Invata bine

Afla care sunt carierele potrivite pentru tine, citeste informatii despre ele, fa cursuri certificate pentru a putea avea un castig.

Select Your Favourite
Category And Start Learning.

Consultant în branding personal

A Personal Branding Consultant helps an individual or an organisation market themselves and their talents in a way that resonates with the target audience. They help a brand thrive in an ever-changing virtual environment.

Citeste mai mult
Denumiri alternative
  • Personal Branding Coach
  • Personal Branding Strategist
  • Director de vânzări digitale
  • Specialiști în marketing pe internet
  • Specialiști în marketing de optimizare a motoarelor de căutare (SEO)
  • Directori de marketing digital
  • Directorii de marketing digital
Vrei sa stii ce aptitudini ai? Te invitam sa faci un test gratuit, in urma caruia poti afla care sunt punctele tale forte si ce meserii ti se potrivesc
Incepe testul de aptitudini
Salariile pentru Consultant în branding personal in afara Romaniei
USA
$56.429 An ~ $4.702 luna
UK
£53.779 An ~ £4.482 luna

Esti interesat de o cariera ca Consultant în branding personal?
Inregistreaza la urmatoarele cursuri recomandate pentru aceasta meserie. Primesti certificari!

Cariera de Consultant în branding personal este potrivita pentru persoanele ce au trasaturile de personalitate:

Vrei sa stii care este profilul tau? Foloseste platforma xxx pentru a afla care sunt carierele potrivite pentru tine. Parcurge testul de profilare si iti dam rezultatul pe loc. Gratuit.

Când angajații împărtășesc mesajele brandului pe rețelele de socializare, aceștia obțin cu 561 la sută mai mult reach decât aceleași mesaje transmise prin canalele de socializare ale brandului.

Exploreaza cariera de Consultant în branding personal

Un consultant în branding personal ajută o persoană sau o organizație să se comercializeze pe sine și talentele sale într-un mod care să rezoneze cu publicul țintă. Aceștia ajută un brand să prospere într-un mediu virtual în continuă schimbare.

Responsabilitati

Ce fac consultanții de Personal Branding?

Un consultant în branding personal ar trebui, de obicei, să:

  • Studiază, analizează și evaluează identitatea de brand, performanța de brand și strategia de brand a produselor și serviciilor clientului lor; oferă recomandări și perspective de expert privind revitalizarea brandului
  • Să vorbească cu clienții și să îi ajute să își dea seama de obiectivele de afaceri
  • /li>
  • Încurajați clienții să investească într-un audit al brandului personal; identificați zonele pe care trebuie să capitalizați și cele care trebuie eliminate
  • Oferiți clienților o analiză a concurenței pentru a înțelege mai bine la ce ar putea răspunde publicul țintă și ce le lipsește concurenței./li>
  • Oferiți clienților feedback cu privire la strategiile benefice care le-ar putea lipsi
  • Elaborarea unui plan strategic personalizat în funcție de afacerea și obiectivele clientului; oferiți coaching individual cu scopul de a le oferi clienților o direcție eficientă
  • Ajută clienții să își intensifice prezența în social media pentru a obține mai multă recunoaștere în industria lor
  • Asigură-te că brandul clientului este văzut de presă și investitori

Mediu de lucru standard

Consultanții în branding personal pot lucra pentru o agenție, pot contribui cu o echipă internă într-o corporație mare sau își pot deschide propria afacere.

Meseria implică o activitate semnificativă legată de calculator; astfel, ei pot lucra eficient de acasă, cu excepția cazului în care angajatorii lor preferă să îi facă să lucreze alături de echipa de publicitate și marketing la birou.

Așteptați-vă la călătorii regulate în țară și în străinătate pentru a participa la întâlniri cu clienții și pentru a face prezentări.


Program de lucru

În general, consultanții de Personal Branding lucrează în timpul programului normal de lucru, dar ar trebui să se aștepte la ore târzii pentru a respecta termenele limită ale campaniei.

.


Despre angajatori

Căutarea unui nou loc de muncă poate părea o provocare. Vă puteți stimula căutarea unui loc de muncă cerând recomandări de la rețeaua dvs., contactând direct companiile, utilizând platforme de căutare a locurilor de muncă, mergând la târguri de locuri de muncă, valorificând social media și interesându-vă la agențiile de recrutare de personal.

Consultanții în branding personal sunt, în general, angajați de:

  • Consultanți independenți de brand
  • CEO, directori executivi și proprietari de afaceri din domeniul tehnologiei
  • Manageri de resurse umane și training
  • Agenții de PR și manageri de comunicare executivă
  • ./li>
  • Academici
  • Sport Stars
  • Celebrități
  • Organizații de absolvenți de universități și corporații
  • Asociații profesionale
  • .

    Sindicalizare

    Asociațiile profesionale și organizațiile precum eMarketing Association sunt cruciale pentru consultanții de Personal Branding interesați să se dezvolte profesional sau să se conecteze cu profesioniști cu păreri similare în industria sau ocupația lor. Apartenența la una sau mai multe adaugă valoare CV-ului dvs. în timp ce vă consolidează acreditările și calificările.


    Provocari intalnite

    Asociațiile profesionale și organizațiile precum eMarketing Association sunt cruciale pentru consultanții de Personal Branding interesați să se dezvolte profesional sau să se conecteze cu profesioniști cu păreri similare în industria sau ocupația lor. Apartenența la una sau mai multe adaugă valoare CV-ului dvs. în timp ce vă consolidează acreditările și calificările.


