Invata bine

Afla care sunt carierele potrivite pentru tine, citeste informatii despre ele, fa cursuri certificate pentru a putea avea un castig.

Select Your Favourite
Category And Start Learning.

Manager de servicii pentru clienți

There is only one boss. The customer! And the customer can fire everybody in the company from the chairman downwards, just by spending their money somewhere else. Customer Service Managers ensure outstanding customer service in their organization and thereby its success.

Citeste mai mult
Denumiri alternative
  • Manager de îngrijire a clienților
  • Manager de asistență clienți
  • Manager de call center
  • Manager de contact center
  • Manager de servicii pentru clienți
  • Manager de servicii corporative
  • Manager de operațiuni cu clienții
  • Manager de relații cu clienții
Vrei sa stii ce aptitudini ai? Te invitam sa faci un test gratuit, in urma caruia poti afla care sunt punctele tale forte si ce meserii ti se potrivesc
Incepe testul de aptitudini
Salariu lunar net,
in Romania, pentru
Manager de servicii pentru clienți
Salariu minim 3.395 RON Poate varia cu 10% mai puțin
Salariu mediu 5.341 RON Media pieței de muncă
Salariu mare 7.287 RON Poate varia cu 10% mai mult
Salariile pentru Manager de servicii pentru clienți in afara Romaniei
USA
$45.707 An ~ $3.809 luna
UK
£25.624 An ~ £2.135 luna

Esti interesat de o cariera ca Manager de servicii pentru clienți?
Inregistreaza la urmatoarele cursuri recomandate pentru aceasta meserie. Primesti certificari!

Cariera de Manager de servicii pentru clienți este potrivita pentru persoanele ce au trasaturile de personalitate:

Vrei sa stii care este profilul tau? Foloseste platforma xxx pentru a afla care sunt carierele potrivite pentru tine. Parcurge testul de profilare si iti dam rezultatul pe loc. Gratuit.

Un client a sunat-o odată pe mama directorului general al Comcast, Brian Roberts, pentru a se plânge de lucrurile oribile pe care compania le făcea.

.

Exploreaza cariera de Manager de servicii pentru clienți

Există doar un singur șef. Clientul! Iar clientul îi poate concedia pe toți cei din companie, de la președinte în jos, doar cheltuindu-și banii în altă parte. Managerii de servicii pentru clienți asigură servicii de excepție pentru clienți în organizația lor și, astfel, succesul acesteia.

Responsabilitati

Ce fac managerii de servicii clienți?

Un manager de servicii pentru clienți ar trebui, în mod obișnuit, să:

  • Supraveghea operațiunile zilnice din departamentul de servicii pentru clienți al unei organizații pentru a atinge obiectivele orientate către clienți
  • Elaborarea de proceduri de feedback sau de reclamații care pot fi folosite de clienți pentru a obține ajutor în timp util; să investigheze și să rezolve problemele complexe sau de lungă durată ale clienților care au fost transmise de către asistenții de servicii pentru clienți
  • Să acorde rambursări sau compensații clienților; să păstreze o evidență exactă a discuțiilor sau a corespondenței cu clienții
  • Să analizeze statisticile sau rapoartele pentru a determina nivelul de servicii pentru clienți pe care îl oferă organizația; să se întâlnească cu alți manageri pentru a discuta despre posibilele îmbunătățiri ale serviciilor pentru clienți
  • Îmbunătăți procedurile, politicile și standardele privind serviciile pentru clienți pentru organizație sau departament
  • Participa la recrutarea și evaluarea personalului; instrui personalul pentru a oferi un standard ridicat de servicii pentru clienți; conduceți sau supervizați o echipă de personal de servicii pentru clienți
  • Aveți o înțelegere aprofundată a produselor sau serviciilor organizației și vă țineți la curent cu schimbările
  • gestionați bugetul aprobat al departamentului de servicii pentru clienți

Mediu de lucru standard

Managerii de servicii pentru clienți pot lucra la diferite niveluri, de la sediul central până la partea frontală a afacerii. Puteți lucra într-un birou sau la un birou de servicii pentru clienți într-o zonă publică, cum ar fi un magazin sau o gară. Managerii de servicii pentru clienți lucrează, de obicei, într-o singură locație, dar unii pot fi nevoiți să viziteze clienții sau să se deplaseze în alte locații din cadrul organizației. Codul vestimentar ar fi business casual, cu excepția cazului în care se specifică altfel. Contactul față în față cu clienții necesită o apariție plăcută și elegantă.


