Invata bine

Afla care sunt carierele potrivite pentru tine, citeste informatii despre ele, fa cursuri certificate pentru a putea avea un castig.

Select Your Favourite
Category And Start Learning.

Manager de proprietate

From the moment humans realised the value of a secure shelter, Property Managers have used a judicious mix of land, labour, physical capital and entrepreneurial wit to ensure the smooth and lucrative operation of income properties under their charge.

Citeste mai mult
Denumiri alternative
  • Manager de proprietăți profesionale
  • Manager imobiliar
  • Manager de proprietăți rezidențiale
  • Manager de proprietăți comerciale
  • Manager de proprietăți industriale
  • Specialist în managementul proprietăților
  • .
Vrei sa stii ce aptitudini ai? Te invitam sa faci un test gratuit, in urma caruia poti afla care sunt punctele tale forte si ce meserii ti se potrivesc
Incepe testul de aptitudini
Salariile pentru Manager de proprietate in afara Romaniei
USA
$49.823 An ~ $4.152 luna
UK
£28.490 An ~ £2.374 luna

Esti interesat de o cariera ca Manager de proprietate?
Inregistreaza la urmatoarele cursuri recomandate pentru aceasta meserie. Primesti certificari!

Cariera de Manager de proprietate este potrivita pentru persoanele ce au trasaturile de personalitate:

Vrei sa stii care este profilul tau? Foloseste platforma xxx pentru a afla care sunt carierele potrivite pentru tine. Parcurge testul de profilare si iti dam rezultatul pe loc. Gratuit.

Exploreaza cariera de Manager de proprietate

Din momentul în care oamenii și-au dat seama de valoarea unui adăpost sigur, managerii de proprietăți au folosit un amestec judicios de terenuri, muncă, capital fizic și spirit antreprenorial pentru a asigura funcționarea fără probleme și profitabilă a proprietăților de venit aflate în grija lor.

.

Responsabilitati

Ce fac managerii de proprietăți?

Un manager de proprietăți trebuie, de obicei, să:

  • Gestiona o proprietate, cum ar fi o fermă, terenuri rurale, clădiri comerciale sau rezidențiale, facilități de îngrijire sau de spital
  • Să stabilească tarife de chirie echitabile după un studiu amănunțit al tarifelor locale și luarea în considerare a costurilor generale, a amortizării, a impozitelor și a obiectivelor de profit
  • Anunțați locurile vacante pentru a solicita chiriași; obțineți recomandări de la chiriașii actuali pentru a sublinia locația și serviciile atractive ale proprietății
  • Întâlniți-vă cu chiriașii actuali sau potențiali pentru a le arăta proprietatea; discutați contractul de închiriere și explicați condițiile de ocupare sau de proprietate, dacă proprietatea este de vânzare
  • Colectați chiria sau taxele lunare de la chiriași sau de la proprietarii individuali
  • Inspectați toate instalațiile clădirii, inclusiv terenul și echipamentele; inspectați unitățile vacante și finalizați reparațiile; planificați renovările și supervizați reparațiile
  • Organizați și monitorizați contractele de ridicare a gunoiului, de întreținere, de amenajare a teritoriului, de patrulare de securitate și de îndepărtare a zăpezii, de asemenea, dacă este necesar
  • /p>
  • Investigați și rezolvați plângerile chiriașilor privind deranjamentele sau încălcările; asigurați respectarea regulilor de ocupare
  • Instalați și întrețineți dispozitivele de securitate, stabiliți și puneți în aplicare politici și proceduri de precauție și răspundeți la urgențe pentru a asigura securitatea proprietății
  • Menținerea evidenței activității de închiriere și a cererilor proprietarilor; plata facturilor; delegarea plății impozitelor, a asigurărilor, a salariilor și a întreținerii
  • Planificați cheltuielile, analizați diferențele și luați măsurile corespunzătoare
  • Colectați, interpretați și sintetizați date și tendințe financiare valabile pentru a pregăti rapoarte și bugete

  • Inițiază și menține un spirit de echipă sănătos și o etică a muncii în rândul membrilor personalului și al voluntarilor, dacă există
  • Supraveghează dezvoltarea patrimoniului pentru a asigura conformitatea cu obiectivele propuse; reamenajează un teren în vederea pregătirii pentru un alt scop

    .

