Invata bine

Afla care sunt carierele potrivite pentru tine, citeste informatii despre ele, fa cursuri certificate pentru a putea avea un castig.

Select Your Favourite
Category And Start Learning.

Strângere de fonduri

Fundraising is the gentle art of teaching the joy of giving. Fundraisers are like the grains of sand that are inserted into the oyster shells to irritate them in the hope of creating pearls. They are the money-spinners of the charity world.

Citeste mai mult
Denumiri alternative
  • Colector de fonduri
  • Colecționer de fonduri
  • Căutător de fonduri
Vrei sa stii ce aptitudini ai? Te invitam sa faci un test gratuit, in urma caruia poti afla care sunt punctele tale forte si ce meserii ti se potrivesc
Incepe testul de aptitudini
Salariile pentru Strângere de fonduri in afara Romaniei
USA
$33.008 An ~ $2.751 luna
UK
£23.191 An ~ £1.933 luna

Esti interesat de o cariera ca Strângere de fonduri?
Inregistreaza la urmatoarele cursuri recomandate pentru aceasta meserie. Primesti certificari!

Cariera de Strângere de fonduri este potrivita pentru persoanele ce au trasaturile de personalitate:

Vrei sa stii care este profilul tau? Foloseste platforma xxx pentru a afla care sunt carierele potrivite pentru tine. Parcurge testul de profilare si iti dam rezultatul pe loc. Gratuit.

Cel mai vechi apel de strângere de fonduri înregistrat a fost scris de Sfântul Pavel în jurul anului 55 d.Hr. Este o capodoperă a strângerii de fonduri centrată pe donator, majoritatea cuvintelor sale descriind beneficiile donației.

Exploreaza cariera de Strângere de fonduri

Fundraisingul este arta blândă de a învăța bucuria de a dărui. Fundraiserii sunt precum boabele de nisip care sunt introduse în cochilia stridiilor pentru a le irita în speranța de a crea perle. Ei sunt cei care învârt bani în lumea caritabilă.

Responsabilitati

Ce fac fundraiserii?

Un fundraiser trebuie, de obicei, să:

  • Reprezintă în mod eficient misiunea și scopul organizației lor
  • Planifică și supraveghează campaniile și evenimentele pentru a atinge sau a depăși obiectivele de strângere de fonduri și alte tipuri de donații pentru o organizație
  • Cercetarea potențialilor donatori pentru a obține informații despre nevoile, convingerile și obiceiurile lor de donare
  • Crearea unui mesaj puternic de strângere de fonduri care să atragă potențialii donatori
  • li>Identificați și contactați potențialii donatori, păstrați o evidență completă și ordonată a informațiilor despre donatori și gestionați comunicările periodice cu donatorii
  • Utilizați tehnologia și social media acolo unde este posibil și folosiți platformele online, cum ar fi crowdsourcing, pentru a răspândi conștientizarea și a strânge fonduri
  • Organizați sau asistați la planificarea și coordonarea campaniilor sau evenimentelor, cum ar fi evenimente sportive, loterii și gale, pentru a strânge fonduri și a solicita donații
  • /li>
  • Organizați evenimente de apreciere a donatorilor pentru a consolida relațiile existente cu donatorii și pentru a forma în mod regulat noi relații cu donatorii
  • Evaluați succesul evenimentelor anterioare de strângere de fonduri, ajutând în același timp la găsirea de idei și la crearea de metode noi și mai economice de strângere de fonduri
  • Selectați, instruiți și coordonați voluntarii, precum și stagiarii în ceea ce privește procedurile și practicile de strângere de fonduri
  • li>Crearea de materiale de marketing, cum ar fi pliante și broșuri, care să fie utilizate pentru promovarea evenimentelor și alte impulsuri de strângere de fonduri
  • Colaborează cu alte organizații și grupuri din cadrul comunității pentru a crea parteneriate și a îmbunătăți activitățile de strângere de fonduri
  • Cunoașterea Legii privind protecția datelor în cazurile legate de bazele de date ale donatorilor; se asigură că sunt îndeplinite toate cerințele legale de raportare

Mediu de lucru standard

Fundraiserii își petrec o mare parte din timp comunicând cu alți angajați și potențiali donatori, fie în persoană, fie la telefon sau prin e-mail.

