Invata bine

Afla care sunt carierele potrivite pentru tine, citeste informatii despre ele, fa cursuri certificate pentru a putea avea un castig.

Select Your Favourite
Category And Start Learning.

Administrator de educație

They alone cannot change the world, but they can cast several stones across the water to create innumerable ripples. Education Administrators who are passionate about making a difference do whatever it takes to ensure the smooth running of educational institutions.

Citeste mai mult
Denumiri alternative
  • Supraveghetor școlar
  • Director de educație
  • Coordonator de educație
  • Decan
  • Șef de catedră
Aptitudini necesare pentru aceasta meserie
Vrei sa stii ce aptitudini ai? Te invitam sa faci un test gratuit, in urma caruia poti afla care sunt punctele tale forte si ce meserii ti se potrivesc
Incepe testul de aptitudini
Salariile pentru Administrator de educație in afara Romaniei
USA
$64.956 An ~ $5.413 luna
UK
£20.627 An ~ £1.719 luna

Esti interesat de o cariera ca Administrator de educație?
Inregistreaza la urmatoarele cursuri recomandate pentru aceasta meserie. Primesti certificari!

Cariera de Administrator de educație este potrivita pentru persoanele ce au trasaturile de personalitate:

Vrei sa stii care este profilul tau? Foloseste platforma xxx pentru a afla care sunt carierele potrivite pentru tine. Parcurge testul de profilare si iti dam rezultatul pe loc. Gratuit.

În Brazilia, școala începe la ora 7 dimineața și se termină la prânz, astfel încât copiii să poată merge acasă și să ia prânzul cu părinții lor. Luarea mesei împreună, în familie, este o parte integrantă a culturii braziliene.

Exploreaza cariera de Administrator de educație

Ei singuri nu pot schimba lumea, dar pot arunca mai multe pietre peste apă pentru a crea nenumărate valuri. Administratorii din educație care sunt pasionați să facă diferența fac tot ce este necesar pentru a asigura buna funcționare a instituțiilor de învățământ.

Responsabilitati

Ce fac administratorii din educație?

Un administrator educațional ar trebui, în mod obișnuit, să:

  • Gestiona activitățile zilnice într-o instituție de învățământ; oferi sprijin administrativ unei echipe de lectori, tutori sau profesori
  • Dezvolta programe academice și lucra cu consiliile academice, organismele de conducere și grupurile de lucru
  • Gestionați ciclul de viață al studenților, de la înscriere/admitere până la absolvire/plecare
  • Contribuiți la politici și planificare; redactați și interpretați regulamentele; tratați cererile de informații și procedurile de reclamații
  • Coordonați procesele de examinare și evaluare; mențineți un nivel ridicat de asigurare a calității, inclusiv procedurile de evaluare a cursurilor și de aprobare a cursurilor
  • /strong>
  • Utilizați sistemele informatice și pregătiți rapoarte și statistici atât pentru uz intern, cât și extern; participați la dezvoltarea de sisteme informatice viitoare
  • Cumpărați bunuri și echipamente și procesați facturile; gestionați bugetele și asigurați-vă că sunt respectate sistemele financiare
  • .Ajutați la activități de recrutare, relații cu publicul sau cu absolvenții și activități de marketing; supervizați alți membri ai personalului administrativ; organizați și facilitați o varietate de activități educaționale sau sociale
  • Comunicați cu instituțiile partenere, cu alte instituții, cu agenții externe, cu departamente guvernamentale și cu viitorii studenți

Mediu de lucru standard

Administratorii din educație își împart timpul între birou și campus. Dacă vă asumați un rol de legătură, este posibil să trebuiască să călătoriți la nivel local și mai departe. În general, este posibil să trebuiască să călătoriți la conferințe naționale și evenimente de formare.

Munca sau călătoriile în străinătate sunt neobișnuite, cu excepția cazului în care activitatea dvs. implică legătura și colaborarea cu partenerii din străinătate, caz în care este posibil să fie nevoie să vizitați instituții partenere din străinătate. Codul vestimentar pentru administratorii din domeniul educației ar înclina spre business formal sau business casual, cu excepția cazului în care se specifică altfel.


Program de lucru

Administratorii de educație lucrează în general cu normă întreagă pe tot parcursul anului, dar unii își pot reduce orele de lucru în timpul verii.

Ora de lucru este în general de la 9 dimineața la 17:00, deși unele roluri, în special cele care includ interacțiunea regulată cu studenții, pot include lucrul în weekend sau seara. Este posibil să trebuiască să lucrați ore suplimentare în anumite momente ale anului, cum ar fi în timpul examenelor și al înscrierilor.

Lucrul cu jumătate de normă și joburile partajate sunt opțiuni viabile.


