Invata bine

Afla care sunt carierele potrivite pentru tine, citeste informatii despre ele, fa cursuri certificate pentru a putea avea un castig.

Select Your Favourite
Category And Start Learning.

Director de artă publicitară

Advertising Art Directors are the very heart and soul of the agency: the ones who hire and nurture genuine talent, who have not only a client’s ear but also their trust and their heArt, who build a jaw-dropping body of work and an enviable agency reputation over a number of years.

Citeste mai mult
Denumiri alternative
  • Advertising Art Supervisor
  • Creative Director
Vrei sa stii ce aptitudini ai? Te invitam sa faci un test gratuit, in urma caruia poti afla care sunt punctele tale forte si ce meserii ti se potrivesc
Incepe testul de aptitudini
Salariile pentru Director de artă publicitară in afara Romaniei
USA
$95.130 An ~ $7.928 luna
UK
£35.000 An ~ £2.917 luna

Esti interesat de o cariera ca Director de artă publicitară?
Inregistreaza la urmatoarele cursuri recomandate pentru aceasta meserie. Primesti certificari!

Cariera de Director de artă publicitară este potrivita pentru persoanele ce au trasaturile de personalitate:

Vrei sa stii care este profilul tau? Foloseste platforma xxx pentru a afla care sunt carierele potrivite pentru tine. Parcurge testul de profilare si iti dam rezultatul pe loc. Gratuit.

Directorii artistici de publicitate primesc salarii uriașe pentru a face lucruri precum vizionarea tuturor celor șase episoade din Războiul Stelelor în timp ce se află la birou pentru a se pregăti pentru un brief Verizon cu o legătură cu Războiul Stelelor. Cât de grozav este asta?

Exploreaza cariera de Director de artă publicitară

Directorii artistici de publicitate sunt inima și sufletul agenției: cei care angajează și cultivă talentul autentic, care au nu numai urechea clientului, ci și încrederea și arta acestuia, care construiesc o serie de lucrări uimitoare și o reputație de invidiat a agenției de-a lungul mai multor ani.

Responsabilitati

Ce fac directorii de artă publicitară?

Un director de artă publicitară trebuie, de obicei, să:

  • Să lucreze la campanie încă de la început, prin consolidarea abilă a detaliilor despre client, produs, publicul țintă, mesajul publicitar necesar
  • Să înțeleagă publicul țintă și afacerea căreia îi este adresată reclama
  • Să lucreze îndeaproape cu copywriter-ul pentru a genera idei și concepte creative care să îndeplinească brief-ul clientului<
  • /li>
  • Elaborarea bugetelor și a termenelor de realizare
  • Revizuirea și aprobarea design-urilor, a lucrărilor de artă, a fotografiilor și a graficii dezvoltate de alți membri ai personalului
  • Produceți schițe, „storyboards” (televiziune), „roughs”, precum și „scamps” (print) pentru a comunica ideile clientului
  • Se întâlnesc cu directorul de creație și cu managerii de cont înainte de a prezenta ideile clienților
  • /li>
  • Briefing altor membri ai echipei de creație și comisionarea fotografilor, artiștilor, precum și a regizorilor de film pentru a lucra la proiecte
  • Vizitează și evaluează locațiile pentru potențiale filmări
  • Lucrează la fața locului, la casele de producție în cadrul întâlnirilor cu alți regizori și în sălile de montaj pentru a supraveghea produsul finit
  • Să fie foarte exacți și complecși în munca lor, deoarece erorile de dimensiune a caracterelor, culorilor sau a imaginii pot fi costisitoare de reparat și pot strica aspectul proiectului
  • Să respecte bugetul și estimările de timp, demonstrând în același timp că sunt profesioniști în selectarea și lucrul cu echipele
  • Să consilieze noii creativi, să le revizuiască book-urile, să gestioneze noile echipe la plasarea în cadrul agenției

Mediu de lucru standard

Directorii artistici de publicitate lucrează, de obicei, într-un mediu de birou cu ritm rapid. Aceștia au un nivel ridicat de interacțiune socială. Ei lucrează în mod constant cu clienții și cu personalul de creație și comunică zilnic cu clienții și colegii de muncă prin telefon, e-mail și în persoană. Ei scriu scrisori și memo-uri săptămânal. Este posibil să fie necesară o anumită activitate în afara biroului, de exemplu, la fața locului sau pentru a se întâlni cu clienții, ceea ce poate implica o anumită cantitate de deplasări. Multe dintre agențiile mari au sediul în orașe mari. Codul vestimentar variază, în funcție de angajator sau de agenție, dar este în general relaxat.


