Invata bine

Afla care sunt carierele potrivite pentru tine, citeste informatii despre ele, fa cursuri certificate pentru a putea avea un castig.

Select Your Favourite
Category And Start Learning.

Lobbyist

Lobbying might be one of the most stigmatized professions, but to tar every Lobbyist with the same brush would be to throw the baby out with the bathwater. A genuine Lobbyist campaigns and pushes for political changes that would make the world a better place.

Citeste mai mult
Denumiri alternative
  • Specialist în relații guvernamentale
Vrei sa stii ce aptitudini ai? Te invitam sa faci un test gratuit, in urma caruia poti afla care sunt punctele tale forte si ce meserii ti se potrivesc
Incepe testul de aptitudini
Salariile pentru Lobbyist in afara Romaniei
USA
$67.784 An ~ $5.649 luna
UK
£48.677 An ~ £4.056 luna

Esti interesat de o cariera ca Lobbyist?
Inregistreaza la urmatoarele cursuri recomandate pentru aceasta meserie. Primesti certificari!

Cariera de Lobbyist este potrivita pentru persoanele ce au trasaturile de personalitate:

Vrei sa stii care este profilul tau? Foloseste platforma xxx pentru a afla care sunt carierele potrivite pentru tine. Parcurge testul de profilare si iti dam rezultatul pe loc. Gratuit.

Este nevoie doar de 10 la sută din populație care să dețină o credință de nezdruncinat pentru a convinge restul oamenilor să adopte aceeași idee.

Exploreaza cariera de Lobbyist

Lobyingul ar putea fi una dintre cele mai stigmatizate profesii, dar a pune pe fiecare lobbyist cu aceeași perie ar însemna să aruncăm copilul cu apa din baie. Un lobbyist autentic face campanii și insistă pentru schimbări politice care ar face lumea un loc mai bun.

Responsabilitati

Ce fac lobbyiștii?

Un lobbyist ar trebui în mod obișnuit să:

  • Formula și transmite punctele de vedere ale unei persoane, ale unui grup sau ale unei organizații către părțile interesate din exterior, cum ar fi agențiile guvernamentale, asociațiile comerciale și organismele legislative
  • Persuade politicienii să propună, să adopte, să modifice sau să respingă o nouă legislație sau să modifice legislația existentă în beneficiul intereselor clienților lor, ținând cont de interdicția că nu pot oferi recompense financiare unui politician în acest sens./li>
  • Campanie pentru a crește profilul clientului/ clienților lor; lucrează în domeniul relațiilor publice și oferă consultanță strategică în domeniul comunicării; oferă sprijin general în domeniul afacerilor publice
  • Realizează cercetări cuprinzătoare în orice domeniu politic, cum ar fi politica națională, politica comparată, relațiile internaționale, teoria politică, partidele politice, globalizarea și istoria gândirii politice
  • Colectează și analizează date din surse primare, cum ar fi sondajele de opinie publică
  • Utilizează surse cantitative, cum ar fi înregistrarea alegătorilor, pentru a analiza datele, a identifica modelele de vot și a dezvolta teorii pertinente
  • Utilizează metode calitative în cercetările lor, adunând informații din numeroase surse, cum ar fi documente istorice, pentru a analiza structurile și politicile guvernamentale din trecut
  • .

