Invata bine

Afla care sunt carierele potrivite pentru tine, citeste informatii despre ele, fa cursuri certificate pentru a putea avea un castig.

Select Your Favourite
Category And Start Learning.

Agent de vânzări in publicitate

Take a look around your surroundings. Advertisements abound – be it on billboards and public transportation, newspapers and magazines, or online banners. In a world where advertising has become almost inescapable, Advertising Sales Agents make it their business to sell these physical and virtual ad spaces to companies that seek to increase their market reach and share.

Citeste mai mult
Denumiri alternative
  • Executivi de vânzări de publicitate
  • Consultanți de vânzări de publicitate
  • Reprezentanți de vânzări de publicitate

.

Vrei sa stii ce aptitudini ai? Te invitam sa faci un test gratuit, in urma caruia poti afla care sunt punctele tale forte si ce meserii ti se potrivesc
Incepe testul de aptitudini
Salariile pentru Agent de vânzări in publicitate in afara Romaniei
USA
$53.985 An ~ $4.499 luna
UK
£31.818 An ~ £2.652 luna

Esti interesat de o cariera ca Agent de vânzări in publicitate?
Inregistreaza la urmatoarele cursuri recomandate pentru aceasta meserie. Primesti certificari!

Cariera de Agent de vânzări in publicitate este potrivita pentru persoanele ce au trasaturile de personalitate:

Vrei sa stii care este profilul tau? Foloseste platforma xxx pentru a afla care sunt carierele potrivite pentru tine. Parcurge testul de profilare si iti dam rezultatul pe loc. Gratuit.

Consolidarea între industriile media crește vânzarea unui pachet complet de reclame pentru edițiile tipărite și online ale unei anumite publicații, cum ar fi un ziar sau o revistă.

Exploreaza cariera de Agent de vânzări in publicitate

Uită-te în jurul tău. Reclamele abundă – fie pe panourile publicitare și în mijloacele de transport în comun, în ziare și reviste, fie pe bannerele online. Într-o lume în care publicitatea a devenit aproape inevitabilă, agenții de vânzări de publicitate își fac meseria din a vinde aceste spații publicitare fizice și virtuale companiilor care caută să își mărească raza de acțiune și cota de piață.

.

Responsabilitati

Ce fac agenții de vânzări de publicitate?

Un agent de vânzări de publicitate trebuie, de obicei, să:

  • Persuade potențialii clienți să achiziționeze spațiu publicitar, asigurându-se în același timp că clienții actuali rămân mulțumiți de produsele și serviciile de publicitate
  • Învățați despre un client înainte de a stabili prima întâlnire; adunați date relevante despre produsele clientului, despre clientela actuală și potențială și despre zona geografică a pieței-țintă./li>
  • Contactați și vă întâlniți cu clientul pentru a-i explica modul în care un anumit tip de publicitate îi va promova cel mai bine produsele sau serviciile
  • Pregătiți și prezentați o propunere publicitară care să includă o prezentare generală a suportului publicitar recomandat, mostre de reclame și estimări de costuri
  • Obțineți probele de publicitate sau de ilustrație aprobate de clienți
  • .

  • Procesează toată corespondența legată de conturile lor; redactează contracte în care se specifică costul și lucrările de publicitate care urmează să fie efectuate; abordează orice preocupare pe care clientul o poate avea în legătură cu proiectul
  • Constituie și menține relații durabile și amiabile cu clienții existenți și potențiali; participă la întâlniri de vânzări benefice, la târguri comerciale și la ateliere de formare<
  • /li>
  • Elaborarea instrumentelor de vânzare, a planurilor promoționale și a kiturilor media care ar ajuta la realizarea unei vânzări, fie pe cont propriu, fie în colaborare cu o echipă de marketing
  • Analizați statisticile de vânzări și pregătiți rapoarte despre conturile clienților; urmăriți tendințele din industrie citind despre produsele actuale și noi; monitorizați vânzările, prețurile și produsele concurenților

.

Mediu de lucru standard

Agenții de vânzări de publicitate își pot petrece o mare parte din timp întâlnindu-se cu clienții actuali și potențiali la locurile lor de muncă.

