Persoanele cu abilități de conducere dovedite și cu un istoric de vânzări solid pot avansa la poziții de supervizare și de conducere, cum ar fi directori de vânzări, directori de conturi și vicepreședinți de vânzări. Reprezentanții de vânzări de publicitate de succes pot trece, de asemenea, la locuri de muncă în alte industrii, cum ar fi vânzările corporative.
Cele mai multe companii au o structură de promovare prin care ați putea progresa, trecând de la director de vânzări la director de vânzări, director de vânzări zonal sau regional și, în cele din urmă, director de vânzări. Promovarea se bazează pe rezultate, iar progresul rapid este o posibilitate reală în vânzări. Dacă vă specializați într-un domeniu, cum ar fi vânzările de autovehicule, ați putea deveni managerul unei reprezentanțe.
Ați putea ieși din domeniul vânzărilor și să vă îndreptați spre formare și educație sau spre recrutare. Ați putea să vă mutați într-o agenție de publicitate sau de marketing. Este, de asemenea, obișnuit să vă mutați de la o companie la alta pentru promovare sau pentru un salariu mai mare.
Perspective de viitor
Candidații cu experiență în vânzări și cei care au o diplomă de licență și cunoștințe de tehnici de publicitate digitală, cum ar fi optimizarea pentru motoarele de căutare (SEO), ar trebui să aibă cele mai bune oportunități.
Cererea va fi cea mai substanțială pentru reprezentanții de vânzări de publicitate familiarizați cu dinamica publicității direcționate pentru smartphone-uri, tablete și posturi de radio online. Candidații care știu cum să construiască relații cu clienții și să gestioneze presiunea unui rol bazat pe cote și comisioane vor avea probabil un succes extraordinar în domeniul vânzărilor de publicitate.