Administratorii din domeniul sănătății în devenire au nevoie de cel puțin o diplomă de licență în administrație/management în domeniul sănătății, sănătate publică și administrare în domeniul sănătății publice, finanțe/ etică/marketing în domeniul sănătății, administrarea afacerilor și asistență medicală.
Programele de licență sunt disponibile în format online. Cele mai multe programe de licență durează până la patru ani și pot include aproape un an de experiență administrativă supravegheată în spitale sau în medii de consultanță în domeniul sănătății. Trebuie să fiți conștienți de faptul că aceste programe de licență sunt acceptabile doar pentru poziții la nivel de intrare în organizații mai mici, cum ar fi clinicile.
Diplomele de masterat sunt mai comune și, de obicei, preferate de angajatori. Studenții pot opta pentru un Master of Science (MS) în Administrarea Sănătății, un Master of Healthcare Administration (MHA), un Master in Business Administration (MBA), un Master of Public Health (MPH), care sunt disponibile și în format online.
Programele de masterat includ managementul asistenței medicale, comportamentul organizațional, politica de asistență medicală, legislația în domeniul sănătății, economia sănătății, finanțarea asistenței medicale și resursele umane. Unele programe de masterat pot fi finalizate în 15 luni, în timp ce altele durează până la trei ani. Orice estimare a duratei studiilor ar trebui să țină cont de experiența de muncă și de orice certificare specială.
Calitatea programului de masterat va conta în favoarea dvs. atunci când veți obține acel prim loc de muncă. Puneți bazele pentru acceptarea într-un program bun prin menținerea unui dosar academic excelent la nivelul diplomei de licență. Programele acreditate vor contribui mult la stabilirea credibilității dvs. în fața potențialilor angajatori.
Universitățile oferă diplome comune în care puteți combina administrarea asistenței medicale cu administrarea afacerilor sau cu dreptul. Cursurile pot include terminologia medicală, organizarea spitalului și sistemele de informații din domeniul sănătății. Cerințele educaționale pot varia în funcție de instituție și de funcția specifică.
Certificari & Diplome
Administratorii care doresc să se angajeze în căminele de bătrâni și în centrele de asistență socială pot avea nevoie de licențe eliberate de guvern. Cerințele variază în funcție de locație. În cele mai multe zone, acești administratori trebuie să aibă o diplomă de licență, să finalizeze un program de formare aprobat de guvern și să promoveze un examen național de licență.
În unele locuri, solicitanții trebuie, de asemenea, să promoveze un examen specific fiecărei locații în parte; altele pot solicita solicitanților să aibă experiență de lucru anterioară într-o unitate de îngrijire a sănătății.
Administratorii din alte domenii ale serviciilor medicale și de îngrijire a sănătății pot să nu aibă nevoie, de obicei, de o licență. Unele posturi pot solicita solicitanților să dețină o licență de asistent medical sau de asistent social.
Unii administratori din domeniul sănătății aleg să obțină o certificare în domeniul managementului medical, al managementului informațiilor medicale, al administrării căminelor de bătrâni și al administrării locuințelor asistate, deși nu este o condiție esențială. Certificarea demonstrează competența într-un set de aptitudini, de obicei prin experiență profesională, formare, promovarea unui examen sau o combinație a celor trei. Programele de certificare de succes protejează bunăstarea publică prin încorporarea unui cod de etică.