Invata bine

Afla care sunt carierele potrivite pentru tine, citeste informatii despre ele, fa cursuri certificate pentru a putea avea un castig.

Select Your Favourite
Category And Start Learning.

Administrator de sănătate

Healthcare Administrators bring their whole selves to work, not just their knowledge and expertise but also their values. They stay true to who they are and gain courage from their convictions; they are real and heroic leaders who have the power to change their workplace for the better.

Citeste mai mult
Denumiri alternative
  • Manager în domeniul medical și al asistenței medicale
  • Executiv în domeniul sănătății
Vrei sa stii ce aptitudini ai? Te invitam sa faci un test gratuit, in urma caruia poti afla care sunt punctele tale forte si ce meserii ti se potrivesc
Incepe testul de aptitudini
Salariu lunar net,
in Romania, pentru
Administrator de sănătate
Salariu minim 1.569 RON Poate varia cu 10% mai puțin
Salariu mediu 3.282 RON Media pieței de muncă
Salariu mare 4.995 RON Poate varia cu 10% mai mult
Salariile pentru Administrator de sănătate in afara Romaniei
USA
$104.280 An ~ $8.690 luna
UK
£200.000 An ~ £16.667 luna

Esti interesat de o cariera ca Administrator de sănătate?
Inregistreaza la urmatoarele cursuri recomandate pentru aceasta meserie. Primesti certificari!

Cariera de Administrator de sănătate este potrivita pentru persoanele ce au trasaturile de personalitate:

Vrei sa stii care este profilul tau? Foloseste platforma xxx pentru a afla care sunt carierele potrivite pentru tine. Parcurge testul de profilare si iti dam rezultatul pe loc. Gratuit.

Tehnologia inteligenței artificiale a diagnosticat corect afecțiunile în cazul a 81% dintre pacienți, comparativ cu o medie de 72% pentru diagnosticele corecte în rândul medicilor adevărați, în cadrul unui studiu care a durat cinci ani.

Exploreaza cariera de Administrator de sănătate

Administratorii de servicii medicale își aduc la muncă întreaga personalitate, nu doar cunoștințele și expertiza, ci și valorile lor. Aceștia rămân sinceri cu cine sunt și capătă curaj din convingerile lor; sunt lideri reali și eroici care au puterea de a-și schimba în bine locul de muncă.

Responsabilitati

Ce fac administratorii de sănătate?

Un administrator de servicii medicale trebuie de obicei să:

  • Gestiona operațiunile de afaceri ale organizațiilor medicale; lucrează pentru a minimiza costurile și a maximiza eficiența, asigurându-se în același timp că serviciile furnizate sunt cele mai bune posibile
  • Să supravegheze funcțiile legate de dosarele medicale și de facturare în unitățile mai extinse
  • Să răspundă la telefoane, să arhiveze dosarele pacienților, să emită și să plătească facturi, să proceseze cererile de asigurare în unitățile mai mici
  • Să gestioneze preocupările afacerilor și ale rezidenților în căminele de bătrâni<
  • /li>
  • Dezvoltarea obiectivelor și strategiilor departamentale pentru a promova viziunea unității și pentru a extinde operațiunile, după cum se dorește
  • Crearea programelor de lucru pentru șefii de departament și alți membri ai personalului; consultarea șefilor de departament și a personalului medical cu privire la nevoile lor administrative
  • Recrutarea, formarea și supravegherea membrilor personalului; asigurarea unei formări suplimentare pentru a acoperi orice lacune constatate la efectuarea observațiilor
  • /li>
  • Faceți corecții imediate sau programați o evaluare a performanțelor atunci când membrii personalului nu au performanțe la standardele stabilite
  • Pregătiți și monitorizați bugetele și cheltuielile pentru a vă asigura că fondurile sunt alocate corect și că departamentele funcționează în limitele de finanțare
  • Utilizați materiale și operațiuni eficiente din punct de vedere al costurilor, fără a sacrifica calitatea; asigurați-vă că toate operațiunile se desfășoară în cadrul viziunii organizaționale
  • Se asigură că unitatea în care lucrează este la zi și respectă legile și regulamentele care guvernează asistența medicală
  • Inițializează proiecte; asigură legătura cu entități externe precum organismele de reglementare, presa, comunitatea, oamenii de știință; reprezintă unitatea la întâlnirile cu investitorii sau în consiliile de conducere
  • Mănășturează și organizează evidențe ale serviciilor unității, cum ar fi numărul de paturi de internare utilizate

Mediu de lucru standard

Administratorii de asistență medicală lucrează îndeaproape cu medicii și chirurgii, asistentele medicale, tehnicienii/tehnicienii de laborator medical și clinic și alți lucrători din domeniul sănătății. Alții pot interacționa cu pacienții sau cu agenții de asigurări. Majoritatea lucrează dintr-un birou, cu excepția cazurilor în care trebuie să meargă la vizite pentru a verifica dacă totul este în ordine în interiorul unității. Aderă la mantra codului vestimentar „îmbracă-te într-o manieră care să inspire încrederea publicului”.


