Invata bine

Afla care sunt carierele potrivite pentru tine, citeste informatii despre ele, fa cursuri certificate pentru a putea avea un castig.

Select Your Favourite
Category And Start Learning.

Microeconomist

Microeconomics is the study of how individuals and businesses make choices regarding the best use of limited resources to maximize personal satisfaction and profit. Microeconomists formulate various models based on logic and observed human behavior and test the models against real-world observations.

Citeste mai mult
Denumiri alternative
  • Expert microeconomic
Vrei sa stii ce aptitudini ai? Te invitam sa faci un test gratuit, in urma caruia poti afla care sunt punctele tale forte si ce meserii ti se potrivesc
Incepe testul de aptitudini
Salariile pentru Microeconomist in afara Romaniei
USA
$86.894 An ~ $7.241 luna
UK
£61.830 An ~ £5.153 luna

Esti interesat de o cariera ca Microeconomist?
Inregistreaza la urmatoarele cursuri recomandate pentru aceasta meserie. Primesti certificari!

Cariera de Microeconomist este potrivita pentru persoanele ce au trasaturile de personalitate:

Vrei sa stii care este profilul tau? Foloseste platforma xxx pentru a afla care sunt carierele potrivite pentru tine. Parcurge testul de profilare si iti dam rezultatul pe loc. Gratuit.

Când un produs pare gratuit, așa cum se întâmplă în social media, verificați dacă produsul sunteți dumneavoastră sau, mai exact, informațiile dumneavoastră personale care au valoare pentru cel care oferă serviciul "gratuit".

.

Exploreaza cariera de Microeconomist

Microeconomia este studiul modului în care indivizii și întreprinderile fac alegeri cu privire la cea mai bună utilizare a resurselor limitate pentru a maximiza satisfacția personală și profitul. Microeconomiștii formulează diverse modele bazate pe logică și pe comportamentul uman observat și testează modelele în raport cu observațiile din lumea reală.

Responsabilitati

Ce fac microeconomiștii?

Un microeconomist ar trebui în mod obișnuit să:

  • Studiază consecințele alegerilor individuale și colective la schimbările în stimulente, prețuri, resurse și metode de producție; analizează deciziile privind cererea și oferta; determină punctele de preț pentru produse și servicii./strong>
  • Explorați ceea ce determină deciziile de cumpărare; studiați deciziile indivizilor și ale firmelor de alocare a resurselor de producție, de schimb și de consum
  • Proiectați metode, cum ar fi sondajele, pentru a colecta date; să utilizeze modele matematice, metode statistice și programe informatice pentru a cerceta, asambla, analiza și interpreta datele colectate
  • Testă eficacitatea politicilor, produselor sau serviciilor actuale; oferă consultanță cu privire la caracterul adecvat al unor cursuri de acțiune alternative și la alocarea resurselor limitate./li>
  • Evaluați problemele și tendințele economice trecute și prezente; redactați rapoarte tehnice și netehnice și note de fundamentare a politicilor cu privire la acestea
  • Realizați cercetări privind economia globală pentru a influența organizațiile și forumurile financiare internaționale
  • Evaluați impactul economic al evenimentelor naționale, cum ar fi evenimentele sportive majore, și al dezvoltărilor infrastructurii de transport
  • Dezvoltați și utilizați tehnici econometrice și alte tehnici de modelare financiară pentru a face și interpreta previziuni
  • Realizați cercetări de fond și analize de literatură; să explice metodologia de cercetare și să justifice concluziile
  • Să împărtășească rezultatele cercetării sub formă de rapoarte, tabele și grafice, precum și prin prezentări orale și vizuale, într-o manieră pe care publicul care nu este microeconomist să o înțeleagă și să o pună în aplicare rapid
  • Să ofere consultanță financiară întreprinderilor, guvernelor și persoanelor fizice; să pregătească note informative pentru miniștrii guvernului; să scrie articole pentru reviste academice și alte mijloace de comunicare
  • Analizați potențialul de creare de locuri de muncă al proiectelor de investiții interne și optimizarea resurselor limitate în cadrul organizațiilor mari
  • /li>
  • Analizați performanțele companiilor pentru a consilia managerii de fonduri sau clienții cu privire la investiții
  • Studiați modul în care ratele de schimb afectează competitivitatea și productivitatea unei țări și comerțul internațional

Mediu de lucru standard

Microeconomiștii petrec, de obicei, mult timp în fața calculatoarelor pentru a analiza date, a revizui cercetările sau a-și scrie concluziile. Deseori lucrează la mai multe proiecte simultan în colaborare cu statisticieni și alți microeconomiști. Unii microeconomiști optează să lucreze de acasă.