Program de lucru

Ora de lucru va varia în funcție de tipul de organizație. De exemplu, managerii de servicii pentru clienți de la sediile centrale pot lucra de la ora 9.00 la 17.00, în timp ce cei din centrele de apeluri sau din magazinele de vânzare cu amănuntul pot fi nevoiți să lucreze în schimburi, inclusiv seara și în weekenduri. Unele organizații consideră că este util să angajeze manageri cu jumătate de normă.


Despre angajatori

Managerii de servicii clienți lucrează în majoritatea industriilor, într-o serie de sectoare de angajare private și publice. Agențiile de recrutare se ocupă frecvent de posturile vacante. De asemenea, puteți verifica site-urile de locuri de muncă online și presa locală și națională pentru posturi vacante. Companiile de comerț cu amănuntul pot anunța posturile vacante pe site-urile lor web sau în magazine, afișând posturile vacante pe panourile de afișaj sau în vitrinele magazinelor. Candidaturile speculative adresate angajatorilor de personal de deservire a clienților se pot dovedi fructuoase.

Managerii de servicii clienți sunt în general angajați de către:

  • Supermarketuri
  • Supermarketuri
  • Supermarketuri
  • Supermarketuri
  • Supermarketuri
  • Supermagazine
  • SupermarketuriOperatori de turism
  • Liniile aeriene
  • Bănci
  • Societăți de construcții
  • Companii de asigurări
  • ./li>
  • Companii de utilități
  • Industria telecomunicațiilor
  • Firme de transport și logistică
  • Organizații guvernamentale
  • Furnizori de servicii medicale
  • Instituții de învățământ
  • /ul>.

    Sindicalizare

    Asociațiile și organizațiile profesionale sunt esențiale pentru managerii de servicii clienți interesați să se dezvolte profesional sau să se conecteze cu profesioniști cu păreri similare din industria sau ocupația lor. Apartenența la una sau mai multe adaugă valoare CV-ului dvs. în timp ce vă consolidează acreditările și calificările.


    Provocari intalnite

    Asociațiile și organizațiile profesionale sunt esențiale pentru managerii de servicii clienți interesați să se dezvolte profesional sau să se conecteze cu profesioniști cu păreri similare din industria sau ocupația lor. Apartenența la una sau mai multe adaugă valoare CV-ului dvs. în timp ce vă consolidează acreditările și calificările.


Tipul de experienta necesara

Există o concurență intensă pentru posturile de Customer Service Manageri. Candidatul ideal ar trebui să aibă experiență dovedită de lucru într-o poziție de servicii pentru clienți, cu cunoștințe excelente despre cele mai recente tendințe și tehnici din industrie. Candidații cu peste zece ani de experiență în furnizarea de asistență pentru clienți într-un magazin, call center, birou sau bar au un succes semnificativ atunci când aplică pentru programe de muncă sau de formare. Aproximativ cinci ani de experiență de supervizare în calitate de manager sau asistent manager în domeniul comerțului cu amănuntul reprezintă o alternativă atractivă.

Este utilă și orice altă experiență relevantă de lucru cu oamenii, poate prin apartenența la cluburi și societăți studențești. Încercați să aranjați o perioadă de observare la locul de muncă a managerilor de servicii pentru clienți în diferite medii pentru a determina ce tip de organizație vi s-ar potrivi cel mai bine.

Calificari si certificari recomandate

Deși acest domeniu de activitate este deschis tuturor absolvenților, o diplomă de licență în studii de afaceri, studii de consum, studii de management sau marketing s-ar dovedi avantajoasă. Unii angajatori pot prefera studenți de la discipline relevante pentru sectoarele lor specifice, cum ar fi comerțul cu amănuntul, ospitalitatea sau serviciile financiare.

Intrarea în managementul serviciilor de relații cu clienții este, de asemenea, posibilă fără o diplomă oficială. Deținătorii de diplome de bacalaureat întreprinzători își pot croi drum de la roluri de nivel de intrare după ce au obținut calificări și experiență relevante.