  • Elaborarea și testarea teoriilor politice; evaluarea efectelor politicilor și legilor asupra guvernului, a întreprinderilor și a oamenilor, folosind surse publice, informații politice și contacte personale Prezintă informații bazate pe cercetări care evidențiază favorabil interesele clientului lor politicienilor care este posibil să nu fi avut acces la ele mai devreme, sub formă de prezentări, articole, grafice, diagrame, sondaje și rapoarte(::)
  • Furnizează informații și analize pentru a ajuta la planificarea, elaborarea sau punerea în aplicare a politicilor; anticipează efectele noilor politici
  • Supraveghează și analizează evenimentele curente, deciziile politice și activitățile din parlament, departamentele guvernamentale, partidele politice, administrația locală, grupurile de reflecție, grupurile de presiune, organizațiile neguvernamentale (ONG-uri) și alte organisme relevante
  • Citesc publicațiile parlamentare și transcrierile tipărite; urmăresc dezbaterile, întrebările, anchetele comisiilor, declarațiile, rapoartele, regulamentele și legislația
  • Întrețin clienții la curent cu orice evoluție legată de domeniul lor de activitate; răspund la amenințările și oportunitățile de politică publică; prognozează tendințele politice, economice și sociale
  • Cercetați efectele interne și internaționale ale politicilor guvernamentale asupra unei anumite regiuni sau populații
  • Mantineți relațiile cu părțile interesate existente și dezvoltați noi afaceri; asigurați gestionarea mass-media și alte activități de publicitate
  • Revizuiți eficacitatea activităților anterioare și modul în care clientul este văzut de către părțile interesate politice și de alte părți interesate
  • li>Stabilirea unei comunicări bidirecționale politicieni, funcționari publici și personal din cadrul autorităților locale și al organismelor de reglementare pentru a-i informa cu privire la activitatea și preocupările clienților
  • Redactarea de propuneri pentru consultări guvernamentale și anchete ale comitetelor selecte; participarea la audieri ale comitetelor selecte, conferințe ale partidelor și alte evenimente
  • Răspundeți la anchete de reglementare și depuneți mărturie la audieri publice

Mediu de lucru standard

Din moment ce activitatea de lobby se poate desfășura la diferite niveluri, mediul de lucru este de obicei dinamic. Lobbyiștii ar putea petrece timp călătorind între locații și participând la toate evenimentele menite să îi pună în fața politicienilor.


Program de lucru

Locuitorii vor lucra aproape sigur în afara orelor de program. Aveți tendința de a lucra multe ore, de obicei între patruzeci și optzeci de ore pe săptămână. Atunci când un proiect de lege este supus la vot, veți lucra deseori toată noaptea.

Oraarul dumneavoastră de lucru depinde în mare măsură de cel al politicienilor pe care încearcă să facă lobby, care ar putea fi orele de lucru ale guvernului, atunci când parlamentul este în sesiune, sau serile/săptămânile, în funcție de evenimentul la care ar putea participa politicienii. Angajatorul dumneavoastră și nivelul de experiență ar putea fi, de asemenea, factori decisivi în ceea ce privește tipul de program de lucru pe care îl păstrați.

.


Despre angajatori

Consultanții în afaceri publice pot fi independenți sau pot face parte dintr-o companie de PR sau de comunicare mai extinsă, acționând în numele unei serii de clienți. Lobbyiștii interni pot face parte dintr-un departament de comunicare/relații guvernamentale. Lobbyiștii competenți care și-au construit o reputație pot opta să lucreze ca independenți.

Lobbyiștii sunt, în general, angajați de:

  • Consultanții în afaceri publice
  • Corporații publice și private
  • Firme de relații publice
  • Instituții de învățământ
  • Organizații guvernamentale
  • Organizații profesionale
  • .
  • Asociații comerciale
  • Autorități din domeniul sănătății
  • Instituții financiare
  • Organizații politice și sociale
  • Organizații industriale
  • Organizații științifice și de cercetare

.


Sindicalizare

Asociațiile și organizațiile profesionale, cum ar fi Asociația Internațională a Profesioniștilor în Afaceri Guvernamentale, sunt resurse cruciale pentru lobbyiștii interesați să se dezvolte profesional sau să se conecteze cu profesioniști cu aceeași părere în industria sau ocupația lor.

Apartenența la una sau mai multe adaugă valoare CV-ului dvs. în timp ce vă consolidează acreditările și calificările.


Provocari intalnite

Asociațiile și organizațiile profesionale, cum ar fi Asociația Internațională a Profesioniștilor în Afaceri Guvernamentale, sunt resurse cruciale pentru lobbyiștii interesați să se dezvolte profesional sau să se conecteze cu profesioniști cu aceeași părere în industria sau ocupația lor.

Apartenența la una sau mai multe adaugă valoare CV-ului dvs. în timp ce vă consolidează acreditările și calificările.


