Invata bine

Afla care sunt carierele potrivite pentru tine, citeste informatii despre ele, fa cursuri certificate pentru a putea avea un castig.

Select Your Favourite
Category And Start Learning.

Pilot privat

Private Pilots seek to explore the blue yonder either as a hobby or a stepping stone to becoming a commercial pilot. They invest precious time, money and energy to fly above the earth, for the sky is not the limit.

Citeste mai mult
Denumiri alternative
  • Pilot privat certificat
  • Pilot privat la comandă
  • .
Vrei sa stii ce aptitudini ai? Te invitam sa faci un test gratuit, in urma caruia poti afla care sunt punctele tale forte si ce meserii ti se potrivesc
Incepe testul de aptitudini
Salariile pentru Pilot privat in afara Romaniei
USA
$95.167 An ~ $7.931 luna
UK
£47.970 An ~ £3.998 luna

Esti interesat de o cariera ca Pilot privat?
Inregistreaza la urmatoarele cursuri recomandate pentru aceasta meserie. Primesti certificari!

Cariera de Pilot privat este potrivita pentru persoanele ce au trasaturile de personalitate:

Vrei sa stii care este profilul tau? Foloseste platforma xxx pentru a afla care sunt carierele potrivite pentru tine. Parcurge testul de profilare si iti dam rezultatul pe loc. Gratuit.

Piloții particulari pot construi un avion turbo, din fibră de carbon, în aproximativ două săptămâni, cu ajutorul companiilor comerciale care oferă asistență rapidă și eficientă în construcția de avioane personale.

Exploreaza cariera de Pilot privat

Piloții privați caută să exploreze zona albastră, fie ca hobby, fie ca un pas înainte pentru a deveni pilot comercial. Aceștia investesc timp prețios, bani și energie pentru a zbura deasupra pământului, pentru că cerul nu este limita.

Responsabilitati

Ce fac piloții privați?

Un pilot privat ar trebui, în mod obișnuit, să:

  • Actă ca pilot comandant independent al unei aeronave mici pentru a transporta mai mulți clienți privați în scopuri necomerciale
  • Să-și ofere serviciile gratuit în schimbul rambursării sau împărțirii combustibilului, uleiului, cheltuielilor de aeroport și a taxelor de închiriere
  • Să zboare în cadrul unor evenimente caritabile, non-profit sau comunitare și să asiste la operațiuni de căutare și localizare
  • li>

    efectuează operațiuni premergătoare zborului, cum ar fi masa și echilibrul, inspecția și întreținerea avionului

  • efectuează operațiuni de aerodrom și de trafic, precauții și proceduri de evitare a coliziunilor

    să mențină controlul aeronavei prin referințe vizuale externe

  • Să zboare la viteze critice scăzute, recunoscând și recuperând în același timp din situații de pierdere de viteză incipientă și completă
  • /p>
  • Voiajul la viteze critice ridicate în timp ce se identifică și se recuperează din picaje în spirală
  • Să efectueze decolări și aterizări regulate și cu vânt lateral, decolări și aterizări cu performanțe maxime (pe teren scurt și pentru depășirea obstacolelor) și aterizări pe teren scurt
  • Să zboare bazându-se exclusiv pe instrumente
  • zboară în raiduri folosind referințe vizuale, mijloace auxiliare de navigație radio ș i de estimare a timpului mort
  • Execută operațiuni de urgență, inclusiv simularea unor defecțiuni ale echipamentului avionului
  • li>

    Gestionarea operațiunilor către, dinspre și în tranzit pe aerodromuri controlate

  • Conformitatea cu procedurile serviciilor de trafic aerian, procedurile de comunicare și frazeologia

Mediu de lucru standard

Piloții privați își petrec cea mai mare parte a zilei de lucru pregătindu-se să zboare sau zburând. Ulterior, mediul lor de lucru ar cuprinde aeroporturile de la punctele de plecare și de destinație și aeronavele lor.


Program de lucru

Orarul de lucru al unui pilot privat este destul de flexibil, având în vedere că nu este un loc de muncă formal. Cu toate acestea, va trebui să vă asigurați că nu lucrați mai mult de opt ore pe zi și că vă luați liber în mod regulat, la fel ca și piloții comerciali.


