Invata bine

Afla care sunt carierele potrivite pentru tine, citeste informatii despre ele, fa cursuri certificate pentru a putea avea un castig.

Select Your Favourite
Category And Start Learning.

Executiv de publicitate

People buy into the leader before they buy into the vision. An ad agency is as good as its Advertising Executive, who is the primary creative force behind a campaign, making promises and keeping them to help clients build brands, develop business opportunities and increase revenue.

Citeste mai mult
Denumiri alternative
  • Ad Exec

.

Vrei sa stii ce aptitudini ai? Te invitam sa faci un test gratuit, in urma caruia poti afla care sunt punctele tale forte si ce meserii ti se potrivesc
Incepe testul de aptitudini
Salariile pentru Executiv de publicitate in afara Romaniei
USA
$53.696 An ~ $4.475 luna
UK
£24.043 An ~ £2.004 luna

Esti interesat de o cariera ca Executiv de publicitate?
Inregistreaza la urmatoarele cursuri recomandate pentru aceasta meserie. Primesti certificari!

Cariera de Executiv de publicitate este potrivita pentru persoanele ce au trasaturile de personalitate:

Vrei sa stii care este profilul tau? Foloseste platforma xxx pentru a afla care sunt carierele potrivite pentru tine. Parcurge testul de profilare si iti dam rezultatul pe loc. Gratuit.

Experții în publicitate sunt de acord că "cea mai mare reclamă făcută vreodată" a fost cea din 1984 de la Super Bowl, care a prezentat computerul Macintosh și care a fost difuzată o singură dată.

Exploreaza cariera de Executiv de publicitate

Oamenii îl cred pe lider înainte de a crede în viziune. O agenție de publicitate este la fel de bună ca și directorul său de publicitate, care este principala forță creativă din spatele unei campanii, care face promisiuni și le respectă pentru a ajuta clienții să construiască mărci, să dezvolte oportunități de afaceri și să crească veniturile.

Responsabilitati

Ce fac directorii de publicitate?

Un director de publicitate trebuie, de obicei, să:

  • Organizarea de întâlniri cu potențialii clienți pentru a le înțelege produsele/serviciile și obiectivele publicitare
  • Planificarea, inițierea, implementarea și executarea strategiilor de publicitate și a planurilor media; să se ocupe de toate aspectele legate de Publicitate, inclusiv marketing, cercetare și vânzări
  • Să consilieze clienții în ceea ce privește noile tehnici de marketing și publicul țintă potențial
  • Determinați strategiile promoționale și programele industriale pentru a identifica cumpărătorii critici, cum ar fi consumatorii, dealerii și distribuitorii
  • Interacționați și coordonați cu clienții și șefii de creație în dezvoltarea unei campanii de Publicitate
  • Utilizați campaniile de marketing online pentru a crea o imagine de marcă pentru produsele sau serviciile clienților, pentru a crește vânzările și oportunitățile de afaceri
  • Evaluați scenariile publicitare, casetele audio și video și alte materiale promoționale pentru a verifica dacă acestea respectă cerințele clienților<
  • /li>
  • Monitorizează operațiunile zilnice și supervizează campaniile de Publicitate împreună cu echipa care lucrează la acestea
  • Execută o campanie de Publicitate în limitele de timp și de buget ale clienților
  • Conduceți întâlniri săptămânale cu diferite echipe pentru a urmări proiectele în curs de desfășurare; asistați echipa de design în dezvoltarea de reclame adecvate pentru diferite medii
  • Programați și conduceți întâlniri cu clienții existenți și potențiali
  • Gestionați conturile de publicitate și rezolvați problemele complexe de facturare în liga cu departamentul de contabilitate
  • Îndepliniți cotele de vânzări, țineți evidența înregistrărilor de vânzări și dezvoltați piste de vânzări pentru a atrage potențiali clienți și a construi relații cu clienții<
  • /li>
  • Creați și mențineți parteneriate strategice cu agenții de Publicitate semnificative
  • Inițiați un program integrat de soluții de Publicitate și marketing ca ofertă complementară pentru clienții pe termen lung

.

Mediu de lucru standard

Directorii de publicitate sunt în contact permanent cu directorii de cont și coordonatorii pentru a se asigura că o campanie publicitară răspunde nevoilor unui client. Aceștia lucrează zilnic cu managerii de producție de conținut, managerii de publicitate și reprezentanții de vânzări. Executivii de publicitate pot lucra cu supervizorii de vânzări și directorii de marketing care pun în aplicare strategii de publicitate și campanii promoționale.