Este probabil să se deplaseze în timpul zilei pentru a se întâlni cu clienții sau colegii sau pentru a participa la conferințe. Este posibil să existe unele deplasări pe distanțe lungi în interiorul țării sau călătorii internaționale, inclusiv absențe de la domiciliu peste noapte și în weekend. Sunt posibile perioade de lucru în străinătate dacă sunteți angajat în sectorul privat sau ca microeconomist pentru serviciile diplomatice.

Pentru a participa la evenimente, cum ar fi târgurile de recrutare, alegeți o ținută business casual. Atunci când lucrați la birou, respectați codul dumneavoastră vestimentar dacă lucrați ca liber profesionist sau cel al angajatorului, ambele putând fi business casual sau formal sau un amestec confortabil. Dacă urmează să vă întâlniți cu oficiali guvernamentali sau cu directori de afaceri sau să participați la evenimente speciale, optați pentru o ținută business formal.

În mod obișnuit, la o conferință veți fi mai degrabă prudent și vă veți îmbrăca elegant decât jos. În calitate de prezentator debutant, faptul de a vă îmbrăca bine vă va spori încrederea și va spori impactul prezentării dumneavoastră. Dacă nu sunteți sigur de codul vestimentar pentru un eveniment, verificați de două ori cu organizatorii. Împachetați câteva lucruri în plus pentru evenimente surpriză, cum ar fi o cină suplimentară sau vreme neașteptată, dacă călătoriți.


Program de lucru

Majoritatea microeconomiștilor lucrează cu normă întreagă, programul tinzând să fie de la 9.00 la 17.00, de luni până vineri, în perioadele de activitate obișnuită. Cu toate acestea, este posibil să faceți ocazional ore suplimentare pentru a vă gestiona volumul de muncă. În plus față de munca cu normă întreagă la o companie sau la o universitate, unii microeconomiști acceptă consultanță cu jumătate de normă.

Lucrul cu jumătate de normă, munca flexibilă și partajarea locului de muncă pot fi posibile, în primul rând dacă lucrați în administrația publică.


Despre angajatori

Principalii angajatori de microeconomiști includ, de obicei, serviciile financiare gestionate de guvern și organismele profesionale din sectorul public. Marile organizații financiare din sectorul privat recrutează, de asemenea, absolvenți de economie în cadrul programelor de formare profesională absolvite. Organizația Națiunilor Unite și alte organizații globale, cum ar fi Crucea Roșie, au nevoie de serviciile unor microeconomiști. De asemenea, este posibil să predai cursuri în universități.

Consultanța independentă este o opțiune, dar numai atunci când ai dobândit o expertiză și o experiență considerabile și ți-ai construit o rețea și o reputație de încredere. Locațiile metropolitane care sunt centre financiare și economice importante oferă numeroase oportunități. Fiți atenți la posturile vacante anunțate în presa națională și în revistele de specialitate.

Microeconomiștii sunt, în general, angajați de:

  • Departamente și agenții guvernamentale
  • Companii de utilități privatizate și organisme de reglementare
  • Autorități locale mai mari./li>
  • Agenții de dezvoltare regională
  • Instituții de învățământ superior
  • Consultanții în management
  • .Consultanți economici specializați
  • Bănci
  • Firme de asigurări și de contabilitate
  • Sindicate
  • Partide politice
  • Partide politice
  • Organizații internaționale
  • Organizații neguvernamentale
  • Reviste și ziare financiare
  • .

    Sindicalizare

    Asociațiile și organizațiile profesionale, cum ar fi Asociația Mondială de Economie (WEA), sunt esențiale pentru microeconomiștii interesați să se dezvolte profesional sau să se conecteze cu profesioniști cu păreri similare din industria sau ocupația lor. Apartenența la una sau mai multe adaugă valoare CV-ului dvs. în timp ce vă consolidează acreditările și calificările.


    Provocari intalnite

    Asociațiile și organizațiile profesionale, cum ar fi Asociația Mondială de Economie (WEA), sunt esențiale pentru microeconomiștii interesați să se dezvolte profesional sau să se conecteze cu profesioniști cu păreri similare din industria sau ocupația lor. Apartenența la una sau mai multe adaugă valoare CV-ului dvs. în timp ce vă consolidează acreditările și calificările.


