Invata bine

Afla care sunt carierele potrivite pentru tine, citeste informatii despre ele, fa cursuri certificate pentru a putea avea un castig.

Select Your Favourite
Category And Start Learning.

Instructor de învățare la distanță

The Internet has revolutionised how we connect and how we access and share information across geographical distances and time zones. Distance Learning Instructors are brand ambassadors of cyber-education in today’s world, where participation and cooperation offer unlimited learning opportunities to anyone willing to take up this valuable medium of instruction.

Citeste mai mult
Denumiri alternative
  • Educator la distanță
  • Profesor de e-learning
  • Instructor online
  • .
Vrei sa stii ce aptitudini ai? Te invitam sa faci un test gratuit, in urma caruia poti afla care sunt punctele tale forte si ce meserii ti se potrivesc
Incepe testul de aptitudini
Salariile pentru Instructor de învățare la distanță in afara Romaniei
USA
$23.802 An ~ $1.984 luna
UK
£16.194 An ~ £1.350 luna

Esti interesat de o cariera ca Instructor de învățare la distanță?
Inregistreaza la urmatoarele cursuri recomandate pentru aceasta meserie. Primesti certificari!

Cariera de Instructor de învățare la distanță este potrivita pentru persoanele ce au trasaturile de personalitate:

Vrei sa stii care este profilul tau? Foloseste platforma xxx pentru a afla care sunt carierele potrivite pentru tine. Parcurge testul de profilare si iti dam rezultatul pe loc. Gratuit.

Pentru copiii cu dizabilități, învățarea online este un mijloc de a obține ajutor individual și de a lucra cu un program specific, o oportunitate pe care nu o pot obține într-o clasă tradițională.

Exploreaza cariera de Instructor de învățare la distanță

Internetul a revoluționat modul în care ne conectăm și modul în care accesăm și împărtășim informații pe distanțe geografice și pe fusuri orare. Instructorii de învățământ la distanță sunt ambasadorii de marcă ai educației cibernetice în lumea de astăzi, în care participarea și cooperarea oferă oportunități de învățare nelimitate oricui dorește să folosească acest mijloc valoros de instruire.

Responsabilitati

Ce fac instructorii de învățământ la distanță?

Un instructor de învățământ la distanță trebuie, de obicei, să:

  • Utiliza platformele de învățare online pentru a oferi cursuri studenților fără a fi nevoie ca cineva să fie prezent fizic într-o sală de clasă; să ofere instruire prin intermediul cursurilor online, al prelegerilor audio, al înregistrărilor video sau al conferințelor video și al diverselor alte mijloace de comunicare
  • Avea expertiză în domeniul pe care îl predați; să planificați și să livrați în mod eficient programa cursului; faceți ca materialul tradițional al cursului să fie atractiv, folosind diverse instrumente de instruire; să vă mențineți la curent cu cunoștințele actuale
  • alocați teme pentru acasă, proiecte și sarcini; faceți schimb de lucrări și alte documente în format digital cu studenții
  • Încurajați implicarea și participarea studenților prin organizarea de discuții în direct în timpul orelor de curs și prin crearea de oportunități pentru experiențe de învățare activă, practică și creativă bazată pe probleme
  • Puneți la dispoziția studenților diverse materiale de învățare pe care să le acceseze; actualizați materialele de pe site-ul web; urmăriți prezența studenților; implementați practici eficiente de gestionare a clasei
  • Apărați ore de birou online; interacționați cu studenții prin intermediul e-mailurilor, al panourilor de mesaje și al camerelor de chat; răspundeți prompt la întrebările lor și oferiți-le asistență tehnică
  • Definiți și comunicați așteptările de învățare; aplicați diferite instrumente de evaluare pentru a evalua și nota lucrările studenților; înțelegeți domeniile de îmbunătățire și oferiți fiecărui student un feedback obiectiv și constructiv; înregistrați și raportați rezultatele conform programului
  • îmbunătățiți strategiile și practicile de instruire pe baza datelor de evaluare a elevilor, îmbunătățind astfel rezultatele învățării elevilor
  • Adaptați instruirea la diferențele individuale în ceea ce privește stilurile de învățare, nevoile și punctele forte, acolo unde este posibil; să joace un rol relevant, cum ar fi cel de profesor, facilitator, ascultător sau co-învățător, pe baza conținutului cursului, a obiectivelor lecției și a cerințelor elevilor
  • Creați și mențineți un mediu sigur și ordonat în care elevii pot evolua ca învățători independenți care pot, de asemenea, să colaboreze ca membri ai echipei
  • Motivați elevii îndrumându-i spre provocări de învățare din ce în ce mai mari; să le ofere oportunități de a accesa și de a aplica cele mai recente tehnologii și resurse pentru a învăța și a rezolva probleme
  • Modelați valori precum onestitatea, corectitudinea și comportamentul etic; încurajați relațiile interpersonale pozitive și respectul pentru diversitate; gestionați cu pricepere comportamentul elevilor, interveniți și rezolvați problemele de disciplină; modelați o comunicare orală și scrisă corectă
  • Să respecte regulile, reglementările, sistemele și standardele de la locul de muncă; să păstreze dosarele de curs și să protejeze confidențialitatea și siguranța materialelor și înregistrărilor
  • Colaborează cu alți profesioniști și acceptă feedback-ul evaluativ; participă la întâlnirile online ale facultății și participă la inițiativele de îmbunătățire a facultății

