Invata bine

Afla care sunt carierele potrivite pentru tine, citeste informatii despre ele, fa cursuri certificate pentru a putea avea un castig.

Select Your Favourite
Category And Start Learning.

Manager de conformitate

Compliance Managers are a unique breed of professionals, epitomising patience and honesty, who steer a company’s employees towards decent standards of conduct mandated by laws, regulations and company policies.

Citeste mai mult
Denumiri alternative
  • Manager de conformitate a produselor
  • Manager de revizuire a conformității
  • Manager de operațiuni corporative
  • Ofițer de conformitate
  • Compliance Manager Compliance Officer
Vrei sa stii ce aptitudini ai? Te invitam sa faci un test gratuit, in urma caruia poti afla care sunt punctele tale forte si ce meserii ti se potrivesc
Incepe testul de aptitudini
Salariile pentru Manager de conformitate in afara Romaniei
USA
$61.105 An ~ $5.092 luna
UK
£31.616 An ~ £2.635 luna

Esti interesat de o cariera ca Manager de conformitate?
Inregistreaza la urmatoarele cursuri recomandate pentru aceasta meserie. Primesti certificari!

Cariera de Manager de conformitate este potrivita pentru persoanele ce au trasaturile de personalitate:

Vrei sa stii care este profilul tau? Foloseste platforma xxx pentru a afla care sunt carierele potrivite pentru tine. Parcurge testul de profilare si iti dam rezultatul pe loc. Gratuit.

Studiile arată că, dacă codul vestimentar este relaxat la locul de muncă, 61% dintre angajați sunt mai eficienți.

.

Exploreaza cariera de Manager de conformitate

Managerii de conformitate sunt o rasă unică de profesioniști, care reprezintă răbdarea și onestitatea, care conduc angajații unei companii către standarde decente de conduită impuse de legi, regulamente și politici ale companiei.

Responsabilitati

Ce fac managerii de conformitate?

Un manager de conformitate trebuie, de obicei, să:

  • Să dezvolte, să implementeze și să monitorizeze programul de conformitate și reglementările unei companii
  • Să stabilească comunicări de conformitate; să proiecteze și să gestioneze sisteme care să detecteze, să raporteze și să controleze încălcările de conformitate în ceea ce privește legislația și politicile interne

    /li>

  • Avaluați periodic eficacitatea sistemelor de control cu ajutorul auditurilor periodice; ajustați și modificați procedurile de conformitate pe baza rezultatelor auditurilor efectuate
  • Coordonați-vă cu toți directorii de departamente pentru a monitoriza strategiile de conformitate interdepartamentale
  • .

  • Asigură coordonarea cu reglementările guvernamentale centrale și de stat privind managementul conformității
  • Gestionează departamentul de conformitate și personalul; realizează instruirea angajaților la nivelul întregii companii pe probleme de conformitate
  • Supravegheați operațiunile de afaceri privind conformitatea, cum ar fi politicile, procedurile și investițiile companiei
  • Pregătiți rapoarte pentru evaluarea și examinarea managerilor superiori și a organismelor de reglementare
  • Mă țineți la curent cu cele mai recente evoluții pentru a perfecționa cele mai bune practici de conformitate

Mediu de lucru standard

Mediul de lucru al unui manager de conformitate variază în funcție de industria în care lucrează. Dacă lucrați în domeniul IT, este posibil să lucrați multe ore stând la calculator într-un birou. Sau, dacă lucrați în industria sănătății, este posibil să petreceți ceva timp discutând cu pacienții sau cu furnizorii de servicii medicale într-un cadru clinic.

Managerii de conformitate călătoresc ocazional pentru a petrece timp cercetând cele mai recente tendințe și primind actualizări.


Program de lucru

În timp ce managerii de conformitate lucrează la birou în ore obișnuite, de luni până vineri, de la 8.30 la 17.30, diferiți factori pot afecta programul de lucru, cum ar fi locația și sectorul în care lucrați. Deși nu este un rol care să genereze venituri, vi se pot atribui proiecte esențiale pentru afaceri în scurt timp. Cu toate acestea, programul de lucru vă permite, de obicei, să mențineți un echilibru sănătos între viața profesională și cea privată.