Tipul de experienta necesara

Obținerea unei experiențe de lucru relevante poate crește perspectivele de angajare. Microeconomiștii aspiranți pot aplica pentru plasamente de vară, stagii sau ani de plasament industrial pentru a-și dezvolta abilitățile de a efectua cercetări și de a scrie rapoarte pe probleme economice cruciale și pentru a-și construi o rețea de contacte. Apartenența la societăți și organizații industriale studențești se va dovedi avantajoasă.

Calificari si certificari recomandate

O diplomă de licență în economie, microeconomie, finanțe sau într-un domeniu conex este o condiție prealabilă pentru un aspirant la funcția de microeconomist. De obicei, este nevoie de patru ani de studii cu normă întreagă pentru a o obține. Cursuri suplimentare în economie, analiză microeconomică, statistică și probabilitate sau luarea deciziilor economice vor adăuga valoare.

Deși locurile de muncă la nivel de intrare necesită doar o diplomă de licență, o diplomă de masterat în economie sau în teoria microeconomică este necesară pentru majoritatea posturilor din mediul de afaceri sau din organizațiile internaționale. Programele de masterat durează, de obicei, doi ani pentru a fi finalizate, dar se poate alege să se termine un program accelerat de masterat de administrare a afacerilor în economie într-un an. Subiectele unui program de masterat includ econometrie, statistică aplicată și teoria microeconomiei.

Conducerea de cercetări originale și prelegeri la universitate necesită un doctorat în economie. Programele de doctorat durează, de obicei, între cinci și șase ani. Acestea implică cursuri, cercetare originală detaliată și o disertație în metode econometrice. Programele includ, de asemenea, teorie microeconomică și macroeconomică.

.


Certificari & Diplome

Certificarea demonstrează competența într-o aptitudine sau într-un set de aptitudini, de obicei prin experiență profesională, formare, promovarea unui examen sau o combinație a celor trei.

Certificarea voluntară de către o organizație obiectivă și de renume în ceea ce privește elementele esențiale și aplicațiile conceptelor microeconomice cheie și ale softurilor de analiză statistică vă poate ajuta să câștigați credibilitate profesională, să vă evidențiați pe o piață a muncii competitivă și să deveniți un consultant independent.

Programele de certificare de succes protejează bunăstarea publică prin încorporarea unui Cod de etică. Investigând membrii care practică în afara Codului, se câștigă încrederea și respectul comunității, care sunt cele mai critice elemente pentru a asigura viitorul unui microeconomist.

Traseul acestei cariere

Microeconomia este unul dintre cele mai importante subdomenii ale economiei. Cele două domenii principale de oportunitate există în sectorul guvernamental și în sectorul afacerilor la scară largă.

Polițiștii se bazează pe microeconomiști pentru a-i ajuta să conceapă și să pună în aplicare politici în domeniul ocupării forței de muncă, al reglementărilor corporative sau al comerțului internațional. Cunoștințele dumneavoastră de specialitate pot avea un impact real asupra tipului de politici aprobate și puse în aplicare și, în consecință, asupra societății în general. Alternativ, ați putea lucra la politicile guvernamentale în mod indirect ca cercetător pentru un ONG sau o instituție academică, de exemplu.

Companii mari angajează adesea microeconomiști pentru a le ajuta să evalueze oferta și cererea din sectorul lor sau să înțeleagă diferitele costuri de afaceri pentru a stabili prețurile sau a aloca resursele. Aceste informații sunt utile pentru ca o companie să își planifice viitoarele strategii de cercetare, vânzări și marketing.

Candidații cu o diplomă de licență pot găsi locuri de muncă ca analiști de risc financiar, analiști de date, planificatori financiari, contabili, cercetători economici, consultanți financiari, analiști de investiții și actuari.


Perspective de viitor

Concurența pentru un loc de muncă ca microeconomist este foarte mare, deoarece sunt foarte puține locuri de muncă disponibile. Perspectivele de angajare ar trebui să fie cele mai bune pentru cei care au o diplomă de masterat sau doctorat, abilități analitice puternice și experiență în utilizarea programelor de analiză statistică.

Dezvoltare profesionala

Concurența pentru un loc de muncă ca microeconomist este foarte mare, deoarece sunt foarte puține locuri de muncă disponibile. Perspectivele de angajare ar trebui să fie cele mai bune pentru cei care au o diplomă de masterat sau doctorat, abilități analitice puternice și experiență în utilizarea programelor de analiză statistică.