Despre angajatori

Căutarea unui nou loc de muncă poate părea o provocare. Administratorii din domeniul educației își pot stimula căutarea unui loc de muncă cerând recomandări rețelei lor, contactând direct companiile, utilizând platforme de căutare a locurilor de muncă, mergând la târguri de locuri de muncă, valorificând social media și interesându-se la agențiile de recrutare de personal. Organizațiile civice și comerciale pot angaja administratori ai educației pentru a le conduce programele educaționale. Există oportunități ocazionale pentru administratorii foarte experimentați de a lucra ca liber profesioniști în domenii specializate, cum ar fi asigurarea calității, managementul proiectelor, pregătirea ofertelor de finanțare, marketingul și relațiile publice.

Administratorii de educație sunt, în general, angajați de:

  • Universități
  • Institute de învățământ superior și de perfecționare
  • Colegi private
  • Școli tehnice
  • Colegi comunitare./li>
  • Școli primare și secundare
  • Entități comerciale
  • Muzee
  • Funcții corecționale
  • Organizații de servicii comunitare

.


Sindicalizare

Asociațiile și organizațiile profesionale precum Asociația pentru Administratori Internaționali sunt esențiale pentru administratorii din educație interesați să se dezvolte profesional sau să se conecteze cu profesioniști cu aceleași idei din industria sau ocupația lor. Apartenența la una sau mai multe adaugă valoare CV-ului dvs. în timp ce vă consolidează acreditările și calificările.


Provocari intalnite

Asociațiile și organizațiile profesionale precum Asociația pentru Administratori Internaționali sunt esențiale pentru administratorii din educație interesați să se dezvolte profesional sau să se conecteze cu profesioniști cu aceleași idei din industria sau ocupația lor. Apartenența la una sau mai multe adaugă valoare CV-ului dvs. în timp ce vă consolidează acreditările și calificările.


Tipul de experienta necesara

Angajatorii preferă, de obicei, candidații care au experiență formală de birou în administrația sectorului public sau în administrația academică, în poziții precum cele de registrator și decan academic. Unele universități derulează programe interne de stagiatură pentru absolvenți, care oferă o experiență într-o serie de departamente și domenii ale managementului universitar.

Munca temporară și munca de umbră sunt modalități excelente de a vă dezvolta abilitățile și experiența. Multe instituții oferă oportunități de angajare ocazională în perioadele aglomerate ale anului, ceea ce vă va oferi, de asemenea, o perspectivă asupra activităților zilnice ale administratorilor din educație. De asemenea, ați putea contacta vechea dvs. facultate sau școală pentru a afla despre posibilele oportunități.

Este important să vă arătați interesul pentru sectorul educației, de exemplu, prin implicarea în comitete și programe de dezvoltare a competențelor la nivelul școlii sau al universității, prin munca de ofițer sabatic, prin activități de recrutare a studenților și prin mentorat. Puteți, de asemenea, să finalizați o ucenicie în afaceri înainte de a aplica pentru roluri la nivel de începător.

Calificari si certificari recomandate

Administratorii din domeniul educației au nevoie, de obicei, de o diplomă de master. O diplomă de licență în educație, studii de afaceri, engleză, matematică, statistică, managementul informației, asistență socială, contabilitate sau marketing poate fi suficientă pentru roluri administrative în colegii și universități mici.

Provostorii și decanii trebuie adesea să aibă un doctorat. Unii își încep cariera ca profesori și mai târziu trec în administrație. Ei au un doctorat fie în domeniul lor, fie în învățământul superior.


Certificari & Diplome

Certificarea demonstrează competența într-o abilitate sau într-un set de abilități, de obicei prin experiență profesională, formare, promovarea unui examen sau o combinație a celor trei.

Certificarea voluntară din partea unei organizații obiective și reputate în domeniul finanțelor și operațiunilor educaționale, al conducerii educaționale și al transportului elevilor vă poate ajuta să câștigați credibilitate profesională, să vă creșteți șansele de avansare și să obțineți un spor salarial semnificativ de până la 18 procente. Angajatorii preferă candidații care sunt familiarizați cu cele mai actuale programe și softuri informatice educaționale.

Programele de certificare de succes protejează bunăstarea publică prin încorporarea unui Cod de etică. Asigurarea că membrii care practică în afara Codului vor fi investigați și trași la răspundere câștigă încrederea și respectul comunității, care sunt cele mai importante elemente pentru a asigura viitorul unui administrator educațional.

Administratorii educaționali au nevoie de o licență pentru a fi angajați în mod remunerat. Entitățile guvernamentale individuale efectuează licențierea. Aceasta necesită, de obicei, promovarea unui examen, pe lângă îndeplinirea unor cerințe de eligibilitate, cum ar fi un nivel minim de educație, experiență profesională, formare sau finalizarea unui stagiu, a unei rezidențe sau a unei ucenicii.

