Invata bine

Afla care sunt carierele potrivite pentru tine, citeste informatii despre ele, fa cursuri certificate pentru a putea avea un castig.

Select Your Favourite
Category And Start Learning.

Marketer digital

Where “content is fire, social media is gasoline.” Digital Marketers strive to deliver useful content at just the right moment that a buyer needs it through a variety of digital channels. Push and pull Marketing techniques are applied, targeting consumers both directly and indirectly.

Citeste mai mult
Denumiri alternative
  • Digital Marketing Executive
  • Digital Marketing Manager
  • Search Engine Optimizer – SEO Executive
  • Social Media Marketing Expert
  • Digital Marketing Copywriter
  • E-Commerce Marketing Manager
  • Inbound Marketing Manager
  • Market Research Analyst
  • .
Vrei sa stii ce aptitudini ai? Te invitam sa faci un test gratuit, in urma caruia poti afla care sunt punctele tale forte si ce meserii ti se potrivesc
Incepe testul de aptitudini
Salariile pentru Marketer digital in afara Romaniei
USA
$58.523 An ~ $4.877 luna
UK
£26.504 An ~ £2.209 luna

Esti interesat de o cariera ca Marketer digital?
Inregistreaza la urmatoarele cursuri recomandate pentru aceasta meserie. Primesti certificari!

Cariera de Marketer digital este potrivita pentru persoanele ce au trasaturile de personalitate:

Vrei sa stii care este profilul tau? Foloseste platforma xxx pentru a afla care sunt carierele potrivite pentru tine. Parcurge testul de profilare si iti dam rezultatul pe loc. Gratuit.

Anunțurile de căutare pot crește gradul de conștientizare a mărcii cu 80%, iar publicitatea afișată s-a dovedit a crește traficul către un site web cu 300%.

.

Exploreaza cariera de Marketer digital

Unde „conținutul este foc, social media este benzină”. Specialiștii în marketing digital se străduiesc să livreze conținut util în momentul în care un cumpărător are nevoie de el printr-o varietate de canale digitale. Se aplică tehnici de Push și Pull Marketing, vizând consumatorii atât direct, cât și indirect.

Responsabilitati

Ce fac Marketerii Digitali?

Un Digital Marketer ar trebui în mod obișnuit să:

  • Conduce cercetări de cuvinte cheie și rapoarte de statistici web pentru a crea și încărca texte și imagini pentru site-ul web al organizației
  • Proiectează bannere pentru site-ul web și asistă cu imagini web, media plătite și ține legătura cu agențiile de publicitate digitală<
  • /li>
  • Gestionați membrii echipei, precum și baza de date de contacte, în timp ce asistați la activitățile de generare de lead-uri pentru a dezvolta proiecte
  • Contactați, intervievați și angajați graficieni, web designeri și videografi terți pentru a crea conținut online unic și atractiv, cum ar fi clickbait, forumuri, videoclipuri, grafică și bloguri
  • Monitorizați și analizați succesul conținutului; folosiți software-ul de analiză web pentru a monitoriza performanța site-urilor web ale clienților și pentru a face recomandări de îmbunătățire
  • Dezvoltați, integrați și gestionați strategiile de link building și strategiile de marketing de conținut
  • Furnizați clienților, rețelelor de afiliere, partenerilor afiliați și conducerii companiei rapoarte și analize precise pentru a demonstra rentabilitatea eficientă a investițiilor (ROI)
  • Cercetați noi oportunități de media online, inclusiv mobil, social media, dezvoltarea de bloguri și forumuri, care pot aduce beneficii afacerii
  • Contribuiți la campaniile de implicare în social media și de conștientizare a mărcii prin gestionarea comunicațiilor electronice și a blogurilor companiei și ale industriei
  • Inovarea și prezentarea de noi platforme și strategii de marketing și negocierea cu furnizorii de media pentru a obține cel mai bun preț pentru clienți
  • Dezvoltarea și implementarea strategiilor de optimizare a motoarelor de căutare (SEO), Search Engine Marketing (SEM) și (Pay-Per-Click) PPC pentru a crește gradul de conștientizare a produselor și serviciilor companiei prin atragerea de trafic pe site-ul companiei
  • /li>
  • Utilizați Google Analytics, Google AdWords și alte site-uri relevante pentru a analiza și a direcționa traficul către paginile companiei
  • Să fiți la curent cu tendințele digitale actuale, precum și să participați la evenimente de networking și lansări de produse.

