Invata bine

Afla care sunt carierele potrivite pentru tine, citeste informatii despre ele, fa cursuri certificate pentru a putea avea un castig.

Select Your Favourite
Category And Start Learning.

Comerciant auto

Charismatic, motivated, and competitive, Car Traders are masters in the art of persuasion. Their extensive knowledge of the industry and their charming manner convince the most recalcitrant customers to invest in an automobile that seems the answer to all their wants and needs.

Citeste mai mult
Denumiri alternative
  • Vânzător de automobile
  • Reprezentant vânzări auto
  • Vânzător auto
  • Comerciant auto
  • Comerciant auto

.

Vrei sa stii ce aptitudini ai? Te invitam sa faci un test gratuit, in urma caruia poti afla care sunt punctele tale forte si ce meserii ti se potrivesc
Incepe testul de aptitudini
Salariile pentru Comerciant auto in afara Romaniei
USA
$27.320 An ~ $2.277 luna
UK
£21.249 An ~ £1.771 luna

Esti interesat de o cariera ca Comerciant auto?
Inregistreaza la urmatoarele cursuri recomandate pentru aceasta meserie. Primesti certificari!

Cariera de Comerciant auto este potrivita pentru persoanele ce au trasaturile de personalitate:

Vrei sa stii care este profilul tau? Foloseste platforma xxx pentru a afla care sunt carierele potrivite pentru tine. Parcurge testul de profilare si iti dam rezultatul pe loc. Gratuit.

În urma unei creșteri constante a cumpărătorilor care se orientează către vehicule de ocazie, 64% dintre cumpărătorii americani au luat în considerare achiziționarea de mașini second-hand în detrimentul celor noi în 2019.

.

Exploreaza cariera de Comerciant auto

Carismatic, motivat și competitiv, Comercianții de mașini sunt maeștri în arta persuasiunii. Cunoștințele lor vaste în domeniu și felul lor fermecător de a fi îi conving și pe cei mai recalcitranți clienți să investească într-un automobil care pare a fi răspunsul la toate dorințele și nevoile lor.

.

Responsabilitati

Ce fac comercianții de mașini?

Un comerciant de mașini ar trebui în mod obișnuit să:

  • Să vândă clienților mașini noi și second-hand după ce le măsoară nevoile lor în materie de vehicule, să le arate vehiculele care corespund acestor nevoi și să organizeze teste de conducere
  • Să înțeleagă trăsăturile, caracteristicile, capacitățile și limitările automobilelor relevante printr-o inspecție amănunțită
  • Convertiți vizitatorii în clienți prin potrivirea nevoilor și intereselor lor cu un automobil adecvat
  • Oferiți o analiză detaliată de comparație/contrapunere a modelelor concurente pentru a atrage și mai mult atenția clientului.
  • Aducem clienții în teste de conducere pentru a prezenta automobilele; ghidăm clienții în timpul testelor de conducere pentru a asigura o demonstrație sigură a caracteristicilor atractive ale vehiculelor.
  • Încheiați vânzările prin depășirea obiecțiilor clienților; negociați prețul final de vânzare; vindeți accesorii sau servicii suplimentare, cum ar fi garanțiile și asigurările
  • Asistați clienții în ceea ce privește încheierea contractelor de vânzare, finanțarea, garanțiile, plata, livrarea produsului, serviciile suplimentare și orice alte preocupări valabile
  • Construiți relații cu clienții noi și cu cei care revin pentru a crește probabilitatea de vânzare; mențineți o bază de date cu clienții cu care să comunicați prin e-mail, telefonic sau personal.
  • Sugerați schimburi clienților actuali, întâlniți-vă cu clienții potențiali la activitățile din comunitate, întâmpinați persoanele care vin la fața locului și răspundeți la solicitări
  • Comunicați cu echipa de service pentru a asigura calitatea și livrarea la timp a mașinilor vândute
  • Scrieți rapoarte pentru a informa managerii de departament și de vânzări despre tranzacțiile de vânzare încheiate și păstrați înregistrările oficiale.
  • Reuniți-vă cu membrii echipei și cu ofițerii superiori pentru a crea strategii pentru atingerea obiectivelor de vânzări; recomandați campanii de vânzări și promoții.
  • Ajutați la amenajarea showroom-ului pentru a crea o expunere atractivă și impresionantă a automobilelor.
  • Ambunătățiți reputația reprezentanței prin oferirea voluntară pentru a satisface cereri noi și diverse

.