Extra informatii

O chestiune de alegere

Toată microeconomia este construită pe ideea că producătorii și consumatorii aleg ce să producă sau ce să cumpere. Ca urmare, economiștii tind să aibă un respect sănătos pentru alegerea în sine. Oamenii apreciază lucrurile în moduri diferite; microeconomiștii doresc să analizeze consecințele acestor valori, mai degrabă decât motivele care le determină.

Creativitatea este soluția

Comerțul este posibil deoarece oamenii valorizează lucrurile în mod diferit. Dorința de a face comerț creează nevoia unui mijloc de a comercializa lucrurile — o piață.

În mai multe situații, o piață are dificultăți în stabilirea prețului unui bun. Bunurile publice — cum ar fi iluminatul stradal, parcurile publice sau chiar aplicarea legii — reprezintă un caz, unul agravat de imposibilitatea de a exclude de la utilizarea acestor servicii persoanele care nu au plătit pentru ele.

Când oamenii se lovesc de o situație economică nefavorabilă, ei încearcă să găsească soluții pentru a ocoli problema. Microeconomiștii au un mare respect pentru această creativitate; ei vor să vadă ce se poate realiza înainte de a veni cu modalități de intervenție.

Concurența pe preț sau pe calitate

Într-o piață perfect concurențială, concurența se face întotdeauna doar pe preț, care este întotdeauna forțat să scadă până la costul marginal de producție pentru firma marginală.

În cazul concurenței monopoliste — o structură de piață obișnuită — alternativa este să vă schimbați accentul și să încercați să vă faceți produsul diferit sau distinctiv față de ceilalți concurenți și să obțineți profituri. Cu toate acestea, trebuie să investiți și să utilizați resurse pe care ați fi putut să le cheltuiți pentru a reduce costurile. Prin urmare, firmele tind să aleagă fie să fie concurentul cu cele mai mici costuri, fie un concurent de înaltă calitate.

Un punct de plecare pentru comparație

Piețele au caracteristici unice și distinctive care variază adesea de la un loc la altul și de la un produs la altul, de exemplu, în domeniul sănătății. Microeconomiștii explorează diferențele dintre astfel de tipuri de piețe și cele mai generice. Uneori, ei propun modalități de a face astfel de piețe mai eficiente, dar adesea analizează foarte atent aceste caracteristici pentru a înțelege crearea și evoluția lor.

Tradeoff – O realitate a vieții

Modelul economistului privind comportamentul consumatorului se numește optimizare constrânsă. Atâta timp cât lucrurile sunt rare, trebuie să faceți alegeri. Pentru un microeconomist, obținerea celui mai bun nivel de utilitate presupune întotdeauna un schimb între un lucru și altul; acesta este doar un fapt al vieții.

Postul următor

Teoria celui de-al doilea cel mai bun lucru este un memento că, dacă nu puteți obține soluția optimă, pot exista alternative de al doilea cel mai bun lucru. Microeconomiștii vă recomandă să analizați cu atenție ineficiența și costul extern în această situație înainte de a găsi o soluție.

Întrebarea-cheie

Chiar dacă economiștii preferă în general schimbul liber — și, prin urmare, piețele — pentru a atinge obiectivele, utilizarea acestor piețe nu este întotdeauna lipsită de costuri. Uneori, un cost necontorizat cade asupra unei alte persoane — un cost extern — și uneori există costuri asociate cu simpla găsire a persoanei cu care se face schimbul — costuri de tranzacție.

Pentru un microeconomist, întrebarea-cheie este ce face ca aceste costuri să fie cât mai mici posibil? Aceștia recomandă ca antreprenorii să se gândească cu atenție unde se încadrează costurile inevitabile ale utilizării unei piețe, căutând în același timp oportunitățile care reduc costurile de tranzacție pentru cumpărători și vânzători.

Concurența – două fețe ale monedei

Când piața nu este perfect competitivă, firmele existente obțin o parte mai mare din câștigurile comerciale. Acestea au un interes personal în a împiedica o altă firmă să intre și să concureze pentru o parte din profituri. Acestea pot face publicitate sau pot investi în lucruri care implică costuri irecuperabile pentru a împiedica un rival.

Consumatorii pierd, deoarece producătorii tradiționali produc mai puțin, la un cost mai mare, și își însușesc o parte mai mare din surplus. Microeconomiștii analizează cu atenție barierele la intrarea pe piață și lucrează pentru a le reduce cât mai mult posibil pe termen lung.

