Invata bine

Afla care sunt carierele potrivite pentru tine, citeste informatii despre ele, fa cursuri certificate pentru a putea avea un castig.

Select Your Favourite
Category And Start Learning.

Specialist în inventariere

Inventory Specialists manage their organisational inventory in a streamlined manner, so the needs of target customers are met and the business continues to thrive.

Citeste mai mult
Denumiri alternative
  • Specialist în controlul inventarului
Vrei sa stii ce aptitudini ai? Te invitam sa faci un test gratuit, in urma caruia poti afla care sunt punctele tale forte si ce meserii ti se potrivesc
Incepe testul de aptitudini
Salariile pentru Specialist în inventariere in afara Romaniei
USA
$47.926 An ~ $3.994 luna
UK
£38.693 An ~ £3.224 luna

Esti interesat de o cariera ca Specialist în inventariere?
Inregistreaza la urmatoarele cursuri recomandate pentru aceasta meserie. Primesti certificari!

Cariera de Specialist în inventariere este potrivita pentru persoanele ce au trasaturile de personalitate:

Vrei sa stii care este profilul tau? Foloseste platforma xxx pentru a afla care sunt carierele potrivite pentru tine. Parcurge testul de profilare si iti dam rezultatul pe loc. Gratuit.

Utilizarea codurilor de bare pentru a urmări inventarul a economisit bani și a redus erorile administrative cu 41,4% la un centru medical universitar.

.

Exploreaza cariera de Specialist în inventariere

Specialiștii în inventariere gestionează inventarul organizației într-o manieră raționalizată, astfel încât nevoile clienților țintă să fie satisfăcute, iar afacerea să continue să prospere.

Responsabilitati

Ce fac specialiștii în inventariere?

Un specialist în inventariere ar trebui, de obicei, să:

  • Supraveghea toate activitățile organizaționale legate de solicitarea, depozitarea și livrarea de consumabile, materiale și echipamente pentru a asigura calitatea și cantitatea produselor
  • Să urmărească și să gestioneze eficient inventarul; soluționați orice probleme sau obstacole; prognozați viitoarele necesități de inventar; solicitați noi stocuri în caz de nevoie
  • Să urmăriți tendințele din industrie și să actualizați inventarul în mod corespunzător; stabiliți și mențineți surse alternative pentru articolele cu cerere mare

    /li>

  • Măstrați zilnic înregistrări exacte ale bunurilor primite și ale expedierilor efectuate, utilizând un sistem software de gestionare a stocurilor
  • Realizați frecvent audituri punctuale și parțiale ale inventarului fizic și digital; inspectați mărfurile returnate

    /li>

  • Asistați la auditurile anuale ale inventarului fizic; întocmiți rapoarte de sold, preț și cost
  • Evaluați și gestionați procedurile de rotație a stocurilor; evaluați rapoartele de inventar și modelele de comandă pentru a identifica articolele pentru livrare automată și recurentă

  • Compilați și prezentați rapoarte de inventariere conducerii; recomandați proceduri și protocoale îmbunătățite de selectare/trimitere a pierderilor
  • Intervievați potențiali vânzători/furnizori; îi selectează pe cei care îndeplinesc cerințele organizaționale actuale
  • Negociați și elaborați contracte optime cu furnizorii; mențineți relații de lucru productive cu furnizorii, conducerea și personalul
  • Coordonați și conduceți mai multe echipe; instrui lucrătorii mai puțin experimentați în domeniul inventarului, dacă este necesar
  • Planificați și păstrați un spațiu optim de depozitare a stocurilor în depozitul organizației
  • Operați stivuitoarele și încărcați/descărcați livrările, dacă este necesar; gestionați sistemele de casă și POS (punct de vânzare), dacă lucrați într-un magazin
  • respectați standardele de siguranță corespunzătoare în timpul utilizării echipamentelor și instrumentelor; eliminați inventarul învechit conform reglementărilor standard

Mediu de lucru standard

Mediul de lucru al unui specialist în inventariere variază de la un mediu cu climă controlată până la depozite extrem de calde sau reci, în funcție de industria în care lucrează. Indiferent de acestea, veți petrece mult timp plimbându-vă prin depozit, inventariind inventarul. Dacă este necesar, este posibil să trebuiască să operați un stivuitor sau să ridicați obiecte grele.