Mediu de lucru standard

Comercianții auto lucrează de obicei într-o reprezentanță care vinde anumite mărci de mașini noi sau second-hand. Pe lângă faptul că veți raporta managerului de vânzări și veți interacționa cu colegii de muncă, vă veți petrece cea mai mare parte a zilei de lucru cu clienții care caută un vehicul – aceștia includ persoane care au stabilit întâlniri și cei care pur și simplu intră pe ușă.

.


Program de lucru

Orarul de lucru poate fi imprevizibil și poate varia între 12-14 ore. Orele de lucru depind de numărul de clienți pe care trebuie să îi vedeți într-o zi. Adesea, multe ore de lucru sunt petrecute așteptând ca clienții să se prezinte la programare sau să viziteze reprezentanța.

.


Despre angajatori

Căutarea unui nou loc de muncă poate părea o provocare. Comercianții de mașini își pot stimula căutarea unui loc de muncă cerând recomandări rețelei lor, contactând direct angajatorii, folosind platforme de căutare a locurilor de muncă, mergând la târguri de locuri de muncă, valorificând social media și interesându-se la agențiile de recrutare de personal.

Comercianții auto sunt, în general, angajați de:

  • Comercianți de mașini noi
  • .Dealeri de mașini second-hand
  • Showroom-uri auto

.


Sindicalizare

Asociațiile și organizațiile profesionale, cum ar fi versiunea locală a Asociației Europene a Comercianților Independenți de Vehicule sau asociațiile naționale de dealeri auto, sunt esențiale pentru comercianții de autovehicule interesați să se dezvolte profesional sau să se conecteze cu profesioniști cu păreri similare din industria sau ocupația lor.

Aderarea la una sau mai multe asociații adaugă valoare CV-ului dumneavoastră, consolidându-vă în același timp acreditările și calificările.


Provocari intalnite

Asociațiile și organizațiile profesionale, cum ar fi versiunea locală a Asociației Europene a Comercianților Independenți de Vehicule sau asociațiile naționale de dealeri auto, sunt esențiale pentru comercianții de autovehicule interesați să se dezvolte profesional sau să se conecteze cu profesioniști cu păreri similare din industria sau ocupația lor.

Aderarea la una sau mai multe asociații adaugă valoare CV-ului dumneavoastră, consolidându-vă în același timp acreditările și calificările.


Tipul de experienta necesara

Oricărei experiențe de lucru în vânzări îi va fi de ajutor unui potențial comerciant auto și poate înlocui cel puțin un an de experiență în domeniu.

Cu toate acestea, experiența în domeniu este foarte recomandată, deoarece vă diferențiază de concurență.

Shadow un profesionist cu experiență sau lucrați într-un atelier auto, un atelier de reparații auto sau un magazin de piese auto cu amănuntul pentru a obține o experiență valoroasă în acest domeniu de activitate.

Atelierele de lucru, publicațiile curente din industrie și saloanele auto ajută la creșterea cunoștințelor dumneavoastră și arată angajamentul și interesul dumneavoastră față de acest domeniu. Acestea vă vor permite să faceți o primă impresie excelentă asupra potențialilor angajatori.

Pentru a face o primă impresie excelentă asupra potențialilor angajatori.

.

Calificari si certificari recomandate

Majoritatea comercianților de mașini se pot mulțumi cu o diplomă de liceu. Cu toate acestea, o diplomă de asociat de la un colegiu comunitar într-un domeniu legat de afaceri ar ajuta la lansarea carierei mai ușor.

.


Certificari & Diplome

Un comerciant de mașini trebuie să aibă un permis de conducere valabil. În timp ce clienții iau, de obicei, mașinile pentru un test drive, s-ar putea să vă ceară uneori să conduceți și să faceți demonstrații.