Tipul de experienta necesara

Studenții care doresc să se expună la rețeaua guvernamentală de lobbyiști și politicieni și să învețe cum să pledeze și să influențeze în mod activ politicienii ar trebui să încerce să obțină un post de asistent al Congresului/asistent politic sau un stagiu la o agenție sau un grup care necesită reprezentare legislativă.

Deși sunt adesea neplătiți, stagiarii acumulează o multitudine de cunoștințe despre problemele care se află în centrul unei circumscripții electorale. Ei efectuează cercetări, participă și iau notițe la audieri, răspund la apeluri telefonice, trimit e-mailuri și citesc corespondența. Ei au cele mai bune oportunități de a stabili relații critice și contacte profesionale care ar putea duce la oportunități de carieră în domeniul lobby-ului.

Câștigă experiență la nivel local/comunitar și realizează unele activități de lobby la nivel de bază, dând telefoane, scriind scrisori către legislatori pentru a influența politica și învățând să strângă fonduri. Obțineți relații sociale și creați rețele, învățați arta persistenței și a persuasiunii și învățați să faceți lobby pentru alți lobbyiști.

Lobbyiștii promițători își încep adesea cariera profesională lucrând pentru oficiali aleși, cum ar fi consilieri locali, legislatori de stat sau reprezentanți ai Congresului. Cu o anumită experiență profesională în spate, mulți caută posturi de consultanță la nivel de începători și asociați în cadrul firmelor și asociațiilor industriale care au o ramură legislativă sau de lobby.

Aceștia pot continua să lucreze ca și consultanți în afaceri guvernamentale la nivel mediu și superior în cadrul unor firme de consultanță private, corporații mari sau alte organizații care doresc să aibă un impact asupra politicilor publice și a legislației.

Calificari si certificari recomandate

În calitate de specialiști în relații publice, lobbyiștii au de obicei o diplomă de licență în științe politice, relații publice, comunicare, jurnalism, drept sau economie. Un program de licență în științe politice poate include cursuri care acoperă lobby-ul și rolul acestuia în sistemul politic. Cursurile pot oferi instruire privind procesul legislativ și modul în care lobbyiștii participă la crearea de norme și reglementări. Lovistii care obțin o diplomă în drept sunt bine pregătiți pentru a interpreta și redacta proiecte de lege.

Un master în administrație publică, politici publice sau afaceri publice cuprinde cursuri de bază axate pe metode de cercetare, formarea politicilor, evaluarea programelor și statistică. Unele colegii și universități oferă, de asemenea, diplome de master în științe politice, relații internaționale sau alte specializări în științe politice aplicate.

Aspiranții lobbyiști care intenționează să facă lobby pentru un anumit sector pot alege să obțină o diplomă direct legată de acesta. De exemplu, un lobbyist de mediu se poate specializa în știința mediului sau în biologia faunei sălbatice și poate completa diploma cu o specializare în științe politice sau drept, sau invers.


Certificari & Diplome

Persoanele fizice care participă la activități de lobby trebuie să se înregistreze prin completarea unui formular de înregistrare inițială. Informațiile necesare pentru înregistrare pot include datele de contact ale solicitantului, informații despre clienți și subiectele de interes ale lobbyistului.

De asemenea, lobbyiștii profesioniști sunt obligați să depună un raport trimestrial care să conțină o listă a contactelor lor curente și a activităților de lobby. După înregistrare, un lobbyist poate lucra independent ca lobbyist independent sau ca angajat al unei firme de lobby.

Certificarea voluntară în domeniul politicilor publice și al relațiilor guvernamentale și al lobby-ului de către o organizație obiectivă și de renume vă poate ajuta să câștigați credibilitate profesională, să încurajați reînnoirea și să deveniți un consultant independent.

Certificarea demonstrează competența într-o aptitudine sau într-un set de aptitudini, de obicei prin experiență profesională, formare, promovarea unui examen sau o combinație a celor trei.

