O diplomă de bază sau HND (Higher National Diploma) care include managementul facilităților, construcții și mediu construit, studii de afaceri sau management vă poate aduce un loc de muncă la nivel de intrare ca manager de facilități.
Cu toate acestea, o diplomă de licență în managementul clădirilor, studii de afaceri, construcții, inginerie și inginerie de servicii de construcții, managementul facilităților, ospitalitate, finanțe, contabilitate, management, topografie sau management imobiliar vă va fi mai utilă.
Un masterat în managementul facilităților, finanțe sau administrarea afacerilor nu este obligatoriu, dar poate fi o cerință pentru unii angajatori.
În plus, cursurile de psihologia consumatorului, comportament organizațional și cele adaptate unei industrii din domeniul sănătății sau al telecomunicațiilor v-ar ajuta să vă evidențiați pe o piață a muncii competitivă.
Concentrați-vă pe studii de afaceri, contabilitate, matematică și psihologie în liceu.
Certificari & Diplome
Certificarea în managementul facilităților, managementul înregistrărilor și al informațiilor și guvernanța informației demonstrează competența unui manager de facilități într-un set de abilități specifice, de obicei prin experiență profesională, formare și examinare.
Certificarea de la o organizație obiectivă și reputată vă poate ajuta să vă evidențiați pe o piață a muncii competitivă și poate aduce un spor salarial semnificativ, de până la 18 la sută.
Programele de certificare de succes protejează bunăstarea publică prin încorporarea unui cod de etică.
Pentru a călători între diferite facilități este necesar un permis de conducere complet.