Îți petreci mult timp în sala de ședințe, întâlnindu-te cu clienții sau făcând brainstorming de concepte cu colegii tăi. Codul vestimentar recomandat include costume croite, pantofi de gală și accesorii precum serviete sau portofele din piele. Ar trebui să acordați o atenție deosebită îngrijirii dumneavoastră și să prezentați un aspect îngrijit din cap până în picioare.


Program de lucru

  • Ca majoritatea carierelor orientate spre proiecte, vă puteți aștepta la programe de lucru imprevizibile, cu perioade de activitate intensă în care aveți puțin timp liber. Directorii de publicitate trebuie adesea să lucreze peste programul tipic de lucru de 40 de ore pe săptămână. O săptămână de șase zile nu este neobișnuită. În alte momente, volumul de muncă este ușor și banal.

.


Despre angajatori

Puteți lucra pentru o agenție de publicitate și să fiți angajat la diverse companii pe bază de contract sau puteți lucra în cadrul personalului unei mari companii de producție. Orașele cu o ambianță cosmopolită oferă cele mai bune oportunități de muncă pentru directorii de publicitate.

Directorii de publicitate sunt în general angajați de:

  • Agențiile de publicitate
  • Companii mari de producție

.


Sindicalizare

Asociațiile și organizațiile profesionale reprezintă o resursă crucială pentru directorii de publicitate interesați să se dezvolte profesional sau să se conecteze cu profesioniști cu păreri asemănătoare din industria sau ocupația lor. Calitatea de membru al uneia sau mai multor asociații arată excelent în CV-ul dumneavoastră, pentru a vă consolida acreditările și calificările.


Provocari intalnite

Asociațiile și organizațiile profesionale reprezintă o resursă crucială pentru directorii de publicitate interesați să se dezvolte profesional sau să se conecteze cu profesioniști cu păreri asemănătoare din industria sau ocupația lor. Calitatea de membru al uneia sau mai multor asociații arată excelent în CV-ul dumneavoastră, pentru a vă consolida acreditările și calificările.


Tipul de experienta necesara

Este rar ca cineva să absolve facultatea și să intre într-o poziție de director de publicitate. Având experiență de lucru în vânzări, marketing, promoții și relații publice ajută persoanele care aspiră să obțină un loc de muncă de director de publicitate. Puteți lua în considerare căutarea de stagii în agențiile de publicitate înainte de a obține un loc de muncă cu normă întreagă. Programele de internship oferă pregătire la locul de muncă și vă pot ajuta să vă dezvoltați abilitățile în domeniu.

Calificari si certificari recomandate

Cele mai multe locuri de muncă necesită o diplomă de licență sau de master în comunicare, publicitate, jurnalism, design grafic, engleză, psihologie, relații publice și administrarea afacerilor. Aceste programe pot oferi cursuri de cercetare de marketing, analiză de marketing intern și global, dezvoltare de produse, contabilitate, relații publice, managementul afacerilor, managementul vânzărilor, tehnici de promovare și strategii persuasive.

Cerințele diferă în funcție de faptul că deveniți director de publicitate într-o firmă de publicitate sau într-o mare companie de producție. Dacă lucrați pentru un producător, trebuie să aveți o diplomă sau experiență de lucru anterioară legată de linia lor de produse și de profilul lor demografic.


Certificari & Diplome

Certificarea oferită de organizații profesionale și private vă poate crește perspectivele de angajare ca director de publicitate.

Traseul acestei cariere

Avansarea se bazează în principal pe realizări la toate nivelurile din industrie, nu pe realizări academice sau pe parcursul studiilor, nici pe relații sau asociații profesionale (deși ultimele două sunt în creștere).

Posturile de nivel de intrare, în general „asistenți”, pot însemna să răspunzi la corespondență, să introduci date pe calculator, să răspunzi la apeluri telefonice și să corectezi texte. Responsabilitățile pot crește, dar numai cu perseverență, noroc și cu ajutorul cuiva care se află în prezent într-o poziție de responsabilitate. Lipsa sarcinilor complicate în acești primi doi ani este o binecuvântare; se învață multe observând, urmărind și ascultând directorii de publicitate cu experiență. Rata de uzură este de aproximativ 20 la sută.

Tinerii directori în ascensiune trec în poziții de „reprezentant de cont”, responsabili de coordonarea diverselor părți implicate într-o campanie, dar fără contact cu clienții. Salariile cresc cu aproximativ 50 la sută. Numărul de ore devine mortal, iar mulți tineri profesioniști, frustrați de cantitatea mică de contribuție creativă permisă, de orele lungi și de salariul limitat, părăsesc profesia (25 la sută). Cei puțini care au ocazia de a contribui creativ la o campanie văd rezultatele contribuției lor și simt ramificațiile acestei responsabilități.