  • Inițiați și puneți în aplicare activități de implicare a comunității pentru a promova un mediu armonios și generator de bani
  • Colaborează cu proprietarii terenurilor sau cu conducerea superioară a întreprinderii; țineți-i la curent cu noile evoluții sau cu problemele potențiale
  • Respectați legislația relevantă în domeniul imobiliar și în cel al investițiilor; respectați legile privind locuințele echitabile pentru a evita discriminarea în timpul închirierii sau al publicității
  • Realizați campanii de promovare, în special pe rețelele de socializare, pentru a construi o imagine pozitivă, a îmbunătăți percepția publică și a încuraja implicarea comunității în ceea ce privește proprietatea pe care o gestionează

Mediu de lucru standard

Majoritatea managerilor de proprietăți lucrează dintr-un birou, petrecând în același timp cantități masive de timp la fața locului, vizitând inginerii, arătând proprietățile cumpărătorilor și tratând cu proprietarii existenți și membrii consiliului de administrație. De asemenea, este posibil să călătoriți din când în când pentru a vizita/cerceta proprietăți în numele companiei dumneavoastră.

.


Program de lucru

Managerii imobiliari lucrează de obicei de la 9 la 5, de luni până vineri. Munca ar putea extinde programul de 40 de ore pentru a acoperi weekend-urile sau pentru a respecta termenele limită. Munca cu fracțiune de normă și contractele pe termen scurt sunt, de asemenea, opțiuni viabile.

.


Despre angajatori

Căutarea unui nou loc de muncă poate părea o provocare. Administratorii de proprietăți își pot stimula căutarea unui loc de muncă cerând recomandări din partea rețelei lor, contactând direct companiile, folosind platforme de căutare a locurilor de muncă, mergând la târguri de locuri de muncă și interesându-se la agențiile de recrutare de personal. Angajarea pe cont propriu este o probabilitate probabilă.

Managerii imobiliari sunt în general angajați de:

  • Firme imobiliare
  • Organisme civice

.


Sindicalizare

Asociațiile și organizațiile profesionale, cum ar fi Institutul de Management Imobiliar, sunt esențiale pentru managerii imobiliari interesați să se dezvolte profesional sau să se conecteze cu profesioniști cu păreri similare în industria sau ocupația lor. Apartenența la una sau mai multe adaugă valoare CV-ului dvs. în timp ce vă consolidează acreditările și calificările.


Provocari intalnite

Asociațiile și organizațiile profesionale, cum ar fi Institutul de Management Imobiliar, sunt esențiale pentru managerii imobiliari interesați să se dezvolte profesional sau să se conecteze cu profesioniști cu păreri similare în industria sau ocupația lor. Apartenența la una sau mai multe adaugă valoare CV-ului dvs. în timp ce vă consolidează acreditările și calificările.


Tipul de experienta necesara

Experiența profesională anterioară ca și consultant în leasing sau într-un rol de vânzări/marketing în industria imobiliară vă va ajuta să vă diferențiați de concurență.

Asistenții manageri de proprietate cu experiență, care pot dovedi cunoștințe comerciale și de reglementare, au șanse mari de a fi aleși ca Property Manageri, în special ai unui complex de apartamente mare sau al unui bloc înalt. O serie de contracte adecvate pe termen scurt vă pot ajuta să vă extindeți experiența.

Cei proaspăt absolvenți care nu pot dobândi experiență de muncă în posturile menționate mai sus nu trebuie să dispere. Plasamentele de vară, stagiile și oportunitățile de observare a muncii vor putea umple golul din CV-ul dumneavoastră.

Considerați posibilitatea de a face aplicații speculative la organizațiile care au acces la genul de imobile în care doriți să lucrați. Dacă veți avea succes, veți dobândi o experiență de lucru valoroasă și veți deschide ușile unor potențiale oportunități de angajare.

Solicitarea unor posturi precum cel de administrator de apartamente, complexe de birouri și asociații comunitare este un bun punct de plecare! Odată ce excelezi aici, avansarea către poziții cu o mai mare amploare în portofoliul de proprietăți va fi mai ușoară.

Cei care excelează ca manageri onsite se transferă adesea către o poziție de asistent manager de proprietate offsite, în care dobândesc experiență în gestionarea unei game largi de responsabilități de management al proprietății.

Citește despre profesie și ia interviuri/experți care lucrează în managementul proprietății pentru a dovedi angajamentul tău în fața furnizorilor de cursuri și a potențialilor angajatori.

Calificari si certificari recomandate

Există diverse căi de a intra în domeniul Property Management. Cele mai multe posturi on-site impun o diplomă de liceu sau echivalentul acesteia.

Cu toate acestea, când vine vorba de managementul comercial și de posturile off-site legate de finanțe sau de gestionarea contractelor, angajatorii preferă să angajeze manageri de proprietăți cu o diplomă de asociat sau de licență.

Studenții pot alege între managementul proprietății, administrarea afacerilor, afaceri imobiliare, planificare urbană, administrație publică, management imobiliar, topografie, finanțe, contabilitate, agricultură, horticultură și managementul construcțiilor.

