Invata bine

Afla care sunt carierele potrivite pentru tine, citeste informatii despre ele, fa cursuri certificate pentru a putea avea un castig.

Select Your Favourite
Category And Start Learning.

Reprezentant de vânzări

A successful Advertising Sales Representative doubles as an information concierge, providing the right information to the right person at the right time in the right channel to sell advertising space to businesses or individuals.

Citeste mai mult
Denumiri alternative
  • Advertising Sales Agent
  • Advertising Account Representative
  • Advertising Agent
  • Advertising Agent
  • Advertising Consultant
  • Advertising Representative

.

Vrei sa stii ce aptitudini ai? Te invitam sa faci un test gratuit, in urma caruia poti afla care sunt punctele tale forte si ce meserii ti se potrivesc
Incepe testul de aptitudini
Salariu lunar net,
in Romania, pentru
Reprezentant de vânzări
Salariu minim 1.909 RON Poate varia cu 10% mai puțin
Salariu mediu 4.064 RON Media pieței de muncă
Salariu mare 6.219 RON Poate varia cu 10% mai mult
Salariile pentru Reprezentant de vânzări in afara Romaniei
USA
$81.005 An ~ $6.750 luna
UK
£32.420 An ~ £2.702 luna

Esti interesat de o cariera ca Reprezentant de vânzări?
Inregistreaza la urmatoarele cursuri recomandate pentru aceasta meserie. Primesti certificari!

Cariera de Reprezentant de vânzări este potrivita pentru persoanele ce au trasaturile de personalitate:

Vrei sa stii care este profilul tau? Foloseste platforma xxx pentru a afla care sunt carierele potrivite pentru tine. Parcurge testul de profilare si iti dam rezultatul pe loc. Gratuit.

Marketingul prin e-mail are un randament al investiției (ROI) de două ori mai mare decât apelurile telefonice, rețelele de contacte sau expozițiile comerciale.

Exploreaza cariera de Reprezentant de vânzări

Un reprezentant de vânzări de publicitate de succes are rolul de „concierge” al informațiilor, furnizând informația potrivită persoanei potrivite, la momentul potrivit și pe canalul potrivit, pentru a vinde spațiu publicitar întreprinderilor sau persoanelor fizice.

Responsabilitati

Ce fac reprezentanții de vânzări de publicitate?

Un reprezentant de vânzări de publicitate trebuie, de obicei, să:

  • Vinde timp de antenă în timpul emisiunilor de radio sau de televiziune sau spațiu în publicațiile tipărite, pe site-uri web și în presa exterioară companiilor care doresc să își facă publicitate pentru produsele lor
  • Constituie o bază de clienți; să localizeze și să contacteze potențiali clienți pentru a le oferi serviciile de publicitate ale firmei lor
  • Să adune informații de bază despre clienții actuali și potențiali, despre produsele lor și despre zona geografică a pieței țintă
  • Să fie principalul punct de contact al clientului; să informeze clienții cu privire la opțiunile disponibile pentru arta publicitară, formate sau caracteristici și să ofere mostre de lucrări anterioare
  • Să ofere clienților estimări ale costurilor produselor sau serviciilor de publicitate; să răspundă sau să abordeze problemele pe care clienții le pot avea cu privire la propunere
  • Generați și furnizați concepte de marketing creative, axate pe rezultate, pentru o bază diversă de clienți existenți și noi
  • Explicați nevoile clienților către copywriteri; recomandați dimensiuni și formate adecvate pentru publicitate
  • Interacționați cu diverse departamente interne pentru a îndeplini cerințele clienților, cum ar fi programarea publicității
  • Dezvoltați instrumente de vânzare, planuri promoționale, documentație de vânzare, kituri media și contracte de vânzare; să livreze probe de publicitate sau ilustrații clienților pentru aprobare
  • Menține și supraveghează conturile clienților; analizează statisticile de vânzări și pregătește rapoarte despre conturi; procesează toată corespondența și documentele legate de conturi
  • Mențineți cunoștințele de lucru privind deschiderile de spații de marketing, inclusiv beneficiile acestora, pentru a furniza aceste informații clienților rapid și cu acuratețe
  • Gestionați și generați venituri din lista de vânzări de dezvoltare; să se mențină la curent cu tendințele din industrie, citind despre produsele actuale și noi
  • Supravegheați vânzările, prețurile și produsele concurenților; mergeți din ușă în ușă și solicitați afaceri; participați la ședințe de vânzări, respectați cotele de vânzări și îndepliniți sarcinile administrative

.