Zece ani mai târziu, profesionistul mediu din industrie și-a schimbat locul de muncă de trei ori și a văzut aproximativ 60 la sută dintre contemporanii săi părăsind profesia. Să sperăm că aceștia și-au dezvoltat o anumită specialitate într-o industrie, un grup demografic sau un mediu de exprimare. Mulți au ajuns la nivelul de „account executive” sau mai sus.

Alți 20 la sută au intrat în alte industrii ca și consultanți, manageri sau directori. Salariul poate urca vertiginos – dar poate, de asemenea, să se prăbușească la zero. Motivul pentru care poate să scadă atât de dramatic este că specifică publicității este credința că experiența, deși importantă, este pe locul doi după „prospețime”. Directorii de publicitate cu vârsta de peste 52 de ani sunt rari.


Perspective de viitor

În general, un candidat tipic pentru publicitate este o persoană sociabilă, bine informată, cu încredere și bun simț.

Dezvoltare profesionala

În general, un candidat tipic pentru publicitate este o persoană sociabilă, bine informată, cu încredere și bun simț.

Extra informatii

Publicitatea promovează progresul economic. O privire în viața de zi cu zi a unui director de publicitate Directorii de publicitate supraveghează producția campaniilor publicitare și elaborează planuri de creștere a vânzărilor pentru afacerile clienților lor. Executivii de publicitate reprezintă legătura dintre agenția lor și clienții acesteia. Profesioniștii în publicitate combină creativitatea cu un bun simț al afacerilor pentru a comercializa un produs pe baza cercetărilor economice, sociologice și psihologice. Pentru a vă asigura că acest proces complicat funcționează fără probleme, veți petrece mult timp la birou.

Cel mai mult timp îl petreci făcând brainstorming, blocând creativitatea și trecând prin cercetări demografice; mai puțin timp îl petreci întâlnindu-te cu clienții sau lansând campanii de Publicitate. Fluiditatea activității zilnice marchează viața executivului de publicitate care sare de la un proiect la altul, dar nu se poate întâmpla în detrimentul atenției la detalii. Este nevoie de o persoană foarte disciplinată pentru a se ocupa atât de partea creativă, cât și de cea orientată spre detalii. Walk the Talk În calitate de lider al unei campanii de publicitate, un director de publicitate trebuie să traducă „discuțiile de afaceri” în „discuții creative” pentru membrii echipei sale. Ei trebuie să înțeleagă obiectivele unei campanii și să încerce să reflecte aceste obiective în mod creativ. Executivii de publicitate de succes care lucrează în echipe la proiecte pot adăuga la ideile altora și îi pot ajuta să se dezvolte. „Nu poți avea un ego în această afacere”, a menționat un executiv, „dar fii conștient că toată lumea… are unul.” Nevoia momentului Ca executiv de publicitate, este posibil să te ocupi de mai multe conturi la un moment dat. Trebuie să cunoașteți afacerea clienților dvs. din interior pentru a vă asigura că le satisfaceți așteptările. Metodele tale de cercetare pot include un tur al sediului central sau al fabricii clientului, studierea tendințelor de vânzări sau efectuarea de cercetări de marketing. Trebuie să aveți informațiile necesare despre diferitele domenii implicate în Publicitate și trebuie să fiți suficient de flexibil pentru a instrui echipe interfuncționale. Clienți – Numero Uno Contactați zilnic clienții și comunicați feedback-ul echipei de creație. De asemenea, lucrați îndeaproape cu departamentul de creație, revizuind materialele de copy și design. Acest lucru poate include concepte pentru reclame TV, reclame în ziare și panouri publicitare. Deși nu scrieți, este posibil să fiți responsabil pentru a decide mesajul de bază al unei campanii și pentru a prezenta concepte potențialilor clienți. Clienții vor auzi pitch-uri de la mai multe agenții, dar vor alege doar una, așa că trebuie să aveți abilități excelente de comunicare. Aceste aptitudini vă vor fi utile și atunci când veți solicita noi afaceri, efectuând apeluri de vânzare, găzduind cine sau organizând conferințe de afaceri. Exigent, dar satisfăcător Publicitatea poate fi o industrie solicitantă și competitivă, dar munca este, de asemenea, satisfăcătoare și incitantă. În calitate de director de publicitate, s-ar putea să vă treziți trăind viața plină de farmec și emoție descrisă în episoadele din Mad Men. Vânzarea de imagini Directorii de publicitate se ocupă cu vânzarea de imagini. Ei trebuie să se prezinte în fața potențialilor clienți într-o manieră încrezătoare, de succes, care să transmită un aer de încredere, prosperitate și profesionalism. Atunci când dați un telefon de vânzare unei afaceri extraordinar de casual sau în aer liber, adaptați-vă look-ul pentru a reprezenta cât mai bine compania pe care o prezentați. Este totuși important să vă îmbrăcați într-o manieră elegantă și profesională. Cu toate acestea, este la fel de esențial ca potențialii clienți să vă vadă ca pe o persoană care le înțelege afacerea și o poate reprezenta în mod eficient.

