Alegerea unei specialități
Marketingul este un mediu în schimbare rapidă în care întreprinderile, organizațiile și antreprenorii se angajează cu clienții lor. Managerii de marketing pot alege să rămână în roluri de marketing general sau să se concentreze pe managementul evenimentelor, marketing direct, marketing online sau comunicații de marketing. Marketingul digital și de social media se ocupă de analiza pieței, de extinderea în social media, de optimizarea motoarelor de căutare, de buletinele de știri prin e-mail, de managementul mărcii și de conversie, toate fațetele campaniei de marketing online a unei companii. Arta de a disemina informații despre o agenție sau o persoană către publicul larg este cunoscută sub numele de relații publice. Relațiile publice se deosebesc de publicitate și marketing prin faptul că cultivă atenția publicului și diseminează informații prin canale neplătite pentru a obține sau a genera publicitate pentru publicul lor țintă. Cercetătorii în marketing examinează datele pentru a identifica cele mai eficiente metode de marketing pentru a direcționa clienții către produsul unei companii. Procesul presupune, de obicei, colectarea de date despre piețele sau clienții țintă, găsirea de oportunități de marketing și urmărirea rezultatelor de marketing.
Lucrul cu agențiile de marketing
Agențiile de marketing cu servicii complete oferă servicii multidisciplinare clienților lor și îi ajută să formuleze și să execute strategii și campanii de marketing. De obicei, clienții lor caută un pachet complet pentru comunicare, fie pentru că nu au expertiza de marketing necesară, fie pentru că departamentul lor intern de marketing are nevoie de sprijin.
Potențialele avantaje și dezavantaje ale freelancingului vs. angajarea cu normă întreagă
Freelancingul oferă managerilor de marketing libertate în ceea ce privește programele flexibile, orele de lucru și locația. Aceștia au proprietate deplină asupra afacerii și își pot permite o selectivitate în ceea ce privește varietatea proiectelor și a clienților prezentați. Deși are un potențial de câștig nelimitat, freelancingul vine cu mai puțină stabilitate și securitate, cu muncă și fluxuri de numerar inconsistente. Există mai multă responsabilitate, efort și risc implicat. Nu există concedii plătite, iar concediile de boală/maternitate/paternitate sunt aproape inabordabile. Există și presiunea suplimentară a impozitului pe activități independente și lipsa eligibilității pentru indemnizațiile de șomaj.
Pe de altă parte, un director de marketing cu normă întreagă are acces la beneficii de sănătate, asigurări și planuri de pensionare sponsorizate de companie. Ei au siguranța locului de muncă, cu o sursă de venit fixă și fiabilă și cu îndrumare din partea șefilor lor. În ciuda acestui fapt, ei sunt susceptibili la o potențială plictiseală și la incapacitatea de a urmări proiecte pasionale din cauza lipsei de timp sau de efort. Cu o lipsă de flexibilitate, proprietate și varietate, există, de asemenea, necesitatea de a bugeta bani în plus pentru naveta și costurile de îmbrăcăminte.
Atunci când vă decideți între a fi freelancer sau angajat cu normă întreagă, luați în considerare avantajele și dezavantajele pentru a vedea ce funcționează cel mai bine pentru dvs.
Sfat?
Concentrează-te pe imaginea de ansamblu a ceea ce fac lucrătorii în mod regulat pentru a vedea cum își ating obiectivele. Amintiți-vă că nu sunteți plătit pentru a face vechea dvs. muncă, așa că delegați detaliile echipei dvs.