Câțiva fundraiseri ar putea fi nevoiți să se deplaseze în locațiile în care se organizează evenimente de strângere de fonduri. Evenimentele pot include alergări de caritate, plimbări, gale și dineuri. Călătoriile frecvente pot fi esențiale pentru a crea oportunități de networking oriunde și oricând.

Codul vestimentar pentru fundraiseri depinde de locația, sectorul, mărimea și tipul de organizație pe care o reprezintă, dar un costum business casual este va potrivi muncii într-un birou. În același timp, întâlnirile cu donatorii și evenimentele de networking ar cere o ținută mai formală.


Program de lucru

Fundraiserii au tendința de a lucra între șapte și zece ore pe zi. Cu toate acestea, dacă trebuie să participați la evenimente de strângere de fonduri, este posibil să fiți nevoit să lucrați din când în când și seara și la sfârșit de săptămână.


Despre angajatori

Posturile vacante în organizațiile mici sunt probabil să fie anunțate la nivel local. Consultați sursele de știri din comunitate, cum ar fi buletinele și site-urile de caritate. Locurile de muncă în organizațiile mari pot fi anunțate în presa națională și pe site-uri web specializate. Unele agenții de recrutare sunt specializate în locuri de muncă în domeniul caritabil. Căutați pe site-urile acestora și luați în considerare posibilitatea de a vă înscrie la agențiile care anunță locurile de muncă care vă atrag.

În general, strângerii de fonduri sunt angajați de către:

  • Organizații mari și mijlocii
  • Organizații caritabile
  • ONG-uri
  • Fundații
  • Hospicii./li>
  • Grupuri comunitare
  • Agenții de servicii sociale
  • Organizații religioase
  • Instituții de învățământ
  • .

    Sindicalizare

    Asociațiile și organizațiile profesionale sunt o resursă crucială pentru fundraiserii interesați să se dezvolte profesional sau să se conecteze cu profesioniști care gândesc la fel în industria sau ocupația lor. Apartenența la una sau mai multe arată excelent în CV-ul dumneavoastră pentru a vă consolida acreditările și calificările.


    Provocari intalnite

    Asociațiile și organizațiile profesionale sunt o resursă crucială pentru fundraiserii interesați să se dezvolte profesional sau să se conecteze cu profesioniști care gândesc la fel în industria sau ocupația lor. Apartenența la una sau mai multe arată excelent în CV-ul dumneavoastră pentru a vă consolida acreditările și calificările.


Tipul de experienta necesara

Multe campanii de strângere de fonduri se bazează pe voluntari care au interacțiuni față în față sau la telefon cu potențialii donatori. Stagiile și experiența profesională anterioară sunt importante pentru a obține un post plătit ca fundraiser.

Dacă intrați în această profesie proaspăt ieșit din facultate, primul pas poate fi să lucrați ca asistent de strângere de fonduri. Experiența de lucru anterioară în alte sectoare, cum ar fi publicitatea, marketingul și relațiile publice, managementul evenimentelor, finanțele, mass-media și vânzările, este acceptabilă în cazul unui aspirant la funcția de Fundraiser care nu are o experiență specifică unei organizații de caritate.

Lucrul voluntar cu o organizație de caritate sau non-profit vă va consolida candidatura. Aceasta va demonstra că, în calitate de aspirant la funcția de Fundraiser, aveți o oarecare înțelegere a modului în care funcționează sectorul voluntar și a modului în care finanțarea și donațiile ajută la funcționarea organizațiilor. Căutați oportunități prin intermediul universității dvs. sau contactați biroul local de voluntariat.

Calificari si certificari recomandate

Acest domeniu este foarte competitiv, așa că obținerea unei diplome de licență în management, afaceri, marketing, engleză, jurnalism, comunicare sau relații publice este foarte recomandată. Cu toate acestea, carierele în domeniul strângerii de fonduri sunt deschise oricui, indiferent de calificările academice.

Cariera în domeniul strângerii de fonduri este deschisă oricui, indiferent de calificările sale academice.


Certificari & Diplome

Legile variază în funcție de locație, dar multe locații cer ca anumite tipuri de strângere de fonduri să se înregistreze la autoritățile statului. Pentru mai multe informații, verificați la guvernul regional.

