Potențialele avantaje și dezavantaje ale freelancing-ului față de angajarea cu normă întreagă
Reprezentanții de vânzări medicale freelancing au programe de lucru și locații mai flexibile. Aceștia au proprietatea deplină a afacerii și își pot selecta proiectele și clienții. Cu toate acestea, ei se confruntă cu o muncă și un flux de numerar inconsecvent, ceea ce înseamnă mai multă responsabilitate, efort și risc.
Un reprezentant de vânzări medicale cu normă întreagă, pe de altă parte, are beneficii de sănătate, asigurări și planuri de pensionare sponsorizate de companie. Ei au siguranța locului de muncă, cu o sursă de venit fixă și de încredere și îndrumare din partea șefilor lor. Cu toate acestea, ei se pot confrunta cu plictiseala din cauza lipsei de flexibilitate, de proprietate și de varietate.
Când vă decideți între a fi liber profesionist sau angajat cu normă întreagă, luați în considerare avantajele și dezavantajele pentru a vedea ce funcționează cel mai bine pentru dumneavoastră.
Tipuri de reprezentanți de vânzări medicale
Reprezentanții de vânzări farmaceutice vând produse legate de industria farmaceutică profesioniștilor și organizațiilor din industria medicală.
Rolul de vânzător de echipamente și dispozitive medicale necesită, de obicei, o calificare medicală sau tehnică, abilități de a face prezentări și demonstrații și un succes dovedit în domeniul vânzărilor medicale.
Ca reprezentant de vânzări de consumabile medicale, vă veți ocupa de produse generalizate și de volum mare, extinzându-vă în mod constant baza de clienți.
Reprezentanții de vânzări de servicii medicale și de management medical promovează instrumente de facturare, de marketing și de gestionare a birourilor, care au ca scop creșterea eficienței profesioniștilor și a întreprinderilor din domeniul sănătății.
Sfat?
Investiți timp și efort pentru a crea relații de încredere și de încredere pe termen lung cu potențialii dumneavoastră clienți. Nu doar vorbiți, ci ascultați și înțelegeți de ce are nevoie clientul. Orice produs sau serviciu pe care îl promovați, fiți suficient de interesați pentru a vă documenta și a-l înțelege de bunăvoie și pentru a vă menține la curent cu evoluțiile relevante din industrie. Apoi, puteți să le comunicați cu încredere potențialilor clienți cele mai recente caracteristici, avantajele și dezavantajele sale și să le răspundeți în cunoștință de cauză la întrebările lor.