Invata bine

Afla care sunt carierele potrivite pentru tine, citeste informatii despre ele, fa cursuri certificate pentru a putea avea un castig.

Select Your Favourite
Category And Start Learning.

Reprezentant medical de vânzări

They do more than just distribute samples hoping to clinch a deal. Medical Sales Representatives intelligently approach potential customers with products or services that will enhance their customers’ business and ability to serve clients. They use their healthcare knowledge and sales skills to promote and sell pharmaceuticals, medical devices, equipment and supplies, biotechnology, and management tools to clinical facilities and professionals.

Citeste mai mult
Denumiri alternative
  • Reprezentant vânzări farmaceutice
  • Reprezentant medicamente
  • Reprezentant farmaceutic
  • Reprezentant farmaceutic
  • Vânzător farmaceutic
  • Reprezentant vânzări farmaceutice
  • PSR
Vrei sa stii ce aptitudini ai? Te invitam sa faci un test gratuit, in urma caruia poti afla care sunt punctele tale forte si ce meserii ti se potrivesc
Incepe testul de aptitudini
Salariu lunar net,
in Romania, pentru
Reprezentant medical de vânzări
Salariu minim 2.205 RON Poate varia cu 10% mai puțin
Salariu mediu 4.295 RON Media pieței de muncă
Salariu mare 6.384 RON Poate varia cu 10% mai mult
Salariile pentru Reprezentant medical de vânzări in afara Romaniei
USA
$69.925 An ~ $5.827 luna
UK
£35.617 An ~ £2.968 luna

Esti interesat de o cariera ca Reprezentant medical de vânzări?
Inregistreaza la urmatoarele cursuri recomandate pentru aceasta meserie. Primesti certificari!

Cariera de Reprezentant medical de vânzări este potrivita pentru persoanele ce au trasaturile de personalitate:

Vrei sa stii care este profilul tau? Foloseste platforma xxx pentru a afla care sunt carierele potrivite pentru tine. Parcurge testul de profilare si iti dam rezultatul pe loc. Gratuit.

Pharma CRM Software este o tehnologie recentă care analizează interacțiunile și datele clienților pe tot parcursul ciclului de viață al acestora.

.

Exploreaza cariera de Reprezentant medical de vânzări

Ei fac mai mult decât să distribuie mostre în speranța de a încheia o afacere. Reprezentanții de vânzări din domeniul medical abordează în mod inteligent potențialii clienți cu produse sau servicii care vor îmbunătăți afacerea clienților lor și capacitatea de a servi clienții. Aceștia își folosesc cunoștințele în domeniul sănătății și abilitățile de vânzări pentru a promova și vinde produse farmaceutice, dispozitive medicale, echipamente și consumabile, biotehnologie și instrumente de management către unitățile clinice și profesioniști.

Responsabilitati

Ce fac reprezentanții de vânzări medicale?

Un reprezentant de vânzări medicale trebuie de obicei să:

  • Să creeze rețele, să facă strategii pentru și să promoveze vânzarea de produse farmaceutice, echipamente și servicii medicale pentru industria medicală
  • Să programeze și să participe la întâlniri cu clienții potențiali și existenți, care includ profesioniști din domeniul sănătății, cum ar fi medici, farmaciști și asistente medicale
  • Să participe la întâlniri cu echipa de vânzări, ședințe de informare, teleconferințe, sesiuni de formare și ateliere educaționale

  • Prezentați caracteristicile, avantajele și dezavantajele și metodologia de utilizare a produselor și serviciilor companiei; distribuiți mostre de produse
  • Persuadați potențialii clienți să facă achiziții folosind abilități de vânzări și analize cost-beneficiu
  • Identificați nevoile clienților și faceți recomandări care să satisfacă aceste nevoi; mențineți relații de muncă solide prin furnizarea de servicii post-vânzare
  • .

