Puteți lucra la birou, acasă sau oriunde aveți acces la un computer. Redactorii publicitari pot fi solicitați la filmări TV, înregistrări radiofonice, la casting și în sălile de editare. Este posibil să fie nevoiți să viziteze clienții, să întreprindă cercetări în zone publice sau să viziteze diferite locații pentru a ajuta la creativitate.
Majoritatea agențiilor de top au sediul în orașe mari, dar multe dintre ele au și birouri regionale. Creativii au multă libertate în ceea ce privește codul vestimentar, dar trebuie să își amintească întotdeauna că ceea ce poartă este o formă de Publicitate. Există câteva reguli nescrise care trebuie respectate.
Program de lucru
Ora de lucru este, în general, de la 9 a.m. la 5 p.m. Redactorii publicitari pot fi nevoiți să lucreze seara și în weekend-uri pentru a produce ceva acceptabil pentru un editor sau un client. Munca cu fracțiune de normă și detașările pot fi dificil de obținut.
Scriitorii și autorii independenți sau freelanceri se pot confrunta cu presiunile de a jongla cu mai multe proiecte sau de a căuta în mod continuu noi lucrări.
Despre angajatori
Agențiile și firmele de consultanță specializată în recrutare pot anunța pe site-urile lor locuri de muncă pentru Copywriteri publicitari. Locurile de muncă la nivel de început sunt rareori anunțate; ajută abordările speculative. Copywriting-ul poate fi realizat și pe bază de freelance sau pe proiect. Alte căi de acces la Copywriting sunt posibile prin recrutare și publicitate business-to-business (B2B).
Copiatorii de publicitate sunt în general angajați de către:
- Agenții de publicitate
- Agenții de media
- Agenții de marketing full-service
- Pietrești
- Piațe de știri
- Posturi de televiziune
- Posturi de radio
- Companii farmaceutice
.
Sindicalizare
Asociațiile și organizațiile profesionale sunt o resursă cheie pentru redactorii publicitari interesați să se dezvolte profesional sau să se conecteze cu profesioniști cu păreri similare din industria sau ocupația lor. Calitatea de membru al uneia sau mai multor asociații arată foarte bine în CV-ul dumneavoastră, pentru a vă consolida acreditările și calificările ca redactor publicitar.
Copiatorii de publicitate care scriu reclame pentru radio și televiziune pot face parte din sindicate precum Writers Guild of America. Ei pot face parte din mai multe asociații profesionale care îi aduc împreună cu alți oameni creativi, le fac să avanseze în carieră și le oferă seminarii și cursuri.
Provocari intalnite
Asociațiile și organizațiile profesionale sunt o resursă cheie pentru redactorii publicitari interesați să se dezvolte profesional sau să se conecteze cu profesioniști cu păreri similare din industria sau ocupația lor. Calitatea de membru al uneia sau mai multor asociații arată foarte bine în CV-ul dumneavoastră, pentru a vă consolida acreditările și calificările ca redactor publicitar.
Copiatorii de publicitate care scriu reclame pentru radio și televiziune pot face parte din sindicate precum Writers Guild of America. Ei pot face parte din mai multe asociații profesionale care îi aduc împreună cu alți oameni creativi, le fac să avanseze în carieră și le oferă seminarii și cursuri.