Mediu de lucru standard

Concurența acerbă vă obligă să fiți flexibil în ceea ce privește locația geografică. Rolul este în mare parte bazat pe birou, cu multă comunicare prin telefon, e-mail și teleconferințe.

Deoarece cea mai mare parte a muncii este online, Digital Marketers nu au interacțiune zilnică cu clienții. Orarul flexibil și o anumită cantitate de muncă de acasă pot fi posibile. Un cod vestimentar smart/smart casual este norma, cu excepția cazului în care se specifică altfel. Este posibil să fie necesare deplasări, în special în rolurile din agenții, unde vizitele la clienți reprezintă o parte esențială a muncii.


Program de lucru

Ora de lucru este de obicei între 37 și 40 de ore pe săptămână, deși orele vor crește în timpul campaniilor de marketing la scară largă și a proiectelor. Munca cu fracțiune de normă poate fi o opțiune.


Despre angajatori

Marketiștii digitali își găsesc locuri de muncă în toate domeniile. Cei angajați de o agenție de marketing se ocupă de proiecte și contracte de marketing externalizate de companii. Organizațiile mari și mijlocii au un departament intern de Marketing și comunicare care oferă servicii de Marketing tradițional și Digital. O experiență semnificativă se poate traduce printr-o creștere a contactelor și o șansă la consultanță independentă. Agențiile de recrutare oferă, de asemenea, contracte pe termen scurt.

Marketerii digitali sunt în general angajați de:

  • Companii mari și mijlocii
  • Departamentele de marketing și comunicare ale organizațiilor
  • Agențiile de marketing
  • Agențiile de marketing

.


Sindicalizare

Asociațiile și organizațiile profesionale sunt o resursă crucială pentru cei interesați să se dezvolte profesional sau să se conecteze cu profesioniști cu păreri similare în industria sau ocupația lor. Apartenența la una sau mai multe asociații arată excelent în CV-ul dumneavoastră pentru a vă consolida acreditările și calificările ca Digital Marketer.


Provocari intalnite

Asociațiile și organizațiile profesionale sunt o resursă crucială pentru cei interesați să se dezvolte profesional sau să se conecteze cu profesioniști cu păreri similare în industria sau ocupația lor. Apartenența la una sau mai multe asociații arată excelent în CV-ul dumneavoastră pentru a vă consolida acreditările și calificările ca Digital Marketer.


Tipul de experienta necesara

Plasamentele și stagiile de marketing pentru absolvenți la marii recrutori de absolvenți sunt foarte competitive. Este nevoie de o cercetare amănunțită a companiilor și de o investiție semnificativă în candidatura dvs.

Pentru a obține experiență de lucru la nivel local, luați în considerare contactarea departamentelor de marketing ale companiilor, agențiilor de marketing digital și organizațiilor caritabile.

Calificari si certificari recomandate

În timp ce o diplomă de absolvire în Internet Marketing sau într-un domeniu conex poate duce la o carieră de Digital Marketer, aspiranții au nevoie, de obicei, de o diplomă de master în Marketing Digital, Marketing Integrat cu o concentrare în Marketing Digital, comunicare, dezvoltare și design de site-uri web.

