Înainte de a începe
Comerciantul angrosist achiziționează cantități mari de bunuri, le depozitează și le vinde în cantități mai rezonabile pentru o marjă de profit către comercianți cu amănuntul/distribuitori. Aceștia se pot concentra pe achiziționarea de la și vânzarea către zeci de industrii diferite sau se pot limita la una sau două.
Cercetarea îi ajută pe angrosiștii începători să își înțeleagă propriile puncte forte și tipul de industrie/produse în care ar putea avea un avantaj competitiv. Un nou-venit va trebui să profite de contactele și de rețeaua sa pentru a se impune în industrie.
Cercetați furnizori care pot livra marfă de calitate în mod eficient, rapid și la un preț rezonabil. Stabiliți exact de cât spațiu aveți nevoie pentru a vă păstra propriul stoc și locația acestuia. Începeți la scară mică și planificați să creșteți. Stabiliți prețurile la un nivel care să reflecte calitatea produsului, să vă aducă profit și să fie corect.
Efectuați o analiză a modului în care veți face ajunge produsele la clientul dumneavoastră. Puneți în balanță costul, viteza și calitatea serviciilor atunci când vă alegeți curierul.
Gândiți-vă la modul în care clienții dvs. vor face plățile. Există o serie de opțiuni, de la sisteme portabile de tip iZettle la aparate mai fixe pentru carduri, până la transferuri bancare online/plăți cu cardul/planuri de credit. Veți fi taxat pentru acest serviciu pe baza unui cost per tranzacție, a unui abonament sau a unui procent.
Când există politici bune de returnare, un angrosist va putea returna producătorului bunurile deteriorate sau cele care nu sunt potrivite pentru vânzare. De asemenea, se pot ocupa de orice returnare de bunuri de către client din cauza defectelor sau din alt motiv.
Stabilește un site web la modă, disponibil 24/7, pentru a ajuta afacerea să acopere o piață mai mare. Includeți informații esențiale despre afacere și o modalitate de a intra în contact cu compania prin intermediul site-ului web, astfel încât să fiți mereu în afaceri.
Serviți clientul, fără greș
Cu furnizorul potrivit, serviciul de curierat perfect și o planificare fără cusur, lucrurile vor merge adesea așa cum ați planificat. În ocaziile ciudate în care există inundații și livrarea nu poate ajunge la destinație sau furnizorul dvs. nu mai are în stoc un anumit articol, clienții dvs. își pot îndrepta afacerile în altă parte. Aveți grijă de clienții dvs. în orice moment pentru a preveni astfel de incidente.
Gestionați-vă inventarul și anunțați-vă clientul în avans dacă este posibil ca ceva să devină indisponibil. Asigurați-vă că rămâneți la curent cu curierii dvs., în special în timpul sezonului de sărbători sau al episoadelor de vreme nefavorabilă. Fiți pregătiți pentru neprevăzut și faceți față acestuia, astfel încât să continuați să vă păstrați și să vă creșteți baza de clienți.
Asigurați-vă
Grosistii ar trebui să ia în considerare investiția într-o asigurare de răspundere civilă publică și o asigurare de răspundere civilă profesională pentru a atenua riscurile costisitoare.
În favoarea dumneavoastră
Grossistii nu își produc propriile bunuri și nu au nevoie de echipamente de producție costisitoare; de obicei, vând online, dintr-un depozit sau dintr-o unitate de depozitare și nu au nevoie de proprietăți imobiliare comerciale de primă mână pentru a atrage clienți, ca în cazul comercianților cu amănuntul.
Sfat?
Dispuneți standarde foarte stricte de sănătate și siguranță pentru a evita eșecurile sistemului și riscul de a fi sancționat penal.