  • Organizați și participați la conferințe și evenimente de grup pentru profesioniștii din domeniul medical; faceți prezentări sau faceți demonstrații, după caz
  • Analizați produsele, prețurile și cota de piață ale concurenților
  • Pregătiți comenzi de achiziție, rapoarte de vânzări și analize teritoriale; prezentați-le departamentelor și conducerii relevante
  • Organizați conferințe, vorbitori externi și catering pentru evenimente de networking, respectând în același timp limitele bugetare

  • Țineți evidențe detaliate; mențineți un director online sau pe hârtie al contactelor,
  • Planificați programele și orarele de lucru în colaborare cu echipa de vânzări; să discute obiectivele viitoare cu managerul de vânzări din zonă
  • Să elaboreze și să pună în aplicare strategii de brand pentru a menține coerența mesajului pe diferite platforme de marketing

Mediu de lucru standard

În cadrul programului de lucru obișnuit, reprezentanții de vânzări medicale lucrează la birou, într-un depozit al companiei sau de acasă. Interacțiunea cu clienții, prezentările sau demonstrațiile se pot face prin vizitarea clienților existenți sau potențiali sau prin telefon, e-mail sau apeluri online, în funcție de scop și de situație. Țineți cont de faptul că finalizarea comenzilor poate necesita întâlniri în persoană. De asemenea, este posibil să trebuiască să participați la evenimente de socializare sau la întâlniri la hoteluri, restaurante sau săli de conferințe.

Este posibil să trebuiască să vă deplasați la și de la locul unde se află clienții dumneavoastră pentru a-i întâlni personal. Munca sau călătoriile în străinătate pot fi posibile dacă lucrați cu întreprinderi multinaționale.


Program de lucru

Deși ziua de lucru include, de obicei, ore suplimentare și unele seri, nu este nevoie de ture, iar weekend-urile sunt, de obicei, libere. Călătoriile pot prelungi orele de lucru și este posibil să fiți nevoit să participați la întâlniri la micul dejun și să socializați cu clienții sau să faceți prezentări seara.

Lucrul cu jumătate de normă este posibil, dar munca pe cont propriu și cea independentă nu sunt normele.


Despre angajatori

Căutarea unui nou loc de muncă poate părea o provocare. Un reprezentant medical de vânzări își poate stimula căutarea unui loc de muncă cerând recomandări rețelei sale, contactând direct companiile, utilizând platforme de căutare a locurilor de muncă, valorificând social media și întrebând la agențiile de recrutare de personal.

Reprezentanții de vânzări medicale sunt, în general, angajați de:

  • Companii farmaceutice
  • Producători de dispozitive, echipamente și consumabile medicale
  • .Furnizori de software sau de servicii de management medical
  • Organizații de asistență medicală
  • Distribuitori și angrosiști de produse medicale

.


Sindicalizare

Asociațiile și organizațiile profesionale sunt esențiale pentru reprezentanții de vânzări din domeniul medical interesați să se dezvolte profesional sau să se conecteze cu profesioniști cu păreri similare din industria sau ocupația lor. Apartenența la una sau mai multe adaugă valoare CV-ului dvs. în timp ce vă consolidează acreditările și calificările.


Provocari intalnite

Asociațiile și organizațiile profesionale sunt esențiale pentru reprezentanții de vânzări din domeniul medical interesați să se dezvolte profesional sau să se conecteze cu profesioniști cu păreri similare din industria sau ocupația lor. Apartenența la una sau mai multe adaugă valoare CV-ului dvs. în timp ce vă consolidează acreditările și calificările.


Tipul de experienta necesara

Orice program academic pe care un potențial reprezentant de vânzări medicale îl urmează necesită, de obicei, o perioadă de experiență supravegheată, cum ar fi un stagiu. Încercați să dobândiți experiență de lucru prin stagii de vară și plasamente într-un cadru clinic.

Citirea despre profesie sau implicarea într-o experiență de preintrare prin urmărirea unui Reprezentant Medical de Vânzări poate oferi informații despre această meserie și vă poate dovedi angajamentul față de furnizorii de cursuri și potențialii angajatori. Contactați companii farmaceutice, cabinete și cabinete medicale sau o farmacie locală pentru a vă ajuta să găsiți oportunități de a urmări un loc de muncă sau de a intervieva experți în vânzări medicale.

Experiența în domeniul vânzărilor generale sau cu amănuntul sau al serviciilor pentru clienți într-un alt sector sau într-un mediu comercial, completată cu o înțelegere a vânzărilor medicale și cu cunoștințe de informații și terminologie științifică și medicală relevantă, vă poate ajuta, de asemenea, să obțineți un loc de muncă ca reprezentant medical de vânzări.

Să fiți la curent cu actualizările din domeniul farmaceutic prin cercetare și prin crearea de rețele cu farmaciști și farmaciști.