Program de lucru

  • Ora de lucru este, în general, de la 9.00 la 17.00. Deseori lucrează sub presiune seara și în weekenduri pentru a respecta termene stricte și nevoi specifice, de exemplu, să fie la fața locului la o anumită oră.

Despre angajatori

Directorii de artă publicitară consacrați pot opta să lucreze ca liber-profesioniști, în funcție de reputația lor și de accesul la contacte viabile în cadrul industriei. Cei care doresc să fie angajați vor găsi locuri de muncă anunțate pe site-urile web ale agențiilor de recrutare specializate. Oportunitățile de angajare în străinătate reprezintă, de asemenea, o posibilitate.

Directorii artistici de publicitate sunt, în general, angajați de către:

  • Agenții de publicitate
  • Companii de relații publice
  • Case de editare
  • Companii de film și video
  • Servicii de design specializat

.


Sindicalizare

Asociațiile și organizațiile profesionale reprezintă o resursă cheie pentru cei interesați să se dezvolte profesional sau să intre în contact cu profesioniști cu aceleași preocupări din industria sau ocupația lor. Calitatea de membru al uneia sau mai multor asociații arată foarte bine în CV-ul dvs. pentru a vă consolida acreditările și calificările.


Provocari intalnite

Asociațiile și organizațiile profesionale reprezintă o resursă cheie pentru cei interesați să se dezvolte profesional sau să intre în contact cu profesioniști cu aceleași preocupări din industria sau ocupația lor. Calitatea de membru al uneia sau mai multor asociații arată foarte bine în CV-ul dvs. pentru a vă consolida acreditările și calificările.


Tipul de experienta necesara

În funcție de industrie, este posibil să fi lucrat cinci ani sau mai mult ca grafician, artist plastic, editor, fotograf înainte de a deveni director artistic. Experiența de lucru în domeniul artei sau în ocupații de design dezvoltă capacitatea unui director artistic în publicitate de a comunica vizual către un anumit public în mod creativ și eficient.

Experiența relevantă este esențială pentru a obține primul loc de muncă creativ, iar potențialii angajatori se vor aștepta să vadă un portofoliu cu lucrările și ideile dumneavoastră. Este recomandabil să faceți echipă cu un copywriter pentru a vă realiza portofoliul, astfel încât angajatorii să poată vedea conceptele finalizate, mai degrabă decât doar ideile dvs. vizuale.

Dezvoltarea unui portofoliu—o colecție a muncii dvs. care să vă demonstreze stilul și abilitățile—este esențială. Managerii, clienții și alte persoane se uită la portofoliile artiștilor atunci când decid dacă să angajeze un angajat sau să încheie un contract pentru un proiect artistic.

Calificari si certificari recomandate

Directorii artistici de publicitate au nevoie de cel puțin o diplomă de licență în publicitate și marketing, design publicitar, arte plastice, design grafic sau ilustrație. Nu este esențială o calificare postuniversitară, dar dacă aveți o primă diplomă fără legătură cu aceasta, un curs postuniversitar relevant vă poate ajuta să dobândiți o anumită experiență în domeniu și să vă ajutați să vă creați contacte. Unii directori artistici de publicitate investesc într-un masterat în arte plastice (MFA) pentru a-și completa experiența profesională și pentru a-și demonstra abilitățile creative sau manageriale.


Certificari & Diplome

Pentru un loc de muncă la nivel de debutant în artă sau design grafic, certificarea de la un program de colegiu comunitar sau de la o asociație profesională poate fi un bun început de carieră.