Dar asta nu este toată povestea.

Există momente în care economiștii fac două urale piețelor care nu sunt competitive. De exemplu, un monopolist nu concurează cu el însuși, ceea ce poate însemna că puteți obține o gamă mai bună de diversitate a produselor atunci când există mai puțină concurență. Optimizarea optimismului Economia are adesea o reputație proastă deoarece modelul oamenilor și al firmelor pare să prioritizeze beneficiile individuale fără a se concentra pe multe dintre caracteristicile pe care oamenii le consideră esențiale. Microeconomiștii sunt cei mai mari optimiști din lume. Ei construiesc modele economice pornind de la ipoteza că oamenii își urmează interesele și, în acest fel, creează firme, organizații, producție și consum și toate lucrurile care fac lumea să se învârtă.

Econometrie

Econometria analizează datele folosind metode statistice pentru a testa sau a dezvolta teoria economică. Aceste metode se bazează pe inferențe statistice pentru a cuantifica și analiza teoriile economice prin valorificarea distribuțiilor de frecvență, a probabilităților, a distribuțiilor de probabilitate, a inferenței statistice, a analizei corelațiilor, a analizei regresiei simple și multiple, a modelelor de ecuații simultane și a metodelor de serii temporale.

Locuri de muncă în sectorul guvernamental – avantajele și dezavantajele

Locurile de muncă în sectorul guvernamental sunt, în general, foarte sigure și tind să beneficieze de o acoperire excelentă de asistență medicală și de o mulțime de zile de concediu. Cu toate acestea, microeconomiștii trebuie să țină cont de faptul că munca în cadrul guvernului poate fi frustrantă din cauza ritmului lent și a dificultăților de a obține acordul diferitelor părți interesate asupra unei politici. Este nevoie de răbdare, de expertiză în explicarea problemelor economice complicate celor care nu sunt experți și de dorința de a lucra alături de persoane cu convingeri și valori politice diferite.

In concluzie

O chestiune de alegere

Toată microeconomia este construită pe ideea că producătorii și consumatorii aleg ce să producă sau ce să cumpere. Ca urmare, economiștii tind să aibă un respect sănătos pentru alegerea în sine. Oamenii apreciază lucrurile în moduri diferite; microeconomiștii doresc să analizeze consecințele acestor valori, mai degrabă decât motivele care le determină.

Creativitatea este soluția

Comerțul este posibil deoarece oamenii valorizează lucrurile în mod diferit. Dorința de a face comerț creează nevoia unui mijloc de a comercializa lucrurile — o piață.

În mai multe situații, o piață are dificultăți în stabilirea prețului unui bun. Bunurile publice — cum ar fi iluminatul stradal, parcurile publice sau chiar aplicarea legii — reprezintă un caz, unul agravat de imposibilitatea de a exclude de la utilizarea acestor servicii persoanele care nu au plătit pentru ele.

Când oamenii se lovesc de o situație economică nefavorabilă, ei încearcă să găsească soluții pentru a ocoli problema. Microeconomiștii au un mare respect pentru această creativitate; ei vor să vadă ce se poate realiza înainte de a veni cu modalități de intervenție.

Concurența pe preț sau pe calitate

Într-o piață perfect concurențială, concurența se face întotdeauna doar pe preț, care este întotdeauna forțat să scadă până la costul marginal de producție pentru firma marginală.

În cazul concurenței monopoliste — o structură de piață obișnuită — alternativa este să vă schimbați accentul și să încercați să vă faceți produsul diferit sau distinctiv față de ceilalți concurenți și să obțineți profituri. Cu toate acestea, trebuie să investiți și să utilizați resurse pe care ați fi putut să le cheltuiți pentru a reduce costurile. Prin urmare, firmele tind să aleagă fie să fie concurentul cu cele mai mici costuri, fie un concurent de înaltă calitate.

Un punct de plecare pentru comparație

Piețele au caracteristici unice și distinctive care variază adesea de la un loc la altul și de la un produs la altul, de exemplu, în domeniul sănătății. Microeconomiștii explorează diferențele dintre astfel de tipuri de piețe și cele mai generice. Uneori, ei propun modalități de a face astfel de piețe mai eficiente, dar adesea analizează foarte atent aceste caracteristici pentru a înțelege crearea și evoluția lor.