Program de lucru

Specialiștii de inventariere cu normă întreagă pot fi nevoiți să lucreze ore suplimentare în funcție de preferințele de programare ale angajatorului. Magazinele mai mari pot primi produse de două ori pe zi, în timp ce magazinele mai mici pot avea livrări de transport o dată sau de două ori pe săptămână.

.


Despre angajatori

Căutarea unui nou loc de muncă poate părea o provocare. Specialiștii în inventariere își pot stimula căutarea unui loc de muncă cerând recomandări rețelei lor, contactând direct companiile, utilizând platforme de căutare a locurilor de muncă, mergând la târguri de locuri de muncă, valorificând social media și interesându-se la agențiile de recrutare de personal. Aceștia pot alege din domenii atât de diverse precum asistența medicală, comerțul cu amănuntul de îmbrăcăminte sau producția. Munca cu fracțiune de normă este o opțiune viabilă.

Specialiștii în inventariere sunt, în general, angajați de către:

  • Afaceri independente
  • Bucătării
  • Magazine de lanț
  • Magazine de lanț

.


Sindicalizare

Asociațiile și organizațiile profesionale, cum ar fi Asociația pentru Managementul Lanțului de Aprovizionare, sunt esențiale pentru specialiștii în inventariere interesați să se dezvolte profesional sau să se conecteze cu profesioniști cu păreri similare din industria sau ocupația lor. Apartenența la una sau mai multe adaugă valoare CV-ului dvs. în timp ce vă consolidează acreditările și calificările.


Provocari intalnite

Asociațiile și organizațiile profesionale, cum ar fi Asociația pentru Managementul Lanțului de Aprovizionare, sunt esențiale pentru specialiștii în inventariere interesați să se dezvolte profesional sau să se conecteze cu profesioniști cu păreri similare din industria sau ocupația lor. Apartenența la una sau mai multe adaugă valoare CV-ului dvs. în timp ce vă consolidează acreditările și calificările.


Tipul de experienta necesara

Câțiva ani în depozite de vânzare cu amănuntul sau în poziții la nivel de începători, cum ar fi depozitarii sau funcționarii de inventar, vor facilita experiența de inventariere și de gestionare la nivel mediu. Aspiranții specialiști în inventariere cu experiență practică în Microsoft Office, Microsoft Excel, mașini de adunat cu 10 taste, sisteme computerizate de inventariere și gestionarea bugetului vor avea un avantaj față de colegii lor.

Citește despre această profesie și ia interviuri / urmărește experții care lucrează în inventariere pentru a-ți dovedi angajamentul față de potențialii angajatori.

Calificari si certificari recomandate

Deși o diplomă de liceu sau GED (General Education Development) vă va aduce o poziție de intrare ca specialist în inventariere, angajatorii ar putea prefera să angajeze candidați cu o diplomă asociată sau HND (Higher National Diploma) în logistică sau afaceri care au o înțelegere de bază a procedurilor de control al inventarului.

Concentrează-te pe matematică, engleză și studii de calculator în liceu.

.


Certificari & Diplome

Certificarea în facturare și codificare, Microsoft Specialist Office și lanț de aprovizionare de la o organizație obiectivă și reputată vă poate ajuta să vă evidențiați pe o piață a muncii competitivă și să vă creșteți șansele de avansare. Certificarea în aplicațiile Microsoft Office vă va oferi cunoștințe de lucru valoroase despre procesoarele de text, bazele de date și programele de calcul tabelar.

În plus, o certificare și o licență de operator stivuitorist valabile vă vor face un candidat mai viabil în procesul de angajare. În mod obișnuit, obținerea licenței necesită o cerere, taxe de procesare, un examen, educație și experiență relevante. Verificați la organizațiile locale sau naționale de reglementare în domeniul sănătății și securității ocupaționale pentru a afla dacă veți avea nevoie de licență.

Traseul acestei cariere

Performanța, experiența și dobândirea de calificări profesionale determină evoluția în carieră a specialiștilor în inventariere, care își asumă roluri de conducere și de supervizare, cum ar fi șef de echipă/șef de tură și director de cont, înainte de a deveni director general adjunct sau director de depozit. Este posibil să se ajungă la nivelul de director general, director de operațiuni, director de district sau director de zonă.