Obțineți o certificare într-o specialitate artistică, alta decât cea pe care o dețineți, pentru a vă oferi acreditările de care aveți nevoie pentru a vă transfera sau pentru a vă îndrepta către alte activități creative. Un certificat în domeniul cinematografiei ar putea califica un director artistic specializat în design grafic pentru un loc de frunte într-un departament de film.

Obțineți un certificat de afaceri sau de tehnologie. Certificarea în afaceri vă poate lărgi experiența managerială și pentru mai puțin decât costul unui MBA. Un program de certificare tehnologică vă poate introduce în tehnicile de ultimă oră în design și alte forme de artă.

Dați un examen de artă eliberat de stat. Promovarea unui examen de stat este o formă de certificare neacademică. Înscrieți-vă la un program de certificat la nivel de masterat dacă aveți o diplomă de licență sau de masterat. Certificatele care vă completează nivelul de educație prezintă avansarea în carieră într-o specialitate.

Traseul acestei cariere

Directorii artistici de publicitate începători fac echipă cu un copywriter pentru a forma o echipă de creație junior care lucrează la campanii mai puțin importante, dobândind în același timp o experiență valoroasă, construindu-și un portofoliu și lucrând la o varietate de mărci.

Tenacitatea, încrederea în ideile tale și faptul de a fi un jucător de echipă entuziast sunt esențiale dacă dorești să progresezi pentru a deveni un director artistic de nivel mediu. Acest lucru poate dura patru ani – sau mai puțin, dacă câștigați premii sau lucrați la campanii de succes.

De la poziția de middleweight, puteți ajunge la o poziție de senior creative, iar apoi, dacă aveți succes, puteți deveni director de creație. Nu toate agențiile de creație au directori executivi de creație, dar acest rol există în marile agenții globale.

Multe agenții de publicitate oferă acum clienților un serviciu integrat. Dezvoltarea carierei depinde în mare măsură de capacitatea dumneavoastră de a gândi conceptual și de a produce idei care să se traducă pe platforme multimedia. Este important să înțelegeți posibilitățile pe care le oferă internetul și platformele mobile, precum și mediile tradiționale.

Există posibilitatea de a lucra ca freelancer, dar poate fi nesigur dacă nu sunteți bine stabilit. Ar putea fi posibil să vă specializați în domeniul dumneavoastră, concentrându-vă pe domenii precum comerțul sau recrutarea. În calitate de creativ senior, ați putea să vă înființați propria agenție. De asemenea, ați putea trece la regie de reclame, televiziune sau cinema.


Perspective de viitor

Se așteaptă o concurență puternică pentru locurile de muncă, deoarece mulți designeri și artiști talentați caută să se mute în posturi de director artistic. Potențialii directori artistici cu o înțelegere puternică a creării de design intuitiv, ușor de utilizat, vor avea perspective mai bune de a lucra cu platforme digitale interactive.

Lucrătorii cu un portofoliu bun care demonstrează un design vizual robust și o muncă conceptuală pe toate platformele multimedia vor avea cele mai bune perspective. Angajatorii recrutează uneori echipe de creație mai degrabă decât indivizi, așa că, dacă puteți stabili o bună relație de lucru cu un copywriter, acesta poate fi un prim pas excelent. Agențiile favorizează persoanele cu idei mari, entuziasm și o atitudine „pot face”.

Dezvoltare profesionala

Se așteaptă o concurență puternică pentru locurile de muncă, deoarece mulți designeri și artiști talentați caută să se mute în posturi de director artistic. Potențialii directori artistici cu o înțelegere puternică a creării de design intuitiv, ușor de utilizat, vor avea perspective mai bune de a lucra cu platforme digitale interactive.

Lucrătorii cu un portofoliu bun care demonstrează un design vizual robust și o muncă conceptuală pe toate platformele multimedia vor avea cele mai bune perspective. Angajatorii recrutează uneori echipe de creație mai degrabă decât indivizi, așa că, dacă puteți stabili o bună relație de lucru cu un copywriter, acesta poate fi un prim pas excelent. Agențiile favorizează persoanele cu idei mari, entuziasm și o atitudine „pot face”.

