Ce face ca un bun consultant de vânzări să fie grozav?
O calitate esențială care îi separă pe cei buni de cei grozavi este cunoașterea produselor companiei și a valorii acestora pentru clienți, pe care o pot obține prin câteva discursuri de vânzare.
Un consultant eficient oferă tehnici inovatoare construite în jurul nevoilor și așteptărilor companiei pentru a ajuta procesul de vânzare. În plus, aceștia ar trebui să fie suficient de bine versați în vânzări și marketing pentru a detecta zonele de oportunitate și a oferi soluții personalizate și modalități de implementare a acestora.
Candidații de succes au dovezi credibile ale serviciilor lor, cum ar fi mărturii ale clienților și studii de caz din proiectele pe care le-au realizat deja. Nu în ultimul rând, ei ar trebui să aibă o perspectivă nouă de a conduce vânzarea produselor și serviciilor companiei.
Potențialele avantaje și dezavantaje ale freelancing-ului vs. angajarea cu normă întreagă
Consultanții de vânzări freelancing au programe de lucru și locații mai flexibile. Ei au proprietate deplină asupra afacerii și își pot selecta proiectele și clienții. Cu toate acestea, ei se confruntă cu o muncă și un flux de numerar inconsecvent, ceea ce înseamnă mai multă responsabilitate, efort și risc.
Un consultant de vânzări cu normă întreagă, pe de altă parte, are beneficii de sănătate, asigurări și planuri de pensionare sponsorizate de companie. Ei au siguranța locului de muncă, cu o sursă de venit fixă și de încredere și îndrumare din partea șefilor lor. Cu toate acestea, ei se pot confrunta cu plictiseala din cauza lipsei de flexibilitate, a proprietății și a varietății.
Când vă decideți între a fi freelancer sau angajat cu normă întreagă, luați în considerare avantajele și dezavantajele pentru a vedea ce funcționează cel mai bine pentru dumneavoastră.
Sfat?
„Refuzați să atașați un sens negativ cuvântului „nu”. Priviți-l ca pe un feedback. ‘Nu’ vă spune să vă schimbați abordarea, să creați mai multă valoare sau să încercați din nou mai târziu.”
Anthony Iannarino