Mediu de lucru standard

Reprezentanții de vânzări de publicitate își pot petrece o mare parte din timp călătorind și vizitând potențiali agenți de publicitate și menținând relații cu clienții actuali. Ei pot lucra în birourile angajatorului lor și se pot ocupa de vânzări pentru clienții care se prezintă la fața locului sau pentru cei care sună sau trimit un e-mail firmei pentru a întreba despre publicitate. Unii pot, de asemenea, să facă apeluri telefonice de vânzări pentru a contacta potențialii clienți, încercând să vândă spațiul sau timpul de publicitate al firmei de media și să aranjeze întâlniri de monitorizare cu persoanele interesate.

Codul vestimentar profesional constă în haine curate, călcate, fără rupturi, rupturi sau pete. Alegeți o ținută care să se potrivească tipului dumneavoastră de corp și care să nu fie nici prea strâmtă, nici prea revelatoare. Evitați aplicarea abundentă de apă de colonie sau parfum și faceți un efort pentru a părea mereu îngrijit și profesionist.


Program de lucru

  • Majoritatea reprezentanților de vânzări de publicitate lucrează cu normă întreagă. Mulți dintre ei trebuie să facă ore suplimentare, iar săptămânile de lucru de 40 de ore sunt o caracteristică obișnuită. Unii mențin un orar neregulat și lucrează în weekend și în zilele de sărbătoare.

.


Despre angajatori

Ocupația pe cont propriu este o opțiune posibilă.

Reprezentanții de vânzări în domeniul publicității sunt, în general, angajați de:

  • Agenții de publicitate
  • Publicații de ziare
  • Publicații de radio
  • Publicații de televiziune
  • Publicații pe internet

.


Sindicalizare

Asociațiile și organizațiile profesionale sunt vitale pentru reprezentanții de vânzări în publicitate interesați să se dezvolte profesional sau să se conecteze cu profesioniști cu păreri similare din industria sau ocupația lor. Apartenența la una sau mai multe asociații adaugă valoare CV-ului dumneavoastră, consolidându-vă în același timp acreditările și calificările.


Provocari intalnite

Asociațiile și organizațiile profesionale sunt vitale pentru reprezentanții de vânzări în publicitate interesați să se dezvolte profesional sau să se conecteze cu profesioniști cu păreri similare din industria sau ocupația lor. Apartenența la una sau mai multe asociații adaugă valoare CV-ului dumneavoastră, consolidându-vă în același timp acreditările și calificările.


Tipul de experienta necesara

Pentru viitorii Reprezentanți de vânzări de publicitate care au o experiență dovedită în vânzarea cu succes a altor produse, este puțin probabil ca cerințele educaționale să fie stricte. Dacă ați fost implicat în activități universitare sau aveți experiență de lucru relevantă, cu atât mai bine.

Calificari si certificari recomandate

Deși o diplomă de liceu este de obicei cerința educațională minimă pentru un post de vânzător de publicitate la nivel de debutant, unii angajatori preferă candidații cu o diplomă de licență în marketing, afaceri, publicitate sau comunicare.

Calificările academice sunt mai puțin importante decât atitudinea și capacitatea. Companiile editoriale cu tiraje mari și posturile de radio și televiziune cu o audiență mare preferă, de obicei, reprezentanții de vânzări de publicitate cu o diplomă universitară. O diplomă de liceu este de obicei cerința educațională minimă pentru un post de vânzări de publicitate la nivel de intrare. În general, calificările academice sunt mai puțin importante decât atitudinea și abilitățile.

Cu toate acestea, unii angajatori preferă candidații cu o diplomă de licență în marketing, afaceri, publicitate sau comunicare. În special, companiile editoriale cu tiraje mari și posturile de radio și televiziune cu audiență mare preferă de obicei reprezentanții de vânzări de publicitate cu diplomă de facultate.


Certificari & Diplome

Este posibil să considerați că este avantajos să aveți calificări profesionale în domeniul vânzărilor sau calificări din partea unor organisme profesionale, cum ar fi Chartered Institute of Marketing (CIM) și Managing and Marketing Sales Association (MAMSA).

