Invata bine

Afla care sunt carierele potrivite pentru tine, citeste informatii despre ele, fa cursuri certificate pentru a putea avea un castig.

Select Your Favourite
Category And Start Learning.

Directorul principal de venituri

Here’s a role that is becoming increasingly popular in a digitally-driven consumer-focused market; that of a Chief Revenue Officer who constantly tweaks all organisational levers in sales, marketing, and customer success to generate scalable, predictable, and recurrent revenue within the company.

Citeste mai mult
Denumiri alternative
  • CRO
  • Ofițer șef de dezvoltare
Vrei sa stii ce aptitudini ai? Te invitam sa faci un test gratuit, in urma caruia poti afla care sunt punctele tale forte si ce meserii ti se potrivesc
Incepe testul de aptitudini
Salariu lunar net,
in Romania, pentru
Directorul principal de venituri
Salariu minim 4.119 RON Poate varia cu 10% mai puțin
Salariu mediu 8.680 RON Media pieței de muncă
Salariu mare 13.240 RON Poate varia cu 10% mai mult
Salariile pentru Directorul principal de venituri in afara Romaniei
USA
$66.728 An ~ $5.561 luna
UK
£120.726 An ~ £10.061 luna

Esti interesat de o cariera ca Directorul principal de venituri?
Inregistreaza la urmatoarele cursuri recomandate pentru aceasta meserie. Primesti certificari!

Cariera de Directorul principal de venituri este potrivita pentru persoanele ce au trasaturile de personalitate:

Vrei sa stii care este profilul tau? Foloseste platforma xxx pentru a afla care sunt carierele potrivite pentru tine. Parcurge testul de profilare si iti dam rezultatul pe loc. Gratuit.

Raportul Revenue Marketing Report, 2021 afirmă că 78% dintre companiile cu o creștere anuală a veniturilor au o echipă de execuție care încurajează alinierea vânzărilor și marketingului (exact ceea ce face un CRO!).

.

Exploreaza cariera de Directorul principal de venituri

Iată un rol care devine din ce în ce mai popular pe o piață orientată spre consumator și orientată spre digital; cel al unui Chief Revenue Officer care ajustează în mod constant toate pârghiile organizaționale în vânzări, marketing și succesul clienților pentru a genera venituri scalabile, previzibile și recurente în cadrul companiei.

Responsabilitati

Ce fac Chief Revenue Officers?

Un Chief Revenue Officer ar trebui în mod obișnuit să:

  • Supraveghea și crea alinierea între toate echipele care au un impact asupra generării de venituri din afaceri, pentru a asigura eficiența și a maximiza profitabilitatea
  • Implementa strategiile adecvate de introducere pe piață a produselor și a prețurilor; să investească în extinderea operațiunilor, utilizând cele mai potrivite instrumente tehnologice
  • Să dezvolte și să comunice strategiile de creștere legate de noile piețe și de oportunitățile concurențiale cu directorii de top, consiliul de administrație și investitorii

  • /p>
  • Construiți strategii coezive de venituri pe termen scurt, mediu și lung, care să implice echipele de produse/servicii, vânzări, marketing și succes al clienților
  • Gestionați echipele și stimulați creșterea în toate funcțiile, ajutându-le în același timp să maximizeze inovația și să susțină creșterea veniturilor
  • Pregătiți rezultatele și strategiile pe termen scurt și lung; identificați oportunitățile și efectuați analize competitive
  • Revizuiți previziunile și gestionați veniturile cu risc; urmăriți și ajustați toate fluxurile de venituri pentru a îmbunătăți profiturile și a reduce costurile financiare
  • Implementați o strategie tehnologică care să furnizeze date exacte, esențiale pentru luarea deciziilor viitoare
  • Mențineți comunicarea și relațiile interfuncționale; rezolvați problemele care împiedică funcțiile sau colaborările în domeniul vânzărilor sau al marketingului

  • /p>
  • Identificați micro-piețele; creați produse specifice și o strategie de preț adecvată care să vizeze acele piețe pentru a obține un ROI (return on investment) maxim
  • Utilizați feedback-ul clienților și cunoașterea forțelor pieței în evoluție pentru a spori satisfacția clienților
  • Crearea unei mentalități de „start-up slab”, de experimentare constantă și de disponibilitate de a învăța

Mediu de lucru standard

CRO-urile lucrează în principal într-un mediu de birou cu temperatură controlată, cu personal de sprijin remarcabil și multe resurse, mai ales dacă sunt angajați de un gigant corporatist. Mediul tinde să devină stresant atunci când există probleme cu generarea de venituri. Angajații MNC (companii multinaționale) vor trebui să călătorească între locațiile surori de pe glob.