Program de lucru

Majoritatea administratorilor de servicii medicale lucrează cu normă întreagă. Câțiva pot fi nevoiți să lucreze mai mult de 40 de ore pe săptămână. Este posibil să fie necesară munca în timpul serii sau în weekend-uri în cadrul unor instituții de sănătate, cum ar fi spitalele și casele de îngrijire, deschise la orice oră. Este posibil să fie nevoie să fiți de gardă în caz de urgență.


Despre angajatori

Căutarea unui nou loc de muncă poate părea o provocare. Administratorii din domeniul sănătății își pot stimula căutarea unui loc de muncă cerând recomandări rețelei lor, contactând direct companiile, utilizând platforme de căutare a locurilor de muncă, mergând la târguri de locuri de muncă, valorificând social media și interesându-se la agențiile de recrutare de personal.

Administratorii din domeniul sănătății sunt, în general, angajați de:

  • Spitalele guvernamentale
  • Spitalele private
  • Laboratoarele medicale și de diagnosticare
  • Practicile medicale private
  • Funcții de îngrijire medicală și rezidențială
  • Centre de îngrijire ambulatorie
  • Centre de sănătate comunitară

.


Sindicalizare

Asociațiile și organizațiile profesionale, cum ar fi American College of Healthcare Executives (ACHE), reprezintă o resursă crucială pentru administratorii din domeniul sănătății interesați să se dezvolte profesional sau să se conecteze cu profesioniști cu păreri similare din industria sau ocupația lor. Apartenența la una sau mai multe adaugă valoare CV-ului dvs. în timp ce vă consolidează acreditările și calificările.


Provocari intalnite

Asociațiile și organizațiile profesionale, cum ar fi American College of Healthcare Executives (ACHE), reprezintă o resursă crucială pentru administratorii din domeniul sănătății interesați să se dezvolte profesional sau să se conecteze cu profesioniști cu păreri similare din industria sau ocupația lor. Apartenența la una sau mai multe adaugă valoare CV-ului dvs. în timp ce vă consolidează acreditările și calificările.


Tipul de experienta necesara

Programele de masterat pot include un stagiu supravegheat, o bursă sau o rezidență, care sunt excelente pentru a obține experiență de lucru relevantă. Deși numărul de ani necesar poate varia în funcție de poziție, mulți angajatori din domeniul sănătății doresc să vadă o experiență de lucru semnificativă în domeniul sănătății, fie într-un rol administrativ, fie într-un rol clinic într-un spital sau altă unitate de sănătate. De exemplu, administratorii de cămine de bătrâni au, de obicei, ani de experiență de lucru ca asistente medicale înregistrate. Alții își pot începe cariera ca tehnicieni de înregistrări medicale și de informații medicale, asistenți administrativi sau funcționari financiari în cadrul unui birou de asistență medicală.

Este esențial să aveți experiență profesională; dacă este necesar, trebuie să fiți pregătit să obțineți o parte din aceasta prin voluntariat/lucrând gratuit. Ca în orice carieră, citiți cât mai mult posibil despre această profesie, discutați cu un consilier de liceu și luați interviuri cu cei care lucrează în domeniul administrării asistenței medicale sunt alte modalități importante de a vă explora interesul.

Calificari si certificari recomandate

Administratorii din domeniul sănătății în devenire au nevoie de cel puțin o diplomă de licență în administrație/management în domeniul sănătății, sănătate publică și administrare în domeniul sănătății publice, finanțe/ etică/marketing în domeniul sănătății, administrarea afacerilor și asistență medicală.

Programele de licență sunt disponibile în format online. Cele mai multe programe de licență durează până la patru ani și pot include aproape un an de experiență administrativă supravegheată în spitale sau în medii de consultanță în domeniul sănătății. Trebuie să fiți conștienți de faptul că aceste programe de licență sunt acceptabile doar pentru poziții la nivel de intrare în organizații mai mici, cum ar fi clinicile.

Diplomele de masterat sunt mai comune și, de obicei, preferate de angajatori. Studenții pot opta pentru un Master of Science (MS) în Administrarea Sănătății, un Master of Healthcare Administration (MHA), un Master in Business Administration (MBA), un Master of Public Health (MPH), care sunt disponibile și în format online.

Programele de masterat includ managementul asistenței medicale, comportamentul organizațional, politica de asistență medicală, legislația în domeniul sănătății, economia sănătății, finanțarea asistenței medicale și resursele umane. Unele programe de masterat pot fi finalizate în 15 luni, în timp ce altele durează până la trei ani. Orice estimare a duratei studiilor ar trebui să țină cont de experiența de muncă și de orice certificare specială.

Calitatea programului de masterat va conta în favoarea dvs. atunci când veți obține acel prim loc de muncă. Puneți bazele pentru acceptarea într-un program bun prin menținerea unui dosar academic excelent la nivelul diplomei de licență. Programele acreditate vor contribui mult la stabilirea credibilității dvs. în fața potențialilor angajatori.