Subiectul în care ați ales să dobândiți o diplomă va influența tipul de rol pe care îl veți juca. De asemenea, rețineți că, deși o diplomă de bază sau o Diplomă Națională Superioară (HND) vă poate ajuta să obțineți un post de începător în unele locații, o diplomă relevantă va spori oportunitățile de carieră. În același timp, un curs postuniversitar nu poate decât să vă propulseze cariera în direcția cea bună.

Cursurile de liceu în matematică, contabilitate, afaceri și științe vă vor ajuta să vă construiți baza de cunoștințe de care aveți nevoie ca potențial Property Manager.


Certificari & Diplome

Certificarea demonstrează competența unei persoane în domeniul managementului proprietății, de obicei prin experiență profesională, formare și promovarea unui examen.

Programele de certificare ideale includ terminologia imobiliară, evaluarea și investițiile, pe lângă raportarea financiară, marketingul, resursele umane și managementul proprietății. Numai candidații cu o diplomă de licență sau de master acreditată în domeniul imobiliar sau al managementului proprietății pot aplica.

Programele de certificare voluntară de la o organizație reputată și obiectivă dovedesc angajamentul studentului și expertiza în materie de reglementări privind locuințele echitabile și împrumuturile, managementul apartamentelor cu mai mulți chiriași și întreținerea generală. Astfel de certificări vă pot spori potențial capacitatea de comercializare și potențialul de câștig.

În timp ce majoritatea managerilor de proprietăți au nevoie de o licență de broker imobiliar, cei care lucrează sub conducerea unui broker administrator se pot descurca doar cu o licență de vânzător. De obicei, licența necesită o cerere, taxe de procesare, un examen, precum și educație și experiență relevante.

Verificați cu organizațiile imobiliare locale sau naționale pentru a confirma dacă veți avea nevoie de licență, deși deținerea unei licențe va adăuga valoare reputației dumneavoastră profesionale.

Toți managerii de proprietăți vor avea nevoie de un permis de conducere valabil pentru a se deplasa în diferite locații pentru a-și îndeplini sarcinile.

Chiar dacă aveți nevoie de o licență de conducere valabilă pentru a călători în diferite locații pentru a-și îndeplini sarcinile.

Traseul acestei cariere

Performanța, experiența, dobândirea de calificări profesionale și tipul de proprietate pe care doresc să o administreze vor determina evoluția în carieră a managerilor de proprietăți.

Pe măsură ce aceștia administrează proprietăți mai multe și mai mari, salariul și responsabilitățile lor cresc.

Oportunitățile de a progresa spre un nivel superior de management pot să nu fie atât de ușor de obținut pe o proprietate mică; cu toate acestea, posibilitățile de diversitate a muncii și a responsabilităților compensează această lipsă.

Câțiva profesioniști cu experiență aleg să își deschidă propria afacere; ei pot opta pentru studii superioare pentru a se specializa într-un anumit sector de nișă, cum ar fi dezvoltarea și gestionarea proprietăților generatoare de venit și a proprietăților de investiții.


Perspective de viitor

Candidații cu o diplomă de licență într-un domeniu relevant și certificare profesională au cele mai bune perspective de angajare.

Dezvoltare profesionala

Candidații cu o diplomă de licență într-un domeniu relevant și certificare profesională au cele mai bune perspective de angajare.

Extra informatii

Software de gestionare a proprietăților

Gestionarii de proprietăți utilizează în principal software online de gestionare a activelor/proprietăților și software de sisteme de gestionare a proprietăților. Aceștia ajută la coordonarea funcțiilor operaționale, ajută la evidența contabilă, comunică cu clienții și pregătesc date pentru rapoarte.

Prote și contra angajării unui manager de proprietate

Angajarea unui manager de proprietate elimină necesitatea ca proprietarii să locuiască în apropierea proprietății pentru a o monitoriza. Cu toate acestea, nivelul de atenție și servicii oferite chiriașilor de către un Property Manager s-ar putea să nu fie la fel de ridicat ca cel al unui proprietar care lucrează la investiția personală, deoarece primul are alți clienți și alte proprietăți de supravegheat.

Ce vă doriți să fiți?

Dacă dorim să investim în proprietăți imobiliare pentru afaceri, Managerii de proprietăți comerciale sunt guru care ne vor ghida prin tipurile de clădiri industriale sau administrative.

Managerii de proprietăți multifamiliale sunt experții care pot deservi și comercializa proprietăți familiale, detensionând în același timp situațiile tensionate.

Managerii de proprietăți pentru locuințe unifamiliale lucrează pentru investitorii imobiliari care își închiriază proprietățile în zone cu un grad ridicat de rotație rezidențială (un district școlar) pentru venituri suplimentare.

