În esență, scopul principal al unui fundraiser este de a strânge cât mai mulți bani pentru organizația lor de caritate. Această linie de muncă nu înseamnă să scuturi o găleată de monede în fața unei gări; este vorba despre construirea de relații, organizarea de evenimente și venirea cu idei noi și inovatoare pentru a capta mințile și inimile potențialilor filantropi.
Cum să colectezi fonduri
Fundraiserii folosesc o varietate de strategii și metode în încercarea lor de a solicita donații de la companii, binefăcători bogați, trusturi, fundații și membri ai publicului. Aceștia pot organiza scheme și evenimente de strângere de fonduri, cum ar fi colecte din ușă în ușă, loterii, licitații, tombole, evenimente sportive și baluri de vară. Alternativ, ei își pot concentra eforturile asupra unor patroni fermecători și bogați sau pot stabili legături cu departamentele de responsabilitate socială corporativă ale marilor companii.
Deși majoritatea organizațiilor de caritate se bazează pe voluntari care să lucreze în punctele de vânzare de pe străzile mari sau să strângă fonduri pe străzi, există mai multe locuri de muncă plătite cu normă întreagă și cu jumătate de normă. Cei mai mulți fundraiseri strâng fonduri pentru o organizație care îi angajează direct, deși unii lucrează pentru firme de consultanță cu mulți clienți.
Specializare
Se obișnuiește să se specializeze într-un anumit tip de strângere de fonduri, cum ar fi strângerea de fonduri corporative, strângerea de fonduri pentru comunitate, campania anuală sau de capital, donații majore, strângerea de fonduri pentru moșteniri, evenimente sau trusturi. Cele mai populare categorii în domeniul strângerii de fonduri includ serviciile sociale și civile, marketingul (media și vânzări) și administrația (birocrație, servicii pentru clienți, finanțe și comerț cu amănuntul).
Colaboratorii de fonduri pentru campanii politice
Ei trebuie să cunoască legile privind finanțarea campaniilor electorale, cum ar fi limitele contribuțiilor unei persoane care donează unui anumit candidat.
Colaboratori de campanii anuale de strângere de fonduri
Solicită donații o dată pe an pentru organizația lor. Multe organizații nonprofit au campanii anuale de donații.
Campaniile de strângere de fonduri pentru campanii de capital
Coletează bani pentru un proiect specific, cum ar fi construirea unei clădiri noi la o universitate. Campaniile de capital strâng, de asemenea, bani pentru renovări și pentru crearea sau extinderea unui fond de dotare.
Sunt specializați în strângerea de fonduri pentru donații majore
Sunt specializați în interacțiunea față în față cu donatorii care pot dona sume mari.
Planned-Giving Fundraisers
Solicită donații de la cei care doresc să promită bani la o dată viitoare sau în rate în timp. Acești fundraiseri trebuie să aibă o pregătire specializată în ceea ce privește impozitele referitoare la donațiile de acțiuni, obligațiuni, anuități caritabile și moșteniri de bunuri imobiliare într-un testament.
Sfat?
Există doi „i” în Fundraising – ei ar trebui să reprezinte inspirație și inovație, nu imitație și iritare.