Despre angajatori

Piloții privați își pot stimula căutarea unui loc de muncă cerând recomandări din partea rețelei lor, contactând direct clienții, folosind platformele de căutare a locurilor de muncă și valorificând social media. În general, nu puteți fi angajat sau plătit cu o PPL. Cu toate acestea, este posibil să puteți întreprinde activități legate de aviație, cum ar fi tractarea de planoare sau vânzarea de aeronave. Slujba dvs. poate implica utilizarea avionului pentru afaceri.

Piloții privați sunt, în general, angajați de către:

  • Organizații caritabile
  • Agenții de aplicare a legii
  • .li>

    Familie

  • Amici
  • Co-lucrători

.


Sindicalizare

Asociațiile și organizațiile profesionale, cum ar fi Asociația Proprietarilor și Piloților de Aeronave, sunt esențiale pentru piloții privați interesați să se dezvolte profesional sau să se conecteze cu profesioniști cu păreri similare din industria sau ocupația lor. Apartenența la una sau mai multe adaugă valoare CV-ului dvs. în timp ce vă consolidează acreditările și calificările.


Provocari intalnite

Asociațiile și organizațiile profesionale, cum ar fi Asociația Proprietarilor și Piloților de Aeronave, sunt esențiale pentru piloții privați interesați să se dezvolte profesional sau să se conecteze cu profesioniști cu păreri similare din industria sau ocupația lor. Apartenența la una sau mai multe adaugă valoare CV-ului dvs. în timp ce vă consolidează acreditările și calificările.


Tipul de experienta necesara

Zburați des pentru a învăța mai repede și pentru a înregistra mai multe ore de zbor. Studenții cu normă întreagă au mai multe șanse să finalizeze formarea de pilot în trei luni, în timp ce cei care lucrează cu jumătate de normă sau sunt înscriși la școală pot avea nevoie de aproximativ patru până la șase luni pentru a-și obține PPL-ul. Folosiți un simulator pentru a obține un feedback imediat asupra acțiunilor dvs. atunci când memoria dvs. este încă proaspătă.

Un stagiu de practică va face minuni în dobândirea experienței de lucru necesare.

Vă veți beneficia în mod optim de sarcinile dvs. din afara sălii de clasă atunci când acestea se aliniază perfect cu lecțiile din interiorul acesteia. Este posibil să auziți nenumărate povești de la profesioniști mai experimentați și să obțineți o experiență practică valoroasă atunci când aceștia reușesc să transforme incidente aparent de rutină în momente unice de învățare.

Experiența anterioară în cariera de inginer de zbor va adăuga, de asemenea, valoare CV-ului dumneavoastră. Citiți despre această profesie și intervievați/însoțițiți experți care lucrează ca piloți pentru a vă dovedi angajamentul față de furnizorii de cursuri și potențialii angajatori. Majoritatea școlilor sunt bucuroase să vă ajute să obțineți informații valoroase despre acest proces de la membrii și studenții lor.

.

Calificari si certificari recomandate

Majoritatea piloților privați dețin o diplomă de licență în aviație, afaceri sau inginerie aerospațială, deși câțiva au o diplomă de asociat în aceste domenii.

Pentru a obține licența atât de importantă, va trebui să participați la o școală de zbor acreditată, unde cea mai mare parte a pregătirii se desfășoară la sol, în sala de clasă. Vizitați câteva școli, discutați cu personalul și instructorii, puneți întrebări și faceți un tur al facilităților și al aeronavelor înainte de a vă decide asupra celei mai potrivite opțiuni. Puteți frecventa fie o organizație de pregătire aprobată (ATO), fie o organizație de pregătire declarată (DTO).

DTO-urile sunt, de obicei, entități mai mici care pregătesc elevii pentru a dobândi licența mai simplă LAPL (Light Aircraft Pilots License), specifică Europei sau PPL (Private Pilots License), recunoscută la nivel mondial. Acestea oferă pregătire pentru calificări limitate, cum ar fi cele de noapte sau acrobație. ATO-urile sunt calificate să instruiască elevii pe avioane bimotor și calificări de instructor și instrumente, în plus față de toată pregătirea oferită de DTO-uri. Unii ATO îi pot ajuta, de asemenea, pe studenți să obțină licențe de pilot comercial.

