Business-urile și agenții de publicitate pot utiliza software de gestionare a rețelelor sociale pentru a gestiona, controla și analiza profilurile și activitățile lor de social media.
Tools Of The Trade
Managerii de social media folosesc Sprinklr, Hootsuite, Asana și Olapic pentru a-și programa postările. Google Analytics și Facebook Insights îi ajută să analizeze gradul de implicare al postărilor lor.
Potențialele avantaje și dezavantaje ale freelancing-ului vs. angajarea cu normă întreagă
Freelancing Social Media Managers au programe de lucru și locații mai flexibile. Ei au proprietatea deplină a afacerii și își pot selecta proiectele și clienții. Cu toate acestea, ei se confruntă cu o muncă și un flux de numerar inconsecvent, ceea ce înseamnă mai multă responsabilitate, efort și risc.
Pe de altă parte, un Social Media Manager cu normă întreagă are beneficii de sănătate, asigurări și planuri de pensionare sponsorizate de companie. Ei au siguranța locului de muncă, cu o sursă de venit fixă și fiabilă și îndrumare din partea șefilor lor. Cu toate acestea, ei pot experimenta plictiseala din cauza lipsei de flexibilitate, de proprietate și de varietate. Atunci când vă decideți între a fi freelancer sau angajat cu normă întreagă, luați în considerare avantajele și dezavantajele pentru a vedea ce funcționează cel mai bine pentru dumneavoastră.
Pentru a reuși
Managerii de social media care sunt creativi, au o înțelegere profundă a tendințelor media și își folosesc în mod optim abilitățile analitice vor avea o carieră de succes. Monitorizați campaniile și profitați la maximum de teste pentru a avea rezultate optime.
Sfat?
Practicați-vă abilitățile de scriere și de design pentru a vă transmite mai bine mesajul sau pentru a promova un produs.