i
Managerii de prevenire a pierderilor lucrează în principal în interior, atât la întreprinderile de vânzare cu amănuntul mari, cât și la cele mici. Puteți lucra la intrarea în magazin, întâmpinând clienții sau la serviciul clienți și la ieșirea din magazin, desfășurând activități precum compararea chitanțelor de cumpărare cu ceea ce se află în geanta sau coșul de cumpărături al clientului.
Alții lucrează în cadrul supravegherii video sau se plimbă pe culoarele magazinului în ținută civilă pentru a se amesteca printre ceilalți consumatori și a fi atenți la comportamente neobișnuite.
Ca urmare a faptului că magazinele de vânzare cu amănuntul sunt adesea situate în zone îndepărtate de zonele rezidențiale, este posibil să faceți naveta considerabilă în timpul zilei de lucru la locul de muncă sau între magazine. de asemenea, este posibil să trebuiască să călătoriți pentru a vă întâlni cu oficiali guvernamentali, grupuri comunitare sau firme private. Rolul dvs. poate necesita frecvent o relocare temporară într-un alt oraș, regiune sau chiar țară.
Program de lucru
Majoritatea managerilor de prevenire a pierderilor lucrează cu normă întreagă, mai mult de 40 de ore pe săptămână, mai ales dacă furtul sau alte comportamente ilegale necesită o investigație imediată.
Despre angajatori
Căutarea unui nou loc de muncă poate părea o provocare. Cu toate acestea, managerii de prevenire a pierderilor își pot stimula căutarea unui loc de muncă cerând recomandări rețelei lor, contactând direct companiile, utilizând platforme de căutare a locurilor de muncă, mergând la târguri de locuri de muncă, valorificând social media și interesându-se la agențiile de recrutare de personal.
Managerii de prevenire a pierderilor sunt, în general, angajați de:
- Industria de retail
- Întreprinderi guvernamentale
.
- Spitalele și clinicile
- Instituția de educație și formare profesională
.
- Hoteluri și stațiuni turistice
- Servicii profesionale, științifice și tehnice
/li>
- Agenții de aplicare a legii
- Instalații corecționale
Sindicalizare
Asociațiile și organizațiile profesionale, cum ar fi ASIS International, sunt esențiale pentru managerii de prevenire a pierderilor interesați să se dezvolte profesional sau să se conecteze cu profesioniști cu păreri similare din industria sau ocupația lor. Calitatea de membru al uneia sau mai multor organizații adaugă valoare CV-ului dumneavoastră, consolidându-vă în același timp acreditările și calificările.
Provocari intalnite
Asociațiile și organizațiile profesionale, cum ar fi ASIS International, sunt esențiale pentru managerii de prevenire a pierderilor interesați să se dezvolte profesional sau să se conecteze cu profesioniști cu păreri similare din industria sau ocupația lor. Calitatea de membru al uneia sau mai multor organizații adaugă valoare CV-ului dumneavoastră, consolidându-vă în același timp acreditările și calificările.