Calificari si certificari recomandate

Deși puteți obține un loc de muncă la nivel de începător cu o diplomă de liceu sau echivalentul acesteia, angajatorii preferă de obicei ca candidații la funcția de reprezentant de vânzări medicale să aibă cel puțin o diplomă de licență de patru ani. O diplomă în orice știință sau farmacologie poate juca un rol vital în înțelegerea noilor produse și în comunicarea eficientă cu profesioniștii din domeniul sănătății. O specializare în afaceri sau marketing vă poate stimula abilitățile de vânzare și negociere, mai ales atunci când este asociată cu cunoștințe de vânzări medicale. Alte domenii de studiu utile pentru a intra în domeniul vânzărilor medicale sunt stomatologia, medicina, ingineria medicală și asistenta medicală.

În funcție de locul în care vă aflați și de calificările pe care le aveți, este posibil să trebuiască să treceți un examen de diplomă care să vă testeze cunoștințele despre structura și funcția corpului uman, dezvoltarea și utilizarea medicamentelor, precum și furnizarea și promovarea medicamentelor eliberate pe bază de prescripție medicală. De asemenea, este posibil să trebuiască să urmați câteva cursuri opționale în domenii de boli precum diabetul, artrita și oncologia.

Deși nu este obligatoriu, un MBA (Master of Business Administration) vă poate oferi un avantaj pe piața muncii. Un masterat în științele vieții este util pentru angajarea în roluri de vânzări care necesită cunoștințe tehnice specifice.


Certificari & Diplome

Certificarea demonstrează competența unui reprezentant medical de vânzări într-un set de aptitudini, de obicei prin experiență profesională, formare și promovarea unui examen. Atunci când este obținută de la o organizație obiectivă și de renume, aceasta vă poate ajuta să vă evidențiați pe o piață a muncii competitivă, poate aduce un spor salarial semnificativ de până la 18%, vă poate crește șansele de avansare și vă poate permite să deveniți un consultant independent. Programele de certificare de succes protejează bunăstarea publică prin încorporarea unui Cod de etică.

Certificarea ca reprezentant de vânzări, profesionist în vânzări farmaceutice, asistent medical, tehnician medical de urgență sau interpret medical vă învață terminologia relevantă și vă sporește potențialul de angajare.

Verificați cerințele de licențiere din localitatea dumneavoastră. Entitățile guvernamentale individuale conduc procesul de licențiere. Acesta necesită, de obicei, promovarea unui examen, pe lângă îndeplinirea unor cerințe de eligibilitate, cum ar fi un nivel minim de educație, experiență profesională, formare profesională sau finalizarea unui stagiu, a unei rezidențe sau a unei ucenicii. Deoarece activitatea unui reprezentant medical de vânzări implică naveta de la o unitate sanitară la alta, poate fi obligatoriu un permis de conducere.

Traseul acestei cariere

Performanța, experiența și dobândirea de calificări profesionale determină evoluția în carieră. Angajații cu un nivel constant de performanță ridicat pot fi eligibili pentru promovare la fiecare doi-trei ani.

Reprezentanții de vânzări medicale își încep de obicei cariera prin promovarea produselor cu prescripție medicală către profesioniștii din domeniul sănătății în teritoriile regionale definite. Promovarea este mai probabilă dacă vă atingeți obiectivele de vânzări și de activitate. Mobilitatea geografică și dorința de a se specializa sunt, de asemenea, utile în avansarea în carieră. Companiile farmaceutice multinaționale vă pot detașa peste hotare în misiuni.

Experiența și un istoric excelent de vânzări pot ajuta un reprezentant medical de vânzări să evolueze spre management zonal sau regional, management de produs sau de cont, marketing sau vânzări și formare pe teren. De asemenea, puteți trece la vânzarea de produse și echipamente medicale de unică folosință.

.


Perspective de viitor

Candidații cu o diplomă de licență în domeniul farmaceutic sau în orice domeniu conex, cu abilități puternice de negociere și vânzări, pregătire în domeniul afacerilor și mobilitate geografică au perspective de angajare sporite.

Dezvoltare profesionala

Candidații cu o diplomă de licență în domeniul farmaceutic sau în orice domeniu conex, cu abilități puternice de negociere și vânzări, pregătire în domeniul afacerilor și mobilitate geografică au perspective de angajare sporite.

