Arene diverse – Responsabilități diverse
Recepționerii din spitale și cabinete medicale pot ține agenda medicilor, aranja programări și colecta informațiile personale ale pacienților înainte de a-i direcționa către sala de așteptare corespunzătoare. De asemenea, se pot ocupa de facturare și de plățile de asigurare.
Este posibil ca aceștia să fie nevoiți să joace un rol de securitate în fabrici, corporații mari și birouri guvernamentale. Aceștia sunt responsabili de eliberarea legitimațiilor și de escortarea vizitatorilor la punctele de întâlnire.
Cei mai mulți recepționeri care lucrează în saloane de înfrumusețare sau de coafură ar trebui să programeze programări, să îndrume clienții către coaforul potrivit, să răspundă la întrebări relevante și să servească drept casieri. Cei care lucrează într-un birou care se concentrează pe serviciile pentru clienți trebuie să se ocupe și să rezolve reclamațiile clienților.
Unelte ale meseriei
În general, recepționerii folosesc telefoane, computere, scannere, faxuri, imprimante și distrugătoare pentru a-și desfășura activitatea în mod eficient.
Impact al tehnologiei digitale
Avansările în tehnologia digitală au eliminat majoritatea lucrărilor de rutină pe care trebuia să le efectueze un recepționist sau au redus timpul petrecut pentru a le efectua. Există o mulțime de instrumente care îi ajută pe acești profesioniști să arhiveze, să dactilografieze, să copieze, să sorteze și să trimită corespondența, să direcționeze apelurile telefonice, să gestioneze resursele biroului, să planifice călătoriile și să gestioneze programele executivilor.
Chiar dacă acest rol s-a extins la resursele umane (HR) și contabilitate, se utilizează din ce în ce mai mult aplicațiile pentru a aborda salarizarea, raportarea cheltuielilor, înscrierea și îmbarcarea personalului. Sistemele de gestionare a vizitatorilor fac din salutul și ajutorarea vizitatorilor – o sarcină care este probabil cea mai dificil de externalizat către computere – de asemenea o funcție automatizată.
Începutul instrumentelor de înaltă tehnologie poate să fi condus la o percepție greșită că rolul unui recepționer va deveni în curând redundant. Cu toate acestea, a fost doar o chestiune de timp până când toată lumea și-a dat seama că chiar și instrumente excelente, cum ar fi mașinile de scris electrice, calculatoarele personale și internetul, pot avea o valoare optimă doar în mâinile unui Recepționist capabil.
Sfat?
Îmi place telefonul care sună. Iubesc munca ta. Lăsați atitudinea acasă.