Mediu de lucru standard

Mediul de lucru al instructorilor de învățământ la distanță nu este mediul tipic de clasă. În schimb, este, de obicei, casa lor sau orice alt loc unde există o conexiune viabilă la internet. Instructorii de învățare la distanță își desfășoară cursurile prin intermediul platformelor digitale în timp real, având la dispoziție un panou de mesaje. Cu toate acestea, unele cursuri pot fi preînregistrate pentru ca studenții să le descarce și să studieze în ritmul propriu. Instructorii de învățământ la distanță pot călători în timp ce predau online, deoarece au nevoie doar de o conexiune bună la Internet și de un laptop.


Program de lucru

Într-un cadru academic tradițional, elevii aderă la un program riguros de clopoțel, mergând de la o clasă la alta pe holuri, în conformitate cu orarul stabilit de școală. Cu toate acestea, instructorii de învățământ la distanță sunt responsabili de crearea unui program de învățare virtuală pentru studenții lor.

Instructorii de învățământ la distanță lucrează între 40 și 50 de ore pe săptămână.

Când programează cursuri live, instructorii de învățământ la distanță trebuie să ia în considerare diferitele fusuri orare în care se pot afla studenții lor și să se adapteze la orele neregulate necesare. Atunci când înregistrează prelegeri pentru a le posta mai târziu, aceștia își pot stabili propriul program. Atunci când țin cursuri online pentru studenții din țara sau fusul orar al acestora, cel mai probabil vor preda în timpul zilei obișnuite de lucru. Este posibil să fie nevoiți să lucreze seara sau în timpul weekend-urilor pentru a se adapta studenților angajați sau celor care au ratat lecțiile programate din cauza altor obligații.

Nu trebuie să uitați să alocați timp pentru a vă planifica lecțiile și pentru a corecta examenele și temele.

Deși, de obicei, instructorii pot urma calendarul anual al școlii sau al colegiului, ei se pot ocupa de muncă, dezvoltare profesională sau cercetare în timpul verii.

.


Despre angajatori

Căutarea unui nou loc de muncă poate părea o provocare. Profesorii care învață la distanță își pot stimula căutarea unui loc de muncă cerând recomandări rețelei lor, contactând direct companiile, folosind platforme de căutare a locurilor de muncă, mergând la târguri de locuri de muncă, valorificând social media și interesându-se la agențiile de recrutare de personal. Instituțiile de învățământ care angajează profesori de învățământ la distanță pot fi private sau de stat.

Profesorii de învățământ la distanță sunt în general angajați de către:

  • Școli profesionale
  • Școli profesionale
  • Universități
  • Colegi
  • Agenții guvernamentale
  • Organizații corporative
  • .

    Sindicalizare

    Asociațiile și organizațiile profesionale, cum ar fi Education International, sunt esențiale pentru profesorii de învățământ la distanță interesați să se dezvolte profesional sau să se conecteze cu profesioniști cu păreri similare din industria sau ocupația lor. Apartenența la una sau mai multe adaugă valoare CV-ului dvs. în timp ce vă consolidează acreditările și calificările.


    Provocari intalnite

    Asociațiile și organizațiile profesionale, cum ar fi Education International, sunt esențiale pentru profesorii de învățământ la distanță interesați să se dezvolte profesional sau să se conecteze cu profesioniști cu păreri similare din industria sau ocupația lor. Apartenența la una sau mai multe adaugă valoare CV-ului dvs. în timp ce vă consolidează acreditările și calificările.


Tipul de experienta necesara

Care program academic pe care un potențial instructor de învățământ la distanță îl întreprinde necesită, de obicei, o perioadă de experiență supravegheată prin stagii plătite sau stagii externe neplătite. Dacă cursul dumneavoastră are nevoie de o disertație, ați putea să o bazați pe experiența dumneavoastră de lucru într-o școală.