Un profil online puternic, cum ar fi un blog, un site web, conexiuni și interacțiuni pe diverse platforme de socializare, va atesta interesul dvs. real pentru acest domeniu intens competitiv. Marketerii consacrați care doresc să se specializeze în spațiul digital pot găsi util un curs de certificat în Marketing Digital. Programele de certificare sunt disponibile pentru absolvenții cu o diplomă de master în Marketing general.


Certificari & Diplome

Certificarea de la o organizație obiectivă și de renume poate demonstra competența într-o abilitate sau într-un set de abilități, vă poate ajuta să vă evidențiați pe o piață a muncii competitivă și vă poate crește șansele de promovare sau avansare.

Certificarea demonstrează competența unui Digital Marketer într-un set de abilități, de obicei prin experiență de lucru, formare, trecerea unui examen sau o combinație a celor trei.

Traseul acestei cariere

În calitate de începător, perspectivele tale imediate depind de mărimea și tipul de organizație pentru care lucrezi. Datorită naturii în schimbare și dezvoltare rapidă a sectorului de marketing digital, cu cât dobândiți mai multă experiență la început, cu atât este mai probabil să progresați în roluri mai importante.

Există mai multe oportunități pentru Digital Marketers de a progresa în carieră. Acestea pot include concentrarea pe un anumit canal digital sau trecerea la o poziție de conducere, cum ar fi cea de Digital Marketing Manager sau Director.

Următorii pași pot include Senior Digital Marketing Executive, Digital Content Manager, Head of Digital, SEO Manager, PPC (Pay Per Click) Manager, Freelance Brand Management, sau înființarea propriei companii de Marketing online.


Perspective de viitor

De la freelancing, la agenții și până la profesioniști interni, companiile vor căuta mereu candidați specializați în Digital Marketing, de la crearea de conținut, la email Marketing și până la analytics.

Dezvoltare profesionala

De la freelancing, la agenții și până la profesioniști interni, companiile vor căuta mereu candidați specializați în Digital Marketing, de la crearea de conținut, la email Marketing și până la analytics.

Extra informatii

Hopeful Digital

Marketerii ar trebui să fie selectivi în ceea ce privește traseul pe care îl urmează, să găsească o specialitate care li se potrivește și să cunoască foarte bine acel domeniu pentru a fi competitivi pe nișa de joburi. Cu toate acestea, deoarece veți contribui la dezvoltarea strategiilor de comunicare pe mai multe canale ale organizației, este posibil ca uneori să vi se ceară să lucrați în mai multe domenii sau să vă specializați în câteva, în funcție de mărimea și cerințele angajatorului.

Va trebui să participați la târguri de produse, lansări și alte evenimente de networking. Sunteți esențial pentru demonstrațiile digitale ale produselor. Un bun Digital Marketer colaborează perfect cu restul echipei de marketing și se asigură că toate activitățile online completează eforturile offline.

In concluzie

Hopeful Digital

Marketerii ar trebui să fie selectivi în ceea ce privește traseul pe care îl urmează, să găsească o specialitate care li se potrivește și să cunoască foarte bine acel domeniu pentru a fi competitivi pe nișa de joburi. Cu toate acestea, deoarece veți contribui la dezvoltarea strategiilor de comunicare pe mai multe canale ale organizației, este posibil ca uneori să vi se ceară să lucrați în mai multe domenii sau să vă specializați în câteva, în funcție de mărimea și cerințele angajatorului.

Va trebui să participați la târguri de produse, lansări și alte evenimente de networking. Sunteți esențial pentru demonstrațiile digitale ale produselor. Un bun Digital Marketer colaborează perfect cu restul echipei de marketing și se asigură că toate activitățile online completează eforturile offline.

Sfat?

Asumați-vă un risc și continuați să testați, pentru că ceea ce funcționează astăzi nu va funcționa mâine, dar ceea ce a funcționat ieri poate funcționa din nou.

Cursuri gratuite bazate pe aptitudinile necesare pentru aceasta cariera

Vrei sa afli cum interactionezi cu cei din jur?

Dureaza 2 minute. Complet gratuit.