Comision
În mod normal, comercianții de mașini primesc un salariu de bază și sunt compensați în plus pentru fiecare mașină pe care o vând. Comisionul tău lunar depinde de numărul de vehicule vândute de tine. Deși ratele de comision variază de la un dealer la altul, acestea tind să fie de 20 până la 30 la sută din profit.
Prima impresie contează
Comercianții auto trebuie să aibă personalități dinamice, bine informate și demne de încredere. Într-adevăr, la angajare, angajatorii sunt în căutarea candidaților care au dorința de a reuși, o fascinație sinceră pentru mașini, o perspectivă și un aspect profesional și o personalitate amabilă.
Profiturile meseriei
Comercianții auto de succes se bucură adesea de planuri de bonusuri din partea producătorilor, mașini demo și reduceri la servicii, automobile și piese auto.
Potrivire de vânzare online
O creștere constantă a utilizării internetului de către clienți pentru a căuta mașini și a contacta dealerii face imperativ ca Traderii auto să construiască de la bun început o relație personalizată cu clienții online.
Un mod simplu, dar eficient de a construi o relație este de a folosi corect numele clientului. Personalizarea e-mailurilor și a anunțurilor de marketing prin intermediul numelor clienților vă va ajuta să reduceți decalajul tehnologic în interacțiunile personale.
Clienții potențiali și cei care revin vor fi mai încrezători în a vă acorda încrederea lor și în cunoștințele dumneavoastră. Nu uitați să le răspundeți clienților prompt, cu răspunsuri informative și detaliate și cu o gramatică bună.
Întreținere de rutină
Clienții se bazează pe notificările dealerului pentru programele de întreținere și reparații de rutină. Acest lucru oferă reprezentanțelor un avantaj față de atelierele de reparații auto terțe. Prin urmare, este esențial să se asigure satisfacția clienților și să se țină clienții la curent cu serviciile oferite la reprezentanță.
Completarea întreținerii și reparațiilor la reprezentanță este benefică și pentru proprietarul vehiculului. În cazul în care proprietarii ar dori să vândă mașina în viitor, reprezentanța ar avea întregul istoric al vehiculului. La rândul său, următorul cumpărător al vehiculului second-hand va fi liniștit în ceea ce privește calitatea produsului pe care îl va achiziționa.
Un amestec judicios
Cercetarea confirmă faptul că, deși clienții preferă să caute un vehicul online, aceștia doresc să cumpere vehiculul în persoană de la o reprezentanță. Prin urmare, este esențial să se asigure că site-ul web al dealerului este ușor de navigat, informativ și atractiv din punct de vedere vizual.
Sfat?
Dacă simțiți că potențialul dvs. client își pierde concentrarea sau este copleșit de informații, retrageți-vă și asigurați-vă că restabiliți relația. În loc să îi forțați să primească informații sau să fiți insistent, întrebați-i despre slujba, hobby-urile și munca lor.
După ce clientul se simte din nou confortabil, încercați să creați o legătură între viața lor și mașina pe care i-o arătați.