Program de lucru

Ofițerii șefi de venituri lucrează de obicei multe ore, depășind adesea 40 de ore pe săptămână.


Despre angajatori

Căutarea unui nou loc de muncă poate părea obositoare. Directorii de venituri își pot stimula căutarea unui loc de muncă cerând recomandări din partea rețelei lor, contactând direct companiile, utilizând platforme de căutare a locurilor de muncă, mergând la târguri de locuri de muncă, valorificând social media și interesându-se la agențiile de recrutare de personal.

CROs sunt în general angajați de:

  • Start-Ups
  • Organizații corporatiste din sectoarele Inginerie, Producție, Bănci/Finanțe, Comerț cu amănuntul, IT/Tehnologie și Sănătate
  • Companii din sectorul public

    .

  • Întreprinderi mici și mijlocii
  • Intreprinderi din domeniul sănătății
  • .

  • Instituții de învățământ
  • Organizații voluntare

Sindicalizare

Asociațiile și organizațiile profesionale, cum ar fi Korn Ferry, sunt esențiale pentru CRO-urile interesate să se dezvolte profesional sau să se conecteze cu profesioniști cu păreri similare din industria sau ocupația lor. Apartenența la una sau mai multe adaugă valoare CV-ului dvs. în timp ce vă consolidează acreditările și calificările.


Provocari intalnite

Asociațiile și organizațiile profesionale, cum ar fi Korn Ferry, sunt esențiale pentru CRO-urile interesate să se dezvolte profesional sau să se conecteze cu profesioniști cu păreri similare din industria sau ocupația lor. Apartenența la una sau mai multe adaugă valoare CV-ului dvs. în timp ce vă consolidează acreditările și calificările.


Tipul de experienta necesara

Candidații la postul de Chief Revenue Officer trebuie să aibă cel puțin zece ani de experiență în roluri de conducere financiară în care au putut să își demonstreze cunoștințele în domeniul proprietății veniturilor și expertiza în extinderea și creșterea afacerii. O înțelegere cuprinzătoare a unei game variate de tehnologii și analize de date nu va face decât să lucreze în favoarea ta.

Din moment ce majoritatea companiilor preferă să își promoveze CRO la nivel intern, este foarte recomandat să îți faci temele și să alegi o companie în care dorești să rămâi și să îți dezvolți cariera.

Angajatorii tind să se orienteze către CRO care sunt specializați într-o anumită industrie, așa că găsirea unei nișe într-un sector care îți poate pune în valoare abilitățile va fi, de asemenea, de ajutor. Companiile de tip start-up, de exemplu, caută candidați care au experiență în domeniul tehnologiei și în companiile cu creștere rapidă.

Un istoric de succes în crearea și gestionarea echipelor de vânzări, marketingul cross-channel, publicitatea nativă și publicitatea programatică și digitală de ultimă generație vă va spori șansele de a deveni CRO.

Citiți despre această profesie și luați interviuri sau urmăriți la locul de muncă experți care lucrează ca Chief Revenue Officer pentru a vă dovedi angajamentul față de potențialii angajatori.

.

Calificari si certificari recomandate

Disciplinele de matematică, managementul afacerilor, economie, informatică și contabilitate din liceu oferă o bază excelentă pentru o carieră stabilă care are ca obiectiv rolul de Chief Revenue Officer. Cursurile de engleză și de vorbire vă vor ajuta să vă îmbunătățiți abilitățile de comunicare și să faceți minuni de muncă.

Majoritatea firmelor preferă un CRO cu o diplomă de licență în administrarea afacerilor, marketing, economie, contabilitate, fiscalitate sau finanțe. Cu toate acestea, companiile Fortune 500 și organizațiile mari caută candidați cu calificări postuniversitare în domeniile menționate mai sus.


