Pro și contra jobului
Asistenții HR sunt la mare căutare în aceste zile. Responsabilitățile inovatoare și schimbătoare ale postului vă permit să lucrați la ceva nou în fiecare zi, chiar și în timp ce îi asistați pe ceilalți angajați. astfel, rolul de asistent de resurse umane vă poate da startul carierei în managementul resurselor umane.
Cu toate acestea, asistenții de resurse umane și candidații începători, în special, se confruntă cu un volum mare de muncă, ceea ce face ca echilibrul dintre viața profesională și cea privată să fie un ideal nerealist. De asemenea, este posibil să trebuiască să colaborați cu alte departamente, ceea ce poate induce frustrare și confuzie.
Tipuri de roluri ale postului
În timp ce asistenții de resurse umane îndeplinesc, de obicei, mai multe funcții, rolul lor profesional este definit de responsabilitățile și profilul lor specific. Unele dintre rolurile de muncă disponibile pentru un asistent de resurse umane sunt: analist de resurse umane, generalist de resurse umane, coordonator de resurse umane, specialist de resurse umane, specialist în salarizare, asociat de resurse umane și administrator de resurse umane.
Potențialele avantaje și dezavantaje ale angajării ca freelancer vs. angajarea cu normă întreagă
Asistenții de resurse umane ca freelancer au programe de lucru și locații mai flexibile. Ei au proprietate deplină asupra afacerii și își pot selecta proiectele și clienții. Cu toate acestea, ei se confruntă cu o muncă și un flux de numerar inconstante, ceea ce înseamnă mai multă responsabilitate, efort și risc.
Un asistent HR cu normă întreagă, pe de altă parte, are beneficii de sănătate, asigurări și planuri de pensionare sponsorizate de companie. Au siguranța locului de muncă, cu o sursă de venit fixă și de încredere și îndrumare din partea șefilor lor. Cu toate acestea, ei se pot confrunta cu plictiseala din cauza lipsei de flexibilitate, de proprietate și de varietate.
Când vă decideți între a fi freelancer sau angajat cu normă întreagă, luați în considerare avantajele și dezavantajele pentru a vedea ce funcționează cel mai bine pentru dumneavoastră.
Sfat?
Comunicați ce fel de oportunități aduce afacerea dvs. pentru a atrage solicitanții de locuri de muncă. Urmați instrucțiunile managerilor de resurse umane. Comunicarea și diligența sunt ingrediente esențiale care vă fac unic și vă diferențiază de rivalii dvs.