Universitățile oferă diplome comune în care puteți combina administrarea asistenței medicale cu administrarea afacerilor sau cu dreptul. Cursurile pot include terminologia medicală, organizarea spitalului și sistemele de informații din domeniul sănătății. Cerințele educaționale pot varia în funcție de instituție și de funcția specifică.


Certificari & Diplome

Administratorii care doresc să se angajeze în căminele de bătrâni și în centrele de asistență socială pot avea nevoie de licențe eliberate de guvern. Cerințele variază în funcție de locație. În cele mai multe zone, acești administratori trebuie să aibă o diplomă de licență, să finalizeze un program de formare aprobat de guvern și să promoveze un examen național de licență.

În unele locuri, solicitanții trebuie, de asemenea, să promoveze un examen specific fiecărei locații în parte; altele pot solicita solicitanților să aibă experiență de lucru anterioară într-o unitate de îngrijire a sănătății.

Administratorii din alte domenii ale serviciilor medicale și de îngrijire a sănătății pot să nu aibă nevoie, de obicei, de o licență. Unele posturi pot solicita solicitanților să dețină o licență de asistent medical sau de asistent social.

Unii administratori din domeniul sănătății aleg să obțină o certificare în domeniul managementului medical, al managementului informațiilor medicale, al administrării căminelor de bătrâni și al administrării locuințelor asistate, deși nu este o condiție esențială. Certificarea demonstrează competența într-un set de aptitudini, de obicei prin experiență profesională, formare, promovarea unui examen sau o combinație a celor trei. Programele de certificare de succes protejează bunăstarea publică prin încorporarea unui cod de etică.

Traseul acestei cariere

Performanța, experiența și dobândirea de calificări profesionale determină evoluția în carieră. Angajații cu un nivel constant de performanță ridicat pot fi eligibili pentru promovare la fiecare doi-trei ani. Administratorii din domeniul sănătății avansează prin trecerea la posturi mai bine plătite și cu mai multă responsabilitate. Unii manageri de informații medicale, de exemplu, pot avansa până la a deveni responsabili pentru sistemele informatice ale întregului spital. Alți manageri pot avansa în poziții executive de top în cadrul organizației. Avansarea în poziții executive de top necesită, de obicei, o diplomă de masterat.

Cu cât mai mult, cu atât mai mult se poate avansa în poziții executive de top.


Perspective de viitor

Candidații cu un masterat în administrația sănătății sau într-un domeniu conex și cunoștințe despre sistemele IT din domeniul sănătății vor avea probabil cele mai bune perspective.

Dezvoltare profesionala

Candidații cu un masterat în administrația sănătății sau într-un domeniu conex și cunoștințe despre sistemele IT din domeniul sănătății vor avea probabil cele mai bune perspective.

Extra informatii

Administratorii de servicii medicale planifică, dirijează și coordonează serviciile medicale și de sănătate într-o întreagă unitate, într-o anumită zonă sau departament clinic sau într-un cabinet medical pentru un grup de medici.

Un rol unic în sistemul de sănătate

Administratorii de servicii medicale nu au, de obicei, un impact direct asupra sănătății pacienților. În schimb, ei contribuie la asigurarea faptului că unitatea lor este comercializată în mod corespunzător, că angajații sunt mulțumiți și lucrează eficient și că îndeplinesc finanțele proiectate. Aceasta poate implica supravegherea unui personal de la câteva sute la câteva mii de persoane.

Cine plătește mai mult?

Spitalele guvernamentale oferă cele mai mari salarii, urmate de spitalele private, centrele de îngrijire ambulatorie, cabinetele medicale și centrele de îngrijire medicală și rezidențială.

In concluzie

Administratorii de servicii medicale planifică, dirijează și coordonează serviciile medicale și de sănătate într-o întreagă unitate, într-o anumită zonă sau departament clinic sau într-un cabinet medical pentru un grup de medici.

Un rol unic în sistemul de sănătate

Administratorii de servicii medicale nu au, de obicei, un impact direct asupra sănătății pacienților. În schimb, ei contribuie la asigurarea faptului că unitatea lor este comercializată în mod corespunzător, că angajații sunt mulțumiți și lucrează eficient și că îndeplinesc finanțele proiectate. Aceasta poate implica supravegherea unui personal de la câteva sute la câteva mii de persoane.

Cine plătește mai mult?

Spitalele guvernamentale oferă cele mai mari salarii, urmate de spitalele private, centrele de îngrijire ambulatorie, cabinetele medicale și centrele de îngrijire medicală și rezidențială.

Sfat?

Administratorii de succes din domeniul sănătății își pun inima, mintea și sufletul chiar și în cele mai mici acțiuni. Acesta este secretul succesului lor.

Cursuri gratuite bazate pe aptitudinile necesare pentru aceasta cariera

Vrei sa afli cum interactionezi cu cei din jur?

Dureaza 2 minute. Complet gratuit.