Managerul de bucătărie vs bucătarul-șef
Managerii de bucătărie supraveghează operațiunile zilnice și sarcinile administrative din spatele casei. De asemenea, aceștia se ocupă de sarcini de management, cum ar fi controlul costurilor și gestionarea forței de muncă. Bucătarii, pe de altă parte, se ocupă de obicei de rețete și de elementele de meniu și pot eventual să împartă cu managerul de bucătărie unele responsabilități de comandă și de gestionare a personalului.
Managementul eficient al bucătăriei
Este nevoie de competențe diverse pentru a gestiona o bucătărie. Prima și cea mai importantă este aceea de a fi un administrator eficient. Managerii de bucătărie înțeleg că îndatoririle lor includ achizițiile, inventarul, programarea, angajarea și concedierea, care sunt destul de plictisitoare.
Creativitatea este un aspect integrant al managementului bucătăriei. Trebuie să vă implicați adesea în gândirea ieșită din tipare pentru a ajuta echipa să creeze oferte de mâncare care să placă și să satisfacă clienții și să-i facă să revină.
Din moment ce mediul de lucru tinde să fie înghesuit și tensionat, Managerii de bucătărie trebuie să rămână calmi sub presiune, identificând și rectificând în același timp greșelile.
Managerii de bucătărie, responsabili pentru toată producția bucătăriei, împing limitele perfecționismului realizabil cu atenția lor la detalii. Ei trebuie să dezvolte cooperarea și încrederea între ei și membrii echipei lor, cum ar fi bucătarii și ospătarii, și să îi instruiască.
Managerii de bucătărie muncesc la fel de mult ca și subordonații lor sau acționează ca modele perfecte pentru colegii lor. În această măsură, fiți pregătiți pentru orele pe care va trebui să le investiți în munca dumneavoastră.
Potențialele avantaje și dezavantaje ale muncii în regim de freelancing vs. angajare cu normă întreagă
Managerii de bucătărie în regim de freelancing au programe de lucru și locații mai flexibile. Ei au proprietatea deplină a afacerii și își pot selecta proiectele și clienții. Cu toate acestea, ei se confruntă cu o muncă și un flux de numerar inconsecvent, ceea ce înseamnă mai multă responsabilitate, efort și risc.
Un manager de bucătărie cu normă întreagă, pe de altă parte, are beneficii de sănătate, asigurări și planuri de pensionare sponsorizate de companie. Ei au siguranța locului de muncă, cu o sursă de venit fixă și de încredere și îndrumare din partea șefilor lor. Cu toate acestea, ei se pot confrunta cu plictiseala din cauza lipsei de flexibilitate, de proprietate și de varietate.
Când vă decideți între a fi freelancer sau angajat cu normă întreagă, luați în considerare avantajele și dezavantajele pentru a vedea ce funcționează cel mai bine pentru dumneavoastră.
Sfat?
În timp ce pregătiți și testați rețeta succesului, nu uitați să adăugați linguri generoase de comunicare eficientă pentru a vă transmite viziunea și așteptările. Motivați-vă și sprijiniți-vă personalul prin recunoașterea muncii lor și prin oferirea de stimulente.
Insuflați-le un sentiment de proprietate și discutați despre evoluția lor profesională. Promovați un mediu creativ, sistematic și orientat spre detalii, care să vă pună întreprinderea pe calea spre perfecțiune.