Traseul acestei cariere

Progresia în carieră va depinde de performanțele dumneavoastră, de calificările profesionale și de expertiza de specialitate. Din cauza gamei de locuri de muncă din cadrul administrației educației, promovarea și dezvoltarea carierei sunt rareori liniare.

Există diverse oportunități de a trece la alte roluri conexe sau de a obține o promovare la niveluri mai înalte. Administratorii din domeniul educației pot, ocazional, să candideze pentru posturi interne vacante sau să se mute la un alt departament prin detașare.

Pe măsură ce dobândiți experiență, este probabil să vă dezvoltați interesele și să căutați oportunități în domeniul respectiv. Procedând astfel, ați putea ajunge în domenii de specialitate, cum ar fi resursele umane sau finanțele, în care s-ar putea să aveți nevoie de calificări suplimentare.

S-ar putea să fie nevoie să schimbați instituția sau să vă mutați pentru a progresa, mai ales dacă sunteți interesat să ajungeți în cele mai înalte funcții de conducere într-un rol de supervizor, de manager sau de planificare strategică. Concurența pentru locurile de muncă poate fi acerbă. Administratorii din domeniul educației cu diplome avansate pot fi promovați în poziții de nivel superior în cadrul departamentului lor sau al colegiului. Unii devin președinți de colegiu.


Perspective de viitor

Perspectivele de angajare vor fi mai bune pentru candidații care au experiență de lucru în învățământul superior.

Dezvoltare profesionala

Perspectivele de angajare vor fi mai bune pentru candidații care au experiență de lucru în învățământul superior.

Extra informatii

Spațiu de personalizare

Administratorii din domeniul educației gestionează administrația, sistemele de suport și activitățile care mențin buna funcționare a unei instituții de învățământ. Titlurile posturilor variază foarte mult și nu toate vor avea „educație” sau „administrator” în titlu. Deoarece nu există o structură formală de calificare sau de promovare după intrare în sectoarele educaționale, descrierile posturilor, gradele și salariile pot varia de la o instituție la alta.

O singură mărime nu se potrivește tuturor

Datoriile administratorilor din educație depind de mărimea colegiului sau universității lor. Școlile mici au adesea echipe administrative mici care își asumă multe responsabilități diferite, dar școlile mai mari pot avea birouri distincte pentru fiecare dintre aceste funcții. De exemplu, la un colegiu mic, Biroul de viață studențească poate supraveghea atletismul studențesc și alte activități, în timp ce o universitate mare poate avea un Departament de atletism.

Admiterea studenților – ce presupune?

Administratorii din domeniul educației care lucrează în domeniul admiterii stabilesc, de obicei, câți studenți trebuie să fie admiși la școală, se întâlnesc cu viitorii studenți și îi încurajează să se înscrie; aceștia analizează cererile, analizează datele privind candidații și studenții admiși și pregătesc materiale promoționale despre școală. Adesea li se atribuie o regiune a țării în care călătoresc și vorbesc cu consilierii și elevii de liceu. Administratorii educaționali care lucrează cu departamentul de asistență financiară oferă pachete de asistență financiară federală și instituțională viitorilor studenți.

Într-o facultate sau universitate

Administratorii educaționali pot fi prorectori sau decani academici. Provizorii îi ajută pe președinții colegiilor să elaboreze politici educaționale, participă la luarea deciziilor de numire și de titularizare a cadrelor didactice, gestionează bugetele, supraveghează cercetarea facultăților din colegii și universități. Decanii academici coordonează activitățile colegiilor sau școlilor individuale. De exemplu, o universitate mare poate avea un decan separat pentru școlile de afaceri, drept și medicină. Administratorii din domeniul educației care lucrează în biroul registraturii păstrează evidențele studenților și ale cursurilor. De obicei, aceștia programează ofertele de cursuri, inclusiv spațiul și orele pentru cursuri, supraveghează înscrierea studenților la cursuri și se asigură că studenții îndeplinesc cerințele de absolvire. Sarcinile lor variază pe parcursul anului școlar. De asemenea, aceștia planifică ceremoniile de începere a cursurilor, pregătesc transcrieri și diplome pentru studenți, produc date despre studenți și clase și păstrează dosarele academice.

Administratorii din domeniul educației care lucrează în domeniul afacerilor studențești sunt responsabili de o varietate de funcții școlare extracurriculare. De obicei, aceștia consiliază studenții cu privire la cazare, probleme personale sau probleme academice și comunică cu părinții sau tutorii. De asemenea, ei creează, susțin și evaluează programe neacademice, evenimente sportive sau activități recreative.