În ambele cazuri, veți învăța din cărți, veți viziona videoclipuri educaționale și veți lua notițe pentru a excela odată ce veți fi în cabina de pilotaj. Cel mai probabil, formarea va fi costisitoare, dar se va dovedi o investiție înțeleaptă. Dacă doriți să învățați de la un instructor în loc să vă înscrieți la o școală de zbor oficială, asigurați-vă că găsiți un instructor bine cunoscut, al cărui plan și metodă de predare vă va învăța tot ce este important într-un mod rentabil.

Nu există loc de eroare în timpul zborului. Veți învăța să folosiți în mod consecvent „discuția radio” pentru a comunica eficient cu ceilalți piloți și cu controlul de la sol și pentru a vă menține pe dumneavoastră și pe ceilalți în siguranță. De asemenea, veți învăța să descifrați rapid vremea textuală – un cod alfanumeric care vă va informa despre condițiile meteo din zona dumneavoastră.

Studenții se vor familiariza cu aerodinamica și vor înțelege cum să găsească viteza de planare corectă pentru a reduce consumul de combustibil, turbulențele și uzura, astfel încât resursele prețioase să fie maximizate. Instructorii experimentați îi ajută să învețe cum să respecte legile aeronautice confuze și contradictorii, dar esențiale, astfel încât zborurile lor interne și internaționale să nu se încheie cu un accident.

În plus, aspiranții la statutul de pilot privat memorează sistemele aerospațiale pentru a aplica minimele specifice de vreme la diferite altitudini și în diferite momente ale zilei. De asemenea, ei vor ajunge să își cunoască aeronava pe de rost – cum funcționează avionul, mecanismele implicate în zbor, ce poate merge prost, cum să compenseze atunci când lucrurile merg prost, cum să îl demonteze și să îl monteze la loc și cum să repare avariile.

În sfârșit, dar nu în ultimul rând, să dobândească fluență în limba engleză și într-o altă limbă universal populară. Veți putea face acest lucru în liceu, unde vă puteți concentra și pe matematică, fizică, vorbire în public și studii de afaceri.

.


Certificari & Diplome

Prospectivii piloți privați ar putea avea nevoie să obțină un certificat de elev-pilot de la o agenție de aviație civilă locală autorizată înainte de a zbura solo ca parte a pregătirii lor. Printre condițiile prealabile se numără documentația corespunzătoare și un examen medical efectuat de un examinator aeromedical autorizat.

Examenul medical este destul de simplu. Cu toate acestea, pentru a evita să li se refuze un certificat medical, elevii trebuie să înțeleagă domeniul de aplicare al acestuia înainte de a programa o programare și să caute claritate cu privire la orice probleme de sănătate, afecțiuni de bază sau medicamente obișnuite.

Acum începe pregătirea pentru popularul certificat de pilot privat (PPL) sau certificat de pilot privat. Instructorul dumneavoastră vă va pune să preluați comenzile de zbor încă din prima zi, pregătindu-vă în același timp pentru testul scris. O școală de zbor formală poate include, de asemenea, o școală la sol pentru a învăța în cadrul unei săli de clasă tradiționale. Cursurile online vă vor permite să studiați singur și să învățați în propriul ritm.

Timpurile de obținere a unei PPL sau a unui PPC variază de la câteva luni la câțiva ani, în funcție de vremea locală, de finanțe, de accesul facil la un program de pregătire și de cât de des poate zbura elevul.

În mod normal, elevii cu vârsta de cel puțin 17 ani și care vorbesc fluent limba engleză pot susține testul scris de cunoștințe prin programare la un centru de testare aprobat. Printre condițiile prealabile se numără un certificat de elev-pilot/pilot sportiv/pilot de agrement, terminarea școlii la sol, fie independent, fie ca parte a unei clase și prezentarea unei aprobări din partea instructorului sau a furnizorului de cursuri.

După ce ați trecut testul scris, trebuie să acumulați orele de zbor specifice și să îndepliniți toate celelalte condiții de experiență aeronautică pentru a vă înscrie la testul practic care cuprinde părțile orale și de zbor. Cerințele specifice pot varia ușor de la o țară la alta. Cu toate acestea, elevii ar trebui, de obicei, să dobândească cel puțin 40 de ore de zbor, dintre care 10 ore de zbor solo și să efectueze un zbor solo de croazieră.