Puteți lucra cu fracțiune de normă, ca liber profesionist sau puteți accepta roluri de job share.


Despre angajatori

Căutarea unui nou loc de muncă poate părea o provocare. Managerii de conformitate își pot stimula căutarea unui loc de muncă cerând recomandări rețelei lor, contactând direct companiile, utilizând platforme de căutare a locurilor de muncă, mergând la târguri de locuri de muncă și interesându-se la agențiile de recrutare de personal.

Managerii de conformitate sunt, în general, angajați de:

  • Servicii financiare
  • Bănci
  • Companii de asigurări
  • Companii de asigurări
  • Curori de bursă
  • Firme de contabilitate
  • Servicii de mediu
  • .Companii non-profit
  • Companii farmaceutice
  • Companii din domeniul sănătății
  • Companii din domeniul digital & Tehnologie
  • Firme IT
  • Firme de caritate
  • Firme imobiliare
  • Firme imobiliare

.


Sindicalizare

Asociațiile și organizațiile profesionale, cum ar fi Asociația Internațională de Conformitate (ICA), sunt esențiale pentru managerii de conformitate interesați să se dezvolte profesional sau să se conecteze cu profesioniști cu păreri similare din industria sau ocupația lor. Calitatea de membru al uneia sau mai multor organizații adaugă valoare CV-ului dumneavoastră, consolidându-vă în același timp acreditările și calificările.


Provocari intalnite

Asociațiile și organizațiile profesionale, cum ar fi Asociația Internațională de Conformitate (ICA), sunt esențiale pentru managerii de conformitate interesați să se dezvolte profesional sau să se conecteze cu profesioniști cu păreri similare din industria sau ocupația lor. Calitatea de membru al uneia sau mai multor organizații adaugă valoare CV-ului dumneavoastră, consolidându-vă în același timp acreditările și calificările.


Tipul de experienta necesara

Cunoașterea domeniului în care doriți să lucrați este utilă, la fel ca și o înțelegere solidă a modului în care funcționează organizația dumneavoastră și a modului în care conformitatea se încadrează în cadrul politicilor și principiilor companiei.

Chiar, spre deosebire de alte profesii, managementul conformității nu impune criterii stabilite pentru experiența profesională. În schimb, este util să vă concentrați asupra perfecționării abilităților transferabile prin dobândirea unei experiențe de lucru într-un domeniu care vă va ajuta să treceți la un rol de conformitate. Angajatorii pot angaja candidați cu experiență în alte domenii, cum ar fi vânzările și tranzacțiile (de brokeraj).

Alte roluri care, deși nu au nicio legătură cu acestea, vă ajută să vă construiți abilități potrivite pentru managementul conformității sunt coordonatorul de screening înainte de angajare, executivul administrativ, analistul financiar, parajuristul sau managerul serviciilor pentru clienți. Asigurați-vă că ați preluat roluri de conducere și de management înainte de a candida pentru rolul de manager de conformitate.

Compania poate evalua, de asemenea, dacă ați acumulat experiență în firme de dimensiuni și statură echivalente pentru a se asigura că puteți face față naturii și provocărilor în ritm rapid ale activității de conformitate.

Este, de asemenea, posibil ca, cu o experiență adecvată în decontarea sau operațiunile de tranzacționare, contabilitate sau operațiuni bursiere, să vă croiți drum în rândurile de conformitate.

Cercetați oportunități în timpul studiilor pentru a face stagii în departamentele de conformitate. Citiți despre profesie și intervievați sau urmăriți la locul de muncă experți care lucrează ca manager de conformitate pentru a vă dovedi angajamentul față de furnizorii de cursuri și potențialii angajatori.

Programele de absolvire prin rotație, în special în serviciile financiare, bănci și managementul riscului, vă pot oferi o anumită expunere la activitatea de conformitate în timpul stagiului în departamentul de conformitate.

Citește despre profesie și intervievați sau urmăriți la locul de muncă experți care lucrează în managementul de conformitate pentru a vă dovedi angajamentul față de furnizorii de cursuri și potențialii angajatori.

.