Certificările în cursuri legate de afaceri vă vor perfecționa abilitățile de marketing. În plus, cursurile care vă îmbunătățesc abilitățile de vânzări, comunicare, negociere, calculator, relații interpersonale și mecanică merită efortul. Certificarea va arăta potențialilor angajatori pregătirea, abilitățile și angajamentul dumneavoastră.

.

Traseul acestei cariere

Experiența, munca asiduă, dedicarea și calificările dezirabile determină evoluția în carieră a comercianților auto. Angajații cu o etică a muncii și un randament constant bun pot fi eligibili pentru promovări în cadrul companiei, al industriei sau al altor industrii legate de vânzări.

Există oportunități bune de-a lungul unor trasee de carieră diverse. Un comerciant auto care și-a dovedit capacitățile poate fi promovat ca manager de vânzări pe internet, director de vânzări pe internet, director de vânzări și director financiar.

Puteți deveni manager de echipă sau puteți fi pus în fruntea produselor de finanțare a creditelor și a domeniilor de activitate care se suprapun, ca manager de afaceri.

Se poate aspira chiar la a deveni director general de vânzări (GSM) și director general (GM) al unei reprezentanțe sau director de vânzări zonale și, în cele din urmă, director național de vânzări.

De asemenea, puteți aspira să vă înființați și să vă mențineți propria reprezentanță într-o zi.

Vânzarea și perseverența sunt două dintre cele mai importante trăsături pe care trebuie să le aveți – aceste abilități transferabile vă vor asigura o carieră interesantă în alte industrii axate pe vânzări.

Cealaltă carieră este cea de director de vânzări.


Perspective de viitor

Candidații cu abilitățile necesare, experiența, personalitatea impresionabilă și un bun dosar de muncă au cele mai bune perspective de angajare.

Candidații cu abilitățile necesare, experiența, personalitatea impresionabilă și un bun dosar de muncă au cele mai bune perspective de angajare.

Dezvoltare profesionala

Candidații cu abilitățile necesare, experiența, personalitatea impresionabilă și un bun dosar de muncă au cele mai bune perspective de angajare.

Candidații cu abilitățile necesare, experiența, personalitatea impresionabilă și un bun dosar de muncă au cele mai bune perspective de angajare.

Extra informatii

Comision

În mod normal, comercianții de mașini primesc un salariu de bază și sunt compensați în plus pentru fiecare mașină pe care o vând. Comisionul tău lunar depinde de numărul de vehicule vândute de tine. Deși ratele de comision variază de la un dealer la altul, acestea tind să fie de 20 până la 30 la sută din profit.

Prima impresie contează

Comercianții auto trebuie să aibă personalități dinamice, bine informate și demne de încredere. Într-adevăr, la angajare, angajatorii sunt în căutarea candidaților care au dorința de a reuși, o fascinație sinceră pentru mașini, o perspectivă și un aspect profesional și o personalitate amabilă.

Profiturile meseriei

Comercianții auto de succes se bucură adesea de planuri de bonusuri din partea producătorilor, mașini demo și reduceri la servicii, automobile și piese auto.

Potrivire de vânzare online

O creștere constantă a utilizării internetului de către clienți pentru a căuta mașini și a contacta dealerii face imperativ ca Traderii auto să construiască de la bun început o relație personalizată cu clienții online.

Un mod simplu, dar eficient de a construi o relație este de a folosi corect numele clientului. Personalizarea e-mailurilor și a anunțurilor de marketing prin intermediul numelor clienților vă va ajuta să reduceți decalajul tehnologic în interacțiunile personale.

Clienții potențiali și cei care revin vor fi mai încrezători în a vă acorda încrederea lor și în cunoștințele dumneavoastră. Nu uitați să le răspundeți clienților prompt, cu răspunsuri informative și detaliate și cu o gramatică bună.

Întreținere de rutină

Clienții se bazează pe notificările dealerului pentru programele de întreținere și reparații de rutină. Acest lucru oferă reprezentanțelor un avantaj față de atelierele de reparații auto terțe. Prin urmare, este esențial să se asigure satisfacția clienților și să se țină clienții la curent cu serviciile oferite la reprezentanță.

