Companii care ajung în etapa de creștere au depășit etapa intensă de start-up și generează venituri și își cresc baza de clienți. Deși profiturile au crescut, concurența le ajunge din urmă.
Ratele de supraviețuire antreprenorială diferă în funcție de sector, întreprinderile din domeniul construcțiilor situându-se la capătul inferior al spectrului, iar serviciile de îngrijire a sănătății și de asistență socială se bucură de rate de succes mai mari.
Dacă doriți cu adevărat să vă extindeți afacerea, în calitate de antreprenor, ar trebui să vă concentrați mai întâi pe perfecționarea modelului dvs. de afaceri prin identificarea modalităților de îmbunătățire a eficienței operaționale și a profitabilității, înainte de a vă gândi să vă extindeți prin inculcarea unor metodologii, cum ar fi modelele de vânzări și de marketing.
Antreprenorii care doresc să își dezvolte afacerile în mod eficient trebuie să înceapă prin a analiza principalii factori cheie de profit/activitate, apoi să elaboreze strategii pentru a crește acești factori de profit cu cele mai mici costuri.
Caracterizate de un nou sezon de creștere și de creșterea canalelor de distribuție, afacerile aflate în etapa de expansiune se confruntă cu necesitatea de a obține o cotă de piață mai mare, precum și cu căutarea unor modalități de a atrage noi venituri și profituri. Această etapă necesită un plan raționalizat și o cercetare care să echipeze antreprenorul pentru a se deplasa pe noi piețe.
Perspective de viitor
Perspectivele de angajare în domeniul antreprenoriatului sunt favorabile, cu condiția ca persoana sau asociații să aibă suficient capital sau să poată obține finanțare pentru afacere.