Invata bine

Afla care sunt carierele potrivite pentru tine, citeste informatii despre ele, fa cursuri certificate pentru a putea avea un castig.

Select Your Favourite
Category And Start Learning.

Manager de depozit

Goods sit in the warehouse until necessity dictates their movement. Products sitting in a warehouse without supervision are highly likely to get damaged or stolen. Every commercial product owes its safe delivery in a prime condition into the right hands to warehouse managers.

Citeste mai mult
Denumiri alternative
  • Șef de echipă depozit
  • Supervizor depozit
Vrei sa stii ce aptitudini ai? Te invitam sa faci un test gratuit, in urma caruia poti afla care sunt punctele tale forte si ce meserii ti se potrivesc
Incepe testul de aptitudini
Salariile pentru Manager de depozit in afara Romaniei
USA
$58.460 An ~ $4.872 luna
UK
£31.693 An ~ £2.641 luna

Esti interesat de o cariera ca Manager de depozit?
Inregistreaza la urmatoarele cursuri recomandate pentru aceasta meserie. Primesti certificari!

Cariera de Manager de depozit este potrivita pentru persoanele ce au trasaturile de personalitate:

Vrei sa stii care este profilul tau? Foloseste platforma xxx pentru a afla care sunt carierele potrivite pentru tine. Parcurge testul de profilare si iti dam rezultatul pe loc. Gratuit.

Cel mai mare depozit din lume, cu o suprafață de 4,3 milioane de metri pătrați, este fabrica Boeing Everett din Everett, Washington, în Statele Unite ale Americii.

Exploreaza cariera de Manager de depozit

Mărfurile stau în depozit până când necesitatea le dictează deplasarea. Produsele care stau într-un depozit fără supraveghere au șanse mari să fie deteriorate sau furate. Fiecare produs comercial datorează managerilor de depozit livrarea sa în siguranță și în condiții optime în mâinile potrivite.

Responsabilitati

Ce fac managerii de depozit?

Un manager de depozit trebuie, de obicei, să:

  • Recepționarea, depozitarea, ambalarea și expedierea produselor din depozite prin inițierea și aplicarea de politici și proceduri de program, operaționale și de personal
  • Studiați și puneți în aplicare legislația națională și de stat referitoare la activitățile de depozitare, la manipularea materialelor și la expedierea produselor
  • Asigurați-vă că operațiunile de depozitare respectă procedurile și protocoalele de securitate pentru a proteja conținutul; asigurați-vă că activitățile din depozit sunt în conformitate cu politicile de mediu
  • Aliniați metodele de numărare fizică și sistemele de stocare a datelor pentru a ține evidența inventarului din depozit
  • Dezvoltați și implementați noi amenajări și sisteme de proiectare pentru a optimiza utilizarea și întreținerea spațiului de depozitare; inspectați echipamentul din depozit pentru a planifica reparațiile și înlocuirea, dacă este necesar
  • .Urmăriți cheltuielile, analizați variațiile, corectați cheltuielile risipitoare și alcătuiți bugetul anual pentru a atinge obiectivele financiare
  • Să urmăriți cheltuielile, să analizați variațiile, să corectați cheltuielile risipitoare și să alcătuiți bugetul anual pentru a atinge obiectivele financiare
  • Să informeze liderii de echipă și să raporteze periodic conducerii; să consilieze conducerea cu privire la acțiunile necesare legate de depozit
  • Recrutați și instruiți noi angajați; delegați munca și urmăriți rezultatele
  • Organizați și încurajați munca în echipă pentru a maximiza productivitatea; asigurați un nivel ridicat de eficiență la locul de muncă prin antrenarea, consilierea și disciplinarea lucrătorilor după o evaluare a performanțelor
  • Interacționați cu clienții, furnizorii și companiile de transport pentru a coordona asamblarea și livrarea mărfurilor în condiții de siguranță; răspundeți clienților prin e-mail sau telefonic; vizitați clienții pentru a vă asigura de satisfacția lor

Mediu de lucru standard

Managerii de depozit lucrează în mod obișnuit în depozite, birouri și ateliere, în funcție de mărimea operațiunii. De asemenea, este posibil ca aceștia să fie nevoiți să se deplaseze în timpul unei zile de lucru, deoarece este obișnuit ca depozitele să fie construite în apropierea autostrăzilor, a căilor ferate și a terminalelor maritime și aeriene.


