Înscrierea într-un program de analiză
Analiștii din domeniul bancar de investiții sunt adesea considerați „caii de bătaie” ai unei echipe bancare de investiții. De obicei, proaspeții absolvenți se alătură unei bănci pentru un program de analiză de doi ani în vara de după absolvire, un program care se poate prelungi uneori până în al treilea an.
Apărați interviurile de angajare
În calitate de analist aspirant la o bancă de investiții, fiți bine pregătit să vă descrieți experiența academică sau profesională în cadrul interviurilor de angajare, corelând-o cu abilitățile dvs. analitice și de rezolvare a problemelor. Împărtășiți exemple relevante care să vă pună în valoare abilitățile interpersonale.
Demonstrarea eticii muncii este la fel de vitală, deoarece indică faptul că sunteți pregătit să faceți față volumului copios de muncă care va urma dacă veți obține postul. Competențele în domeniul social media, tehnologic și multilingvistic vă vor oferi un avantaj față de concurență.
Ce urmează după selecție
Dacă sunteți selectat pentru un program de analist, vă veți găsi probabil supus la aproximativ două luni de pregătire tehnică intensivă la locul de muncă pentru a vă pregăti pentru volumul de muncă care vă așteaptă. Probabil că veți avea parte de predare în clasă pentru a învăța toate aspectele contabilității, analiza situațiilor financiare, finanțe corporative și evaluare și modelare financiară, cu o pregătire specifică în aplicații informatice relevante, cum ar fi Microsoft Excel și PowerPoint.
Crearea de Pitchbooks
Analiștii de investiții bancare prezintă materiale de marketing clienților lor corporativi prin intermediul unui pitchbook numit Memorandum de informații confidențiale. Pitchbooks sunt prezentări PowerPoint tipărite și legate pentru întâlnirile cu clienții/companii. În general, acestea au o lungime de 30-40 de pagini sau mai mult și prezintă calificările băncii, date recente din industrie, exemple de tranzacții și informații de analiză, precum și recomandări de consiliere.
Constituirea de modele financiare
Analiștii construiesc și perfecționează, de asemenea, modele financiare pentru orice situație corporativă dată, cum ar fi analiza fluxurilor de numerar actualizate (DCF), analiza companiilor comparabile și a tranzacțiilor comparabile (Comps), modele de fuziuni și achiziții (M&A) și modele de achiziții cu efect de levier (LBO).
Evaluarea alternativelor
Analiștii alocă timp și eforturi considerabile pentru a construi și evalua în mod repetat diferite alternative financiare în beneficiul clienților lor. Pentru a face acest lucru, ei ar putea, de exemplu, să ruleze modele de fuziuni și achiziții.
Sfat?
Trebuie să înveți regulile jocului. Și apoi trebuie să joci mai bine decât oricine altcineva.