Lucrarea unui Chief Marketing Officer este întotdeauna o provocare și se schimbă odată cu tendințele și anotimpurile. CMO-urile de astăzi trebuie să fie adepți și să cunoască o varietate de abilități, expertiză și înțelegere a afacerii.
Lucru de influență
Ofițerii șefi de marketing exercită o influență care ajută la mișcarea organizațiilor, stimulează inovația, determină creșterea afacerii și modelează narațiunea culturală ca niciodată înainte. Aceștia lucrează în parteneriat strâns cu departamentul de cercetare și dezvoltare, departamentul de comunicare, departamentul de marketing, departamentul de vânzări și departamentul de analiză. CMO sunt unii dintre cei mai multidimensionali, mai pricepuți din punct de vedere strategic, mai creativ și mai inovatori și mai provocați directori din cadrul C-suite.
Proiectarea UX și marketingul în formă de T
CMO consideră că este util să știe despre proiectarea experienței utilizatorului (UX). Proiectarea UX este procesul pe care echipele de proiectare îl folosesc pentru a crea produse care oferă experiențe semnificative și relevante. Acesta implică proiectarea procesului total de achiziție și integrare a produsului, cuprinzând aspecte legate de branding, design, utilizare și funcționalitate. De asemenea, competența în Marketingul în formă de T este utilă pentru CMO, prin care aceștia își dezvoltă atât amploarea, cât și profunzimea competențelor de marketing. Cu alte cuvinte, aceștia își construiesc o bază de competențe generale, specializându-se în același timp în unul sau două domenii particulare de expertiză, cum ar fi marketingul de conținut.
Sfat?
Cunoașteți utilizatorul, cunoașteți magia și conectați-le pe cele două. Definiți și caracterizați piața, apoi dezvoltați ceva diferit, superior și cu adevărat cu valoare adăugată pentru ea.