Agențiile de cercetare de marketing și agențiile de consultanță sunt de obicei situate în centrele comerciale și în jurul acestora. Analiștii de cercetare de piață lucrează de obicei la birou, dar ar putea fi necesare unele deplasări naționale și internaționale pentru a vizita clienții și a-și finaliza cercetările. Puteți lucra singur sau cu o echipă cu multiple talente.
Program de lucru
Analiștii de cercetare de piață interni și cantitativi lucrează de obicei cu normă întreagă în timpul orelor de lucru obișnuite; termenele limită ale proiectelor pot necesita ocazional lucrul de seară sau de weekend.
Cercetătorii cantitativi trebuie adesea să lucreze seara și în weekend pentru a avea un contact mai bun cu respondenții lor. Rolurile la client pot necesita întreruperi de carieră și detașări.
Despre angajatori
Analiștii de cercetare de piață sunt de obicei angajați de firme specializate sau de firme de consultanță care supraveghează proiecte de cercetare comandate de diverse întreprinderi și industrii. Locurile de muncă directe în cadrul unor astfel de companii sunt mai puțin frecvente.
Puteți fi angajat direct de către o corporație (cunoscută sub numele de client-side) pentru a aduna date privind opiniile consumatorilor, cheltuielile și modelele de marketing care operează în cadrul firmelor de producție, farmaceutice și de vânzare cu amănuntul, precum și în cadrul agențiilor de publicitate și al organizațiilor de caritate.
Analiștii de piață seniori au avantajul în ceea ce privește contractele pe termen scurt.
Analiștii de cercetare de piață sunt în general angajați de către:
- Agenții de publicitate
- Organizații caritabile
- Agenții guvernamentale
- Agenții de cercetare de marketing
- .Consilii de cercetare de marketing
- Companii de producție
- Companii farmaceutice
- Companii de vânzare cu amănuntul
- Instituții de cercetare
.
Sindicalizare
Asociațiile și organizațiile profesionale sunt o resursă crucială pentru analiștii de cercetare de piață interesați de dezvoltarea profesională. Asociația de Cercetare de Marketing (MRA) este o societate profesională pentru cei implicați sau preocupați de cercetarea de marketing și de opinie.
Aderarea la o astfel de organizație vă va oferi instrumentele și conexiunile necesare pentru această meserie. Apartenența la una sau mai multe adaugă valoare CV-ului dumneavoastră, consolidându-vă în același timp acreditările și calificările.
Provocari intalnite
Asociațiile și organizațiile profesionale sunt o resursă crucială pentru analiștii de cercetare de piață interesați de dezvoltarea profesională. Asociația de Cercetare de Marketing (MRA) este o societate profesională pentru cei implicați sau preocupați de cercetarea de marketing și de opinie.
Aderarea la o astfel de organizație vă va oferi instrumentele și conexiunile necesare pentru această meserie. Apartenența la una sau mai multe adaugă valoare CV-ului dumneavoastră, consolidându-vă în același timp acreditările și calificările.