Extra informatii

Potențialele avantaje și dezavantaje ale freelancing-ului față de angajarea cu normă întreagă

Reprezentanții de vânzări medicale freelancing au programe de lucru și locații mai flexibile. Aceștia au proprietatea deplină a afacerii și își pot selecta proiectele și clienții. Cu toate acestea, ei se confruntă cu o muncă și un flux de numerar inconsecvent, ceea ce înseamnă mai multă responsabilitate, efort și risc.

Un reprezentant de vânzări medicale cu normă întreagă, pe de altă parte, are beneficii de sănătate, asigurări și planuri de pensionare sponsorizate de companie. Ei au siguranța locului de muncă, cu o sursă de venit fixă și de încredere și îndrumare din partea șefilor lor. Cu toate acestea, ei se pot confrunta cu plictiseala din cauza lipsei de flexibilitate, de proprietate și de varietate.

Când vă decideți între a fi liber profesionist sau angajat cu normă întreagă, luați în considerare avantajele și dezavantajele pentru a vedea ce funcționează cel mai bine pentru dumneavoastră.

Tipuri de reprezentanți de vânzări medicale

Reprezentanții de vânzări farmaceutice vând produse legate de industria farmaceutică profesioniștilor și organizațiilor din industria medicală.

Rolul de vânzător de echipamente și dispozitive medicale necesită, de obicei, o calificare medicală sau tehnică, abilități de a face prezentări și demonstrații și un succes dovedit în domeniul vânzărilor medicale.

Ca reprezentant de vânzări de consumabile medicale, vă veți ocupa de produse generalizate și de volum mare, extinzându-vă în mod constant baza de clienți.

Reprezentanții de vânzări de servicii medicale și de management medical promovează instrumente de facturare, de marketing și de gestionare a birourilor, care au ca scop creșterea eficienței profesioniștilor și a întreprinderilor din domeniul sănătății.

In concluzie

Potențialele avantaje și dezavantaje ale freelancing-ului față de angajarea cu normă întreagă

Reprezentanții de vânzări medicale freelancing au programe de lucru și locații mai flexibile. Aceștia au proprietatea deplină a afacerii și își pot selecta proiectele și clienții. Cu toate acestea, ei se confruntă cu o muncă și un flux de numerar inconsecvent, ceea ce înseamnă mai multă responsabilitate, efort și risc.

Un reprezentant de vânzări medicale cu normă întreagă, pe de altă parte, are beneficii de sănătate, asigurări și planuri de pensionare sponsorizate de companie. Ei au siguranța locului de muncă, cu o sursă de venit fixă și de încredere și îndrumare din partea șefilor lor. Cu toate acestea, ei se pot confrunta cu plictiseala din cauza lipsei de flexibilitate, de proprietate și de varietate.

Când vă decideți între a fi liber profesionist sau angajat cu normă întreagă, luați în considerare avantajele și dezavantajele pentru a vedea ce funcționează cel mai bine pentru dumneavoastră.

Tipuri de reprezentanți de vânzări medicale

Reprezentanții de vânzări farmaceutice vând produse legate de industria farmaceutică profesioniștilor și organizațiilor din industria medicală.

Rolul de vânzător de echipamente și dispozitive medicale necesită, de obicei, o calificare medicală sau tehnică, abilități de a face prezentări și demonstrații și un succes dovedit în domeniul vânzărilor medicale.

Ca reprezentant de vânzări de consumabile medicale, vă veți ocupa de produse generalizate și de volum mare, extinzându-vă în mod constant baza de clienți.

Reprezentanții de vânzări de servicii medicale și de management medical promovează instrumente de facturare, de marketing și de gestionare a birourilor, care au ca scop creșterea eficienței profesioniștilor și a întreprinderilor din domeniul sănătății.

Sfat?

Investiți timp și efort pentru a crea relații de încredere și de încredere pe termen lung cu potențialii dumneavoastră clienți. Nu doar vorbiți, ci ascultați și înțelegeți de ce are nevoie clientul. Orice produs sau serviciu pe care îl promovați, fiți suficient de interesați pentru a vă documenta și a-l înțelege de bunăvoie și pentru a vă menține la curent cu evoluțiile relevante din industrie. Apoi, puteți să le comunicați cu încredere potențialilor clienți cele mai recente caracteristici, avantajele și dezavantajele sale și să le răspundeți în cunoștință de cauză la întrebările lor.

Cursuri gratuite bazate pe aptitudinile necesare pentru aceasta cariera

Vrei sa afli cum interactionezi cu cei din jur?

Dureaza 2 minute. Complet gratuit.