Invata bine

Afla care sunt carierele potrivite pentru tine, citeste informatii despre ele, fa cursuri certificate pentru a putea avea un castig.

Select Your Favourite
Category And Start Learning.

Recepționer veterinar

Whether it is an excited human with a new pet or a troubled individual with a sick animal, Veterinary Receptionists provide a comforting front-of-house service that can translate into loyal customers who help the veterinary practice thrive.

Citeste mai mult
Denumiri alternative
  • Recepționer veterinar
Vrei sa stii ce aptitudini ai? Te invitam sa faci un test gratuit, in urma caruia poti afla care sunt punctele tale forte si ce meserii ti se potrivesc
Incepe testul de aptitudini
Salariile pentru Recepționer veterinar in afara Romaniei
USA
$42.992 An ~ $3.583 luna
UK
£19.384 An ~ £1.615 luna

Esti interesat de o cariera ca Recepționer veterinar?
Inregistreaza la urmatoarele cursuri recomandate pentru aceasta meserie. Primesti certificari!

Cariera de Recepționer veterinar este potrivita pentru persoanele ce au trasaturile de personalitate:

Vrei sa stii care este profilul tau? Foloseste platforma xxx pentru a afla care sunt carierele potrivite pentru tine. Parcurge testul de profilare si iti dam rezultatul pe loc. Gratuit.

Majoritatea recepționerilor veterinari răspund la întrebări legate de necesitatea de a aduce un animal de companie și de costul unei proceduri.

Exploreaza cariera de Recepționer veterinar

Dacă este vorba de un om entuziasmat cu un nou animal de companie sau de o persoană tulburată cu un animal bolnav, recepționerii veterinari oferă un serviciu reconfortant în fața casei, care se poate traduce în clienți loiali care ajută cabinetul veterinar să prospere.

.

Responsabilitati

Ce fac recepționerii veterinari?

Un recepționer veterinar trebuie, de obicei, să:

  • Interacționează cu clienții, oferă informații exacte, programează programări și procesează plățile într-o manieră încrezătoare și sensibilă
  • Răspunde la apelurile telefonice și răspunde la e-mailuri/poștă electronică de la clienții actuali sau potențiali; să se angajeze cu clienții care vin la fața locului
  • Să posede cunoștințe adecvate privind îngrijirea animalelor de companie și nevoile medicale ale animalelor pentru a nota informații preliminare despre starea unui pacient și a le înregistra într-o fișă

  • Salutați pacienții animali și oamenii lor și faceți-i să se simtă confortabil
  • Asigurați-vă că pacienții operați au fost la post timp de cel puțin 12 ore; obțineți greutatea exactă a acestora; obțineți un formular de admitere/estimare semnat pentru operație
  • Anunțați tehnicianul sau medicul veterinar corespunzător de sosirea pacientului; însoțiți pacientul în zona de examinare/tratament, dacă este necesar

  • Întoarceți un raport la un specialist, pregătiți medicația, sunați o altă clinică pentru istoricul pacientului sau treceți în revistă un plan de tratament cu un client
  • Recuperați rețetele; vindeți hrană pentru animale de companie, suplimente și articole de toaletare pe care le are clinica
  • Procesați informațiile de plată și de asigurare ale clientului la sfârșitul consultației; furnizați facturi de facturare
  • li>

    Procesează plățile cu cardul de credit și pregătește înregistrările bancare; introduce toate datele relevante într-un program computerizat de facturare

  • Comandă consumabile de birou, actualizează dosarele pacienților, urmărește agenda de programări a clinicii și trimite clienților memento-uri privind programările

  • Prezervarea confidențialității clienților; gestionarea eficientă a situațiilor dificile; menținerea ordinii în sala de așteptare

Mediu de lucru standard

Recepționerii veterinari lucrează în principal la un birou în recepția unui cabinet veterinar ușor accesibil publicului și personalului. În general, aceștia poartă halate medicale în timpul serviciului și lucrează în imediata apropiere a diferitelor animale.


Program de lucru

Recepționerii veterinari cu normă întreagă lucrează într-un sistem Flexi-shift care poate include seri, weekend-uri și sărbători, în funcție de programul clinicii.

.


Despre angajatori

Căutarea unui nou loc de muncă poate părea o provocare. Recepționerii veterinari își pot stimula căutarea unui loc de muncă cerând recomandări rețelei lor, contactând direct companiile, folosind platforme de căutare a locurilor de muncă, valorificând social media și întrebând la agențiile de recrutare de personal. Munca cu jumătate de normă și locurile de muncă partajate sunt opțiuni viabile.

Recepționerii veterinari sunt în general angajați de:

  • Clinici veterinare guvernamentale și private
  • Spitaluri veterinare guvernamentale și private

.


Sindicalizare

Asociațiile și organizațiile profesionale, cum ar fi Asociația Americană de Medicină Veterinară (AVMA) și Asociația Americană a Spitalelor de Animale (AAHA), sunt esențiale pentru recepționerii veterinari interesați să urmeze o dezvoltare profesională sau să se conecteze cu profesioniști care gândesc la fel în industria sau ocupația lor. Apartenența la una sau mai multe adaugă valoare CV-ului dvs. în timp ce vă consolidează acreditările și calificările.


