuri de topografie marină

Tipurile de topografie marină au trei subcategorii, fiecare specializată într-o parte esențială a procesului de topografie.

Supravegherea de prevenire se concentrează pe aprobările înainte de îmbarcare în ceea ce privește remorcajul, călătoria și acostarea, precum și pe încărcare/descărcare, ancorare și fixare, supraveghere și adecvarea navei pentru scopul propus.

Supravegherea de certificare verifică calitatea construcției navei, înainte de cumpărare sau înainte de intrare.

Supravegherea de investigație, care are loc după producerea unui eveniment, evaluează cauza, natura, impactul și amploarea pierderilor sau a daunelor cauzate de defecțiuni ale echipamentelor sau de alte probleme.

Diferența dintre inspectorii marini și consultanții marini

Inspectorii marini examinează starea unei nave pe dinăuntru, verificând eventualele erori de construcție, echipament sau încărcătură, iar apoi raportează clienților informațiile solicitate de aceștia. Ocazional, aceștia își pot exprima opinia cu privire la observațiile lor. Pe de altă parte, consultanții marini sunt considerați consilieri ai clienților, deoarece oferă sfaturi sau sfaturi pe baza solicitărilor primite.

Diferența dintre inspectorii marini și inspectorii hidrografici

Scopul inspectorilor marini include inspecția navelor maritime, construcția și starea lor, echipamentele și utilajele și valoarea generală. Hidrografii inspectează lumea subacvatică folosind echipamente de înaltă tehnologie, cum ar fi scanerele laser subacvatice, marometrele și tehnologia de cartografiere sonar. Contribuțiile lor sunt valoroase pentru conservare și navigație.

Potențialele avantaje și dezavantaje ale liber-profesioniștilor vs. angajarea cu normă întreagă

Lovitorii de hidrografi marine liber-profesioniști au programe de lucru și locații mai flexibile. Ei au proprietatea deplină a afacerii și își pot selecta proiectele și clienții. Cu toate acestea, ei se confruntă cu o muncă și un flux de numerar inconsecvent, ceea ce înseamnă mai multă responsabilitate, efort și risc.

Pe de altă parte, inspectorii mariniști cu normă întreagă au beneficii de sănătate, asigurări și planuri de pensionare sponsorizate de companie. Ei au siguranța locului de muncă, cu o sursă de venit fixă și fiabilă și îndrumare din partea șefilor lor. Cu toate acestea, ei se pot confrunta cu plictiseala din cauza lipsei de flexibilitate, de proprietate și de varietate.

Când vă decideți între a fi liber profesionist sau angajat cu normă întreagă, luați în considerare avantajele și dezavantajele pentru a vedea ce funcționează cel mai bine pentru dumneavoastră.

In concluzie

O privire în istorie

Un căpitan de vas pe nume James Hook a fost primul topograf care a navigat în fiecare ocean și a cercetat toate zonele pe care le-a descoperit. De asemenea, a fost unul dintre primii din Anglia care a vizitat fiecare continent și a traversat atât Cercul Antarctic, cât și Cercul Arctic. Era renumit pentru faptul că își purta setul de topografie în fiecare misiune. Setul includea un telescop de alamă, un teodolit și mici steaguri de stație.

Tipuri de topografie marină

Tipurile de topografie marină au trei subcategorii, fiecare specializată într-o parte esențială a procesului de topografie.

Supravegherea de prevenire se concentrează pe aprobările înainte de îmbarcare în ceea ce privește remorcajul, călătoria și acostarea, precum și pe încărcare/descărcare, ancorare și fixare, supraveghere și adecvarea navei pentru scopul propus.

Supravegherea de certificare verifică calitatea construcției navei, înainte de cumpărare sau înainte de intrare.

Supravegherea de investigație, care are loc după producerea unui eveniment, evaluează cauza, natura, impactul și amploarea pierderilor sau a daunelor cauzate de defecțiuni ale echipamentelor sau de alte probleme.

Diferența dintre inspectorii marini și consultanții marini

Inspectorii marini examinează starea unei nave pe dinăuntru, verificând eventualele erori de construcție, echipament sau încărcătură, iar apoi raportează clienților informațiile solicitate de aceștia. Ocazional, aceștia își pot exprima opinia cu privire la observațiile lor. Pe de altă parte, consultanții marini sunt considerați consilieri ai clienților, deoarece oferă sfaturi sau sfaturi pe baza solicitărilor primite.

Diferența dintre inspectorii marini și inspectorii hidrografici

Scopul inspectorilor marini include inspecția navelor maritime, construcția și starea lor, echipamentele și utilajele și valoarea generală. Hidrografii inspectează lumea subacvatică folosind echipamente de înaltă tehnologie, cum ar fi scanerele laser subacvatice, marometrele și tehnologia de cartografiere sonar. Contribuțiile lor sunt valoroase pentru conservare și navigație.

Potențialele avantaje și dezavantaje ale liber-profesioniștilor vs. angajarea cu normă întreagă

Lovitorii de hidrografi marine liber-profesioniști au programe de lucru și locații mai flexibile. Ei au proprietatea deplină a afacerii și își pot selecta proiectele și clienții. Cu toate acestea, ei se confruntă cu o muncă și un flux de numerar inconsecvent, ceea ce înseamnă mai multă responsabilitate, efort și risc.

Pe de altă parte, inspectorii mariniști cu normă întreagă au beneficii de sănătate, asigurări și planuri de pensionare sponsorizate de companie. Ei au siguranța locului de muncă, cu o sursă de venit fixă și fiabilă și îndrumare din partea șefilor lor. Cu toate acestea, ei se pot confrunta cu plictiseala din cauza lipsei de flexibilitate, de proprietate și de varietate.

Când vă decideți între a fi liber profesionist sau angajat cu normă întreagă, luați în considerare avantajele și dezavantajele pentru a vedea ce funcționează cel mai bine pentru dumneavoastră.

Sfat?

Chiar și în calitate de inspector expert și experimentat, vă veți confrunta în mod constant cu situații noi cu fiecare navă pe care o inspectați. Poate că problemele sunt unice, sau soluțiile trebuie să fie diferite. Veți descoperi mai multe, inspecție după inspecție, învățând din experiența directă de lucru pe teren. Când redactați raportul de inspecție, nu uitați că concluzia acestuia trebuie să rezume proiectul dumneavoastră, de la formularea obiectivelor până la realizarea lor.

Cursuri gratuite bazate pe aptitudinile necesare pentru aceasta cariera

Vrei sa afli cum interactionezi cu cei din jur?

Dureaza 2 minute. Complet gratuit.