În ziua examenului final, numit „check-ride”, un examinator aprobat vă va pune mai întâi întrebări detaliate despre subiecte care variază de la sistemele aeronavei la reguli și reglementări. Odată ce ați trecut examenul la sol, vă veți demonstra cu succes abilitățile în manevrele cu aeronave mici, navigație, proceduri de urgență și planificarea zborului în raid.

PPL sau PPC vă va permite să zburați aproape orice aeronavă (sub rezerva calificărilor corespunzătoare) la orice oră din zi sau din noapte, în diverse spații aeriene, fără restricții de distanță.

Traseul acestei cariere

O PPL vă va permite să zburați către cele mai banale sau exotice destinații, cu condiția să înțelegeți și să respectați regulile și reglementările destinației. Majoritatea piloților privați zboară pe aeronave monomotor. Puteți merge mai departe și învăța să pilotați aeronave cu mai multe motoare sau diferite tipuri de aeronave, cum ar fi hidroavioanele, să obțineți o calificare de zbor instrumental sau să vă apucați de acrobație aeriană. Veți fi uimit de faptul că nici măcar cerul nu este limita.

Piloții privați pot aspira să se angajeze ca vânzători de aeronave sau să acționeze ca piloți de încercare, odată ce îndeplinesc condițiile esențiale. Remorcarea planoarelor este o opțiune suplimentară.

Dacă vă doriți să vă ocupați de îndrumare și predare, puteți urma o formare suplimentară pentru a fi angajat ca inspector la sol autorizat în domeniul aviației. Dobândirea acestei licențe este primul pas pentru a deveni instructor de zbor. De asemenea, este posibil să vă întindeți aripile și mai mult și să deveniți pilot comercial.


Perspective de viitor

Candidații cu un PPL acreditat și pasiune pentru zbor au cele mai bune perspective.

Dezvoltare profesionala

Candidații cu un PPL acreditat și pasiune pentru zbor au cele mai bune perspective.

Extra informatii

Vol de noapte spre Venus?

Volurile de noapte oferă o priveliște minunată a lumii de sus, în special a orașelor.

Ce calificare ați dori să obțineți?

Piloții privați pot pilota orice aeronavă, cu condiția să aibă o calificare corespunzătoare – s-au antrenat cu succes într-o anumită categorie și clasă de aeronave. Avionul sau elicopterul ar intra în „categorie”, în timp ce „clasificarea clasei” ar include monomotorul terestru, ceea ce înseamnă că avionul are un singur motor și poate funcționa doar pe uscat.

Înainte de a plăti taxele

Majoritatea școlilor de pilotaj oferă o reducere studenților care plătesc o anumită sumă „în avans”. Acest lucru v-ar putea ajuta să economisiți bani, dar luați în considerare consecințele dacă școala sau clubul își încetează activitatea.

Plata prin intermediul cardului de credit va proteja, de obicei, plata până la o anumită sumă; cu toate acestea, verificați cu furnizorul cardului de credit dacă costul total al formării se încadrează în intervalul de protecție oferit în contractul cardului de credit. Plățile cu cec sau prin transfer bancar pot duce la pierderea completă a banilor.

Câțiva studenți pot înființa un cont escrow care să elibereze fonduri către ATO/DTO după un program prestabilit și astfel să plătească doar pentru formarea care a fost oferită. Alții plătesc pe lecție pentru a-și minimiza expunerea financiară și au opțiunea de a întrerupe formarea sau de a schimba școala în orice moment.

Modalități în care o PPL se dovedește utilă

O licență de pilot privat vă va ajuta să deveniți ghid turistic, să efectuați zboruri charter, să participați la spectacole acrobatice, să construiți avioane noi, să restaurați avioane clasice, să explorați teritorii aeriene „neexplorate”, să transportați bolnavi și să ajutați la „căutare și salvare” pentru a salva vieți.

Caritatea începe acasă

Piloții privați își pot folosi avioanele pentru a transporta familia și prietenii. De asemenea, ei își pot dona timpul pentru zboruri de caritate. Ați putea lucra cu organizații caritabile care oferă zboruri persoanelor care au nevoie de îngrijiri medicale în altă parte sau care ajută la mutarea animalelor de salvare la casele lor pentru totdeauna. Organizațiile caritabile de mediu ar putea avea nevoie de ajutorul dvs. pentru a efectua zboruri de studiu sau pentru a transporta oameni de știință.

