Invata bine

Afla care sunt carierele potrivite pentru tine, citeste informatii despre ele, fa cursuri certificate pentru a putea avea un castig.

Select Your Favourite
Category And Start Learning.

Manager de sucursală

The Branch Manager is a full-time, multitasking Ninja who has to empower and support the staff while ensuring customer satisfaction and committing to business expansion and success.

Citeste mai mult
Denumiri alternative
  • Manager de bancă
  • Administrator de bancă
  • Manager de bancă comercială
  • Manager de centru bancar corporativ
Vrei sa stii ce aptitudini ai? Te invitam sa faci un test gratuit, in urma caruia poti afla care sunt punctele tale forte si ce meserii ti se potrivesc
Incepe testul de aptitudini
Salariile pentru Manager de sucursală in afara Romaniei
USA
$58.745 An ~ $4.895 luna
UK
£30.588 An ~ £2.549 luna

Esti interesat de o cariera ca Manager de sucursală?
Inregistreaza la urmatoarele cursuri recomandate pentru aceasta meserie. Primesti certificari!

Cariera de Manager de sucursală este potrivita pentru persoanele ce au trasaturile de personalitate:

Vrei sa stii care este profilul tau? Foloseste platforma xxx pentru a afla care sunt carierele potrivite pentru tine. Parcurge testul de profilare si iti dam rezultatul pe loc. Gratuit.

Managerii de sucursală pot prefera să preia conducerea într-o sâmbătă sau cu o zi înainte de orice sărbătoare; ei au timp să reproiecteze și să rearanjeze camera managerului pentru a reflecta personalitatea și gustul lor.

Exploreaza cariera de Manager de sucursală

Managerul de sucursală este un Ninja cu normă întreagă, multitasking, care trebuie să împuternicească și să sprijine personalul, asigurând în același timp satisfacția clienților și angajându-se în extinderea și succesul afacerii.

Responsabilitati

Ce fac managerii de sucursale?

Un manager de sucursală trebuie, de obicei, să:

  • Direcționează toate aspectele operaționale, inclusiv distribuția, serviciul clienți, resursele umane, administrația și vânzările conform obiectivelor organizației
  • Să dezvolte angajații organizației prin oportunități adecvate de îndrumare, mediere, motivare și formare
  • Audit tranzacțiile financiare și orice alte acțiuni executate de angajați; conduce întâlniri periodice de vânzări și operațiuni pentru a informa angajații cu privire la obiectivele de vânzări și promoțiile curente
  • /li>
  • Elaborarea și punerea în aplicare a strategiilor de marketing pentru a crește productivitatea și pentru a îndeplini obiectivele și termenele limită de vânzări; creșterea notorietății mărcii organizației în cadrul comunității
  • Întreținerea de rețele pentru a îmbunătăți prezența și reputația sucursalei și a organizației; interacțiunea cu clienții în mod regulat pentru a asigura satisfacția și pentru a obține feedback util
  • Să fie la curent cu piețele concurente și să furnizeze rapoarte privind mișcarea și penetrarea pieței; Atrageți noi clienți, păstrându-i în același timp pe cei existenți
  • Determinați și gestionați bugetul anual în mod corespunzător, astfel încât organizația să își îndeplinească obiectivele; supravegheați întreținerea echipamentelor de birou
  • Evaluați și recunoașteți realizările angajaților pentru a încuraja excelența în mediul de lucru
  • Localizați domeniile de îmbunătățire și propuneți acțiuni corective care să răspundă provocărilor și să valorifice oportunitățile de creștere
  • Îmbunătățiți productivitatea și raționalizați activitățile sucursalei pentru a atinge niveluri maxime de performanță; abordați cu promptitudine problemele și preocupările angajaților
  • Elaborarea de previziuni și planuri de afaceri; coordonați-vă cu sediul central și cu alte sucursale pentru a face schimb de cunoștințe privind practicile eficiente, informații competitive, oportunități de afaceri, nevoi
  • Adepliniți reglementările guvernamentale și standardele etice și profesionale; cercetați, evaluați și aplicați protocoalele oficiale; recomandați modificări și tratați problemele de securitate oficiale

Mediu de lucru standard

Sucursala este, de obicei, situată departe de sediul principal. Managerii de sucursală se bucură de un mediu de birou confortabil. Uneori poate fi necesar să se deplaseze pentru a participa la întâlniri la sediul central sau cu clienții.

Atunci când manipulați banii altora, trebuie să vă prezentați ca fiind capabil și profesionist.

Costumele în culori închise, cum ar fi negru, cărbune și albastru marin, sunt cele mai potrivite. Băncile din climatele mai calde vă pot permite să folosiți o cămașă cu mânecă scurtă, dar trebuie totuși să o completați cu o cravată conservatoare.

Bărbații trebuie să poarte pantofi negri sau maro, lustruiți și cu cravată. În timp ce pantofii cu vârful deschis pot fi adecvați în climatele tropicale, femeile din bănci ar trebui să se limiteze la pantofi cu vârfuri închise, pantofi cu tocuri plate sau pantofi cu toc elegant, care se potrivesc cu costumele lor.


Program de lucru

Managerii de sucursală sunt, în general, obligați să lucreze în program normal de birou.


Despre angajatori

Postul de director de sucursală nu este un post de începător. Una dintre cele mai comune căi este să vă croiți drum prin mai multe locuri de muncă într-o sucursală, ceea ce vă permite să vă faceți o idee despre cum funcționează banca. Orice poziție în cadrul unei bănci poate duce în cele din urmă la a deveni manager. Cu toate acestea, fiind un stâlp al generației de credite vă va plasa într-un loc incredibil de potrivit pentru a aplica pentru acest post.