Tipul de experienta necesara

Stagiile în marketing, în special în marketingul social media, ar oferi probabil unele dintre cele mai bune experiențe de lucru pentru aspiranții la profesiile de branding personal. Multe corporații și startup-uri oferă astfel de poziții.

Studenții pot căuta aceste oportunități prin intermediul biroului de plasament al universităților, târgurilor de stagii, etc. Un alt loc bun pentru a începe ar putea fi site-urile unor astfel de companii sau site-urile de căutare a locurilor de muncă, cum ar fi Indeed.

Să profitați la maximum de orice oportunitate de a obține experiență de lucru cu o firmă de consultanță de brand, o companie de cercetare de piață sau o agenție de marketing integrat. De asemenea, vă va ajuta să vă construiți o rețea de contacte valoroase.

Calificari si certificari recomandate

Nu există un curs obligatoriu de studii pentru a deveni consultant în Personal Branding. Cu toate acestea, ai putea dobândi mai multe abilități profesionale esențiale prin efectuarea unei educații universitare în marketing, jurnalism, design sau scriere creativă. Va trebui să fii foarte bine familiarizat cu platformele de social media și cu utilizarea acestora, de asemenea.


Certificari & Diplome

Certificarea demonstrează competența într-o aptitudine sau într-un set de aptitudini, de obicei prin experiență profesională, formare, promovarea unui examen sau o combinație a celor trei.

Certificarea de la o organizație obiectivă și reputată în domeniul brandingului personal, managementului carierei, scrierii, designului și prezentării sau marketingului în social media vă poate ajuta să câștigați credibilitate profesională, să vă evidențiați pe o piață a muncii competitivă și să vă ajutați să deveniți un consultant independent.

Traseul acestei cariere

Performanța, experiența și dobândirea de calificări profesionale determină evoluția în carieră. Consultanții în branding personal cu niveluri de performanță individuală constant ridicate, care contribuie la succesul organizației lor, pot fi eligibili pentru promovare la fiecare doi-trei ani. Puteți progresa până la funcția de Account Manager și apoi până la cea de Senior Brand Consultant. În cele din urmă, puteți ajunge la un rol de conducere și, probabil, să deveniți director al companiei.

Cu toate acestea, puteți ajunge la un rol de conducere și, probabil, să deveniți director al companiei.


Perspective de viitor

Consultanții în branding personal care pot naviga cu ușurință în lumea digitală ar trebui să aibă cele mai bune perspective de angajare.

Dezvoltare profesionala

Consultanții în branding personal care pot naviga cu ușurință în lumea digitală ar trebui să aibă cele mai bune perspective de angajare.

Extra informatii

Ajută clienții să se dezvolte

Consultanții de branding personal pun întrebări pentru a determina care este publicul țintă al clientului, care este viziunea, scopul, valorile și pasiunile clientului și care sunt principalele atribute ale brandului personal și punctele forte ale acestuia.

De asemenea, aceștia efectuează o analiză SWOT (Strengths – Weaknesses – Opportunities – Threats) a clienților lor și le cer să identifice trei cuvinte care îi descriu cel mai bine.

Unelte de lucru

Consultanții de branding personal pot avea nevoie să folosească platforme de social media (YouTube), instrumente de afaceri (analiză de date), software de comerț electronic (Shopify) și Microsoft Office în timpul unei zile de lucru obișnuite.

Asistență personalizată

Consultanții în branding personal lucrează cu directori generali, directori executivi și proprietari de afaceri care doresc să evolueze în lideri remarcabili ai industriei. Managerii de resurse umane și de formare profesională solicită asistența acestora pentru a organiza ateliere de lucru și programe de formare pentru angajați pe tema brandingului în social media și a vânzării sociale.

Agențiile de relații publice și managerii de comunicare executivă care au nevoie de inspirație și de formare privind strategiile de branding personal pentru clienții lor, pentru directorii executivi sau pentru ei înșiși apelează, de asemenea, la serviciile Consultanților în Branding Personal.

In concluzie

Ajută clienții să se dezvolte

Consultanții de branding personal pun întrebări pentru a determina care este publicul țintă al clientului, care este viziunea, scopul, valorile și pasiunile clientului și care sunt principalele atribute ale brandului personal și punctele forte ale acestuia.

De asemenea, aceștia efectuează o analiză SWOT (Strengths – Weaknesses – Opportunities – Threats) a clienților lor și le cer să identifice trei cuvinte care îi descriu cel mai bine.

Unelte de lucru

Consultanții de branding personal pot avea nevoie să folosească platforme de social media (YouTube), instrumente de afaceri (analiză de date), software de comerț electronic (Shopify) și Microsoft Office în timpul unei zile de lucru obișnuite.

Asistență personalizată

Consultanții în branding personal lucrează cu directori generali, directori executivi și proprietari de afaceri care doresc să evolueze în lideri remarcabili ai industriei. Managerii de resurse umane și de formare profesională solicită asistența acestora pentru a organiza ateliere de lucru și programe de formare pentru angajați pe tema brandingului în social media și a vânzării sociale.

Agențiile de relații publice și managerii de comunicare executivă care au nevoie de inspirație și de formare privind strategiile de branding personal pentru clienții lor, pentru directorii executivi sau pentru ei înșiși apelează, de asemenea, la serviciile Consultanților în Branding Personal.

Sfat?

Oamenii au atât de multe lucruri de făcut în zilele noastre încât riști să rămâi în urmă dacă nu faci un efort să ieși în evidență.

Cursuri gratuite bazate pe aptitudinile necesare pentru aceasta cariera

Vrei sa afli cum interactionezi cu cei din jur?

Dureaza 2 minute. Complet gratuit.