Extra informatii

Directorii de artă publicitară sunt responsabili de stilul vizual și de imaginile din reviste, ziare, ambalaje de produse și producții de film și televiziune. Ei creează designul general și îi direcționează pe cei care dezvoltă ilustrații sau machete. Făcând echipă cu un copywriter De obicei, veți lucra alături de un copywriter pentru a forma o echipă creativă. În mod tradițional, copywriterul produce cuvintele care să se potrivească cu elementele vizuale create de directorul artistic de publicitate. Diviziunea dintre cele două roluri este din ce în ce mai neclară, iar ambii vor avea probabil un aport la conținutul vizual și scris al campaniei publicitare. Începeți – Cereți un „Book Crit” Poate dura mult timp până să obțineți primul loc de muncă – pentru a vă stabili echipa, pentru a vă construi un portofoliu și pentru a realiza mai multe plasamente în cadrul diferitelor agenții. Ați putea începe prin a contacta echipe de creativi profesioniști și a cere un book crit – o sesiune de feedback despre munca dumneavoastră. Acest lucru poate fi descurajant, deoarece poate fi dificil să aranjați întâlniri cu creativi profesioniști ocupați, dar persistența va câștiga ziua. Portofoliu vs. Certificare Un portofoliu de top vorbește de la sine în industria publicității. Dar, într-un program de Arte sponsorizat de guvern, certificarea vă poate oferi un avantaj în competiția pentru locurile de muncă manageriale în domeniul artelor în sectorul public. Luarea deciziilor în mod independent Directorii de artă publicitară își stabilesc majoritatea sarcinilor și obiectivelor. Rareori se consultă cu un supervizor înainte de a lua o decizie. Ei iau decizii privind personalul și designul care afectează alte persoane și companiile lor. Ce este grozav la această carieră În calitate de director artistic în publicitate la o agenție de creație, veți avea o oportunitate de aur de a lega prietenii puternice cu colegii, de a munci din greu și de a vă juca din greu și de a învăța toate trucurile meseriei. Vei găsi o agenție care se potrivește personalității tale, se concentrează pe proiectele tale creative, vei accesa un loc de muncă relativ sigur și un venit constant, ai avansat într-un mod meteoric, poartă ceea ce îți dorești și fă-ți o rețea de contacte. Potențialele avantaje și dezavantaje ale freelancing-ului vs. angajarea cu normă întreagă A fi freelancer oferă libertate în ceea ce privește programele flexibile, orele de lucru și locația. Directorii de artă publicitară freelance au proprietatea deplină a afacerii și își pot permite selectivitatea în ceea ce privește varietatea de proiecte și clienți. Pe de altă parte, lipsa de stabilitate și de siguranță este la fel de posibilă ca și potențialul nelimitat de câștig. Munca pe cont propriu implică o responsabilitate, un efort și un risc sporit. Impozitul pe activități independente poate deveni realitatea amară, la fel cum concediile plătite, concediul de boală/maternitate/paternitate și eligibilitatea pentru beneficii de angajare se transformă în vise îndepărtate.

Un director artistic de publicitate care alege să fie angajat cu normă întreagă are acces la beneficii de sănătate, asigurări și planuri de pensionare sponsorizate de companie. Ei au siguranța locului de muncă, cu o sursă de venit fixă și de încredere și cu îndrumare din partea șefilor lor. Plictiseala este agravată de imposibilitatea de a urmări proiecte pasionale din cauza lipsei de timp sau de efort, a lipsei de flexibilitate și a lipsei de proprietate. Lipsa de varietate și necesitatea de a aloca bani în plus pentru naveta și vestimentație cântăresc împotriva angajării cu normă întreagă.