Completarea întreținerii și reparațiilor la reprezentanță este benefică și pentru proprietarul vehiculului. În cazul în care proprietarii ar dori să vândă mașina în viitor, reprezentanța ar avea întregul istoric al vehiculului. La rândul său, următorul cumpărător al vehiculului second-hand va fi liniștit în ceea ce privește calitatea produsului pe care îl va achiziționa.

Un amestec judicios

Cercetarea confirmă faptul că, deși clienții preferă să caute un vehicul online, aceștia doresc să cumpere vehiculul în persoană de la o reprezentanță. Prin urmare, este esențial să se asigure că site-ul web al dealerului este ușor de navigat, informativ și atractiv din punct de vedere vizual.

In concluzie

Comision

În mod normal, comercianții de mașini primesc un salariu de bază și sunt compensați în plus pentru fiecare mașină pe care o vând. Comisionul tău lunar depinde de numărul de vehicule vândute de tine. Deși ratele de comision variază de la un dealer la altul, acestea tind să fie de 20 până la 30 la sută din profit.

Prima impresie contează

Comercianții auto trebuie să aibă personalități dinamice, bine informate și demne de încredere. Într-adevăr, la angajare, angajatorii sunt în căutarea candidaților care au dorința de a reuși, o fascinație sinceră pentru mașini, o perspectivă și un aspect profesional și o personalitate amabilă.

Profiturile meseriei

Comercianții auto de succes se bucură adesea de planuri de bonusuri din partea producătorilor, mașini demo și reduceri la servicii, automobile și piese auto.

Potrivire de vânzare online

O creștere constantă a utilizării internetului de către clienți pentru a căuta mașini și a contacta dealerii face imperativ ca Traderii auto să construiască de la bun început o relație personalizată cu clienții online.

Un mod simplu, dar eficient de a construi o relație este de a folosi corect numele clientului. Personalizarea e-mailurilor și a anunțurilor de marketing prin intermediul numelor clienților vă va ajuta să reduceți decalajul tehnologic în interacțiunile personale.

Clienții potențiali și cei care revin vor fi mai încrezători în a vă acorda încrederea lor și în cunoștințele dumneavoastră. Nu uitați să le răspundeți clienților prompt, cu răspunsuri informative și detaliate și cu o gramatică bună.

Întreținere de rutină

Clienții se bazează pe notificările dealerului pentru programele de întreținere și reparații de rutină. Acest lucru oferă reprezentanțelor un avantaj față de atelierele de reparații auto terțe. Prin urmare, este esențial să se asigure satisfacția clienților și să se țină clienții la curent cu serviciile oferite la reprezentanță.

Completarea întreținerii și reparațiilor la reprezentanță este benefică și pentru proprietarul vehiculului. În cazul în care proprietarii ar dori să vândă mașina în viitor, reprezentanța ar avea întregul istoric al vehiculului. La rândul său, următorul cumpărător al vehiculului second-hand va fi liniștit în ceea ce privește calitatea produsului pe care îl va achiziționa.

Un amestec judicios

Cercetarea confirmă faptul că, deși clienții preferă să caute un vehicul online, aceștia doresc să cumpere vehiculul în persoană de la o reprezentanță. Prin urmare, este esențial să se asigure că site-ul web al dealerului este ușor de navigat, informativ și atractiv din punct de vedere vizual.

Sfat?

Dacă simțiți că potențialul dvs. client își pierde concentrarea sau este copleșit de informații, retrageți-vă și asigurați-vă că restabiliți relația. În loc să îi forțați să primească informații sau să fiți insistent, întrebați-i despre slujba, hobby-urile și munca lor.

După ce clientul se simte din nou confortabil, încercați să creați o legătură între viața lor și mașina pe care i-o arătați.

Cursuri gratuite bazate pe aptitudinile necesare pentru aceasta cariera

Vrei sa afli cum interactionezi cu cei din jur?

Dureaza 2 minute. Complet gratuit.