O privire în istorie
Un căpitan de vas pe nume James Hook a fost primul topograf care a navigat în fiecare ocean și a cercetat toate zonele pe care le-a descoperit. De asemenea, a fost unul dintre primii din Anglia care a vizitat fiecare continent și a traversat atât Cercul Antarctic, cât și Cercul Arctic. Era renumit pentru faptul că își purta setul de topografie în fiecare misiune. Setul includea un telescop de alamă, un teodolit și mici steaguri de stație.
Tipuri de topografie marină
Tipurile de topografie marină au trei subcategorii, fiecare specializată într-o parte esențială a procesului de topografie.
Supravegherea de prevenire se concentrează pe aprobările înainte de îmbarcare în ceea ce privește remorcajul, călătoria și acostarea, precum și pe încărcare/descărcare, ancorare și fixare, supraveghere și adecvarea navei pentru scopul propus.
Supravegherea de certificare verifică calitatea construcției navei, înainte de cumpărare sau înainte de intrare.
Supravegherea de investigație, care are loc după producerea unui eveniment, evaluează cauza, natura, impactul și amploarea pierderilor sau a daunelor cauzate de defecțiuni ale echipamentelor sau de alte probleme.
Diferența dintre inspectorii marini și consultanții marini
Inspectorii marini examinează starea unei nave pe dinăuntru, verificând eventualele erori de construcție, echipament sau încărcătură, iar apoi raportează clienților informațiile solicitate de aceștia. Ocazional, aceștia își pot exprima opinia cu privire la observațiile lor. Pe de altă parte, consultanții marini sunt considerați consilieri ai clienților, deoarece oferă sfaturi sau sfaturi pe baza solicitărilor primite.
Diferența dintre inspectorii marini și inspectorii hidrografici
Scopul inspectorilor marini include inspecția navelor maritime, construcția și starea lor, echipamentele și utilajele și valoarea generală. Hidrografii inspectează lumea subacvatică folosind echipamente de înaltă tehnologie, cum ar fi scanerele laser subacvatice, marometrele și tehnologia de cartografiere sonar. Contribuțiile lor sunt valoroase pentru conservare și navigație.
Potențialele avantaje și dezavantaje ale liber-profesioniștilor vs. angajarea cu normă întreagă
Lovitorii de hidrografi marine liber-profesioniști au programe de lucru și locații mai flexibile. Ei au proprietatea deplină a afacerii și își pot selecta proiectele și clienții. Cu toate acestea, ei se confruntă cu o muncă și un flux de numerar inconsecvent, ceea ce înseamnă mai multă responsabilitate, efort și risc.
Pe de altă parte, inspectorii mariniști cu normă întreagă au beneficii de sănătate, asigurări și planuri de pensionare sponsorizate de companie. Ei au siguranța locului de muncă, cu o sursă de venit fixă și fiabilă și îndrumare din partea șefilor lor. Cu toate acestea, ei se pot confrunta cu plictiseala din cauza lipsei de flexibilitate, de proprietate și de varietate.
Când vă decideți între a fi liber profesionist sau angajat cu normă întreagă, luați în considerare avantajele și dezavantajele pentru a vedea ce funcționează cel mai bine pentru dumneavoastră.
Sfat?
Chiar și în calitate de inspector expert și experimentat, vă veți confrunta în mod constant cu situații noi cu fiecare navă pe care o inspectați. Poate că problemele sunt unice, sau soluțiile trebuie să fie diferite. Veți descoperi mai multe, inspecție după inspecție, învățând din experiența directă de lucru pe teren. Când redactați raportul de inspecție, nu uitați că concluzia acestuia trebuie să rezume proiectul dumneavoastră, de la formularea obiectivelor până la realizarea lor.