Spațiu de personalizare
Administratorii din domeniul educației gestionează administrația, sistemele de suport și activitățile care mențin buna funcționare a unei instituții de învățământ. Titlurile posturilor variază foarte mult și nu toate vor avea „educație” sau „administrator” în titlu. Deoarece nu există o structură formală de calificare sau de promovare după intrare în sectoarele educaționale, descrierile posturilor, gradele și salariile pot varia de la o instituție la alta.
O singură mărime nu se potrivește tuturor
Datoriile administratorilor din educație depind de mărimea colegiului sau universității lor. Școlile mici au adesea echipe administrative mici care își asumă multe responsabilități diferite, dar școlile mai mari pot avea birouri distincte pentru fiecare dintre aceste funcții. De exemplu, la un colegiu mic, Biroul de viață studențească poate supraveghea atletismul studențesc și alte activități, în timp ce o universitate mare poate avea un Departament de atletism.
Admiterea studenților – ce presupune?
Administratorii din domeniul educației care lucrează în domeniul admiterii stabilesc, de obicei, câți studenți trebuie să fie admiși la școală, se întâlnesc cu viitorii studenți și îi încurajează să se înscrie; aceștia analizează cererile, analizează datele privind candidații și studenții admiși și pregătesc materiale promoționale despre școală. Adesea li se atribuie o regiune a țării în care călătoresc și vorbesc cu consilierii și elevii de liceu. Administratorii educaționali care lucrează cu departamentul de asistență financiară oferă pachete de asistență financiară federală și instituțională viitorilor studenți.
Într-o facultate sau universitate
Administratorii educaționali pot fi prorectori sau decani academici. Provizorii îi ajută pe președinții colegiilor să elaboreze politici educaționale, participă la luarea deciziilor de numire și de titularizare a cadrelor didactice, gestionează bugetele, supraveghează cercetarea facultăților din colegii și universități. Decanii academici coordonează activitățile colegiilor sau școlilor individuale. De exemplu, o universitate mare poate avea un decan separat pentru școlile de afaceri, drept și medicină. Administratorii din domeniul educației care lucrează în biroul registraturii păstrează evidențele studenților și ale cursurilor. De obicei, aceștia programează ofertele de cursuri, inclusiv spațiul și orele pentru cursuri, supraveghează înscrierea studenților la cursuri și se asigură că studenții îndeplinesc cerințele de absolvire. Sarcinile lor variază pe parcursul anului școlar. De asemenea, aceștia planifică ceremoniile de începere a cursurilor, pregătesc transcrieri și diplome pentru studenți, produc date despre studenți și clase și păstrează dosarele academice.
Administratorii din domeniul educației care lucrează în domeniul afacerilor studențești sunt responsabili de o varietate de funcții școlare extracurriculare. De obicei, aceștia consiliază studenții cu privire la cazare, probleme personale sau probleme academice și comunică cu părinții sau tutorii. De asemenea, ei creează, susțin și evaluează programe neacademice, evenimente sportive sau activități recreative.
Administratorii educaționali din domeniul afacerilor studențești se pot specializa în continuare în activități studențești, locuințe, viață rezidențială sau afaceri multiculturale. În activitățile studențești, ei planifică evenimente și consiliază cluburi și organizații studențești. În domeniul locuințelor și al vieții rezidențiale, aceștia repartizează studenții în camere, îi împerechează cu colegii de cameră, se asigură că instalațiile rezidențiale sunt bine întreținute și instruiesc consilierii rezidențiali. În cadrul afacerilor multiculturale, aceștia planifică evenimente pentru a sărbători diferite culturi și medii diverse. Uneori, aceștia gestionează centrele multiculturale din campus.
Sfat?
Deleagă și împuternicește-i pe cei din jurul tău – nu există o modalitate mai bună de a face ca lucrurile să meargă bine.