Ai nevoie de acestea cu siguranță

Există două licențe proeminente, dar distincte, de care au nevoie managerii de proprietăți. Licența de drujbă vă antrenează și vă autorizează să tăiați copaci cu succes. Candidații care participă la excursia de după-amiază inclusă în calificarea de studiu al liliecilor au ocazia să studieze liliecii seara și să învețe despre clădirile cu potențial de adăpost pentru lilieci.

Potențialele avantaje și dezavantaje ale liber-profesioniștilor vs. angajarea cu normă întreagă

Gestionarii de proprietăți liber-profesioniști au programe de lucru și locații mai flexibile. Ei au proprietatea deplină a afacerii și își pot selecta proiectele și clienții. Cu toate acestea, ei se confruntă cu o muncă și un flux de numerar inconstante, ceea ce înseamnă mai multă responsabilitate, efort și risc.

Pe de altă parte, un manager de proprietate cu normă întreagă are beneficii de sănătate, asigurări și planuri de pensionare sponsorizate de companie. Aceștia au siguranța locului de muncă, cu o sursă de venit fixă și de încredere și îndrumare din partea șefilor lor. Cu toate acestea, ei se pot confrunta cu plictiseala din cauza lipsei de flexibilitate, de proprietate și de varietate.

Când vă decideți între a fi freelancer sau angajat cu normă întreagă, luați în considerare avantajele și dezavantajele pentru a vedea ce funcționează cel mai bine pentru dumneavoastră.

In concluzie

Software de gestionare a proprietăților

Gestionarii de proprietăți utilizează în principal software online de gestionare a activelor/proprietăților și software de sisteme de gestionare a proprietăților. Aceștia ajută la coordonarea funcțiilor operaționale, ajută la evidența contabilă, comunică cu clienții și pregătesc date pentru rapoarte.

Prote și contra angajării unui manager de proprietate

Angajarea unui manager de proprietate elimină necesitatea ca proprietarii să locuiască în apropierea proprietății pentru a o monitoriza. Cu toate acestea, nivelul de atenție și servicii oferite chiriașilor de către un Property Manager s-ar putea să nu fie la fel de ridicat ca cel al unui proprietar care lucrează la investiția personală, deoarece primul are alți clienți și alte proprietăți de supravegheat.

Ce vă doriți să fiți?

Dacă dorim să investim în proprietăți imobiliare pentru afaceri, Managerii de proprietăți comerciale sunt guru care ne vor ghida prin tipurile de clădiri industriale sau administrative.

Managerii de proprietăți multifamiliale sunt experții care pot deservi și comercializa proprietăți familiale, detensionând în același timp situațiile tensionate.

Managerii de proprietăți pentru locuințe unifamiliale lucrează pentru investitorii imobiliari care își închiriază proprietățile în zone cu un grad ridicat de rotație rezidențială (un district școlar) pentru venituri suplimentare.

Ai nevoie de acestea cu siguranță

Există două licențe proeminente, dar distincte, de care au nevoie managerii de proprietăți. Licența de drujbă vă antrenează și vă autorizează să tăiați copaci cu succes. Candidații care participă la excursia de după-amiază inclusă în calificarea de studiu al liliecilor au ocazia să studieze liliecii seara și să învețe despre clădirile cu potențial de adăpost pentru lilieci.

Potențialele avantaje și dezavantaje ale liber-profesioniștilor vs. angajarea cu normă întreagă

Gestionarii de proprietăți liber-profesioniști au programe de lucru și locații mai flexibile. Ei au proprietatea deplină a afacerii și își pot selecta proiectele și clienții. Cu toate acestea, ei se confruntă cu o muncă și un flux de numerar inconstante, ceea ce înseamnă mai multă responsabilitate, efort și risc.

Pe de altă parte, un manager de proprietate cu normă întreagă are beneficii de sănătate, asigurări și planuri de pensionare sponsorizate de companie. Aceștia au siguranța locului de muncă, cu o sursă de venit fixă și de încredere și îndrumare din partea șefilor lor. Cu toate acestea, ei se pot confrunta cu plictiseala din cauza lipsei de flexibilitate, de proprietate și de varietate.

Când vă decideți între a fi freelancer sau angajat cu normă întreagă, luați în considerare avantajele și dezavantajele pentru a vedea ce funcționează cel mai bine pentru dumneavoastră.

Sfat?

Resursele și articularea sunt vitale în crearea unui portofoliu fericit și profitabil. Folosiți-vă de stăpânirea acestor trăsături pentru a păstra aspectele istorice sau structurale, optimizând în același timp randamentul comercial al portofoliului dvs. imobiliar.

Cursuri gratuite bazate pe aptitudinile necesare pentru aceasta cariera

Vrei sa afli cum interactionezi cu cei din jur?

Dureaza 2 minute. Complet gratuit.