Cu toate acestea, nu este nevoie de o diplomă oficială.


Certificari & Diplome

Certificarea demonstrează competența într-o abilitate sau într-un set de abilități, de obicei prin experiență de muncă, formare profesională, promovarea unui examen sau o combinație a celor trei. Dispuneți de cursuri acreditate care combină teoria, practica și dezvoltarea strategică a serviciilor pentru clienți.

Certificarea voluntară de la o organizație obiectivă și reputată vă poate ajuta să obțineți credibilitate profesională, să vă măriți șansele de avansare și să atrageți un spor salarial semnificativ, de până la 18 procente.

Traseul acestei cariere

Multe companii angajează manageri de servicii pentru clienți din cadrul grupului lor existent de reprezentanți ai serviciilor pentru clienți. Astfel de organizații oferă candidaților promițători roluri de începători ca asistenți de servicii pentru clienți și îi pregătesc pentru a lucra ca șefi de echipă sau supervizori înainte de a le oferi posturi de conducere.

Organizațiile cu programe de formare pentru absolvenți își promovează candidații stagiari în funcția de manager de servicii pentru clienți după formarea obligatorie. Responsabilitățile dvs. vor crește probabil pe măsură ce dobândiți mai multă experiență și calificări.

Este posibil să fie nevoie să vă mutați într-o organizație mai mare dacă doriți să obțineți mai multe responsabilități sau oportunități de promovare. De asemenea, poate fi necesar să vă mutați pentru a obține o promovare în organizațiile care au mai multe sucursale.

Managerii de servicii pentru clienți pot fi promovați în roluri în care instruiesc și evaluează alți membri ai personalului care lucrează pentru a obține calificări în domeniul serviciilor pentru clienți. Dacă profitați de oportunitățile de a vă dezvolta și de a vă extinde cunoștințele și experiența, ați putea evolua către o carieră de management mai cuprinzătoare.


Perspective de viitor

Candidații cu abilitățile, cunoștințele și experiența necesare vor obține mai repede un loc de muncă.

Dezvoltare profesionala

Candidații cu abilitățile, cunoștințele și experiența necesare vor obține mai repede un loc de muncă.

Extra informatii

Frontiere fără bariere

Există oportunități de a lucra în orașe mari. Atunci când organizațiile își relocalizează furnizarea de servicii de call-center în străinătate, pot exista oportunități pentru managerii de servicii clienți de a lucra în străinătate, fie în posturi permanente, fie temporare.

Come Hell or High Water

Lucrul va varia în funcție de sector și de angajator. De exemplu, dacă lucrați la un birou de servicii pentru clienți într-un supermarket, veți lucra în principal cu clienții față în față. Cu toate acestea, dacă lucrați într-un call center pentru o companie de asigurări, majoritatea contactelor cu clienții se vor face prin telefon. Indiferent de context, va trebui să vă comportați în permanență într-un mod calm, profesionist și responsabil.

Cu toate acestea, va trebui să vă comportați într-un mod calm, profesionist și responsabil.

In concluzie

Frontiere fără bariere

Există oportunități de a lucra în orașe mari. Atunci când organizațiile își relocalizează furnizarea de servicii de call-center în străinătate, pot exista oportunități pentru managerii de servicii clienți de a lucra în străinătate, fie în posturi permanente, fie temporare.

Come Hell or High Water

Lucrul va varia în funcție de sector și de angajator. De exemplu, dacă lucrați la un birou de servicii pentru clienți într-un supermarket, veți lucra în principal cu clienții față în față. Cu toate acestea, dacă lucrați într-un call center pentru o companie de asigurări, majoritatea contactelor cu clienții se vor face prin telefon. Indiferent de context, va trebui să vă comportați în permanență într-un mod calm, profesionist și responsabil.

Cu toate acestea, va trebui să vă comportați într-un mod calm, profesionist și responsabil.

Sfat?

Dacă înțelegeți cu adevărat afacerea, veți face o treabă mai bună. Petreceți timp urmărind profesioniștii în controlul calității, livrarea, pregătirea documentelor și alte domenii similare cu impact asupra clienților.

Cursuri gratuite bazate pe aptitudinile necesare pentru aceasta cariera

Vrei sa afli cum interactionezi cu cei din jur?

Dureaza 2 minute. Complet gratuit.