Invata bine

Afla care sunt carierele potrivite pentru tine, citeste informatii despre ele, fa cursuri certificate pentru a putea avea un castig.

Select Your Favourite
Category And Start Learning.

Angrosist

Wholesalers serve as the wise middlemen of a business transaction; they work with manufacturers and retailers to facilitate the smooth flow of goods from the shop floor to the customer’s table.

Citeste mai mult
Denumiri alternative
  • Comerciant angrosist
  • Importator
  • Exportator
  • Jobber
Vrei sa stii ce aptitudini ai? Te invitam sa faci un test gratuit, in urma caruia poti afla care sunt punctele tale forte si ce meserii ti se potrivesc
Incepe testul de aptitudini
Salariile pentru Angrosist in afara Romaniei
USA
$74.152 An ~ $6.179 luna
UK
£28.500 An ~ £2.375 luna

Esti interesat de o cariera ca Angrosist?
Inregistreaza la urmatoarele cursuri recomandate pentru aceasta meserie. Primesti certificari!

Cariera de Angrosist este potrivita pentru persoanele ce au trasaturile de personalitate:

Vrei sa stii care este profilul tau? Foloseste platforma xxx pentru a afla care sunt carierele potrivite pentru tine. Parcurge testul de profilare si iti dam rezultatul pe loc. Gratuit.

Outătrei la sută dintre companiile de comerț cu ridicata din SUA sunt considerate întreprinderi mici, cu vânzări anuale de mai puțin de 10 milioane de dolari.

Exploreaza cariera de Angrosist

Grossistii servesc ca intermediari înțelepți ai unei tranzacții de afaceri; ei lucrează cu producătorii și comercianții cu amănuntul pentru a facilita un flux lin de bunuri de la magazin la masa clientului.

Responsabilitati

Ce fac angrosiștii?

Un angrosist ar trebui, de obicei, să:

  • Cumpăra bunuri durabile/nedurabile la prețuri competitive de la producători în vrac și să le vândă la preț redus comercianților cu amănuntul și punctelor de desfacere pentru vânzare ulterioară

  • Analizați cerințele pieței și ale echipei de vânzări pentru a selecta produsele cu un puternic interes pentru consumatori
  • Analizați tendințele de cumpărare din trecut, înregistrările de vânzări, prețul și calitatea mărfurilor pentru a determina valoarea și randamentul acestora
  • Coordonați cu echipa de vânzări și de achiziții pentru a satisface cerințele clienților și plasați comenzile în consecință
  • Coordonați cu producătorii, negociați și asigurați oferte optime pentru diverse mărfuri; autorizați plata în conformitate cu acordul contractual

    /li>

  • Gestionați transportul mărfii către destinațiile corespunzătoare

  • Furnizați funcționarilor informații care să fie tipărite pe etichetele de preț, cum ar fi prețul/majorările sau reducerile de preț/numărul producătorului/codul sezonului/numărul stilului

  • p>Realizați inspecții periodice ale bunurilor de probă pentru a asigura conformitatea cu standardele clientului
  • Evaluați toate bunurile și verificați dacă există deteriorări sau discrepanțe; informați autoritățile în cauză, dacă este necesar
  • li>

    Supravegheați revânzarea mărfii și evaluați marjele de profit pentru produse; colaborați cu echipa de vânzări și elaborați scheme viabile pentru introducerea de noi produse

  • Revizuiți bugetele și adoptați strategii de achiziție adecvate; pregătesc și actualizează comenzile de achiziție și inventarul de aprovizionare de achiziție
  • păstrează evidența plăților către producători/ furnizori și sursele de produse
  • Supraveghează performanța profesională și efectuează evaluări periodice ale performanțelor personalului propriu
  • /p>
  • Mantine relații productive cu furnizorii, clienții și potențialii clienți
  • Supraveghează activitățile de vânzare ale concurenților; analizează aspectele de mediu ale mărfurilor concurente

Mediu de lucru standard

Grossistii îsi petrec timpul făcând afaceri de la birouri. Ei pot ieși din birou pentru a inspecta marfa într-o locație de producție, pentru a participa la târguri comerciale sau pentru a avea întâlniri cu furnizorii sau clienții. Accesul facil la un telefon și la un computer este tot ce au nevoie pentru a realiza cea mai mare parte a muncii lor.