Certificari & Diplome

Certificarea acreditată în planificare financiară, analiză financiară, contabilitate de gestiune, contabilitate de afaceri, contabilitate internațională și audit de la o organizație obiectivă și reputată poate ajuta un Chief Revenue Officer promițător să se evidențieze pe o piață a muncii competitivă și să își crească șansele de avansare.

Programele de certificare de succes protejează bunăstarea publică prin încorporarea unui Cod de etică. O combinație de educație, experiență și testare este în general necesară pentru a obține certificarea, deși cerințele diferă de la o regiune la alta.

Traseul acestei cariere

Performanța, experiența și dobândirea de calificări profesionale determină evoluția profesională a directorilor de venituri, ale căror trasee de carieră pot lua diverse direcții. Cu toate acestea, cei care urmăresc operațiuni comerciale și financiare sau sunt angajați în industria IT pot avea mai multe șanse la o carieră profitabilă.

Din moment ce un CRO face parte din C-suite, aceștia pot tinde spre COO (Chief Operations Officer) sau CEO (Chief Executive Officer).


Perspective de viitor

Candidații cu o diplomă de licență în administrarea afacerilor, certificări dezirabile, experiență de lucru suficientă, abilități excelente de comunicare și leadership și capacitatea de a valorifica oportunitățile de venituri, au cele mai bune perspective de angajare.

Dezvoltare profesionala

Candidații cu o diplomă de licență în administrarea afacerilor, certificări dezirabile, experiență de lucru suficientă, abilități excelente de comunicare și leadership și capacitatea de a valorifica oportunitățile de venituri, au cele mai bune perspective de angajare.

Extra informatii

Caracteristicile specifice unui Chief Revenue Officer de succes

CRO trebuie să îmbrace mai multe pălării, adesea în același timp. Pe lângă faptul că trebuie să fie încrezători și agresivi, ei trebuie să aibă cunoștințe înnăscute în ceea ce privește stabilirea și menținerea unor relații productive cu membrii cheie ai organizației.

Ca întruchipări ale unei conduceri puternice, ei trebuie, de asemenea, să conducă schimbarea, încurajând în același timp creșterea oamenilor, a culturii și a veniturilor.

În plus, îndrumarea echipelor lor și facilitarea discuțiilor pentru a integra procese, conținuturi și opinii divergente pentru a crea un mediu de lucru care să inspire productivitatea necesită o cantitate substanțială de pasiune, energie și pozitivitate.

Scenariul actual

Companii care doresc un venit scalabil, previzibil și replicabil au nevoie de un CRO experimentat. Aceștia ar trebui să aibă expertiză în tehnologii sofisticate și agile, aderență la hiperpersonalizare și capacitatea de a centraliza modul în care diverse produse și servicii sunt comercializate, vândute și gestionate.

Trasături care modelează personalitatea unui CRO puternic

CRO sunt vizionari. Pe cât de încrezători și agresivi sunt, pe atât de mult trebuie să fie calmi și previzibili. Este esențial ca ei să fie agili în fața schimbării.

Pe lângă creșterea veniturilor, ei dedică mult timp pentru a-și îndruma echipele și sunt animați de dorința de a crea un mediu de lucru care să îi inspire pe indivizi să dea tot ce au mai bun.

Uneltele meseriei

Printre instrumentele indispensabile de care un CRO de succes are nevoie pentru a dezvolta și implementa un venit scalabil, previzibil și repetabil se numără cele care facilitează dezvoltarea și funcționarea unei platforme competente de angajare a clienților și de comerț, procese de vânzare eficientizate, o platformă agilă de monetizare, o gestionare flexibilă a contractelor, precum și o gestionare a succesului clienților și a reînnoirii.

Potențialele avantaje și dezavantaje ale freelancingului vs. angajarea cu normă întreagă

Ofițerii principali de venituri din freelancing au programe de lucru și locații mai flexibile. Aceștia au proprietate deplină asupra afacerii și își selectează proiectele și clienții. Cu toate acestea, ei se confruntă cu o muncă și un flux de numerar inconstante, ceea ce înseamnă mai multă responsabilitate, efort și risc.