Programele de certificare de succes protejează bunăstarea publică prin încorporarea unui cod de etică. Investigarea membrilor care practică în afara Codului câștigă încredere și respect, care sunt cele mai importante elemente pentru a asigura viitorul unui profesionist.

Traseul acestei cariere

Performanța, experiența și dobândirea de calificări profesionale determină evoluția în carieră. În calitate de nou intrat într-o firmă de consultanță, un lobbyist își va petrece o mare parte din timp cercetând, monitorizând și răspunzând la cererile de informații. Cu toate acestea, contactul față în față cu clienții va veni rapid prin participarea la întâlniri, ședințe de informare și conferințe alături de personalul mai înalt.

Este posibilă trecerea într-un departament intern de afaceri publice în calitate de manager de afaceri publice sau consilier politic. Unii se pot muta în roluri politice cu normă întreagă, cum ar fi lucrul pentru un partid politic sau în calitate de consilier. Aceste mutări pot fi permanente sau pot fi folosite pentru a dezvolta în continuare experiența și contactele înainte de a reveni la consultanță.

În general, este mai ușor să începi într-un rol de consultant și să te muți într-un post intern decât invers. Echipele interne sunt, de obicei, mai mici și este posibil să trebuiască să te muți într-o altă organizație pentru a-ți dezvolta cariera. Cu toate acestea, veți avea probabil mai multe contribuții la strategia de politică și comunicare și mai multe oportunități de specializare.


Perspective de viitor

Lobbyiștii se confruntă cu o concurență intensă pentru majoritatea locurilor de muncă. Candidații cu diplome avansate, abilități puternice de scriere, abilități analitice și experiență în cercetarea sau efectuarea de analize politice ar trebui să aibă cele mai bune perspective de angajare.

Candidații care au cunoștințe specializate sau experiență în domeniul lor de interes vor avea, de asemenea, oportunități mai bune de angajare. Stagiile sau munca de voluntariat pot fi, de asemenea, de ajutor.

.

Dezvoltare profesionala

Lobbyiștii se confruntă cu o concurență intensă pentru majoritatea locurilor de muncă. Candidații cu diplome avansate, abilități puternice de scriere, abilități analitice și experiență în cercetarea sau efectuarea de analize politice ar trebui să aibă cele mai bune perspective de angajare.

Candidații care au cunoștințe specializate sau experiență în domeniul lor de interes vor avea, de asemenea, oportunități mai bune de angajare. Stagiile sau munca de voluntariat pot fi, de asemenea, de ajutor.

.

Extra informatii

Impact Investing

Graficele și diagramele sunt instrumente utile, dar pentru majoritatea legislatorilor, înainte de a se angaja să susțină o cauză, punctul critic este impactul potențial pe care aceasta îl va avea asupra alegătorilor lor. În calitate de lobbyist realizat, asigurați-vă că lucrați pentru cauze care vă atrag și care afectează comunitățile sau anumite grupuri.

Politicieni în retragere cărora li se oferă poziții de pruncucidere

În calitate de persoane cu cunoștințe complete despre cadrul legal predominant, dezavantajele din codurile juridice și acces ușor la politicienii din birou și la custozii legii, politicienii în retragere sunt adesea candidați de primă mână pentru poziția de Lobbyist. Aceștia pot începe cu un post de muncă standard, dar în cele din urmă se ocupă de lobby.

Lobyingul direct (din interior) vs. lobby-ul direct (din interior). Lobby indirect (extern) sau Grassroots Lobbying

Cuprinde comunicarea cu un legiuitor sau cu un oficial guvernamental cu privire la o legislație specifică în interesul lobbyistului sau al clientului său. Lobby-ul de bază solicită publicului să contacteze legislatorii cu privire la problema în cauză în loc să se adreseze direct legislatorilor. Lobbyiștii petrec ore îndelungate la telefon și scriind scrisori, scriind articole pentru ziare și reviste și încurajând comunitatea să se implice.

Lobby plătit vs. Lobby gratuit

În general, o organizație profesională sau de afaceri angajează un Lobbyist pentru a le reprezenta interesele. Cu toate acestea, unii lobbyiști lucrează pro bono în sprijinul unei cauze nobile sau a unei organizații non-profit.

