Cele trei niveluri ale SEO
Pentru a reuși ca specialist SEO și, astfel, pentru a ajuta un site web să se claseze proeminent în rezultatele unui motor de căutare, trebuie să luați în considerare cele trei niveluri de optimizare a motoarelor de căutare într-o strategie de marketing – tehnic, on-page și off-page.
Optimizarea tehnică abordează partea necontenută a site-urilor web, inclusiv îmbunătățirile aduse structurii și bazei lor de backend. Începe cu o analiză cuprinzătoare a site-ului web, care ajută la zonarea modului în care se poate stimula viteza, indexarea, compatibilitatea cu dispozitivele mobile, capacitatea de acces la crawlere și arhitectura. Experiența utilizatorului se poate îmbunătăți, de asemenea, pe măsură ce site-ul web devine mai ușor de citit, ceea ce îi consolidează valoarea pentru motoarele de căutare.
On-page SEO se ocupă de optimizarea conținutului site-ului web și de determinarea motoarelor de căutare să îl valorifice ca resursă. Aceasta strategizează utilizarea cuvintelor cheie, a meta-tagurilor, a linkurilor interne și a etichetelor HTML pentru a se asigura că apariția site-ului web este sus în rezultatele Google.
Optimizarea off-page utilizează construirea de linkuri pentru a conecta site-urile web. De asemenea, folosește strategii pentru a spori reputația unui site web pe motoarele de căutare ca sursă de încredere, permițându-i astfel să apară în partea de sus a clasamentelor.
Câteva instrumente SEO
Google Search Console oferă o colecție de instrumente gratuite care se ocupă de diverse aspecte ale optimizării. Serviciile ajută la evaluarea modului în care Google vede un anumit site web.
Google AdWords Keyword Planner este o colecție extinsă de instrumente de cercetare a cuvintelor cheie care vă permite să localizați un cuvânt cheie și estimările privind traficul și competitivitatea acestuia, așa cum sunt reprezentate de valoarea sa AdWords.
Semrush vă ajută la cercetarea cuvintelor cheie și vă permite să aflați numărul de căutări pentru anumiți termeni. De asemenea, oferă date despre cuvinte cheie similare, anunțuri conexe și listări de produse.
BuzzStream este un set cuprinzător de instrumente care ajută la cercetarea domeniilor, marketingul prin e-mail și gestionarea proiectelor.
Un set de instrumente ale unui specialist SEO
Specialiștii SEO au un set de competențe diverse și complexe. În general, ei trebuie să fie experți în marketingul digital și în diferitele sale aspecte, cum ar fi copywriting și web design, și să aibă o înțelegere solidă a SEM (marketingul motoarelor de căutare). În special, unele dintre principalele lor abilități SEO includ optimizarea etichetei de titlu și găsirea cuvintelor cheie cu volum mare, dar cu concurență scăzută, estimând în același timp și locația optimă a acestora pe o pagină web.
Ei trebuie să fie bine familiarizați cu HTML și cu modul de a avansa sau de a construi link-uri către pagini cheie. Relația dintre SEO tehnic și clasament trebuie să fie clară pentru specialiștii SEO. Expertiza în conținutul vizual, cum ar fi infografiile și videoclipurile, este crucială, mai ales în viitor. Competențele de comunicare sunt vitale, la fel ca și evaluarea riscurilor și prognoza tendințelor. Mai presus de toate, ei trebuie să fie la curent cu tendințele SEO în evoluție și cu schimbările în algoritmii Google.
Potențialele avantaje și dezavantaje ale freelancing-ului vs. angajarea cu normă întreagă
Specialiștii SEO freelancing au programe de lucru și locații mai flexibile. Ei au proprietatea deplină a afacerii și își pot selecta proiectele și clienții. Cu toate acestea, în timp ce pot percepe niveluri ridicate de remunerare pentru misiunile lor, ei pot avea parte și de muncă și fluxuri de numerar inconsistente, ceea ce înseamnă mai multă responsabilitate, efort și risc.
Pe de altă parte, un specialist SEO cu normă întreagă are beneficii de sănătate, asigurări și planuri de pensionare sponsorizate de companie. Ei au siguranța locului de muncă, cu o sursă de venit fixă și de încredere și îndrumare din partea șefilor lor. Cu toate acestea, ei se pot confrunta cu plictiseala din cauza lipsei de flexibilitate, de proprietate și de varietate.
Când vă decideți între a fi freelancer sau angajat cu normă întreagă, luați în considerare avantajele și dezavantajele pentru a vedea ce funcționează cel mai bine pentru dumneavoastră.
Sfat?
Învățați cum funcționează motoarele de căutare și fiți instruiți în instrumente și software SEO, marketing de conținut și link-building. Gândiți-vă la prima misiune ca la un stagiu de practică și urmăriți-o testând și învățând în mod constant. Începeți-vă sarcina cu cercetarea cuvintelor cheie. Încercați să îmbunătățiți potrivirea dintre intenția unui utilizator și conținutul site-ului web. Folosiți ingineria inversă pentru a analiza concurenții. Sutele de factori de clasificare măsoară cu toții relevanța, autoritatea și calitatea. Nu uitați că atât SEO local, cât și internațional sunt cruciale, în funcție de raza de acțiune a site-ului dvs. Urcați-vă la bordul optimizării conținutului video, care este ceea ce ne rezervă viitorul. Specializarea SEO este o muncă grea, dar rezultatele sale vă vor propulsa înainte.