Tratamentele unui paraeducator model
Paraeducatorii care își propun ca scop al vieții lor să își echipeze elevii cu abilitățile, cunoștințele și valorile necesare pentru a duce o viață productivă au câteva trăsături comune. Ei cred în toți elevii lor și comunică cu ei în mod pozitiv.
Actă cu integritate în toate aspectele legate de școală și de elevi; se comportă cu respect față de toți ceilalți membri ai personalului și acționează întotdeauna în mod profesionist și de încredere. Toate acțiunile lor îi ajută pe elevii lor să capete încredere în sine pentru a lucra independent.
Paraedagogii și elevii în general
Cei mai mulți copii au nevoie de sprijin suplimentar în ceea ce privește abilități precum cititul sau matematica. Paraeducatorii ajută și încurajează astfel de copii să își atingă potențialul maxim atunci când profesorii nu pot face acest lucru. De asemenea, ei joacă rolul unei perechi de ochi în plus de care profesorul are mare nevoie pentru a asigura buna desfășurare a lecției.
Profesorii primesc asistența atât de necesară la planificarea și pregătirea planurilor de lecție și a materialelor, la trasarea strategiilor pentru elevii cu dificultăți, la munca administrativă și la menținerea curățeniei și a ordinii în clasă. Paraeducatorii fac echipă cu profesorii pentru a-i ajuta pe elevi să învețe o lecție, să pună în scenă o piesă de teatru sau să facă o prezentare interesantă.
Paraeducatorii și elevii cu nevoi speciale
Copiii cu dizabilități fizice sau de învățare sau cu probleme de comportament s-ar putea să nu-și realizeze întregul potențial fără sprijin specializat.
Paraeducatorii oferă întărire pozitivă și strategii de adaptare pentru a-i ajuta pe copiii cu probleme de comportament. Uneori, elevii și părinții lor ar putea să nu aibă cunoștințe adecvate de limba engleză. Paraeducatorii care sunt bilingvi acționează ca translatori pentru elevii din clasă și pentru părinții elevilor în timpul vizitelor cu ușile deschise și al conversațiilor dintre părinți și profesori.
Când lucrează cu copii cu dificultăți fizice, paraeducatorii îi ajută să mănânce, să folosească baia, să se deplaseze într-un scaun cu rotile sau se asigură că sunt în siguranță și securitate dacă elevul este predispus la alergii sau convulsii.
Situația actuală
Există o cerere tot mai mare de candidați potriviți pentru a ocupa funcțiile de paraeducatori. În plus, având în vedere că majoritatea titularilor folosesc acest post ca o treaptă pentru a deveni profesori cu drepturi depline, fluctuația este relativ mare și există întotdeauna posturi vacante în cadrul unui district școlar.
Cu toate acestea, deficitul bugetar pentru programele de educație ar afecta în primul rând posturile temporare, cum ar fi cele de Paraeducatori. Cei mai mulți sunt angajați cu contracte cu normă parțială, doar pe perioadă determinată sau ocazionale, astfel încât salariul real net poate fi mult mai mic, în special în școlile independente, academiile și școlile libere care nu trebuie să respecte liniile directoare guvernamentale privind salarizarea.
Deși postul este tot temporar, Paraeducatorii care sunt absolvenți pot căuta un loc de muncă prin intermediul unei agenții de recrutare în domeniul educației și pot obține un salariu mai mare.
Sfat?
„Marii profesori empatizează cu copiii, îi respectă și cred că fiecare dintre ei are ceva special pe care se poate construi.”
Ann Liberman