Program de lucru

Managerii de depozit încep de obicei munca devreme, termină târziu și pot fi nevoiți să lucreze în weekend-uri în schimburi.

Industria depozitelor este cea mai aglomerată în timpul sezoanelor înalte, cum ar fi lunile premergătoare Crăciunului sau alte zile importante din an. Este posibil să trebuiască să lucrați ore suplimentare în această perioadă.

.


Despre angajatori

Căutarea unui nou loc de muncă poate părea o provocare. Managerii de depozit își pot stimula căutarea unui loc de muncă cerând recomandări rețelei lor, contactând direct companiile, utilizând platforme de căutare a locurilor de muncă, mergând la târguri de locuri de muncă, valorificând social media și interesându-se la agențiile de recrutare de personal.

Managerii de depozit sunt, în general, angajați de:

  • Instituții academice
  • Forțele armate
  • Departamentele guvernamentale centrale și locale
  • Companii de construcții
  • .Expeditori de mărfuri și contractori de transport
  • Companii majore de supermarketuri, magazine de vânzare cu amănuntul și cu ridicata
  • Firme de producție, depozitare și distribuție

.


Sindicalizare

Asociațiile și organizațiile profesionale, cum ar fi Asociația Internațională de Logistică a Depozitelor, sunt esențiale pentru un manager de depozit interesat să se dezvolte profesional sau să se conecteze cu profesioniști cu păreri similare în industria sau ocupația lor. Apartenența la una sau mai multe adaugă valoare CV-ului dvs. în timp ce vă consolidează acreditările și calificările. https://www.iwla.com/

.


Provocari intalnite

Asociațiile și organizațiile profesionale, cum ar fi Asociația Internațională de Logistică a Depozitelor, sunt esențiale pentru un manager de depozit interesat să se dezvolte profesional sau să se conecteze cu profesioniști cu păreri similare în industria sau ocupația lor. Apartenența la una sau mai multe adaugă valoare CV-ului dvs. în timp ce vă consolidează acreditările și calificările. https://www.iwla.com/

.


Tipul de experienta necesara

Un manager de depozit promițător necesită o perioadă de experiență supravegheată ca ucenic sau ca operator de depozit, asistent de lanț de aprovizionare sau operator de depozit de lanț de aprovizionare.

Experiența de lucru anterioară în industria de retail, prin stagii industriale în depozite sau ca supraveghetori stagiari în operațiuni mai mici poate ajuta viitorii manageri de depozit să avanseze în poziții de management de linie. Ca în orice carieră, citirea cât mai multor informații despre profesie și intervievarea celor care lucrează în industria depozitelor sunt alte modalități importante de a vă explora interesul.

Calificari si certificari recomandate

Deși nu este necesar, a avea un masterat în logistică și managementul lanțului de aprovizionare poate fi preferabil pentru angajatorii care cer experiență de lucru. Alte subiecte care se dovedesc valoroase pentru viitorii manageri de depozit includ managementul afacerilor/economie, sisteme de informații de afaceri, afaceri cu limbi străine, cercetare operațională, managementul comerțului cu amănuntul, transport și distribuție/logistică.


Certificari & Diplome

De regulă, managerii de depozit au nevoie de un permis de conducere valabil și de o licență de stivuitor pentru a opera echipamente de depozit. De obicei, licența necesită o cerere, taxe de procesare, un examen, precum și educație și experiență relevante.

Traseul acestei cariere

Angajații cu un nivel de performanță constant ridicat pot fi eligibili pentru promovarea în posturi de conducere superioară și alte posturi de conducere în întregul sector al managementului lanțului de aprovizionare.

Managerii de depozit cu suficientă experiență și calificările profesionale adecvate pot începe să lucreze și în organizații de logistică terțe, în operațiuni interne sau ca consultanți independenți.


Perspective de viitor

Candidații cu un masterat în logistică și managementul lanțului de aprovizionare, cu o experiență semnificativă și cu abilități puternice de relaționare cu oamenii vor avea cele mai bune perspective de angajare.

Dezvoltare profesionala

Candidații cu un masterat în logistică și managementul lanțului de aprovizionare, cu o experiență semnificativă și cu abilități puternice de relaționare cu oamenii vor avea cele mai bune perspective de angajare.

Extra informatii

Evoluția depozitării

Industria de distribuție sau de depozitare a început odată cu strămoșii noștri care au construit grânare pentru a depozita produse alimentare. Utilizarea depozitelor pentru afaceri și întreprinderi comerciale a început în anii 1900, ceea ce a dus la o creștere exponențială a industriei de depozitare, așa cum se poate vedea, astăzi.