Perspective de viitor

Candidații cu studii medii în logistică, certificare în Microsoft Applications și experiență în domeniu au cele mai bune perspective de angajare.

Dezvoltare profesionala

Candidații cu studii medii în logistică, certificare în Microsoft Applications și experiență în domeniu au cele mai bune perspective de angajare.

Extra informatii

Un pachet salarial divers

Majoritatea specialiștilor în inventariere primesc un salariu pe oră, deși este posibil să primiți un salariu lunar de la angajatorul dumneavoastră. Cifra exactă va depinde de experiența dvs. anterioară de lucru într-un depozit sau în domeniul logisticii și de tipul de afacere pentru care lucrați.

Angajații companiilor mari, a căror muncă este potențial periculoasă sau solicitantă din punct de vedere fizic, câștigă cele mai mari salarii. În schimb, specialiștii în inventariere care lucrează în locații mici de vânzare cu amănuntul pentru a ține evidența unui depozit mic pot avea cele mai mici câștiguri.

Potențialele avantaje și dezavantaje ale lucrului liber-profesionist față de angajarea cu normă întreagă

Specialiștii în inventariere liber-profesionistul are programe de lucru și locații mai flexibile. Ei au proprietatea deplină a afacerii și își pot selecta proiectele și clienții. Cu toate acestea, ei se confruntă cu o muncă și un flux de numerar inconstante, ceea ce înseamnă mai multă responsabilitate, efort și risc.

Pe de altă parte, un specialist în inventariere cu normă întreagă are beneficii de sănătate, asigurări și planuri de pensionare sponsorizate de companie. Ei au siguranța locului de muncă, cu o sursă de venit fixă și de încredere și îndrumare din partea șefilor lor. Cu toate acestea, ei se pot confrunta cu plictiseala din cauza lipsei de flexibilitate, a proprietății și a varietății.

Când vă decideți între a fi liber profesionist sau angajat cu normă întreagă, luați în considerare avantajele și dezavantajele pentru a vedea ce funcționează cel mai bine pentru dumneavoastră.

In concluzie

Un pachet salarial divers

Majoritatea specialiștilor în inventariere primesc un salariu pe oră, deși este posibil să primiți un salariu lunar de la angajatorul dumneavoastră. Cifra exactă va depinde de experiența dvs. anterioară de lucru într-un depozit sau în domeniul logisticii și de tipul de afacere pentru care lucrați.

Angajații companiilor mari, a căror muncă este potențial periculoasă sau solicitantă din punct de vedere fizic, câștigă cele mai mari salarii. În schimb, specialiștii în inventariere care lucrează în locații mici de vânzare cu amănuntul pentru a ține evidența unui depozit mic pot avea cele mai mici câștiguri.

Potențialele avantaje și dezavantaje ale lucrului liber-profesionist față de angajarea cu normă întreagă

Specialiștii în inventariere liber-profesionistul are programe de lucru și locații mai flexibile. Ei au proprietatea deplină a afacerii și își pot selecta proiectele și clienții. Cu toate acestea, ei se confruntă cu o muncă și un flux de numerar inconstante, ceea ce înseamnă mai multă responsabilitate, efort și risc.

Pe de altă parte, un specialist în inventariere cu normă întreagă are beneficii de sănătate, asigurări și planuri de pensionare sponsorizate de companie. Ei au siguranța locului de muncă, cu o sursă de venit fixă și de încredere și îndrumare din partea șefilor lor. Cu toate acestea, ei se pot confrunta cu plictiseala din cauza lipsei de flexibilitate, a proprietății și a varietății.

Când vă decideți între a fi liber profesionist sau angajat cu normă întreagă, luați în considerare avantajele și dezavantajele pentru a vedea ce funcționează cel mai bine pentru dumneavoastră.

Sfat?

„Precizia inventarului este o piatră de temelie a succesului. Este un subiect de bază pentru îmbunătățirea nivelurilor de servicii, reducerea timpilor de execuție, creșterea marjelor, îmbunătățirea eficienței, reducerea nivelurilor de inventar și lista poate continua.”

Lisa Anderson

Cursuri gratuite bazate pe aptitudinile necesare pentru aceasta cariera

Vrei sa afli cum interactionezi cu cei din jur?

Dureaza 2 minute. Complet gratuit.