Program de lucru

Grosistii lucrează mai mult de 40 de ore pe săptămână, cu un program de lucru regulat de la 9 la 5.


Despre angajatori

Grosistii își pot stimula cariera cerând recomandări din partea rețelei lor și contactând direct companiile.

Grossistii sunt în general angajați de:

  • Firme mici din partea cumpărătorilor
  • Firme mari din partea vânzătorilor
  • Distribuitori

    /li>

  • Distribuitori cu amănuntul
  • Magazine deținute de companii
  • Firme de marketing online

.


Sindicalizare

Asociațiile și organizațiile profesionale, cum ar fi Asociația Națională a Angrosiștilor-Distribuitori, sunt esențiale pentru angrosiștii interesați să se dezvolte profesional sau să se conecteze cu profesioniști cu păreri similare din industria sau ocupația lor. Apartenența la una sau mai multe adaugă valoare CV-ului dvs. în timp ce vă consolidează acreditările și calificările.


Provocari intalnite

Asociațiile și organizațiile profesionale, cum ar fi Asociația Națională a Angrosiștilor-Distribuitori, sunt esențiale pentru angrosiștii interesați să se dezvolte profesional sau să se conecteze cu profesioniști cu păreri similare din industria sau ocupația lor. Apartenența la una sau mai multe adaugă valoare CV-ului dvs. în timp ce vă consolidează acreditările și calificările.


Tipul de experienta necesara

Experiența profesională anterioară ca și consilier financiar, angrosist intern sau manager de vânzări vă va ajuta să deveniți un angrosist desăvârșit. Citiți despre această profesie și intervievați/experții care lucrează în domeniul comerțului cu ridicata pentru a vă îmbunătăți cunoștințele despre ceea ce înseamnă să fii un Wholesaler.

.

Calificari si certificari recomandate

Majoritatea angrosiștilor au o diplomă de licență în inginerie sau științe biologice, mai ales dacă doresc să vândă produse specializate sau farmaceutice. O diplomă de licență în domeniul distribuției industriale, al gestionării lanțului de aprovizionare, al economiei sau al logisticii este preferată pentru posturile din mediul industrial.

Un număr minim posedă un masterat, dar este posibil să devină unul cu doar o diplomă de liceu sau GED (General Education Development). Cunoașterea aprofundată a produselor și a piețelor cu care vă veți ocupa vă va oferi un avantaj competitiv.

Concentrați-vă pe studii de afaceri, matematică, contabilitate și calculatoare în timpul liceului. Bazarea în științele fizice și biologice va ajuta la intrarea într-un program de inginerie sau de farmacie, dacă sunteți hotărât să deveniți un angrosist de produse tehnice sau farmaceutice.

.


Certificari & Diplome

Certificările în planificare financiară, dezvoltarea afacerilor, controlul calității, managementul lanțului de aprovizionare și vânzări de la o organizație obiectivă și reputată vă vor crește șansele de avansare. În general, pentru a obține certificarea este necesară o combinație de educație, experiență și teste, deși cerințele diferă de la o regiune la alta.

Certificările care vă îmbunătățesc abilitățile interpersonale, operaționale și organizaționale vă vor ajuta, de asemenea, să vă puneți pe picioare afacerea de comerț cu ridicata. Angrosiștii realizați reușesc să tranzacționeze și să trateze cu producătorii, comercianții cu amănuntul, potențialii clienți și furnizori fără a crea sentimente rele. O logistică riguroasă este esențială pentru o operațiune fără probleme și depinde de strategii organizaționale și operaționale eficiente.

Un angrosist poate avea nevoie de o licență cunoscută sub numele de identificare de revânzător/ angrosist/detail sau licență de revânzător/vânzător sau certificat/număr de revânzare. Veți avea nevoie, de asemenea, de un permis de vânzător și de un certificat de denumire comercială DBA (doing business as) dacă intenționați să vindeți articole tangibile/taxabile. Nerespectarea condițiilor prealabile de mai sus poate duce la sancțiuni penale.