Entitățile guvernamentale individuale acordă licențe. Aceasta necesită, de obicei, promovarea unui examen și a unui interviu, pe lângă îndeplinirea unor cerințe de eligibilitate, cum ar fi un nivel minim de educație, experiență de muncă, formare profesională sau finalizarea unui stagiu, a unei rezidențe sau a unei ucenicii.

Traseul acestei cariere

Pe măsură ce fundraiserii progresează în cariera lor, ei tind să se specializeze într-un anumit domeniu al industriei, cum ar fi colectarea de fonduri pentru companii sau pentru donații majore. Alți Fundraiseri se pot muta lateral în alte domenii funcționale ale celui de-al treilea sector, cum ar fi marketingul, campaniile și comunicațiile.

Alternativ, fundraiserii se pot muta în sectorul privat și pot prelua un rol în departamentul de responsabilitate socială corporativă (CSR) al unei organizații comerciale importante. Fundraiserii pot avansa până la posturi de manager de strângere de fonduri. Cu toate acestea, unele poziții de manager pot necesita, de asemenea, o diplomă de master, pe lângă anii de experiență profesională ca fundraiser.


Perspective de viitor

Perspectivele de angajare pentru fundraiseri par promițătoare, deoarece organizațiile caută mereu să strângă mai multe donații. Candidații cu experiență de stagiu sau de voluntariat în organizații non-profit și de acordare de granturi ar trebui să aibă oportunități mai bune de angajare. Pentru a prospera în această linie de muncă, va trebui să fiți motivat, ambițios, încrezător și tenace.

Dezvoltare profesionala

Perspectivele de angajare pentru fundraiseri par promițătoare, deoarece organizațiile caută mereu să strângă mai multe donații. Candidații cu experiență de stagiu sau de voluntariat în organizații non-profit și de acordare de granturi ar trebui să aibă oportunități mai bune de angajare. Pentru a prospera în această linie de muncă, va trebui să fiți motivat, ambițios, încrezător și tenace.

Extra informatii

În esență, scopul principal al unui fundraiser este de a strânge cât mai mulți bani pentru organizația lor de caritate. Această linie de muncă nu înseamnă să scuturi o găleată de monede în fața unei gări; este vorba despre construirea de relații, organizarea de evenimente și venirea cu idei noi și inovatoare pentru a capta mințile și inimile potențialilor filantropi.

Cum să colectezi fonduri

Fundraiserii folosesc o varietate de strategii și metode în încercarea lor de a solicita donații de la companii, binefăcători bogați, trusturi, fundații și membri ai publicului. Aceștia pot organiza scheme și evenimente de strângere de fonduri, cum ar fi colecte din ușă în ușă, loterii, licitații, tombole, evenimente sportive și baluri de vară. Alternativ, ei își pot concentra eforturile asupra unor patroni fermecători și bogați sau pot stabili legături cu departamentele de responsabilitate socială corporativă ale marilor companii.

Deși majoritatea organizațiilor de caritate se bazează pe voluntari care să lucreze în punctele de vânzare de pe străzile mari sau să strângă fonduri pe străzi, există mai multe locuri de muncă plătite cu normă întreagă și cu jumătate de normă. Cei mai mulți fundraiseri strâng fonduri pentru o organizație care îi angajează direct, deși unii lucrează pentru firme de consultanță cu mulți clienți.

Specializare

Se obișnuiește să se specializeze într-un anumit tip de strângere de fonduri, cum ar fi strângerea de fonduri corporative, strângerea de fonduri pentru comunitate, campania anuală sau de capital, donații majore, strângerea de fonduri pentru moșteniri, evenimente sau trusturi. Cele mai populare categorii în domeniul strângerii de fonduri includ serviciile sociale și civile, marketingul (media și vânzări) și administrația (birocrație, servicii pentru clienți, finanțe și comerț cu amănuntul).

Colaboratorii de fonduri pentru campanii politice

Ei trebuie să cunoască legile privind finanțarea campaniilor electorale, cum ar fi limitele contribuțiilor unei persoane care donează unui anumit candidat.

Colaboratori de campanii anuale de strângere de fonduri

Solicită donații o dată pe an pentru organizația lor. Multe organizații nonprofit au campanii anuale de donații.