Calificari si certificari recomandate

În mod normal, nu este obligatoriu ca managerii de conformitate să dețină diplome în anumite domenii, iar angajatorii sunt destul de flexibili în acceptarea candidaților din diverse discipline. Cu toate acestea, având în vedere importanța tot mai mare a conformității și suprapunerea acesteia cu comportamentul financiar așteptat și adecvat, există, de asemenea, o preferință tot mai mare pentru aspiranții la funcția de manager de conformitate de a deține diplome bazate pe cifre, cum ar fi statistică, economie, contabilitate sau finanțe, diplome comerciale, cum ar fi diplome de afaceri sau diplome de drept.

Dată suprapunerea conformității cu etica, politica și legalitatea, o diplomă în drept, aplicarea legii, etică sau justiție penală este utilă, deoarece construiește leadership și vă ajută să înțelegeți politicile și drepturile. Cursurile de afaceri vă permit să învățați despre diverse industrii și, de asemenea, vă învață principii de afaceri care vă ajută să vă ghidați eficient compania în vederea îndeplinirii programelor de conformitate.

Considerați posibilitatea de a finaliza un MBA sau un masterat într-un domeniu care are legătură cu reglementările financiare și managementul conformității. Puteți chiar obține o calificare de Juris Doctor (JD).

Faceți cursuri de liceu în matematică, științe sociale și etică dacă aspirați să deveniți un manager de conformitate.

.


Certificari & Diplome

Certificarea demonstrează competența unui manager de conformitate într-un set de aptitudini, de obicei prin experiență profesională, formare și promovarea unui examen. Atunci când este obținută de la o organizație obiectivă și de renume, vă poate ajuta să vă evidențiați pe o piață a muncii competitivă, presupune un spor salarial semnificativ de până la 18%, vă crește șansele de avansare și vă permite să deveniți consultant independent. Programele de certificare de succes protejează bunăstarea publică prin încorporarea unui Cod de etică.

Certificarea în domenii precum managementul conformității cu reglementările, controlul riscurilor și al sistemelor informatice, guvernanța IT a întreprinderii și biblioteca de infrastructură a tehnologiei informației este recomandată pentru managerii de conformitate.

Câteva firme pot face obligatorie obținerea licenței pentru managerii de conformitate. Pregătirea pentru examenele de licențiere în domeniul conformității oferă o bază solidă în managementul conformității și în industria valorilor mobiliare. Entitățile guvernamentale individuale conduc procesul de licențiere. Acesta necesită, de obicei, promovarea unui examen, pe lângă îndeplinirea unor cerințe de eligibilitate, cum ar fi un nivel minim de educație, experiență profesională, formare profesională sau finalizarea unui stagiu, a unei rezidențe sau a unei ucenicii.

.

Traseul acestei cariere

Performanța, experiența și dobândirea de calificări profesionale determină evoluția în carieră. Angajații cu un nivel de performanță constant ridicat pot fi eligibili pentru promovare la fiecare doi-trei ani.

Începerea unei cariere în domeniul conformității cu posturile de nivel de intrare oferă experiență directă și cunoștințe în domeniu. Pe măsură ce urcați pe scara carierei, este posibil să vă asumați responsabilități mai mari. Ritmul de progresie poate fi rapid de la junior la ofițer senior, având în vedere importanța crescândă a gestionării conformității în toate industriile în era post-criză economică.

O companie mare poate crea o cale liniară de progresie care să vă ducă de la un analist la posturi de conducere cu responsabilități mai mari, cum ar fi vicepreședinte asociat sau vicepreședinte. Ați putea conduce proiecte de anvergură și o echipă de conformitate.

În firmele mai mici, este posibil ca managerii de conformitate să fie nevoiți să îndeplinească și alte sarcini aliate, având în vedere forța de muncă redusă. Alegeți un angajator ale cărui cerințe și îndatoriri le puteți îndeplini în mod rezonabil.

Experiența în domeniul conformității vă deschide adesea oportunități de diversificare în audit, securitate cibernetică sau consultanță în domeniul riscurilor. Astfel, puteți lua în considerare posibilitatea de a vă muta de la un sector la altul, cum ar fi între serviciile financiare și comerțul electronic.

Ocupația pe cont propriu sau angajarea în domeniul consultanței sunt alte opțiuni pe care le poate alege un manager de conformitate.