Înregistrarea unei licențe de afaceri este esențială și trebuie finalizată înainte de a începe o afacere ca angrosist.

Traseul acestei cariere

Performanța, experiența și dobândirea de calificări profesionale vă conduc în carieră spre roluri de conducere și de management. Un angrosist cu un nivel de performanță constant ridicat poate fi eligibil pentru promovarea ca Account Executive și, în cele din urmă, să devină Senior Sales Executive.

.


Perspective de viitor

Candidații care au cunoștințele și experiența necesară în domeniul în care doresc să lucreze au cele mai bune perspective de angajare.

Dezvoltare profesionala

Candidații care au cunoștințele și experiența necesară în domeniul în care doresc să lucreze au cele mai bune perspective de angajare.

Extra informatii

Înainte de a începe

Comerciantul angrosist achiziționează cantități mari de bunuri, le depozitează și le vinde în cantități mai rezonabile pentru o marjă de profit către comercianți cu amănuntul/distribuitori. Aceștia se pot concentra pe achiziționarea de la și vânzarea către zeci de industrii diferite sau se pot limita la una sau două.

Cercetarea îi ajută pe angrosiștii începători să își înțeleagă propriile puncte forte și tipul de industrie/produse în care ar putea avea un avantaj competitiv. Un nou-venit va trebui să profite de contactele și de rețeaua sa pentru a se impune în industrie.

Cercetați furnizori care pot livra marfă de calitate în mod eficient, rapid și la un preț rezonabil. Stabiliți exact de cât spațiu aveți nevoie pentru a vă păstra propriul stoc și locația acestuia. Începeți la scară mică și planificați să creșteți. Stabiliți prețurile la un nivel care să reflecte calitatea produsului, să vă aducă profit și să fie corect.

Efectuați o analiză a modului în care veți face ajunge produsele la clientul dumneavoastră. Puneți în balanță costul, viteza și calitatea serviciilor atunci când vă alegeți curierul.

Gândiți-vă la modul în care clienții dvs. vor face plățile. Există o serie de opțiuni, de la sisteme portabile de tip iZettle la aparate mai fixe pentru carduri, până la transferuri bancare online/plăți cu cardul/planuri de credit. Veți fi taxat pentru acest serviciu pe baza unui cost per tranzacție, a unui abonament sau a unui procent.

Când există politici bune de returnare, un angrosist va putea returna producătorului bunurile deteriorate sau cele care nu sunt potrivite pentru vânzare. De asemenea, se pot ocupa de orice returnare de bunuri de către client din cauza defectelor sau din alt motiv.

Stabilește un site web la modă, disponibil 24/7, pentru a ajuta afacerea să acopere o piață mai mare. Includeți informații esențiale despre afacere și o modalitate de a intra în contact cu compania prin intermediul site-ului web, astfel încât să fiți mereu în afaceri.

Serviți clientul, fără greș

Cu furnizorul potrivit, serviciul de curierat perfect și o planificare fără cusur, lucrurile vor merge adesea așa cum ați planificat. În ocaziile ciudate în care există inundații și livrarea nu poate ajunge la destinație sau furnizorul dvs. nu mai are în stoc un anumit articol, clienții dvs. își pot îndrepta afacerile în altă parte. Aveți grijă de clienții dvs. în orice moment pentru a preveni astfel de incidente.

Gestionați-vă inventarul și anunțați-vă clientul în avans dacă este posibil ca ceva să devină indisponibil. Asigurați-vă că rămâneți la curent cu curierii dvs., în special în timpul sezonului de sărbători sau al episoadelor de vreme nefavorabilă. Fiți pregătiți pentru neprevăzut și faceți față acestuia, astfel încât să continuați să vă păstrați și să vă creșteți baza de clienți.

Asigurați-vă

Grosistii ar trebui să ia în considerare investiția într-o asigurare de răspundere civilă publică și o asigurare de răspundere civilă profesională pentru a atenua riscurile costisitoare.

