Există diverse căi de a intra în domeniul Property Management. Cele mai multe posturi on-site impun o diplomă de liceu sau echivalentul acesteia.
Cu toate acestea, când vine vorba de managementul comercial și de posturile off-site legate de finanțe sau de gestionarea contractelor, angajatorii preferă să angajeze manageri de proprietăți cu o diplomă de asociat sau de licență.
Studenții pot alege între managementul proprietății, administrarea afacerilor, afaceri imobiliare, planificare urbană, administrație publică, management imobiliar, topografie, finanțe, contabilitate, agricultură, horticultură și managementul construcțiilor.
Subiectul în care ați ales să dobândiți o diplomă va influența tipul de rol pe care îl veți juca. De asemenea, rețineți că, deși o diplomă de bază sau o Diplomă Națională Superioară (HND) vă poate ajuta să obțineți un post de începător în unele locații, o diplomă relevantă va spori oportunitățile de carieră. În același timp, un curs postuniversitar nu poate decât să vă propulseze cariera în direcția cea bună.
Cursurile de liceu în matematică, contabilitate, afaceri și științe vă vor ajuta să vă construiți baza de cunoștințe de care aveți nevoie ca potențial Property Manager.
Certificari & Diplome
Certificarea demonstrează competența unei persoane în domeniul managementului proprietății, de obicei prin experiență profesională, formare și promovarea unui examen.
Programele de certificare ideale includ terminologia imobiliară, evaluarea și investițiile, pe lângă raportarea financiară, marketingul, resursele umane și managementul proprietății. Numai candidații cu o diplomă de licență sau de master acreditată în domeniul imobiliar sau al managementului proprietății pot aplica.
Programele de certificare voluntară de la o organizație reputată și obiectivă dovedesc angajamentul studentului și expertiza în materie de reglementări privind locuințele echitabile și împrumuturile, managementul apartamentelor cu mai mulți chiriași și întreținerea generală. Astfel de certificări vă pot spori potențial capacitatea de comercializare și potențialul de câștig.
În timp ce majoritatea managerilor de proprietăți au nevoie de o licență de broker imobiliar, cei care lucrează sub conducerea unui broker administrator se pot descurca doar cu o licență de vânzător. De obicei, licența necesită o cerere, taxe de procesare, un examen, precum și educație și experiență relevante.
Verificați cu organizațiile imobiliare locale sau naționale pentru a confirma dacă veți avea nevoie de licență, deși deținerea unei licențe va adăuga valoare reputației dumneavoastră profesionale.
Toți managerii de proprietăți vor avea nevoie de un permis de conducere valabil pentru a se deplasa în diferite locații pentru a-și îndeplini sarcinile.
Chiar dacă aveți nevoie de o licență de conducere valabilă pentru a călători în diferite locații pentru a-și îndeplini sarcinile.