Domenii esențiale de cunoștințe pentru cumpărătorii de artă care doresc să progreseze
Cumpărătorii de artă care doresc să urce pe scara următoare a carierei ar face bine să dobândească cunoștințe concise în anumite domenii vitale. Printre acestea se numără tehnologia, formatele de fișiere, procesele și tehnicile utilizate pentru a produce imagini statice și în mișcare.
Art Buyers trebuie să aibă cunoștințe despre fotografii de top, biblioteci de conținut și de imagini, companii de imagini în mișcare și de film, case de post-producție, opțiuni de stocare și timpii de execuție de pe piață. Este utilă cunoașterea tarifelor tipice pentru producție, postproducție și furnizare/stocare a imaginilor.
Cumpărătorii de artă trebuie să cunoască temeinic liniile directoare ale oricăror asociații relevante de fotografi privind drepturile de utilizare și negocierea termenilor de plată. Ei trebuie să fie bine familiarizați cu mediile și produsele livrabile ale campaniilor integrate, inclusiv cu anunțurile de presă, e-mailurile, bannerele, paginile web, afișele, televiziunile și alte literaturi tipărite care ar putea necesita un spațiu umplut cu active. De asemenea, ei trebuie să cunoască funcțiile diferitelor departamente din cadrul unei agenții.
Unde se află expertiza unui Art Buyer?
Un Art Buyer nu cumpără artă fină. Este un titlu de post care se găsește în agențiile de publicitate. Un Art Buyer expert produce proiecte de publicitate comercială, menținând în același timp integritatea creativă în cadrul unui buget – pentru a crea cea mai bună valoare pentru clientul final.
Un Art Buyer nu are nevoie de o pregătire artistică. Un ochi bun, o înțelegere a viziunii directorului artistic și abilități administrative și de negociere puternice vă vor ajuta să avansați. Expertiza unui Art Buyer intervine atunci când redactează contractul sau ordinul de achiziție pentru o lucrare. Aceștia înțeleg și vor include tot limbajul care înconjoară utilizarea și produsele livrabile.
Un Art Buyer lucrează îndeaproape cu șeful departamentului de creație și cu alte echipe de creație ale agenției interne (IHA) din cadrul mărcilor pentru a produce noi imagini statice sau în mișcare, pentru a obține și procura imagini și conținuturi existente cu drepturi gestionate care să se alinieze cu marca agenției, pentru a îndeplini cererile clienților și obiectivele proiectului, respectând în același timp stipulațiile tehnice specifice mijloacelor de comunicare.
Este nevoie de experiență pentru a ști când trebuie să semnalezi o situație sau să o lași să se desfășoare. Un bun Art Buyer protejează clienții și furnizorii deopotrivă. Aceștia merg pe calea de mijloc.
De ce să facem echipă cu un Art Buyer?
Beneficiile de a face echipă cu un Art Buyer specializat permit abilitatea instantanee de a cerceta mizeria și de a descoperi diamantele în stare brută într-un mod eficient. Este o provocare să compari lucrările comandate cu cele necomandate, deoarece cadrul vine din puncte de vedere complet diferite (de exemplu, un briefing strâns al clientului vs. niciunul).
Importanța asumării riscului
Playing it safe este modul în care ajungi să ai o fotografie diluată. Când vezi un client care își asumă un risc (fie că este vorba de un fotograf sau de un concept), acesta rezonează mult mai mult pe piață, terminând cu lucrări premiate.
Rolul cumpărătorului de artă în crearea de imagini
În mediile digitale, accentul se pune pe imaginile în mișcare. Publicitatea și marketingul se bazează pe crearea de imagini, fie ele fixe sau în mișcare. Rolul unui specialist în crearea de imagini (Art Buyer) este esențial în crearea de imagini iconice în peisajul tot mai saturat, în special împotriva Instagram și a fotografului autoproclamat.
Sfat?
Unul dintre cele mai excepționale talente ale mele este să recunosc talentul altora și să le ofer un forum pentru a străluci.