Administratorii educaționali din domeniul afacerilor studențești se pot specializa în continuare în activități studențești, locuințe, viață rezidențială sau afaceri multiculturale. În activitățile studențești, ei planifică evenimente și consiliază cluburi și organizații studențești. În domeniul locuințelor și al vieții rezidențiale, aceștia repartizează studenții în camere, îi împerechează cu colegii de cameră, se asigură că instalațiile rezidențiale sunt bine întreținute și instruiesc consilierii rezidențiali. În cadrul afacerilor multiculturale, aceștia planifică evenimente pentru a sărbători diferite culturi și medii diverse. Uneori, aceștia gestionează centrele multiculturale din campus.

In concluzie

Spațiu de personalizare

Administratorii din domeniul educației gestionează administrația, sistemele de suport și activitățile care mențin buna funcționare a unei instituții de învățământ. Titlurile posturilor variază foarte mult și nu toate vor avea „educație” sau „administrator” în titlu. Deoarece nu există o structură formală de calificare sau de promovare după intrare în sectoarele educaționale, descrierile posturilor, gradele și salariile pot varia de la o instituție la alta.

O singură mărime nu se potrivește tuturor

Datoriile administratorilor din educație depind de mărimea colegiului sau universității lor. Școlile mici au adesea echipe administrative mici care își asumă multe responsabilități diferite, dar școlile mai mari pot avea birouri distincte pentru fiecare dintre aceste funcții. De exemplu, la un colegiu mic, Biroul de viață studențească poate supraveghea atletismul studențesc și alte activități, în timp ce o universitate mare poate avea un Departament de atletism.

Admiterea studenților – ce presupune?

Administratorii din domeniul educației care lucrează în domeniul admiterii stabilesc, de obicei, câți studenți trebuie să fie admiși la școală, se întâlnesc cu viitorii studenți și îi încurajează să se înscrie; aceștia analizează cererile, analizează datele privind candidații și studenții admiși și pregătesc materiale promoționale despre școală. Adesea li se atribuie o regiune a țării în care călătoresc și vorbesc cu consilierii și elevii de liceu. Administratorii educaționali care lucrează cu departamentul de asistență financiară oferă pachete de asistență financiară federală și instituțională viitorilor studenți.

Într-o facultate sau universitate

Administratorii educaționali pot fi prorectori sau decani academici. Provizorii îi ajută pe președinții colegiilor să elaboreze politici educaționale, participă la luarea deciziilor de numire și de titularizare a cadrelor didactice, gestionează bugetele, supraveghează cercetarea facultăților din colegii și universități. Decanii academici coordonează activitățile colegiilor sau școlilor individuale. De exemplu, o universitate mare poate avea un decan separat pentru școlile de afaceri, drept și medicină. Administratorii din domeniul educației care lucrează în biroul registraturii păstrează evidențele studenților și ale cursurilor. De obicei, aceștia programează ofertele de cursuri, inclusiv spațiul și orele pentru cursuri, supraveghează înscrierea studenților la cursuri și se asigură că studenții îndeplinesc cerințele de absolvire. Sarcinile lor variază pe parcursul anului școlar. De asemenea, aceștia planifică ceremoniile de începere a cursurilor, pregătesc transcrieri și diplome pentru studenți, produc date despre studenți și clase și păstrează dosarele academice.

Administratorii din domeniul educației care lucrează în domeniul afacerilor studențești sunt responsabili de o varietate de funcții școlare extracurriculare. De obicei, aceștia consiliază studenții cu privire la cazare, probleme personale sau probleme academice și comunică cu părinții sau tutorii. De asemenea, ei creează, susțin și evaluează programe neacademice, evenimente sportive sau activități recreative.

Administratorii educaționali din domeniul afacerilor studențești se pot specializa în continuare în activități studențești, locuințe, viață rezidențială sau afaceri multiculturale. În activitățile studențești, ei planifică evenimente și consiliază cluburi și organizații studențești. În domeniul locuințelor și al vieții rezidențiale, aceștia repartizează studenții în camere, îi împerechează cu colegii de cameră, se asigură că instalațiile rezidențiale sunt bine întreținute și instruiesc consilierii rezidențiali. În cadrul afacerilor multiculturale, aceștia planifică evenimente pentru a sărbători diferite culturi și medii diverse. Uneori, aceștia gestionează centrele multiculturale din campus.

Sfat?

Deleagă și împuternicește-i pe cei din jurul tău – nu există o modalitate mai bună de a face ca lucrurile să meargă bine.

Cursuri gratuite bazate pe aptitudinile necesare pentru aceasta cariera

Vrei sa afli cum interactionezi cu cei din jur?

Dureaza 2 minute. Complet gratuit.