Vă veți primi o perspectivă semnificativă asupra predării dacă veți avea o anumită experiență în clasă, lucrând ca mentor, asistent de predare sau supraveghetor de acoperire. Deși nu este întotdeauna obligatorie, această experiență vă va ajuta, de asemenea, să vă evidențiați cererea și vă va pregăti pentru interviuri. Cele mai multe administrații locale și instituții de învățământ postează pe site-urile lor web oferte de locuri de muncă pentru posturi precum mentor de învățare, asistent de predare, tehnician de laborator și supraveghetor de acoperire. Biroul universității dvs. poate fi o resursă utilă pentru a găsi plasamente școlare și oportunități de mentorat voluntar individual în cadrul unor organizații de caritate sau autorități locale.

În calitate de aspirant la funcția de instructor de învățământ la distanță, ar trebui, de asemenea, să urmați un curs online pentru a înțelege mai bine modul în care stilul de predare și comunicarea unui profesor poate afecta capacitatea unei persoane de a învăța eficient.

Ca în orice carieră, citirea cât mai multor informații despre această profesie și intervievarea celor care lucrează în domeniul învățământului la distanță sunt alte modalități importante de a vă explora interesul.

Calificari si certificari recomandate

În mod similar cu profesorii tradiționali, instructorii aspiranți la Învățământ la Distanță ar trebui să își potrivească calificările educaționale cu nivelul elevilor pe care vor să îi predea și cu cerințele instituției care îi angajează. Dacă publicul lor este format din elevi de liceu, instructorii de Învățământ la Distanță ar trebui să obțină cel puțin o diplomă de licență, specializată în materia pe care doresc să o predea. Pentru alegerea materiei, luați în considerare preferințele personale, luând în considerare, în același timp, oportunitățile de angajare pentru a preda materia respectivă prin învățământ la distanță, având în vedere diplomele și cursurile disponibile online.

Ocazional, poate fi posibil să începeți să predați online cu o diplomă de liceu și să dobândiți ulterior calificări suplimentare.

Dacă intenționați să predați elevilor din învățământul post-secundar, este obligatorie o diplomă de masterat fie în educație, fie în domeniul pe care îl veți preda. Atunci când selectați programul de licență, evaluați dacă componentele sale îndeplinesc standardele de admitere la programul de masterat relevant. În cele mai multe cazuri, un masterat va dura între doi și patru ani pentru a fi finalizat, în funcție de domeniul dvs. de studiu. Studenții colaborează frecvent îndeaproape cu lectorii lor pentru a învăța despre subiectul ales și pentru a se familiariza cu abordările didactice. Cu o diplomă de masterat, puteți aplica pentru locuri de muncă la instituții în întregime online sau la cele tradiționale care oferă și programe online.

Rețineți că aveți nevoie de un doctorat pentru a preda la nivel universitar.


Certificari & Diplome

În plus față de îndeplinirea calificărilor academice necesare, instructorii de învățământ la distanță trebuie să aibă, de obicei, o licență de predare emisă de o autoritate locală. Deoarece licențele diferă de la o locație la alta, este recomandabil să contactați organismul local de licențiere pentru a confirma cerințele specifice. Devenirea unui instructor de învățământ la distanță licențiat necesită, de obicei, promovarea unui examen, pe lângă îndeplinirea unor cerințe de eligibilitate, cum ar fi un nivel minim de educație, experiență profesională, formare sau finalizarea unui stagiu, a unei rezidențe sau a unei ucenicii.

În plus, deși instructorii de învățământ la distanță nu trebuie să obțină o certificare, studenții care participă la programe de învățământ la nivel de absolvire pot să-și îmbunătățească studiile de masterat sau de doctorat cu programe de certificare a predării online, cum ar fi Instructorul de învățământ la distanță eliberat de Centrul Internațional de Certificare în Educație la Distanță (IDECC). Aceste programe încurajează competențele specifice necesare pentru a preda cursuri online. Facilitarea învățării online, tehnologiile de furnizare a conținutului și elaborarea de programe de studiu online se numără printre subiectele abordate. În mod obișnuit, un program include între trei și șase cursuri.

Traseul acestei cariere

Performanța, experiența și dobândirea de calificări profesionale determină evoluția în carieră. Angajații cu un nivel constant de performanță ridicat pot fi eligibili pentru promovare la fiecare doi-trei ani.

Este posibil să avansați la posturi de lector superior, manager de curriculum, șef de departament sau manager de divizie cu o combinație corectă de experiență și calificări.

Puteți, de asemenea, să lucrați ca administrator al colegiului în domeniul admiterii, finanțelor sau resurselor umane. Posturile de management necesită frecvent competențe și experiență profesională relevantă, iar candidații talentați din afara sectorului educațional sunt adesea atrași de aceste posturi.