Tradeoff – O realitate a vieții

Modelul economistului privind comportamentul consumatorului se numește optimizare constrânsă. Atâta timp cât lucrurile sunt rare, trebuie să faceți alegeri. Pentru un microeconomist, obținerea celui mai bun nivel de utilitate presupune întotdeauna un schimb între un lucru și altul; acesta este doar un fapt al vieții.

Postul următor

Teoria celui de-al doilea cel mai bun lucru este un memento că, dacă nu puteți obține soluția optimă, pot exista alternative de al doilea cel mai bun lucru. Microeconomiștii vă recomandă să analizați cu atenție ineficiența și costul extern în această situație înainte de a găsi o soluție.

Întrebarea-cheie

Chiar dacă economiștii preferă în general schimbul liber — și, prin urmare, piețele — pentru a atinge obiectivele, utilizarea acestor piețe nu este întotdeauna lipsită de costuri. Uneori, un cost necontorizat cade asupra unei alte persoane — un cost extern — și uneori există costuri asociate cu simpla găsire a persoanei cu care se face schimbul — costuri de tranzacție.

Pentru un microeconomist, întrebarea-cheie este ce face ca aceste costuri să fie cât mai mici posibil? Aceștia recomandă ca antreprenorii să se gândească cu atenție unde se încadrează costurile inevitabile ale utilizării unei piețe, căutând în același timp oportunitățile care reduc costurile de tranzacție pentru cumpărători și vânzători.

Concurența – două fețe ale monedei

Când piața nu este perfect competitivă, firmele existente obțin o parte mai mare din câștigurile comerciale. Acestea au un interes personal în a împiedica o altă firmă să intre și să concureze pentru o parte din profituri. Acestea pot face publicitate sau pot investi în lucruri care implică costuri irecuperabile pentru a împiedica un rival.

Consumatorii pierd, deoarece producătorii tradiționali produc mai puțin, la un cost mai mare, și își însușesc o parte mai mare din surplus. Microeconomiștii analizează cu atenție barierele la intrarea pe piață și lucrează pentru a le reduce cât mai mult posibil pe termen lung.

Dar asta nu este toată povestea.

Există momente în care economiștii fac două urale piețelor care nu sunt competitive. De exemplu, un monopolist nu concurează cu el însuși, ceea ce poate însemna că puteți obține o gamă mai bună de diversitate a produselor atunci când există mai puțină concurență. Optimizarea optimismului Economia are adesea o reputație proastă deoarece modelul oamenilor și al firmelor pare să prioritizeze beneficiile individuale fără a se concentra pe multe dintre caracteristicile pe care oamenii le consideră esențiale. Microeconomiștii sunt cei mai mari optimiști din lume. Ei construiesc modele economice pornind de la ipoteza că oamenii își urmează interesele și, în acest fel, creează firme, organizații, producție și consum și toate lucrurile care fac lumea să se învârtă.

Econometrie

Econometria analizează datele folosind metode statistice pentru a testa sau a dezvolta teoria economică. Aceste metode se bazează pe inferențe statistice pentru a cuantifica și analiza teoriile economice prin valorificarea distribuțiilor de frecvență, a probabilităților, a distribuțiilor de probabilitate, a inferenței statistice, a analizei corelațiilor, a analizei regresiei simple și multiple, a modelelor de ecuații simultane și a metodelor de serii temporale.

Locuri de muncă în sectorul guvernamental – avantajele și dezavantajele

Locurile de muncă în sectorul guvernamental sunt, în general, foarte sigure și tind să beneficieze de o acoperire excelentă de asistență medicală și de o mulțime de zile de concediu. Cu toate acestea, microeconomiștii trebuie să țină cont de faptul că munca în cadrul guvernului poate fi frustrantă din cauza ritmului lent și a dificultăților de a obține acordul diferitelor părți interesate asupra unei politici. Este nevoie de răbdare, de expertiză în explicarea problemelor economice complicate celor care nu sunt experți și de dorința de a lucra alături de persoane cu convingeri și valori politice diferite.

Sfat?

Este cel mai bun moment pentru a fi un microeconomist. Economia nu a fost niciodată într-o stare mai proastă. Acest lucru este nefericit pentru omenire, dar norocos pentru dumneavoastră.

Cursuri gratuite bazate pe aptitudinile necesare pentru aceasta cariera

Vrei sa afli cum interactionezi cu cei din jur?

Dureaza 2 minute. Complet gratuit.