Agenții de vânzări de publicitate își pot petrece o mare parte din timp întâlnindu-se cu clienții actuali și potențiali la locurile lor de muncă.
Vă veți petrece timpul în biroul angajatorului dvs. efectuând apeluri telefonice la rece în încercarea de a vinde spațiul publicitar sau timpul agenției, aranjând întâlniri de urmărire cu potențialii clienți interesați și gestionând vânzările pentru clienții care se prezintă la fața locului.
Procesul de vânzare funcționează cel mai bine atunci când toți membrii personalului de vânzări lucrează împreună și beneficiază de cunoștințele și experiența celorlalți.
.
Program de lucru
Majoritatea agenților de vânzări de publicitate lucrează cu normă întreagă. Orajele neregulate, inclusiv weekend-urile și sărbătorile, sunt standard, la fel ca și săptămânile de lucru lungi, care se extind la peste 40 de ore pe săptămână pentru a satisface așteptările angajatorului.
Despre angajatori
Agenții de vânzări de publicitate își pot stimula căutarea de locuri de muncă cerând recomandări din partea rețelei lor, contactând direct companiile, folosind platforme de căutare a locurilor de muncă, mergând la târguri de locuri de muncă, valorificând social media și întrebând la agențiile de recrutare de personal.
Agenții de vânzări de publicitate sunt, în general, angajați de:
- Companii de publicitate
- Ziari de știri
- Reviste
- Reviste comerciale
- Companii de radiodifuziune
.
Sindicalizare
Asociația pentru Managementul Vânzărilor este o organizație profesională globală, trans-sectorială, pentru operațiuni și managementul vânzărilor. Membrii vor primi ajutor în urmărirea dezvoltării profesionale sau în conectarea cu profesioniști din industrie care gândesc la fel.
.
Provocari intalnite
Asociația pentru Managementul Vânzărilor este o organizație profesională globală, trans-sectorială, pentru operațiuni și managementul vânzărilor. Membrii vor primi ajutor în urmărirea dezvoltării profesionale sau în conectarea cu profesioniști din industrie care gândesc la fel.
.