Single-Issue vs. Multi-Issue Lobbyying

Lowbbyistul poate face campanie pentru o singură problemă sau cauză, ca în cazul celor care lucrează pentru corporații. Lobbyiștii care lucrează pentru a promova interesele sindicatelor tind să facă campanie pentru o cauză mai largă, care cuprinde un set mai cuprinzător de probleme. Lobbyiștii care doresc să desfășoare campanii eficiente au nevoie de obiective specifice, măsurabile, realizabile și oportune (SMART), de o strategie dinamică și diversificată și de canale de comunicare relevante și clare.

Utilizarea rețelelor sociale pentru a crește credibilitatea și numărul de susținători, un plan solid de strângere de fonduri, o coaliție cu mai multe fațete, o comunitate organizată și capacitatea de a implica factorii de decizie politică sunt alte elemente esențiale pe care veți dori să le aveți în trusa dumneavoastră de instrumente.

Amplă alegere

Prospecții lobbyiști care doresc să se alăture unei companii de consultanță pot constata că există mai multe tipuri de unde să aleagă. Unele firme de consultanță se specializează în anumite domenii, cum ar fi monitorizarea și colectarea de informații, în timp ce altele oferă „servicii complete.”

În mod similar, unele firme de consultanță se concentrează pe anumite industrii, în timp ce altele oferă servicii generaliste. Câteva dintre cele mai mari agenții de relații publice au o divizie specializată în afaceri publice sau relații guvernamentale.

Freelance Vs. Full-Time Work

Freelancing-ul oferă lobbyiștilor libertate în ceea ce privește programele flexibile, orele de lucru și locația. Aceștia au proprietate deplină asupra afacerii și își pot permite selectivitate în ceea ce privește varietatea de proiecte și clienți prezentați. În timp ce are un potențial de câștig nelimitat, freelancing-ul are, de asemenea, mai puțină stabilitate și securitate, cu muncă și fluxuri de numerar inconsistente. Există mai multă responsabilitate, efort și risc implicat. Nu există concedii plătite, iar concediile de boală/maternitate/paternitate sunt aproape inaccesibile. Există și presiunea suplimentară a unei taxe de auto-angajare și nu există eligibilitate pentru indemnizații de șomaj.

Un lobbyist cu normă întreagă, însă, are acces la beneficii de sănătate, asigurări și planuri de pensionare sponsorizate de companie. Ei au siguranța locului de muncă, cu o sursă de venit fixă și de încredere și îndrumare din partea șefilor lor. În ciuda beneficiilor de mai sus, ei sunt susceptibili la o potențială plictiseală și la incapacitatea de a urmări proiecte pasionale din cauza lipsei de timp sau de efort. Există o lipsă de flexibilitate, de proprietate și de varietate, la care se adaugă necesitatea de a pune deoparte fonduri pentru naveta și costurile vestimentare.

Atunci când vă decideți între a fi liber profesionist sau angajat cu normă întreagă, luați în considerare avantajele și dezavantajele pentru a vedea ce funcționează cel mai bine pentru dvs.

In concluzie

Impact Investing

Graficele și diagramele sunt instrumente utile, dar pentru majoritatea legislatorilor, înainte de a se angaja să susțină o cauză, punctul critic este impactul potențial pe care aceasta îl va avea asupra alegătorilor lor. În calitate de lobbyist realizat, asigurați-vă că lucrați pentru cauze care vă atrag și care afectează comunitățile sau anumite grupuri.

Politicieni în retragere cărora li se oferă poziții de pruncucidere

În calitate de persoane cu cunoștințe complete despre cadrul legal predominant, dezavantajele din codurile juridice și acces ușor la politicienii din birou și la custozii legii, politicienii în retragere sunt adesea candidați de primă mână pentru poziția de Lobbyist. Aceștia pot începe cu un post de muncă standard, dar în cele din urmă se ocupă de lobby.