Managerii de sucursală sunt în general angajați de:

  • Bănci
  • Instituții financiare private
  • Instituții financiare din sectorul public

.


Sindicalizare

Asociațiile și organizațiile profesionale sunt o resursă crucială pentru managerii de sucursale interesați să se dezvolte profesional sau să se conecteze cu profesioniști cu păreri similare din industria sau ocupația lor. Apartenența la una sau mai multe adaugă valoare CV-ului dvs. în timp ce vă consolidează acreditările și calificările.


Provocari intalnite

Asociațiile și organizațiile profesionale sunt o resursă crucială pentru managerii de sucursale interesați să se dezvolte profesional sau să se conecteze cu profesioniști cu păreri similare din industria sau ocupația lor. Apartenența la una sau mai multe adaugă valoare CV-ului dvs. în timp ce vă consolidează acreditările și calificările.


Tipul de experienta necesara

Instituțiile financiare care recrutează pentru pozițiile de Branch Manager caută candidați cu peste cinci ani de experiență anterioară în domeniul financiar și experiență dovedită în leadership. De asemenea, caută candidați cu un istoric dovedit de performanță eficientă în domeniul bancar. Experiența în gestionarea resurselor umane este un atu valoros.

Cercetarea de experiență în gestionarea resurselor umane este un atu valoros.

Calificari si certificari recomandate

O diplomă de licență în managementul afacerilor, finanțe, economie, administrarea afacerilor este cerința de bază. Managerul de sucursală este responsabil pentru impulsionarea afacerilor, în timp ce se ocupă de recrutarea, formarea și supravegherea personalului. Faptul de a avea un background bine conturat în domeniul managementului afacerilor și al contabilității este un mare avantaj.

Unele instituții financiare vor primi un candidat pentru postul de Branch Manager cu o diplomă de licență care nu are legătură cu finanțele, atâta timp cât acesta are un masterat într-un domeniu legat de finanțe.


Certificari & Diplome

Industria bancară se bazează foarte mult pe tehnologie, așa că o bună înțelegere a sistemelor informatice și a software-ului poate fi de mare ajutor. Certificarea în Microsoft Office Suite și în software-ul financiar relevant s-ar dovedi valoroasă. Gestionarii de sucursale pot avea nevoie de o acreditare pentru fonduri mutuale acordată de un institut autorizat.

Certificarea în Microsoft Office Suite și în software-ul financiar relevant s-ar dovedi valoroasă.

Traseul acestei cariere

Dereglementarea industriei a permis băncilor să ofere diverse asigurări și produse financiare interzise anterior. Managerii de sucursală pot alege, de asemenea, să lucreze pentru alte instituții financiare, cum ar fi companiile de asigurări sau firmele independente de consultanță financiară, oferind o gamă largă de produse și servicii.

Evoluția carierei va depinde, în general, de mărimea firmei, deoarece un manager de sucursală cu experiență se poate aștepta să se ocupe de sucursale mai mari și, prin urmare, să aibă în grijă mai mult personal.

Unii manageri de sucursală pot fi promovați în funcții superioare de conducere și de management. Instituțiile bancare și financiare preferă în mod frecvent să promoveze oameni din interiorul firmei, mai degrabă decât să aducă un străin.


Perspective de viitor

Pentru a deveni director de sucursală într-o bancă sau altă instituție financiară este nevoie de mult mai mult decât capacitatea de a face calcule. Pentru a reuși, trebuie să aveți, de asemenea, aptitudini solide în domeniul vânzărilor, al managementului de personal și al serviciilor pentru clienți.

Dezvoltare profesionala

Pentru a deveni director de sucursală într-o bancă sau altă instituție financiară este nevoie de mult mai mult decât capacitatea de a face calcule. Pentru a reuși, trebuie să aveți, de asemenea, aptitudini solide în domeniul vânzărilor, al managementului de personal și al serviciilor pentru clienți.

Extra informatii

Un director de sucursală este un director responsabil de o anumită locație sau sucursală a unei bănci sau a unei alte companii de servicii financiare.

Directorii unei instituții financiare au mare încredere în directorii de sucursală ai companiei, așteptându-se ca aceștia să își administreze locațiile ca pe propria afacere. Aceștia sunt responsabili pentru succesul sau eșecul sucursalei pe care o gestionează. Odată angajați, managerii de sucursală pot avea libertatea de a-și alege echipele, dar trebuie, de asemenea, să fie capabili să se asigure de succesul echipelor lor.

In concluzie

Un director de sucursală este un director responsabil de o anumită locație sau sucursală a unei bănci sau a unei alte companii de servicii financiare.

Directorii unei instituții financiare au mare încredere în directorii de sucursală ai companiei, așteptându-se ca aceștia să își administreze locațiile ca pe propria afacere. Aceștia sunt responsabili pentru succesul sau eșecul sucursalei pe care o gestionează. Odată angajați, managerii de sucursală pot avea libertatea de a-și alege echipele, dar trebuie, de asemenea, să fie capabili să se asigure de succesul echipelor lor.

Sfat?

Devenirea „digitală” nu este provocarea actuală cu care se confruntă băncile, ci furnizarea de valoare pentru care clienții se simt confortabil să plătească. Dacă băncile nu pot fi într-adevăr apropiate de client, sunt condamnate să fie doar niște mărfuri proaste, care acționează în spatele scenei, ca niște utilități.

Cursuri gratuite bazate pe aptitudinile necesare pentru aceasta cariera

Vrei sa afli cum interactionezi cu cei din jur?

Dureaza 2 minute. Complet gratuit.