Warehousing as The Heart and Soul of E-Commerce

Vânzătorii online, cum ar fi Amazon, eBay, Walmart etc., folosesc cu toții depozite și sisteme de depozitare pentru a acoperi decalajul dintre producție și livrare. Produsele sunt trimise mai întâi la depozite și unități de depozitare, unde sunt apoi ambalate și expediate.

Atunci când cumpărați articole online, acestea se deplasează prin depozite sursă, unități de depozitare în cadrul vehiculelor de transport și, în cele din urmă, ajung la depozitul de destinație. Produsele vă sunt apoi livrate.

Potențialele avantaje și dezavantaje ale liber-profesioniștilor vs. angajarea cu normă întreagă

Managerii de depozit liber-profesioniști au programe de lucru și locații mai flexibile. Ei pot alege să se specializeze în domenii precum modelarea lanțului de aprovizionare, planificarea transportului și a distribuției sau automatizarea depozitelor. De asemenea, ei au proprietate deplină asupra afacerii și își pot selecta proiectele și clienții. Cu toate acestea, ei se confruntă cu o muncă și un flux de numerar inconsecvent, ceea ce înseamnă mai multă responsabilitate, efort și risc.

Pe de altă parte, un manager de depozit cu normă întreagă are beneficii de sănătate, asigurări și planuri de pensionare sponsorizate de companie. Ei au siguranța locului de muncă, cu o sursă de venit fixă și fiabilă și îndrumare din partea șefilor lor. Cu toate acestea, ei pot experimenta plictiseala din cauza lipsei de flexibilitate, de proprietate și de varietate. Atunci când vă decideți între a fi freelancer sau angajat cu normă întreagă, luați în considerare avantajele și dezavantajele pentru a vedea ce funcționează cel mai bine pentru dumneavoastră.

In concluzie

Evoluția depozitării

Industria de distribuție sau de depozitare a început odată cu strămoșii noștri care au construit grânare pentru a depozita produse alimentare. Utilizarea depozitelor pentru afaceri și întreprinderi comerciale a început în anii 1900, ceea ce a dus la o creștere exponențială a industriei de depozitare, așa cum se poate vedea, astăzi.

Warehousing as The Heart and Soul of E-Commerce

Vânzătorii online, cum ar fi Amazon, eBay, Walmart etc., folosesc cu toții depozite și sisteme de depozitare pentru a acoperi decalajul dintre producție și livrare. Produsele sunt trimise mai întâi la depozite și unități de depozitare, unde sunt apoi ambalate și expediate.

Atunci când cumpărați articole online, acestea se deplasează prin depozite sursă, unități de depozitare în cadrul vehiculelor de transport și, în cele din urmă, ajung la depozitul de destinație. Produsele vă sunt apoi livrate.

Potențialele avantaje și dezavantaje ale liber-profesioniștilor vs. angajarea cu normă întreagă

Managerii de depozit liber-profesioniști au programe de lucru și locații mai flexibile. Ei pot alege să se specializeze în domenii precum modelarea lanțului de aprovizionare, planificarea transportului și a distribuției sau automatizarea depozitelor. De asemenea, ei au proprietate deplină asupra afacerii și își pot selecta proiectele și clienții. Cu toate acestea, ei se confruntă cu o muncă și un flux de numerar inconsecvent, ceea ce înseamnă mai multă responsabilitate, efort și risc.

Pe de altă parte, un manager de depozit cu normă întreagă are beneficii de sănătate, asigurări și planuri de pensionare sponsorizate de companie. Ei au siguranța locului de muncă, cu o sursă de venit fixă și fiabilă și îndrumare din partea șefilor lor. Cu toate acestea, ei pot experimenta plictiseala din cauza lipsei de flexibilitate, de proprietate și de varietate. Atunci când vă decideți între a fi freelancer sau angajat cu normă întreagă, luați în considerare avantajele și dezavantajele pentru a vedea ce funcționează cel mai bine pentru dumneavoastră.

Sfat?

Vă veți economisi timp și bani dacă optimizați spațiul de depozitare pentru a crea rute pentru ca personalul și stocul să se deplaseze în mod eficient.

Cursuri gratuite bazate pe aptitudinile necesare pentru aceasta cariera

Vrei sa afli cum interactionezi cu cei din jur?

Dureaza 2 minute. Complet gratuit.