In concluzie

Publicitatea promovează progresul economic. O privire în viața de zi cu zi a unui director de publicitate Directorii de publicitate supraveghează producția campaniilor publicitare și elaborează planuri de creștere a vânzărilor pentru afacerile clienților lor. Executivii de publicitate reprezintă legătura dintre agenția lor și clienții acesteia. Profesioniștii în publicitate combină creativitatea cu un bun simț al afacerilor pentru a comercializa un produs pe baza cercetărilor economice, sociologice și psihologice. Pentru a vă asigura că acest proces complicat funcționează fără probleme, veți petrece mult timp la birou.

Cel mai mult timp îl petreci făcând brainstorming, blocând creativitatea și trecând prin cercetări demografice; mai puțin timp îl petreci întâlnindu-te cu clienții sau lansând campanii de Publicitate. Fluiditatea activității zilnice marchează viața executivului de publicitate care sare de la un proiect la altul, dar nu se poate întâmpla în detrimentul atenției la detalii. Este nevoie de o persoană foarte disciplinată pentru a se ocupa atât de partea creativă, cât și de cea orientată spre detalii. Walk the Talk În calitate de lider al unei campanii de publicitate, un director de publicitate trebuie să traducă „discuțiile de afaceri” în „discuții creative” pentru membrii echipei sale. Ei trebuie să înțeleagă obiectivele unei campanii și să încerce să reflecte aceste obiective în mod creativ. Executivii de publicitate de succes care lucrează în echipe la proiecte pot adăuga la ideile altora și îi pot ajuta să se dezvolte. „Nu poți avea un ego în această afacere”, a menționat un executiv, „dar fii conștient că toată lumea… are unul.” Nevoia momentului Ca executiv de publicitate, este posibil să te ocupi de mai multe conturi la un moment dat. Trebuie să cunoașteți afacerea clienților dvs. din interior pentru a vă asigura că le satisfaceți așteptările. Metodele tale de cercetare pot include un tur al sediului central sau al fabricii clientului, studierea tendințelor de vânzări sau efectuarea de cercetări de marketing. Trebuie să aveți informațiile necesare despre diferitele domenii implicate în Publicitate și trebuie să fiți suficient de flexibil pentru a instrui echipe interfuncționale. Clienți – Numero Uno Contactați zilnic clienții și comunicați feedback-ul echipei de creație. De asemenea, lucrați îndeaproape cu departamentul de creație, revizuind materialele de copy și design. Acest lucru poate include concepte pentru reclame TV, reclame în ziare și panouri publicitare. Deși nu scrieți, este posibil să fiți responsabil pentru a decide mesajul de bază al unei campanii și pentru a prezenta concepte potențialilor clienți. Clienții vor auzi pitch-uri de la mai multe agenții, dar vor alege doar una, așa că trebuie să aveți abilități excelente de comunicare. Aceste aptitudini vă vor fi utile și atunci când veți solicita noi afaceri, efectuând apeluri de vânzare, găzduind cine sau organizând conferințe de afaceri. Exigent, dar satisfăcător Publicitatea poate fi o industrie solicitantă și competitivă, dar munca este, de asemenea, satisfăcătoare și incitantă. În calitate de director de publicitate, s-ar putea să vă treziți trăind viața plină de farmec și emoție descrisă în episoadele din Mad Men. Vânzarea de imagini Directorii de publicitate se ocupă cu vânzarea de imagini. Ei trebuie să se prezinte în fața potențialilor clienți într-o manieră încrezătoare, de succes, care să transmită un aer de încredere, prosperitate și profesionalism. Atunci când dați un telefon de vânzare unei afaceri extraordinar de casual sau în aer liber, adaptați-vă look-ul pentru a reprezenta cât mai bine compania pe care o prezentați. Este totuși important să vă îmbrăcați într-o manieră elegantă și profesională. Cu toate acestea, este la fel de esențial ca potențialii clienți să vă vadă ca pe o persoană care le înțelege afacerea și o poate reprezenta în mod eficient.

Sfat?

Creativitatea fără strategie se numește artă; creativitatea cu strategie se numește publicitate. Nimeni nu-și amintește numărul de reclame pe care le-ai difuzat; își amintește doar impresia pe care o faci.

Cursuri gratuite bazate pe aptitudinile necesare pentru aceasta cariera

Vrei sa afli cum interactionezi cu cei din jur?

Dureaza 2 minute. Complet gratuit.