Vă veți petrece timpul în biroul angajatorului dvs. efectuând apeluri telefonice la rece în încercarea de a vinde spațiul publicitar sau timpul agenției, aranjând întâlniri de urmărire cu potențialii clienți interesați și gestionând vânzările pentru clienții care se prezintă la fața locului.

Procesul de vânzare funcționează cel mai bine atunci când toți membrii personalului de vânzări lucrează împreună și beneficiază de cunoștințele și experiența celorlalți.

.


Program de lucru

Majoritatea agenților de vânzări de publicitate lucrează cu normă întreagă. Orajele neregulate, inclusiv weekend-urile și sărbătorile, sunt standard, la fel ca și săptămânile de lucru lungi, care se extind la peste 40 de ore pe săptămână pentru a satisface așteptările angajatorului.


Despre angajatori

Agenții de vânzări de publicitate își pot stimula căutarea de locuri de muncă cerând recomandări din partea rețelei lor, contactând direct companiile, folosind platforme de căutare a locurilor de muncă, mergând la târguri de locuri de muncă, valorificând social media și întrebând la agențiile de recrutare de personal.

Agenții de vânzări de publicitate sunt, în general, angajați de:

  • Companii de publicitate
  • Ziari de știri
  • Reviste
  • Reviste comerciale
  • Companii de radiodifuziune

.


Sindicalizare

Asociația pentru Managementul Vânzărilor este o organizație profesională globală, trans-sectorială, pentru operațiuni și managementul vânzărilor. Membrii vor primi ajutor în urmărirea dezvoltării profesionale sau în conectarea cu profesioniști din industrie care gândesc la fel.

.


Provocari intalnite

Asociația pentru Managementul Vânzărilor este o organizație profesională globală, trans-sectorială, pentru operațiuni și managementul vânzărilor. Membrii vor primi ajutor în urmărirea dezvoltării profesionale sau în conectarea cu profesioniști din industrie care gândesc la fel.

.


Tipul de experienta necesara

Un istoric de vânzări de succes va ajuta la compensarea lipsei calificărilor academice dezirabile într-o carieră orientată spre rezultate, precum cea de agent de vânzări de publicitate. Cea mai bună modalitate de a obține cel puțin doi ani de experiență în vânzări de publicitate este într-o poziție de personal de sprijin de bază sau junior.

Un loc de muncă anterior în marketing sau grafică se va dovedi, de asemenea, un avantaj. În plus, angajatorii preferă candidații cu experiență practică în sistemele de management al relațiilor cu clienții (CRM) și în campaniile de publicitate digitală/pe site.

Cu toate acestea, angajatorii preferă candidații cu experiență practică în sistemele de management al relațiilor cu clienții (CRM) și în campaniile de publicitate digitală/pe site.

Calificari si certificari recomandate

O diplomă de liceu este considerată adecvată pentru o poziție de vânzări la nivel de intrare; totuși, majoritatea angajatorilor, în special companiile editoriale și posturile de radio și televiziune, preferă o diplomă de licență care oferă protocoale de marketing, vânzări, afaceri, comunicare, publicitate și relații publice.

.


Certificari & Diplome

Certificare din partea unei organizații obiective și reputate în ceea ce privește abilitățile de afaceri și competențele de bază, cum ar fi cunoașterea produsului și a companiei, precum și încheierea unei vânzări. Aceasta îi poate ajuta pe agenții de vânzări de publicitate să se evidențieze pe o piață a muncii competitivă și să își sporească șansele de avansare. Programele de certificare de succes protejează bunăstarea publică prin încorporarea unui cod de etică.

Traseul acestei cariere

Agenții de vânzări de publicitate care devin experți în vânzarea de spații publicitare în cadrul unei anumite platforme media sau pentru o anumită industrie pot trece de la clienți mai mici, locali, la clienți mai mari, la nivel național. Aceștia sunt martorii unei creșteri constante și progresive a veniturilor, a rețelei și a razei de acțiune.

Agenții promițători care rămân suficient de mult timp în cadrul unei companii pot fi promovați în poziții de conducere în vânzări și marketing de nivel superior, cum ar fi director de vânzări, director de cont și vicepreședinte de vânzări, care se ocupă mai mult de elaborarea strategiilor. Vânzările corporative ar fi o opțiune atractivă pentru avansarea în carieră.