Traseul acestei cariere

Persoanele cu abilități de conducere dovedite și cu un istoric de vânzări solid pot avansa la poziții de supervizare și de conducere, cum ar fi directori de vânzări, directori de conturi și vicepreședinți de vânzări. Reprezentanții de vânzări de publicitate de succes pot trece, de asemenea, la locuri de muncă în alte industrii, cum ar fi vânzările corporative.

Cele mai multe companii au o structură de promovare prin care ați putea progresa, trecând de la director de vânzări la director de vânzări, director de vânzări zonal sau regional și, în cele din urmă, director de vânzări. Promovarea se bazează pe rezultate, iar progresul rapid este o posibilitate reală în vânzări. Dacă vă specializați într-un domeniu, cum ar fi vânzările de autovehicule, ați putea deveni managerul unei reprezentanțe.

Ați putea ieși din domeniul vânzărilor și să vă îndreptați spre formare și educație sau spre recrutare. Ați putea să vă mutați într-o agenție de publicitate sau de marketing. Este, de asemenea, obișnuit să vă mutați de la o companie la alta pentru promovare sau pentru un salariu mai mare.


Perspective de viitor

Candidații cu experiență în vânzări și cei care au o diplomă de licență și cunoștințe de tehnici de publicitate digitală, cum ar fi optimizarea pentru motoarele de căutare (SEO), ar trebui să aibă cele mai bune oportunități.

Cererea va fi cea mai substanțială pentru reprezentanții de vânzări de publicitate familiarizați cu dinamica publicității direcționate pentru smartphone-uri, tablete și posturi de radio online. Candidații care știu cum să construiască relații cu clienții și să gestioneze presiunea unui rol bazat pe cote și comisioane vor avea probabil un succes extraordinar în domeniul vânzărilor de publicitate.

Dezvoltare profesionala

Candidații cu experiență în vânzări și cei care au o diplomă de licență și cunoștințe de tehnici de publicitate digitală, cum ar fi optimizarea pentru motoarele de căutare (SEO), ar trebui să aibă cele mai bune oportunități.

Cererea va fi cea mai substanțială pentru reprezentanții de vânzări de publicitate familiarizați cu dinamica publicității direcționate pentru smartphone-uri, tablete și posturi de radio online. Candidații care știu cum să construiască relații cu clienții și să gestioneze presiunea unui rol bazat pe cote și comisioane vor avea probabil un succes extraordinar în domeniul vânzărilor de publicitate.

Extra informatii

Pachete consolidate Având în vedere consolidarea industriilor media, reprezentanții de vânzări de publicitate vând din ce în ce mai mult mai multe reclame într-un singur pachet. De exemplu, reprezentanții pot vinde anunțuri care se găsesc în edițiile tipărite și în edițiile online ale unei anumite publicații, cum ar fi un ziar. Persistență fără bătaie de cap Reprezentanții de vânzări de publicitate trebuie să fie încrezători atunci când apelează potențialii clienți (efectuând apeluri la rece). Deoarece potențialii clienți nu sunt adesea dispuși să se angajeze la primul apel, agenții trebuie să continue frecvent să facă apeluri de vânzare, chiar dacă sunt respinși la început. Marketingul este în centrul poziției de Reprezentant de vânzări de publicitate. Asta se traduce prin persistență sans botheration.

In concluzie

Pachete consolidate Având în vedere consolidarea industriilor media, reprezentanții de vânzări de publicitate vând din ce în ce mai mult mai multe reclame într-un singur pachet. De exemplu, reprezentanții pot vinde anunțuri care se găsesc în edițiile tipărite și în edițiile online ale unei anumite publicații, cum ar fi un ziar. Persistență fără bătaie de cap Reprezentanții de vânzări de publicitate trebuie să fie încrezători atunci când apelează potențialii clienți (efectuând apeluri la rece). Deoarece potențialii clienți nu sunt adesea dispuși să se angajeze la primul apel, agenții trebuie să continue frecvent să facă apeluri de vânzare, chiar dacă sunt respinși la început. Marketingul este în centrul poziției de Reprezentant de vânzări de publicitate. Asta se traduce prin persistență sans botheration.

Sfat?

Cel mai neprofitabil obiect fabricat vreodată este o scuză.

Cursuri gratuite bazate pe aptitudinile necesare pentru aceasta cariera

Vrei sa afli cum interactionezi cu cei din jur?

Dureaza 2 minute. Complet gratuit.