Majoritatea piloților privați dețin o diplomă de licență în aviație, afaceri sau inginerie aerospațială, deși câțiva au o diplomă de asociat în aceste domenii.
Pentru a obține licența atât de importantă, va trebui să participați la o școală de zbor acreditată, unde cea mai mare parte a pregătirii se desfășoară la sol, în sala de clasă. Vizitați câteva școli, discutați cu personalul și instructorii, puneți întrebări și faceți un tur al facilităților și al aeronavelor înainte de a vă decide asupra celei mai potrivite opțiuni. Puteți frecventa fie o organizație de pregătire aprobată (ATO), fie o organizație de pregătire declarată (DTO).
DTO-urile sunt, de obicei, entități mai mici care pregătesc elevii pentru a dobândi licența mai simplă LAPL (Light Aircraft Pilots License), specifică Europei sau PPL (Private Pilots License), recunoscută la nivel mondial. Acestea oferă pregătire pentru calificări limitate, cum ar fi cele de noapte sau acrobație. ATO-urile sunt calificate să instruiască elevii pe avioane bimotor și calificări de instructor și instrumente, în plus față de toată pregătirea oferită de DTO-uri. Unii ATO îi pot ajuta, de asemenea, pe studenți să obțină licențe de pilot comercial.
În ambele cazuri, veți învăța din cărți, veți viziona videoclipuri educaționale și veți lua notițe pentru a excela odată ce veți fi în cabina de pilotaj. Cel mai probabil, formarea va fi costisitoare, dar se va dovedi o investiție înțeleaptă. Dacă doriți să învățați de la un instructor în loc să vă înscrieți la o școală de zbor oficială, asigurați-vă că găsiți un instructor bine cunoscut, al cărui plan și metodă de predare vă va învăța tot ce este important într-un mod rentabil.
Nu există loc de eroare în timpul zborului. Veți învăța să folosiți în mod consecvent „discuția radio” pentru a comunica eficient cu ceilalți piloți și cu controlul de la sol și pentru a vă menține pe dumneavoastră și pe ceilalți în siguranță. De asemenea, veți învăța să descifrați rapid vremea textuală – un cod alfanumeric care vă va informa despre condițiile meteo din zona dumneavoastră.
Studenții se vor familiariza cu aerodinamica și vor înțelege cum să găsească viteza de planare corectă pentru a reduce consumul de combustibil, turbulențele și uzura, astfel încât resursele prețioase să fie maximizate. Instructorii experimentați îi ajută să învețe cum să respecte legile aeronautice confuze și contradictorii, dar esențiale, astfel încât zborurile lor interne și internaționale să nu se încheie cu un accident.
În plus, aspiranții la statutul de pilot privat memorează sistemele aerospațiale pentru a aplica minimele specifice de vreme la diferite altitudini și în diferite momente ale zilei. De asemenea, ei vor ajunge să își cunoască aeronava pe de rost – cum funcționează avionul, mecanismele implicate în zbor, ce poate merge prost, cum să compenseze atunci când lucrurile merg prost, cum să îl demonteze și să îl monteze la loc și cum să repare avariile.
În sfârșit, dar nu în ultimul rând, să dobândească fluență în limba engleză și într-o altă limbă universal populară. Veți putea face acest lucru în liceu, unde vă puteți concentra și pe matematică, fizică, vorbire în public și studii de afaceri.
.
Certificari & Diplome
Prospectivii piloți privați ar putea avea nevoie să obțină un certificat de elev-pilot de la o agenție de aviație civilă locală autorizată înainte de a zbura solo ca parte a pregătirii lor. Printre condițiile prealabile se numără documentația corespunzătoare și un examen medical efectuat de un examinator aeromedical autorizat.
Examenul medical este destul de simplu. Cu toate acestea, pentru a evita să li se refuze un certificat medical, elevii trebuie să înțeleagă domeniul de aplicare al acestuia înainte de a programa o programare și să caute claritate cu privire la orice probleme de sănătate, afecțiuni de bază sau medicamente obișnuite.
Acum începe pregătirea pentru popularul certificat de pilot privat (PPL) sau certificat de pilot privat. Instructorul dumneavoastră vă va pune să preluați comenzile de zbor încă din prima zi, pregătindu-vă în același timp pentru testul scris. O școală de zbor formală poate include, de asemenea, o școală la sol pentru a învăța în cadrul unei săli de clasă tradiționale. Cursurile online vă vor permite să studiați singur și să învățați în propriul ritm.
Timpurile de obținere a unei PPL sau a unui PPC variază de la câteva luni la câțiva ani, în funcție de vremea locală, de finanțe, de accesul facil la un program de pregătire și de cât de des poate zbura elevul.
În mod normal, elevii cu vârsta de cel puțin 17 ani și care vorbesc fluent limba engleză pot susține testul scris de cunoștințe prin programare la un centru de testare aprobat. Printre condițiile prealabile se numără un certificat de elev-pilot/pilot sportiv/pilot de agrement, terminarea școlii la sol, fie independent, fie ca parte a unei clase și prezentarea unei aprobări din partea instructorului sau a furnizorului de cursuri.
După ce ați trecut testul scris, trebuie să acumulați orele de zbor specifice și să îndepliniți toate celelalte condiții de experiență aeronautică pentru a vă înscrie la testul practic care cuprinde părțile orale și de zbor. Cerințele specifice pot varia ușor de la o țară la alta. Cu toate acestea, elevii ar trebui, de obicei, să dobândească cel puțin 40 de ore de zbor, dintre care 10 ore de zbor solo și să efectueze un zbor solo de croazieră.
În ziua examenului final, numit „check-ride”, un examinator aprobat vă va pune mai întâi întrebări detaliate despre subiecte care variază de la sistemele aeronavei la reguli și reglementări. Odată ce ați trecut examenul la sol, vă veți demonstra cu succes abilitățile în manevrele cu aeronave mici, navigație, proceduri de urgență și planificarea zborului în raid.
PPL sau PPC vă va permite să zburați aproape orice aeronavă (sub rezerva calificărilor corespunzătoare) la orice oră din zi sau din noapte, în diverse spații aeriene, fără restricții de distanță.