Perspective de viitor

Candidații cu experiență în vânzări, o diplomă de licență relevantă și cunoștințe de tehnici de publicitate digitală, cum ar fi optimizarea motoarelor de căutare (SEO), ar trebui să aibă cele mai bune perspective de angajare.

Dezvoltare profesionala

Candidații cu experiență în vânzări, o diplomă de licență relevantă și cunoștințe de tehnici de publicitate digitală, cum ar fi optimizarea motoarelor de căutare (SEO), ar trebui să aibă cele mai bune perspective de angajare.

Extra informatii

Instrumente robuste

Cu ajutorul unor instrumente practice, cum ar fi instrumentele de abilitare a vânzărilor și tehnologia de vânzări, agenții de vânzări de publicitate pot dedica mai mult timp activităților de vânzări de bază. Instrumentele de programare a întâlnirilor și șabloanele de e-mail ajută la creșterea eficienței, în timp ce software-ul de automatizare a marketingului facilitează urmărirea nivelului de implicare a clienților și urmărirea acestora cu e-mailuri personalizate.

Familiaritatea duce la expertiză

Câteva agenții de publicitate se concentrează pe vânzarea de spații publicitare în cadrul unui anumit tip de media, cum ar fi presa scrisă, presa audiovizuală și media pe internet. Altele pot viza o anumită industrie, cum ar fi turismul, serviciile de alimentație publică, automobilele, sau anumite categorii de public, inclusiv toate grupurile, de la adolescenți la minorități și până la mamele care stau acasă. Agenții care petrec mult timp lucrând cu astfel de agenții dobândesc o expertiză valoroasă în domeniul respectiv.

Păstrați banii încasați

În general, Agenții de vânzări de publicitate lucrează pe bază de comision; venitul lor depinde de cât de mult spațiu și timp de publicitate pot vinde. De obicei, ei trebuie să îndeplinească cote săptămânale, lunare sau anuale. Domeniul de difuzare radio și tv tinde să ofere un venit mai mare în comparație cu cel de difuzare tv.

Amplasarea de agenți publicitari de vânzări de publicitate este o activitate care oferă un venit mai mare.

In concluzie

Instrumente robuste

Cu ajutorul unor instrumente practice, cum ar fi instrumentele de abilitare a vânzărilor și tehnologia de vânzări, agenții de vânzări de publicitate pot dedica mai mult timp activităților de vânzări de bază. Instrumentele de programare a întâlnirilor și șabloanele de e-mail ajută la creșterea eficienței, în timp ce software-ul de automatizare a marketingului facilitează urmărirea nivelului de implicare a clienților și urmărirea acestora cu e-mailuri personalizate.

Familiaritatea duce la expertiză

Câteva agenții de publicitate se concentrează pe vânzarea de spații publicitare în cadrul unui anumit tip de media, cum ar fi presa scrisă, presa audiovizuală și media pe internet. Altele pot viza o anumită industrie, cum ar fi turismul, serviciile de alimentație publică, automobilele, sau anumite categorii de public, inclusiv toate grupurile, de la adolescenți la minorități și până la mamele care stau acasă. Agenții care petrec mult timp lucrând cu astfel de agenții dobândesc o expertiză valoroasă în domeniul respectiv.

Păstrați banii încasați

În general, Agenții de vânzări de publicitate lucrează pe bază de comision; venitul lor depinde de cât de mult spațiu și timp de publicitate pot vinde. De obicei, ei trebuie să îndeplinească cote săptămânale, lunare sau anuale. Domeniul de difuzare radio și tv tinde să ofere un venit mai mare în comparație cu cel de difuzare tv.

Amplasarea de agenți publicitari de vânzări de publicitate este o activitate care oferă un venit mai mare.

Sfat?

Acest domeniu este axat pe rezultate. Inovația și persistența vă vor ajuta să faceți față oricărei situații.

Cursuri gratuite bazate pe aptitudinile necesare pentru aceasta cariera

Vrei sa afli cum interactionezi cu cei din jur?

Dureaza 2 minute. Complet gratuit.