Deși acest domeniu de activitate este deschis tuturor absolvenților, o diplomă de licență în studii de afaceri, studii de consum, studii de management sau marketing s-ar dovedi avantajoasă. Unii angajatori pot prefera studenți de la discipline relevante pentru sectoarele lor specifice, cum ar fi comerțul cu amănuntul, ospitalitatea sau serviciile financiare.
Intrarea în managementul serviciilor de relații cu clienții este, de asemenea, posibilă fără o diplomă oficială. Deținătorii de diplome de bacalaureat întreprinzători își pot croi drum de la roluri de nivel de intrare după ce au obținut calificări și experiență relevante.
Cu toate acestea, nu este nevoie de o diplomă oficială.
Certificari & Diplome
Certificarea demonstrează competența într-o abilitate sau într-un set de abilități, de obicei prin experiență de muncă, formare profesională, promovarea unui examen sau o combinație a celor trei. Dispuneți de cursuri acreditate care combină teoria, practica și dezvoltarea strategică a serviciilor pentru clienți.
Certificarea voluntară de la o organizație obiectivă și reputată vă poate ajuta să obțineți credibilitate profesională, să vă măriți șansele de avansare și să atrageți un spor salarial semnificativ, de până la 18 procente.