Provocari intalnite

Asociațiile și organizațiile profesionale, cum ar fi Asociația Americană de Medicină Veterinară (AVMA) și Asociația Americană a Spitalelor de Animale (AAHA), sunt esențiale pentru recepționerii veterinari interesați să urmeze o dezvoltare profesională sau să se conecteze cu profesioniști care gândesc la fel în industria sau ocupația lor. Apartenența la una sau mai multe adaugă valoare CV-ului dvs. în timp ce vă consolidează acreditările și calificările.


Tipul de experienta necesara

Angajatorii preferă candidații care au experiență de lucru anterioară ca recepționer, asistent veterinar sau tehnician veterinar. Persoanele care au urmat un stagiu de pregătire la o clinică de animale de renume pentru a dobândi abilități practice într-un software de management preferat au, de asemenea, șanse destul de mari de a obține acest loc de muncă.

Un program de ucenicie în domeniul administrării afacerilor sau al serviciilor pentru clienți sponsorizat de stat poate fi o modalitate alternativă de a obține un loc de muncă ca recepționer veterinar. Consultați asociația veterinară locală pentru stagii și condiții esențiale.

Citiți despre profesie și intervievați/experții de job shadow pentru a vă dovedi angajamentul față de furnizorii de cursuri și potențialii angajatori.

Calificari si certificari recomandate

Deși o diplomă de bacalaureat sau GED (General Education Development) poate fi suficientă, majoritatea recepționerilor veterinari dețin o diplomă de asociat în administrarea birourilor sau o diplomă de licență în afaceri, științe veterinare, biologie, servicii de asistență medicală, asistență medicală, psihologie și engleză.

Cunoștințele de matematică și engleză, pe lângă cunoștințele esențiale privind experiența în domeniul serviciilor pentru clienți și îngrijirea animalelor de companie, vor contribui la consolidarea aplicației dvs.


Certificari & Diplome

Certificarea voluntară în domeniul facturării, codificării, înregistrării, gestionării datelor, serviciilor pentru clienți și administrației de la o organizație obiectivă și reputată vă poate ajuta să vă evidențiați pe o piață a muncii competitivă și să vă creșteți șansele de avansare.

Programele de succes de certificare a recepționerului veterinar protejează bunăstarea publică prin încorporarea unui Cod de etică. O combinație de educație, experiență și testare este în general necesară pentru a obține certificarea, deși cerințele diferă de la o regiune la alta.

Traseul acestei cariere

Cu dobândirea constantă de cunoștințe și abilități suplimentare, poate exista posibilitatea ca recepționerii veterinari cu experiență să progreseze într-o poziție de supervizare sau de conducere, cum ar fi cea de șef de echipă la recepție.

Cu o pregătire suplimentară, există, de asemenea, posibilitatea de a face tranziția către diverse roluri în clinici veterinare, cum ar fi manager de birou, manager de canisa sau tehnician veterinar.


Perspective de viitor

Candidații cu abilitățile tehnologice și organizatorice necesare și cu capacitatea de a pune clienții și animalele lor de companie în largul lor au cele mai bune perspective de angajare.

Dezvoltare profesionala

Candidații cu abilitățile tehnologice și organizatorice necesare și cu capacitatea de a pune clienții și animalele lor de companie în largul lor au cele mai bune perspective de angajare.

Extra informatii

Păstrați casa de marcat să sune, nu telefonul

Practicile veterinare înfloritoare au o regulă 3/60. Recepționerul lor veterinar răspunde la telefon până la al treilea apel și nu lasă niciodată clientul în așteptare mai mult de 60 de secunde. Dacă trebuie să depășească timpul de așteptare de 60 de secunde, recepționerul verifică cu clientul pentru a se asigura că nu are o urgență și că este în regulă să continue așteptarea.

In concluzie

Păstrați casa de marcat să sune, nu telefonul

Practicile veterinare înfloritoare au o regulă 3/60. Recepționerul lor veterinar răspunde la telefon până la al treilea apel și nu lasă niciodată clientul în așteptare mai mult de 60 de secunde. Dacă trebuie să depășească timpul de așteptare de 60 de secunde, recepționerul verifică cu clientul pentru a se asigura că nu are o urgență și că este în regulă să continue așteptarea.

Sfat?

Menținerea și actualizarea periodică a registrului de programare a clienților pentru a fi la curent cu pacienții care vizitează cabinetul veterinar. Păstrați în permanență legătura cu aceștia prin intermediul unor memento-uri și întrebări pentru a face procesul extrem de ușor pentru toate părțile interesate.

Cursuri gratuite bazate pe aptitudinile necesare pentru aceasta cariera

Vrei sa afli cum interactionezi cu cei din jur?

Dureaza 2 minute. Complet gratuit.