In concluzie

Directorii de artă publicitară sunt responsabili de stilul vizual și de imaginile din reviste, ziare, ambalaje de produse și producții de film și televiziune. Ei creează designul general și îi direcționează pe cei care dezvoltă ilustrații sau machete. Făcând echipă cu un copywriter De obicei, veți lucra alături de un copywriter pentru a forma o echipă creativă. În mod tradițional, copywriterul produce cuvintele care să se potrivească cu elementele vizuale create de directorul artistic de publicitate. Diviziunea dintre cele două roluri este din ce în ce mai neclară, iar ambii vor avea probabil un aport la conținutul vizual și scris al campaniei publicitare. Începeți – Cereți un „Book Crit” Poate dura mult timp până să obțineți primul loc de muncă – pentru a vă stabili echipa, pentru a vă construi un portofoliu și pentru a realiza mai multe plasamente în cadrul diferitelor agenții. Ați putea începe prin a contacta echipe de creativi profesioniști și a cere un book crit – o sesiune de feedback despre munca dumneavoastră. Acest lucru poate fi descurajant, deoarece poate fi dificil să aranjați întâlniri cu creativi profesioniști ocupați, dar persistența va câștiga ziua. Portofoliu vs. Certificare Un portofoliu de top vorbește de la sine în industria publicității. Dar, într-un program de Arte sponsorizat de guvern, certificarea vă poate oferi un avantaj în competiția pentru locurile de muncă manageriale în domeniul artelor în sectorul public. Luarea deciziilor în mod independent Directorii de artă publicitară își stabilesc majoritatea sarcinilor și obiectivelor. Rareori se consultă cu un supervizor înainte de a lua o decizie. Ei iau decizii privind personalul și designul care afectează alte persoane și companiile lor. Ce este grozav la această carieră În calitate de director artistic în publicitate la o agenție de creație, veți avea o oportunitate de aur de a lega prietenii puternice cu colegii, de a munci din greu și de a vă juca din greu și de a învăța toate trucurile meseriei. Vei găsi o agenție care se potrivește personalității tale, se concentrează pe proiectele tale creative, vei accesa un loc de muncă relativ sigur și un venit constant, ai avansat într-un mod meteoric, poartă ceea ce îți dorești și fă-ți o rețea de contacte. Potențialele avantaje și dezavantaje ale freelancing-ului vs. angajarea cu normă întreagă A fi freelancer oferă libertate în ceea ce privește programele flexibile, orele de lucru și locația. Directorii de artă publicitară freelance au proprietatea deplină a afacerii și își pot permite selectivitatea în ceea ce privește varietatea de proiecte și clienți. Pe de altă parte, lipsa de stabilitate și de siguranță este la fel de posibilă ca și potențialul nelimitat de câștig. Munca pe cont propriu implică o responsabilitate, un efort și un risc sporit. Impozitul pe activități independente poate deveni realitatea amară, la fel cum concediile plătite, concediul de boală/maternitate/paternitate și eligibilitatea pentru beneficii de angajare se transformă în vise îndepărtate.

Un director artistic de publicitate care alege să fie angajat cu normă întreagă are acces la beneficii de sănătate, asigurări și planuri de pensionare sponsorizate de companie. Ei au siguranța locului de muncă, cu o sursă de venit fixă și de încredere și cu îndrumare din partea șefilor lor. Plictiseala este agravată de imposibilitatea de a urmări proiecte pasionale din cauza lipsei de timp sau de efort, a lipsei de flexibilitate și a lipsei de proprietate. Lipsa de varietate și necesitatea de a aloca bani în plus pentru naveta și vestimentație cântăresc împotriva angajării cu normă întreagă.

Sfat?

Nu vă lăsați prinși într-o bulă. Explorarea creativă este unul dintre beneficiile acestei industrii, așa că ieșiți în lume și faceți lucruri diferite, în mod diferit. Aveți încredere în feedback. Nu uitați, totul ține de munca în echipă – recunoașteți talentul celor din jurul vostru și obțineți ce e mai bun de la ei!

Cursuri gratuite bazate pe aptitudinile necesare pentru aceasta cariera

Vrei sa afli cum interactionezi cu cei din jur?

Dureaza 2 minute. Complet gratuit.