Lobyingul direct (din interior) vs. lobby-ul direct (din interior). Lobby indirect (extern) sau Grassroots Lobbying

Cuprinde comunicarea cu un legiuitor sau cu un oficial guvernamental cu privire la o legislație specifică în interesul lobbyistului sau al clientului său. Lobby-ul de bază solicită publicului să contacteze legislatorii cu privire la problema în cauză în loc să se adreseze direct legislatorilor. Lobbyiștii petrec ore îndelungate la telefon și scriind scrisori, scriind articole pentru ziare și reviste și încurajând comunitatea să se implice.

Lobby plătit vs. Lobby gratuit

În general, o organizație profesională sau de afaceri angajează un Lobbyist pentru a le reprezenta interesele. Cu toate acestea, unii lobbyiști lucrează pro bono în sprijinul unei cauze nobile sau a unei organizații non-profit.

Single-Issue vs. Multi-Issue Lobbyying

Lowbbyistul poate face campanie pentru o singură problemă sau cauză, ca în cazul celor care lucrează pentru corporații. Lobbyiștii care lucrează pentru a promova interesele sindicatelor tind să facă campanie pentru o cauză mai largă, care cuprinde un set mai cuprinzător de probleme. Lobbyiștii care doresc să desfășoare campanii eficiente au nevoie de obiective specifice, măsurabile, realizabile și oportune (SMART), de o strategie dinamică și diversificată și de canale de comunicare relevante și clare.

Utilizarea rețelelor sociale pentru a crește credibilitatea și numărul de susținători, un plan solid de strângere de fonduri, o coaliție cu mai multe fațete, o comunitate organizată și capacitatea de a implica factorii de decizie politică sunt alte elemente esențiale pe care veți dori să le aveți în trusa dumneavoastră de instrumente.

Amplă alegere

Prospecții lobbyiști care doresc să se alăture unei companii de consultanță pot constata că există mai multe tipuri de unde să aleagă. Unele firme de consultanță se specializează în anumite domenii, cum ar fi monitorizarea și colectarea de informații, în timp ce altele oferă „servicii complete.”

În mod similar, unele firme de consultanță se concentrează pe anumite industrii, în timp ce altele oferă servicii generaliste. Câteva dintre cele mai mari agenții de relații publice au o divizie specializată în afaceri publice sau relații guvernamentale.

Freelance Vs. Full-Time Work

Freelancing-ul oferă lobbyiștilor libertate în ceea ce privește programele flexibile, orele de lucru și locația. Aceștia au proprietate deplină asupra afacerii și își pot permite selectivitate în ceea ce privește varietatea de proiecte și clienți prezentați. În timp ce are un potențial de câștig nelimitat, freelancing-ul are, de asemenea, mai puțină stabilitate și securitate, cu muncă și fluxuri de numerar inconsistente. Există mai multă responsabilitate, efort și risc implicat. Nu există concedii plătite, iar concediile de boală/maternitate/paternitate sunt aproape inaccesibile. Există și presiunea suplimentară a unei taxe de auto-angajare și nu există eligibilitate pentru indemnizații de șomaj.

Un lobbyist cu normă întreagă, însă, are acces la beneficii de sănătate, asigurări și planuri de pensionare sponsorizate de companie. Ei au siguranța locului de muncă, cu o sursă de venit fixă și de încredere și îndrumare din partea șefilor lor. În ciuda beneficiilor de mai sus, ei sunt susceptibili la o potențială plictiseală și la incapacitatea de a urmări proiecte pasionale din cauza lipsei de timp sau de efort. Există o lipsă de flexibilitate, de proprietate și de varietate, la care se adaugă necesitatea de a pune deoparte fonduri pentru naveta și costurile vestimentare.

Atunci când vă decideți între a fi liber profesionist sau angajat cu normă întreagă, luați în considerare avantajele și dezavantajele pentru a vedea ce funcționează cel mai bine pentru dvs.

Sfat?

Nu este întotdeauna ceea ce știi, ci pe cine cunoști.

Cursuri gratuite bazate pe aptitudinile necesare pentru aceasta cariera

Vrei sa afli cum interactionezi cu cei din jur?

Dureaza 2 minute. Complet gratuit.