În favoarea dumneavoastră

Grossistii nu își produc propriile bunuri și nu au nevoie de echipamente de producție costisitoare; de obicei, vând online, dintr-un depozit sau dintr-o unitate de depozitare și nu au nevoie de proprietăți imobiliare comerciale de primă mână pentru a atrage clienți, ca în cazul comercianților cu amănuntul.

In concluzie

Înainte de a începe

Comerciantul angrosist achiziționează cantități mari de bunuri, le depozitează și le vinde în cantități mai rezonabile pentru o marjă de profit către comercianți cu amănuntul/distribuitori. Aceștia se pot concentra pe achiziționarea de la și vânzarea către zeci de industrii diferite sau se pot limita la una sau două.

Cercetarea îi ajută pe angrosiștii începători să își înțeleagă propriile puncte forte și tipul de industrie/produse în care ar putea avea un avantaj competitiv. Un nou-venit va trebui să profite de contactele și de rețeaua sa pentru a se impune în industrie.

Cercetați furnizori care pot livra marfă de calitate în mod eficient, rapid și la un preț rezonabil. Stabiliți exact de cât spațiu aveți nevoie pentru a vă păstra propriul stoc și locația acestuia. Începeți la scară mică și planificați să creșteți. Stabiliți prețurile la un nivel care să reflecte calitatea produsului, să vă aducă profit și să fie corect.

Efectuați o analiză a modului în care veți face ajunge produsele la clientul dumneavoastră. Puneți în balanță costul, viteza și calitatea serviciilor atunci când vă alegeți curierul.

Gândiți-vă la modul în care clienții dvs. vor face plățile. Există o serie de opțiuni, de la sisteme portabile de tip iZettle la aparate mai fixe pentru carduri, până la transferuri bancare online/plăți cu cardul/planuri de credit. Veți fi taxat pentru acest serviciu pe baza unui cost per tranzacție, a unui abonament sau a unui procent.

Când există politici bune de returnare, un angrosist va putea returna producătorului bunurile deteriorate sau cele care nu sunt potrivite pentru vânzare. De asemenea, se pot ocupa de orice returnare de bunuri de către client din cauza defectelor sau din alt motiv.

Stabilește un site web la modă, disponibil 24/7, pentru a ajuta afacerea să acopere o piață mai mare. Includeți informații esențiale despre afacere și o modalitate de a intra în contact cu compania prin intermediul site-ului web, astfel încât să fiți mereu în afaceri.

Serviți clientul, fără greș

Cu furnizorul potrivit, serviciul de curierat perfect și o planificare fără cusur, lucrurile vor merge adesea așa cum ați planificat. În ocaziile ciudate în care există inundații și livrarea nu poate ajunge la destinație sau furnizorul dvs. nu mai are în stoc un anumit articol, clienții dvs. își pot îndrepta afacerile în altă parte. Aveți grijă de clienții dvs. în orice moment pentru a preveni astfel de incidente.

Gestionați-vă inventarul și anunțați-vă clientul în avans dacă este posibil ca ceva să devină indisponibil. Asigurați-vă că rămâneți la curent cu curierii dvs., în special în timpul sezonului de sărbători sau al episoadelor de vreme nefavorabilă. Fiți pregătiți pentru neprevăzut și faceți față acestuia, astfel încât să continuați să vă păstrați și să vă creșteți baza de clienți.

Asigurați-vă

Grosistii ar trebui să ia în considerare investiția într-o asigurare de răspundere civilă publică și o asigurare de răspundere civilă profesională pentru a atenua riscurile costisitoare.

În favoarea dumneavoastră

Grossistii nu își produc propriile bunuri și nu au nevoie de echipamente de producție costisitoare; de obicei, vând online, dintr-un depozit sau dintr-o unitate de depozitare și nu au nevoie de proprietăți imobiliare comerciale de primă mână pentru a atrage clienți, ca în cazul comercianților cu amănuntul.

Sfat?

Dispuneți standarde foarte stricte de sănătate și siguranță pentru a evita eșecurile sistemului și riscul de a fi sancționat penal.

Cursuri gratuite bazate pe aptitudinile necesare pentru aceasta cariera

Vrei sa afli cum interactionezi cu cei din jur?

Dureaza 2 minute. Complet gratuit.