Impact Investing
Graficele și diagramele sunt instrumente utile, dar pentru majoritatea legislatorilor, înainte de a se angaja să susțină o cauză, punctul critic este impactul potențial pe care aceasta îl va avea asupra alegătorilor lor. În calitate de lobbyist realizat, asigurați-vă că lucrați pentru cauze care vă atrag și care afectează comunitățile sau anumite grupuri.
Politicieni în retragere cărora li se oferă poziții de pruncucidere
În calitate de persoane cu cunoștințe complete despre cadrul legal predominant, dezavantajele din codurile juridice și acces ușor la politicienii din birou și la custozii legii, politicienii în retragere sunt adesea candidați de primă mână pentru poziția de Lobbyist. Aceștia pot începe cu un post de muncă standard, dar în cele din urmă se ocupă de lobby.
Lobyingul direct (din interior) vs. lobby-ul direct (din interior). Lobby indirect (extern) sau Grassroots Lobbying
Cuprinde comunicarea cu un legiuitor sau cu un oficial guvernamental cu privire la o legislație specifică în interesul lobbyistului sau al clientului său. Lobby-ul de bază solicită publicului să contacteze legislatorii cu privire la problema în cauză în loc să se adreseze direct legislatorilor. Lobbyiștii petrec ore îndelungate la telefon și scriind scrisori, scriind articole pentru ziare și reviste și încurajând comunitatea să se implice.
Lobby plătit vs. Lobby gratuit
În general, o organizație profesională sau de afaceri angajează un Lobbyist pentru a le reprezenta interesele. Cu toate acestea, unii lobbyiști lucrează pro bono în sprijinul unei cauze nobile sau a unei organizații non-profit.
Single-Issue vs. Multi-Issue Lobbyying
Lowbbyistul poate face campanie pentru o singură problemă sau cauză, ca în cazul celor care lucrează pentru corporații. Lobbyiștii care lucrează pentru a promova interesele sindicatelor tind să facă campanie pentru o cauză mai largă, care cuprinde un set mai cuprinzător de probleme. Lobbyiștii care doresc să desfășoare campanii eficiente au nevoie de obiective specifice, măsurabile, realizabile și oportune (SMART), de o strategie dinamică și diversificată și de canale de comunicare relevante și clare.
Utilizarea rețelelor sociale pentru a crește credibilitatea și numărul de susținători, un plan solid de strângere de fonduri, o coaliție cu mai multe fațete, o comunitate organizată și capacitatea de a implica factorii de decizie politică sunt alte elemente esențiale pe care veți dori să le aveți în trusa dumneavoastră de instrumente.
Amplă alegere
Prospecții lobbyiști care doresc să se alăture unei companii de consultanță pot constata că există mai multe tipuri de unde să aleagă. Unele firme de consultanță se specializează în anumite domenii, cum ar fi monitorizarea și colectarea de informații, în timp ce altele oferă „servicii complete.”
În mod similar, unele firme de consultanță se concentrează pe anumite industrii, în timp ce altele oferă servicii generaliste. Câteva dintre cele mai mari agenții de relații publice au o divizie specializată în afaceri publice sau relații guvernamentale.
Freelance Vs. Full-Time Work
Freelancing-ul oferă lobbyiștilor libertate în ceea ce privește programele flexibile, orele de lucru și locația. Aceștia au proprietate deplină asupra afacerii și își pot permite selectivitate în ceea ce privește varietatea de proiecte și clienți prezentați. În timp ce are un potențial de câștig nelimitat, freelancing-ul are, de asemenea, mai puțină stabilitate și securitate, cu muncă și fluxuri de numerar inconsistente. Există mai multă responsabilitate, efort și risc implicat. Nu există concedii plătite, iar concediile de boală/maternitate/paternitate sunt aproape inaccesibile. Există și presiunea suplimentară a unei taxe de auto-angajare și nu există eligibilitate pentru indemnizații de șomaj.
Un lobbyist cu normă întreagă, însă, are acces la beneficii de sănătate, asigurări și planuri de pensionare sponsorizate de companie. Ei au siguranța locului de muncă, cu o sursă de venit fixă și de încredere și îndrumare din partea șefilor lor. În ciuda beneficiilor de mai sus, ei sunt susceptibili la o potențială plictiseală și la incapacitatea de a urmări proiecte pasionale din cauza lipsei de timp sau de efort. Există o lipsă de flexibilitate, de proprietate și de varietate, la care se adaugă necesitatea de a pune deoparte fonduri pentru naveta și costurile vestimentare.
Atunci când vă decideți între a fi liber profesionist sau angajat cu normă întreagă, luați în considerare avantajele și dezavantajele pentru a vedea ce funcționează cel mai bine pentru dvs.
Sfat?
Nu este întotdeauna ceea ce știi, ci pe cine cunoști.