Campaniile de strângere de fonduri pentru campanii de capital

Coletează bani pentru un proiect specific, cum ar fi construirea unei clădiri noi la o universitate. Campaniile de capital strâng, de asemenea, bani pentru renovări și pentru crearea sau extinderea unui fond de dotare.

Sunt specializați în strângerea de fonduri pentru donații majore

Sunt specializați în interacțiunea față în față cu donatorii care pot dona sume mari.

Planned-Giving Fundraisers

Solicită donații de la cei care doresc să promită bani la o dată viitoare sau în rate în timp. Acești fundraiseri trebuie să aibă o pregătire specializată în ceea ce privește impozitele referitoare la donațiile de acțiuni, obligațiuni, anuități caritabile și moșteniri de bunuri imobiliare într-un testament.

In concluzie

În esență, scopul principal al unui fundraiser este de a strânge cât mai mulți bani pentru organizația lor de caritate. Această linie de muncă nu înseamnă să scuturi o găleată de monede în fața unei gări; este vorba despre construirea de relații, organizarea de evenimente și venirea cu idei noi și inovatoare pentru a capta mințile și inimile potențialilor filantropi.

Cum să colectezi fonduri

Fundraiserii folosesc o varietate de strategii și metode în încercarea lor de a solicita donații de la companii, binefăcători bogați, trusturi, fundații și membri ai publicului. Aceștia pot organiza scheme și evenimente de strângere de fonduri, cum ar fi colecte din ușă în ușă, loterii, licitații, tombole, evenimente sportive și baluri de vară. Alternativ, ei își pot concentra eforturile asupra unor patroni fermecători și bogați sau pot stabili legături cu departamentele de responsabilitate socială corporativă ale marilor companii.

Deși majoritatea organizațiilor de caritate se bazează pe voluntari care să lucreze în punctele de vânzare de pe străzile mari sau să strângă fonduri pe străzi, există mai multe locuri de muncă plătite cu normă întreagă și cu jumătate de normă. Cei mai mulți fundraiseri strâng fonduri pentru o organizație care îi angajează direct, deși unii lucrează pentru firme de consultanță cu mulți clienți.

Specializare

Se obișnuiește să se specializeze într-un anumit tip de strângere de fonduri, cum ar fi strângerea de fonduri corporative, strângerea de fonduri pentru comunitate, campania anuală sau de capital, donații majore, strângerea de fonduri pentru moșteniri, evenimente sau trusturi. Cele mai populare categorii în domeniul strângerii de fonduri includ serviciile sociale și civile, marketingul (media și vânzări) și administrația (birocrație, servicii pentru clienți, finanțe și comerț cu amănuntul).

Colaboratorii de fonduri pentru campanii politice

Ei trebuie să cunoască legile privind finanțarea campaniilor electorale, cum ar fi limitele contribuțiilor unei persoane care donează unui anumit candidat.

Colaboratori de campanii anuale de strângere de fonduri

Solicită donații o dată pe an pentru organizația lor. Multe organizații nonprofit au campanii anuale de donații.

Campaniile de strângere de fonduri pentru campanii de capital

Coletează bani pentru un proiect specific, cum ar fi construirea unei clădiri noi la o universitate. Campaniile de capital strâng, de asemenea, bani pentru renovări și pentru crearea sau extinderea unui fond de dotare.

Sunt specializați în strângerea de fonduri pentru donații majore

Sunt specializați în interacțiunea față în față cu donatorii care pot dona sume mari.

Planned-Giving Fundraisers

Solicită donații de la cei care doresc să promită bani la o dată viitoare sau în rate în timp. Acești fundraiseri trebuie să aibă o pregătire specializată în ceea ce privește impozitele referitoare la donațiile de acțiuni, obligațiuni, anuități caritabile și moșteniri de bunuri imobiliare într-un testament.

Sfat?

Există doi „i” în Fundraising – ei ar trebui să reprezinte inspirație și inovație, nu imitație și iritare.

Cursuri gratuite bazate pe aptitudinile necesare pentru aceasta cariera

Vrei sa afli cum interactionezi cu cei din jur?

Dureaza 2 minute. Complet gratuit.