Pe de altă parte, un CRO cu normă întreagă are beneficii de sănătate, asigurări și planuri de pensionare sponsorizate de companie. Ei au siguranța locului de muncă, cu o sursă de venit fixă și fiabilă și îndrumare din partea șefilor lor. Cu toate acestea, ei se pot confrunta cu plictiseala din cauza lipsei de flexibilitate, a proprietății și a varietății.

Când vă decideți între a fi freelancer sau angajat cu normă întreagă, luați în considerare avantajele și dezavantajele pentru a vedea ce funcționează cel mai bine pentru dumneavoastră.

In concluzie

Caracteristicile specifice unui Chief Revenue Officer de succes

CRO trebuie să îmbrace mai multe pălării, adesea în același timp. Pe lângă faptul că trebuie să fie încrezători și agresivi, ei trebuie să aibă cunoștințe înnăscute în ceea ce privește stabilirea și menținerea unor relații productive cu membrii cheie ai organizației.

Ca întruchipări ale unei conduceri puternice, ei trebuie, de asemenea, să conducă schimbarea, încurajând în același timp creșterea oamenilor, a culturii și a veniturilor.

În plus, îndrumarea echipelor lor și facilitarea discuțiilor pentru a integra procese, conținuturi și opinii divergente pentru a crea un mediu de lucru care să inspire productivitatea necesită o cantitate substanțială de pasiune, energie și pozitivitate.

Scenariul actual

Companii care doresc un venit scalabil, previzibil și replicabil au nevoie de un CRO experimentat. Aceștia ar trebui să aibă expertiză în tehnologii sofisticate și agile, aderență la hiperpersonalizare și capacitatea de a centraliza modul în care diverse produse și servicii sunt comercializate, vândute și gestionate.

Trasături care modelează personalitatea unui CRO puternic

CRO sunt vizionari. Pe cât de încrezători și agresivi sunt, pe atât de mult trebuie să fie calmi și previzibili. Este esențial ca ei să fie agili în fața schimbării.

Pe lângă creșterea veniturilor, ei dedică mult timp pentru a-și îndruma echipele și sunt animați de dorința de a crea un mediu de lucru care să îi inspire pe indivizi să dea tot ce au mai bun.

Uneltele meseriei

Printre instrumentele indispensabile de care un CRO de succes are nevoie pentru a dezvolta și implementa un venit scalabil, previzibil și repetabil se numără cele care facilitează dezvoltarea și funcționarea unei platforme competente de angajare a clienților și de comerț, procese de vânzare eficientizate, o platformă agilă de monetizare, o gestionare flexibilă a contractelor, precum și o gestionare a succesului clienților și a reînnoirii.

Potențialele avantaje și dezavantaje ale freelancingului vs. angajarea cu normă întreagă

Ofițerii principali de venituri din freelancing au programe de lucru și locații mai flexibile. Aceștia au proprietate deplină asupra afacerii și își selectează proiectele și clienții. Cu toate acestea, ei se confruntă cu o muncă și un flux de numerar inconstante, ceea ce înseamnă mai multă responsabilitate, efort și risc.

Pe de altă parte, un CRO cu normă întreagă are beneficii de sănătate, asigurări și planuri de pensionare sponsorizate de companie. Ei au siguranța locului de muncă, cu o sursă de venit fixă și fiabilă și îndrumare din partea șefilor lor. Cu toate acestea, ei se pot confrunta cu plictiseala din cauza lipsei de flexibilitate, a proprietății și a varietății.

Când vă decideți între a fi freelancer sau angajat cu normă întreagă, luați în considerare avantajele și dezavantajele pentru a vedea ce funcționează cel mai bine pentru dumneavoastră.

Sfat?

„Mergi încet pentru a merge repede.” Luați-vă timp pentru a fi mai strategici și mai chibzuiți în planificare atunci când intrați pentru prima dată în rol.

Maria Boulden, Partener executiv/Vicepreședinte, Gartner

Cursuri gratuite bazate pe aptitudinile necesare pentru aceasta cariera

Vrei sa afli cum interactionezi cu cei din jur?

Dureaza 2 minute. Complet gratuit.