Ați putea, de asemenea, să vă ocupați de sarcini suplimentare care nu țin de predare, cum ar fi să acționați ca asistent pastoral sau ca tutore de admitere. Unii instructori de învățământ la distanță devin tutori de sprijin, oferind asistență individuală elevilor cu dificultăți de învățare.


Perspective de viitor

Instructorii de învățare la distanță cu o diplomă de masterat, o licență de predare, o certificare relevantă și cel puțin un an de predare tradițională în clasă vor avea perspective mai bune de angajare.

.

Dezvoltare profesionala

Instructorii de învățare la distanță cu o diplomă de masterat, o licență de predare, o certificare relevantă și cel puțin un an de predare tradițională în clasă vor avea perspective mai bune de angajare.

.

Extra informatii

Diferitele medii

În învățământul online Instructorii online sunt împărțiți în două categorii. Profesorii online K-12 educă în școlile primare și secundare, în timp ce profesorii online predau cursuri universitare.

Unii instructori online fac prelegeri video sau audio și utilizează materiale de referință multimedia disponibile online, oferind resurse de text ușor de descărcat. Unele cursuri sunt configurate astfel încât toți studenții se află simultan într-o cameră de chat, auzind, văzând sau citind simultan comentariile profesorului, cu discuții în direct prin intermediul unui panou de mesaje. Alte cursuri nu au o componentă de timp „real” partajat, dar în schimb oferă studenților informații pe care să le descarce și să le studieze pe îndelete.

Istoria învățământului online

Înființarea Serviciului poștal al Statelor Unite la mijlocul secolului al XIX-lea a dus la apariția conceptului de învățământ la distanță. Ideea unei corespondențe fiabile, la distanță, a dat naștere la funcționarea a ceea ce era cunoscut sub numele de colegi comerciale de corespondență, unde studenții și instructorii făceau schimb de mesaje informative prin intermediul serviciului poștal. Sistemele inițiale de învățare online au fost concepute în primul rând pentru a le furniza studenților cunoștințe, dar pe măsură ce anii 1970 au progresat, învățarea online a început să devină mai interactivă.

Datorită utilizării pe scară largă a internetului și a tehnologiilor digitale, programele de învățământ la distanță au devenit mai cuprinzătoare și mai accesibile. Instituțiile din întreaga lume oferă acum programe de curs deschise, diplome online și cursuri online, ceea ce face ca educația pe calculator să fie legitimă și populară.

In concluzie

Diferitele medii

În învățământul online Instructorii online sunt împărțiți în două categorii. Profesorii online K-12 educă în școlile primare și secundare, în timp ce profesorii online predau cursuri universitare.

Unii instructori online fac prelegeri video sau audio și utilizează materiale de referință multimedia disponibile online, oferind resurse de text ușor de descărcat. Unele cursuri sunt configurate astfel încât toți studenții se află simultan într-o cameră de chat, auzind, văzând sau citind simultan comentariile profesorului, cu discuții în direct prin intermediul unui panou de mesaje. Alte cursuri nu au o componentă de timp „real” partajat, dar în schimb oferă studenților informații pe care să le descarce și să le studieze pe îndelete.

Istoria învățământului online

Înființarea Serviciului poștal al Statelor Unite la mijlocul secolului al XIX-lea a dus la apariția conceptului de învățământ la distanță. Ideea unei corespondențe fiabile, la distanță, a dat naștere la funcționarea a ceea ce era cunoscut sub numele de colegi comerciale de corespondență, unde studenții și instructorii făceau schimb de mesaje informative prin intermediul serviciului poștal. Sistemele inițiale de învățare online au fost concepute în primul rând pentru a le furniza studenților cunoștințe, dar pe măsură ce anii 1970 au progresat, învățarea online a început să devină mai interactivă.

Datorită utilizării pe scară largă a internetului și a tehnologiilor digitale, programele de învățământ la distanță au devenit mai cuprinzătoare și mai accesibile. Instituțiile din întreaga lume oferă acum programe de curs deschise, diplome online și cursuri online, ceea ce face ca educația pe calculator să fie legitimă și populară.

Sfat?

Dacă predai la distanță cu normă întreagă sau folosești o strategie hibridă, este esențial să te conectezi zilnic cu familiile și elevii. De asemenea, luați în considerare modul în care puteți încuraja legăturile dintre elevi, pe lângă interacțiunile profesor-elev și profesor-familie.

Cursuri gratuite bazate pe aptitudinile necesare pentru aceasta cariera

Vrei sa afli cum interactionezi cu cei din jur?

Dureaza 2 minute. Complet gratuit.