Un intermediar de încredere
Agenții de vânzări de asigurări contactează potențialii clienți și vând unul sau mai multe tipuri de asigurări. Veți acționa ca un intermediar între clienții dumneavoastră, care pot fi fie persoane fizice, fie întreprinderi comerciale și organizații, și companiile de asigurări; puteți oferi produse de la mai mulți asigurători pentru a vă asigura că clienții dumneavoastră obțin cea mai bună ofertă.
Abordări diferite pentru un scop comun
Agenții captivi sunt agenți de vânzări de asigurări care lucrează exclusiv pentru o singură companie de asigurări. Aceștia pot vinde doar polițe furnizate de compania care îi angajează. Agenții de asigurări independenți lucrează pentru brokeri de asigurări, vânzând polițele mai multor companii. Aceștia potrivesc polițele de asigurare pentru clienții lor cu compania care oferă cea mai bună rată și acoperire. Agenții de vânzări de asigurări cu amănuntul aranjează, de obicei, polițe de asigurare pentru persoane fizice sau companii și tratează direct cu acestea. Polițele pentru persoane fizice includ acoperiri pentru autovehicule, casă, călătorii sau animale de companie, în timp ce polițele pentru companii sunt susceptibile de a acoperi daunele la proprietate și întreruperea activității.
Găsește-ți nișa
Agenții de asigurări de proprietate și de accident vând polițe care protejează persoanele și întreprinderile de pierderile financiare rezultate în urma accidentelor de mașină, incendiilor, furturilor și altor evenimente care pot afecta proprietatea. Polițele acoperă, de asemenea, cererile de despăgubire a lucrătorilor, cererile de despăgubire pentru răspunderea pentru produse sau cererile de despăgubire pentru malpraxis medical. Agenții de asigurări de viață sunt specializați în vânzarea de polițe care plătesc beneficiarii atunci când un deținător de poliță moare și anuități care promit un venit la pensie.
Agenții de asigurări de sănătate și de îngrijire pe termen lung vând polițe care acoperă costurile de îngrijire medicală și serviciile de viață asistată pentru persoanele în vârstă. De asemenea, aceștia pot vinde asigurări dentare și asigurări de invaliditate pe termen scurt și pe termen lung. Agenții de vânzări de asigurări comerciale se ocupă de acoperirea asigurărilor de valoare mare și mai complexe în domeniul maritim, aviației, petrolului și gazelor și al riscurilor financiare.
Scoping Out funcționează în ambele sensuri
Potențialii clienți folosesc adesea instrumente de comparare online pentru a afla despre diferite polițe și pentru a obține informații de la companiile de asigurări. Clienții pot fie să achiziționeze o poliță direct de pe site-ul web al companiei, fie să contacteze compania pentru a vorbi cu un agent de vânzări.
Agenții de asigurări găsesc, de asemenea, noi clienți prin recomandări de la clienții actuali. Menținerea clienților mulțumiți este cheia succesului ca agent de vânzări de asigurări
Agent de vânzări de asigurări. Potențialele avantaje și dezavantaje ale liberului profesionist vs. angajarea cu normă întreagă
A fi agent de vânzări de asigurări liber profesionist oferă libertate în ceea ce privește programele flexibile, orele de lucru și locația. Aceștia au proprietate deplină asupra afacerii și își pot permite selectivitate în ceea ce privește varietatea proiectelor și a clienților prezentați. Deși are un potențial de câștig nelimitat, munca pe cont propriu vine cu mai puțină stabilitate și siguranță, cu muncă și fluxuri de numerar inconsistente. Există mai multă responsabilitate, efort și risc implicat. Nu există concedii plătite, iar concediile de boală/maternitate/paternitate sunt aproape inabordabile. Există o presiune suplimentară a impozitului pe activități independente și nici o eligibilitate pentru prestații de șomaj.
Un agent de vânzări de asigurări cu normă întreagă are acces la beneficii de sănătate, asigurări și planuri de pensionare sponsorizate de companie. Ei au siguranța locului de muncă, cu o sursă de venit fixă și de încredere și cu îndrumare din partea șefilor lor. Chiar și așa, ei sunt susceptibili la o potențială plictiseală și la incapacitatea de a urmări proiecte pasionale din cauza lipsei lor de timp sau de efort. Cu o lipsă de flexibilitate, proprietate și varietate, există, de asemenea, necesitatea de a bugeta bani în plus pentru naveta și costurile de îmbrăcăminte.
Când decideți între a fi liber profesionist sau angajat cu normă întreagă, luați în considerare avantajele și dezavantajele pentru a vedea ce funcționează cel mai bine pentru dvs.
Sfat?
Vânzarea de asigurări este o muncă grea, foarte grea. Agenții de asigurări pe care îi vedeți cu case mari și mașini frumoase jucând golf în jurul lumii nu au ajuns acolo peste noapte. Ei au vândut și au vândut și au vândut. Și au vândut și mai mult. Este singura modalitate de a deveni super-reușită în această afacere și, dacă vrei să ai succes, va trebui să faci și tu acest lucru.