Caracteristicile specifice unui Chief Revenue Officer de succes
CRO trebuie să îmbrace mai multe pălării, adesea în același timp. Pe lângă faptul că trebuie să fie încrezători și agresivi, ei trebuie să aibă cunoștințe înnăscute în ceea ce privește stabilirea și menținerea unor relații productive cu membrii cheie ai organizației.
Ca întruchipări ale unei conduceri puternice, ei trebuie, de asemenea, să conducă schimbarea, încurajând în același timp creșterea oamenilor, a culturii și a veniturilor.
În plus, îndrumarea echipelor lor și facilitarea discuțiilor pentru a integra procese, conținuturi și opinii divergente pentru a crea un mediu de lucru care să inspire productivitatea necesită o cantitate substanțială de pasiune, energie și pozitivitate.
Scenariul actual
Companii care doresc un venit scalabil, previzibil și replicabil au nevoie de un CRO experimentat. Aceștia ar trebui să aibă expertiză în tehnologii sofisticate și agile, aderență la hiperpersonalizare și capacitatea de a centraliza modul în care diverse produse și servicii sunt comercializate, vândute și gestionate.
Trasături care modelează personalitatea unui CRO puternic
CRO sunt vizionari. Pe cât de încrezători și agresivi sunt, pe atât de mult trebuie să fie calmi și previzibili. Este esențial ca ei să fie agili în fața schimbării.
Pe lângă creșterea veniturilor, ei dedică mult timp pentru a-și îndruma echipele și sunt animați de dorința de a crea un mediu de lucru care să îi inspire pe indivizi să dea tot ce au mai bun.
Uneltele meseriei
Printre instrumentele indispensabile de care un CRO de succes are nevoie pentru a dezvolta și implementa un venit scalabil, previzibil și repetabil se numără cele care facilitează dezvoltarea și funcționarea unei platforme competente de angajare a clienților și de comerț, procese de vânzare eficientizate, o platformă agilă de monetizare, o gestionare flexibilă a contractelor, precum și o gestionare a succesului clienților și a reînnoirii.
Potențialele avantaje și dezavantaje ale freelancingului vs. angajarea cu normă întreagă
Ofițerii principali de venituri din freelancing au programe de lucru și locații mai flexibile. Aceștia au proprietate deplină asupra afacerii și își selectează proiectele și clienții. Cu toate acestea, ei se confruntă cu o muncă și un flux de numerar inconstante, ceea ce înseamnă mai multă responsabilitate, efort și risc.
Pe de altă parte, un CRO cu normă întreagă are beneficii de sănătate, asigurări și planuri de pensionare sponsorizate de companie. Ei au siguranța locului de muncă, cu o sursă de venit fixă și fiabilă și îndrumare din partea șefilor lor. Cu toate acestea, ei se pot confrunta cu plictiseala din cauza lipsei de flexibilitate, a proprietății și a varietății.
Când vă decideți între a fi freelancer sau angajat cu normă întreagă, luați în considerare avantajele și dezavantajele pentru a vedea ce funcționează cel mai bine pentru dumneavoastră.
Sfat?
„Mergi încet pentru a merge repede.” Luați-vă timp pentru a fi mai strategici și mai chibzuiți în planificare atunci când intrați pentru prima dată în rol.
Maria Boulden, Partener executiv/Vicepreședinte, Gartner