Perspective de viitor

Candidații cu o diplomă de masterat și cu abilitățile și experiența necesare au cele mai bune perspective de angajare.

Dezvoltare profesionala

Candidații cu o diplomă de masterat și cu abilitățile și experiența necesare au cele mai bune perspective de angajare.

Extra informatii

Tipuri de muncă

Managerii de conformitate au posibilitatea de a lucra în diverse industrii, de la contabilitate, digital și tehnologie până la servicii de mediu și companii non-profit, deoarece toate trebuie să respecte reguli și reglementări specifice. Rolul dvs. în aceste companii și industrii poate varia – nu uitați să continuați să vă dezvoltați competențele transferabile pentru a maximiza randamentul muncii. Unele domenii de specialitate în care puteți opta să lucrați sunt asigurarea, criminalitatea financiară, monitorizarea, consilierea produselor, afacerile de reglementare și supravegherea comerțului.

Potențialele avantaje și dezavantaje ale liberului profesionist vs. angajarea cu normă întreagă

Managerii de conformitate liber profesioniști au programe de lucru și locații mai flexibile. Ei au proprietate deplină asupra afacerii și își pot selecta proiectele și clienții. Cu toate acestea, ei se confruntă cu o muncă și un flux de numerar inconsecvent, ceea ce înseamnă mai multă responsabilitate, efort și risc.

Pe de altă parte, un manager de conformitate cu normă întreagă are beneficii de sănătate, asigurări și planuri de pensionare sponsorizate de companie. Ei au siguranța locului de muncă, cu o sursă de venit fixă și de încredere și îndrumare din partea șefilor lor. Cu toate acestea, ei se pot confrunta cu plictiseala din cauza lipsei de flexibilitate, de proprietate și de varietate.

Când vă decideți între a fi liber profesionist sau angajat cu normă întreagă, luați în considerare avantajele și dezavantajele pentru a vedea ce funcționează cel mai bine pentru dumneavoastră.

In concluzie

Tipuri de muncă

Managerii de conformitate au posibilitatea de a lucra în diverse industrii, de la contabilitate, digital și tehnologie până la servicii de mediu și companii non-profit, deoarece toate trebuie să respecte reguli și reglementări specifice. Rolul dvs. în aceste companii și industrii poate varia – nu uitați să continuați să vă dezvoltați competențele transferabile pentru a maximiza randamentul muncii. Unele domenii de specialitate în care puteți opta să lucrați sunt asigurarea, criminalitatea financiară, monitorizarea, consilierea produselor, afacerile de reglementare și supravegherea comerțului.

Potențialele avantaje și dezavantaje ale liberului profesionist vs. angajarea cu normă întreagă

Managerii de conformitate liber profesioniști au programe de lucru și locații mai flexibile. Ei au proprietate deplină asupra afacerii și își pot selecta proiectele și clienții. Cu toate acestea, ei se confruntă cu o muncă și un flux de numerar inconsecvent, ceea ce înseamnă mai multă responsabilitate, efort și risc.

Pe de altă parte, un manager de conformitate cu normă întreagă are beneficii de sănătate, asigurări și planuri de pensionare sponsorizate de companie. Ei au siguranța locului de muncă, cu o sursă de venit fixă și de încredere și îndrumare din partea șefilor lor. Cu toate acestea, ei se pot confrunta cu plictiseala din cauza lipsei de flexibilitate, de proprietate și de varietate.

Când vă decideți între a fi liber profesionist sau angajat cu normă întreagă, luați în considerare avantajele și dezavantajele pentru a vedea ce funcționează cel mai bine pentru dumneavoastră.

Sfat?

Integritatea și răbdarea sunt esențiale. Trebuie să cunoașteți în profunzime compania și să fiți conștient de situațiile în care pot apărea posibile încălcări ale reglementărilor. Mai presus de toate, trebuie să fiți un model de urmat pentru personalul actual și viitor din domeniul conformității.

Cursuri gratuite bazate pe aptitudinile necesare pentru aceasta cariera

Vrei sa afli cum interactionezi cu cei din jur?

Dureaza 2 minute. Complet gratuit.