Ajută clienții să se dezvolte
Consultanții de branding personal pun întrebări pentru a determina care este publicul țintă al clientului, care este viziunea, scopul, valorile și pasiunile clientului și care sunt principalele atribute ale brandului personal și punctele forte ale acestuia.
De asemenea, aceștia efectuează o analiză SWOT (Strengths – Weaknesses – Opportunities – Threats) a clienților lor și le cer să identifice trei cuvinte care îi descriu cel mai bine.
Unelte de lucru
Consultanții de branding personal pot avea nevoie să folosească platforme de social media (YouTube), instrumente de afaceri (analiză de date), software de comerț electronic (Shopify) și Microsoft Office în timpul unei zile de lucru obișnuite.
Asistență personalizată
Consultanții în branding personal lucrează cu directori generali, directori executivi și proprietari de afaceri care doresc să evolueze în lideri remarcabili ai industriei. Managerii de resurse umane și de formare profesională solicită asistența acestora pentru a organiza ateliere de lucru și programe de formare pentru angajați pe tema brandingului în social media și a vânzării sociale.
Agențiile de relații publice și managerii de comunicare executivă care au nevoie de inspirație și de formare privind strategiile de branding personal pentru clienții lor, pentru directorii executivi sau pentru ei înșiși apelează, de asemenea, la serviciile Consultanților în Branding Personal.
Sfat?
Oamenii au atât de multe lucruri de făcut în zilele noastre încât riști să rămâi în urmă dacă nu faci un efort să ieși în evidență.