Utilizarea eficientă a „Radio Talk”

Câteva reguli importante de care trebuie să țineți cont atunci când folosiți radioul – ascultați înainte de a transmite, gândiți-vă la ceea ce veți spune înainte de a începe și fiți atenți la posibilele eșecuri de transmisie, astfel încât să vă puteți menține pe dvs. și pe ceilalți în siguranță.

METAR sau PIREP?

Cele mai frecvente două sisteme de codificare textuală a vremii cu care veți lucra sunt METAR sau PIREP. METAR este un raport meteo primit din oră în oră sau din jumătate de oră, în timp ce PIREP este un jurnal al condițiilor reale întâlnite de aeronava dumneavoastră în timpul zborului.

In concluzie

Vol de noapte spre Venus?

Volurile de noapte oferă o priveliște minunată a lumii de sus, în special a orașelor.

Ce calificare ați dori să obțineți?

Piloții privați pot pilota orice aeronavă, cu condiția să aibă o calificare corespunzătoare – s-au antrenat cu succes într-o anumită categorie și clasă de aeronave. Avionul sau elicopterul ar intra în „categorie”, în timp ce „clasificarea clasei” ar include monomotorul terestru, ceea ce înseamnă că avionul are un singur motor și poate funcționa doar pe uscat.

Înainte de a plăti taxele

Majoritatea școlilor de pilotaj oferă o reducere studenților care plătesc o anumită sumă „în avans”. Acest lucru v-ar putea ajuta să economisiți bani, dar luați în considerare consecințele dacă școala sau clubul își încetează activitatea.

Plata prin intermediul cardului de credit va proteja, de obicei, plata până la o anumită sumă; cu toate acestea, verificați cu furnizorul cardului de credit dacă costul total al formării se încadrează în intervalul de protecție oferit în contractul cardului de credit. Plățile cu cec sau prin transfer bancar pot duce la pierderea completă a banilor.

Câțiva studenți pot înființa un cont escrow care să elibereze fonduri către ATO/DTO după un program prestabilit și astfel să plătească doar pentru formarea care a fost oferită. Alții plătesc pe lecție pentru a-și minimiza expunerea financiară și au opțiunea de a întrerupe formarea sau de a schimba școala în orice moment.

Modalități în care o PPL se dovedește utilă

O licență de pilot privat vă va ajuta să deveniți ghid turistic, să efectuați zboruri charter, să participați la spectacole acrobatice, să construiți avioane noi, să restaurați avioane clasice, să explorați teritorii aeriene „neexplorate”, să transportați bolnavi și să ajutați la „căutare și salvare” pentru a salva vieți.

Caritatea începe acasă

Piloții privați își pot folosi avioanele pentru a transporta familia și prietenii. De asemenea, ei își pot dona timpul pentru zboruri de caritate. Ați putea lucra cu organizații caritabile care oferă zboruri persoanelor care au nevoie de îngrijiri medicale în altă parte sau care ajută la mutarea animalelor de salvare la casele lor pentru totdeauna. Organizațiile caritabile de mediu ar putea avea nevoie de ajutorul dvs. pentru a efectua zboruri de studiu sau pentru a transporta oameni de știință.

Utilizarea eficientă a „Radio Talk”

Câteva reguli importante de care trebuie să țineți cont atunci când folosiți radioul – ascultați înainte de a transmite, gândiți-vă la ceea ce veți spune înainte de a începe și fiți atenți la posibilele eșecuri de transmisie, astfel încât să vă puteți menține pe dvs. și pe ceilalți în siguranță.

METAR sau PIREP?

Cele mai frecvente două sisteme de codificare textuală a vremii cu care veți lucra sunt METAR sau PIREP. METAR este un raport meteo primit din oră în oră sau din jumătate de oră, în timp ce PIREP este un jurnal al condițiilor reale întâlnite de aeronava dumneavoastră în timpul zborului.

Sfat?

„Există o singură meserie în această lume care îți oferă un birou în cer, și aceea este cea de pilot.”

– Mohith Agadi

Cursuri gratuite bazate pe aptitudinile necesare pentru aceasta cariera

Vrei sa afli cum interactionezi cu cei din jur?

Dureaza 2 minute. Complet gratuit.